Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту підвальних приміщень КЗК «Гречаноподівський сільський будинок культури» Гречаноподівської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 24, с. Гречані Поди, Криворізький район, Дніпропетровська область» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-24-008677-a
Id Tender 7f32ce95dc27428b94991664071d378f
План UA-P-2025-04-24-010410-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.04.2025 15:00
Остання зміна 16.05.2025 08:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 14:55 до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 14:55
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2025 14:55
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2025 00:00
до 08.05.2025 12:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 12:06
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.05.2025 12:06
до 16.05.2025 08:52
Період уточнень
з 24.04.2025 14:55 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.04.2025 14:55 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2025 00:00 до 08.05.2025 12:06
Період кваліфікації
з 02.05.2025 00:00 до 08.05.2025 12:06
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту підвальних приміщень КЗК «Гречаноподівський сільський будинок культури» Гречаноподівської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 24, с. Гречані Поди, Криворізький район, Дніпропетровська область» (код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
300 000 грн.
Послуги з поточного ремонту підвальних приміщень КЗК «Гречаноподівський сільський будинок культури» Гречаноподівської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 24, с. Гречані Поди, Криворізький район, Дніпропетровська область»
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту підвальних приміщень КЗК «Гречаноподівський сільський будинок культури» Гречаноподівської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 24, с. Гречані Поди, Криворізький район, Дніпропетровська область»
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту підвальних приміщень КЗК «Гречаноподівський сільський будинок культури» Гречаноподівської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 24, с. Гречані Поди, Криворізький район, Дніпропетровська область»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
53732, Україна, Дніпропетровська область, с. Гречані Поди, вул. Молодіжна, 24
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
з моменту підписання Сторонами актів за формою КБ-2 та довідки про вартість наданих послуг за формою КБ-3
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГУРБАНОВ РУСЛАН ГАМІД ОГЛИ
Пропозиція:
285 570.55 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 15:00
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Фадєєва
Електронна пошта
Телефон
+380680089580
Сайт:
http://grechotg.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
41060223
Повна назва
Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради
Поштовий індекс
53732
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
с. Гречані Поди
Адреса
вул. Степова, 1 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту підвальних приміщень КЗК «Гречаноподівський сільський будинок культури» Гречаноподівської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 24, с. Гречані Поди, Криворізький район, Дніпропетровська область»
Період вимог/скарг з 08.05.2025 12:06 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 00:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2025 12:07
Довідка НАЗК
08.05.2025 12:06
Повідомлення про рішення
02.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА». Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”». Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів ) Учасник має надати: 1.1.1. довідку в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом. 1.1.2. не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), 1.1.3. документальне підтвердження повного виконання аналогічного договору (копії актів виконаних робіт (наданих послуг) за договорами в Довідці, що містять підписи та печатки сторін цього договору, на загальну суму, що відповідає ціні договору). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору щодо предмета закупівлі та сканований договір за предметом договору: «Послуги з поточного ремонту санвузлів на першому поверсі в приміщенні Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №116 Криворізької міської ради за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ботанічна, буд. 19» № 319 від 19.09.2024 року але сума договору, яка вказана у аналогічному договорі і вартість виконаного договору у довідці відрізняється між собою. Також учасником не було надано документальне підтвердження повного виконання аналогічного договору. 2. У Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА». Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”». Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору Учасник має надати: 2.1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ, які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід, та на підтвердження можливості використання праці таких працівників, учасником надано договори підряду на термін з «06» травня 2025 року по «31» травня 2025 року, але згідно умов тендерної документації та проєкту договору (додаток 3 до тендерної документації) строк надання послуг до 31 липня 2025 року. 3. У Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА». Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”». Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору Учасник має надати: 3.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, та надано підтверджуючі документи наявності матеріально-технічної бази, але для підтвердження наявності офісу та складського приміщення надано договір оренди нежитлового приміщення № І 2011-24/01 від 20.11.2024 який діє до 31.12.2024 року та не надано документи, які підтверджують, що даний договір було продовжено або інші документи, які підтверджують наявність в учасника приміщення, будівлі, складів тощо. 4. У Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА». 4. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). Згідно пункту 14. Учасник має надати: Сканована довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) – для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Сканований паспорт (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано скановану довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру, сканований паспорт (ID – картку) та надано витяг з реєстру територіальної громади про місце реєстрації, після перевірки якого (сканування QR- коду) визначено, що даний витяг не дійсний. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - документальне підтвердження повного виконання аналогічного договору (копії актів виконаних робіт (наданих послуг) за договорами в Довідці, що містять підписи та печатки сторін цього договору, на загальну суму, що відповідає ціні договору). 2. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід додати документи, що засвідчують можливість використання праці таких працівників учасником, якщо це трудові договори або цивільно-правові договори то вони мають бути укладені на строк не менше ніж до закінчення строку надання послуг передбаченого тендерною документацією (до 31.07.2025 року.) 3. Надати підтверджуючі документи про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, а саме: підтвердження наявності офісу та складського приміщення вказаного у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг 4. Дійсний витяг з реєстру територіальної громади про місце реєстрації (адресу місця проживання) Гурбанова Руслана Гамід Огли.
Створено
07.05.2025 10:14
Надати до
08.05.2025 10:14
Договір
UA-2025-04-24-008677-a-a1
Підписаний і діє
Номер
46
285 570.55 грн.
285 570.55 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту підвальних приміщень КЗК «Гречаноподівський сільський будинок культури» Гречаноподівської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 24, с. Гречані Поди, Криворізький район, Дніпропетровська область»
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту підвальних приміщень КЗК «Гречаноподівський сільський будинок культури» Гречаноподівської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 24, с. Гречані Поди, Криворізький район, Дніпропетровська область»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41060223

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ГУРБАНОВ РУСЛАН ГАМІД ОГЛИ
Повна назва
ФОП ГУРБАНОВ РУСЛАН ГАМІД ОГЛИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2888213872

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.05.2025 08:52
-
16.05.2025 08:51
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради
Контактний телефон:
+380680089580
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Гречаноподівської сільської ради
Контактний телефон:
+380680089580
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності