Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження) від Мистецький ліцей "Зміна" Дніпровського району м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-24-008108-a
Id Tender 5342aa6a1ee3490e9b040645b7cac2f7
План UA-P-2025-03-27-000603-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.04.2025 14:55
Остання зміна 15.05.2025 15:41
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
473 277 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 366.39 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 14:55 до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 14:55
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2025 14:55
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2025 00:00
до 08.05.2025 13:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 13:20
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.05.2025 13:20
до 15.05.2025 15:41
Період уточнень
з 24.04.2025 14:55 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.04.2025 14:55 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2025 00:00 до 08.05.2025 13:20
Період кваліфікації
з 02.05.2025 00:00 до 08.05.2025 13:20
Основні параметри
Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
473 277 грн.
Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження)
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження)
Очікувана вартість
473 277 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2366,39
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
02094, Україна, м. Київ, Краківська, 20
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЛОБАЛПРОАРТ"
Пропозиція:
472 766 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 14:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ломакіна Наталія
Електронна пошта
Телефон
380442923374
Замовник
ЄДРПОУ
22933034
Назва (англійською мовою)
Misteckii licei "Zmina" Dniprovskogo raionu m. Kiyeva
Повна назва
Мистецький ліцей "Зміна" Дніпровського району м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
Misteckii licei "Zmina" Dniprovskogo raionu m. Kiyeva
Поштовий індекс
02094
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Краківська буд.20
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження)
Період вимог/скарг з 08.05.2025 13:20 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 00:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2025 13:20
Довідка НАЗК
08.05.2025 13:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-24-008108-a-c1
Підписаний і діє
Номер
83/2025
472 766 грн.
472 766 грн.
Без ПДВ
Підписано
14.05.2025
Строк дії договору з
14.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження)
Номенклатура
Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Мистецький ліцей "Зміна" Дніпровського району м. Києва
Повна назва
Мистецький ліцей "Зміна" Дніпровського району м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22933034

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГЛОБАЛПРОАРТ"
Повна назва
ТОВ "ГЛОБАЛПРОАРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35847361

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.05.2025 15:41
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000078
Дата створення проекту
19.05.2025 16:45
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 18:09
Дата публікації висновку про результати
09.06.2025 18:23
Дата завершення усунення порушень
24.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 19.05.2025 № 208 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-04-24-008108-a 24.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 18:09
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.04.2025 № 9 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 08.05.2025, тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 08.05.2025 № 11, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 08.05.2025, договір про закупівлю від 14.05.2025 № 83/2025, пояснення та документи надані Замовником 26.05.2025 та від 05.06.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що протоколом про прийняття уповноваженою особою рішення від 08.05.2025 № 11, Замовником переможцем торгів визначено пропозицію єдиного учасника - ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ», з остаточною пропозицією 472 766,00 гривень. У ході моніторингу установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 7 Розділу 3 ТД, установлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а також відповідну технічну специфікацію. Крім того, визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) визначені замовником з урахуванням вимог статті 22 Закону (зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації). Так, відповідно до підпункту 2.4. пункту 2 Додатку 2 «Специфікація (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» до ТД, Замовником зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії сертифікатів якості або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» відсутні зазначені вище документи, чим не дотримано вимоги підпункту 2.4. пункту 2 Додатку 2 до ТД. З огляду на викладене, керуючись положеннями частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII, орган державного фінансового контролю (далі – Орган ДФК) 02.06.2025 через електронну систему закупівель звернувся до Замовника із відповідним запитом щодо надання пояснень на предмет установлення відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» вимогам підпункту 2.4. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, зокрема, в частині надання у складі пропозиції копій сертифікатів якості або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси. У відповідь на запит Замовником 05.06.2025 надано наступні пояснення: «…документи, передбачені п. 2.4. Додатку № 2 Тендерної документації, а саме - копії сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси було надано ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» у паперовому вигляді (вхідний № 110 від «05» травня 2025 року), з посиланням на те, що під час подання тендерної пропозиції стався технічний збій програмного забезпечення комп’ютерної техніки з інтернет-з’єднанням, що позбавило вказаного учасника можливості подати зазначені документи в електронному вигляді у складі тендерної пропозиції…». Слід зауважити, що відповідно до пункту 31 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. З огляду на викладене, надані Замовником пояснення не спростовують виявленого у ході моніторингу недотримання вимог тендерної документації, в частині відсутності документів у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ». Положеннями пункту 3 Особливостей № 1178, установлено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Окрім того, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідно до Додатку 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до ТД, Замовником установлено перелік документів, які переможець процедури закупівлі повинен надати, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (далі – Документи переможця), а саме: - довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, щодо відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, що містить інформацію станом не раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості, що містить інформацію станом не раніше місячної давнини (30 днів) відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених у підпунктах 5, 6 пункту 47 Особливостей; або витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», виданий Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутності (наявності) судимості. Витяг надається щодо особи (осіб), визначених у підпунктах 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей. Витяг повинен бути виданий не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 12 пункту 47 Особливостей. Моніторингом установлено, що в електронній системі закупівель, Замовником 08.05.2025 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому, Документи переможця ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» завантажено до електронної системи 14.05.2025, тобто із порушенням чотириденного строку, чим не дотримано вимоги Додатку 8 до ТД та пункту 47 Особливостей № 1178. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Таким чином, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та як таку, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, чим порушено вимоги підпункту 2 та 3 пункту 44 Особливостей № 1178. Разом з тим, згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII, та цих особливостей. Так, відповідно до частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII, установлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. При цьому, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна та вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 15.05.2025 оприлюднено Договір про закупівлю від 14.05.2025 № 83/2025 та додатки до нього. Проте Додаток № 5 «Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку» до Договору про закупівлю від 14.05.2025 № 83/2025, в якому зазначено інформацію про ціни на матеріальні ресурси, не містить інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Таким чином, на порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю від 14.05.2025 № 83/2025 без зазначення інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Разом з тим, відповідно пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII, установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Слід зазначити, що згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835, (далі – Положення № 835) машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Разом з тим, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, Замовник повинен був оприлюднити в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до договору про закупівлю (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, а також розмістити їх у машинозчитувальному форматі. Натомість, аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель, установлено, що Замовником 15.05.2025 оприлюднено Договір про закупівлю від 14.05.2025 № 83/2025 та додатки до нього у форматі PDF, натомість, документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, та договір про закупівлю та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі Замовником не оприлюднено, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання відповідності Договору про закупівлю від 14.05.2025 № 83/2025 вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі установлено порушення вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
09.06.2025 00:00
Дата публікації
09.06.2025 18:23
Документи висновку
09.06.2025 18:23
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Мистецьким ліцеєм «Зміна Дніпровського району м. Києва опрацьовано Висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-04-24-008108-a предметом якої є Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження) та укладений Договір № 83/2025 від 14.05.2025 року між ТОВ «ГЛОБАЛПРОЕКТ» та Мистецьким ліцеєм «Зміна». За результатами опрацювання повідомляємо наступне: На виконання зобов’язань щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Мистецький ліцей «Зміна» Дніпровського району м. Києва надіслав ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» на ознайомлення та підписання Додаткову угоду про припинення зобов’язань за договором № 83/2025 від 14.05.2025 року у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу по одному для кожної зі Сторін і є невід'ємною частиною Договору. Додатки: накладна Укрпошти № 0209400343400 про відправлення повідомлення ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» – 1 арк.; опис документів до повідомлення – 1 арк.; лист ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» - 1арк.
Дата публікації
16.06.2025 12:37
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження), замовником якої є Мистецький ліцей «Зміна» Дніпровського району м. Києва (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-24-008108-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Рішеня
21.05.2025 17:13
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 17:14
-
Відповідь
Пояснення доцільності проведення закупівлі Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження)
Мистецький ліцей «Зміна Дніпровського району м. Києва на Ваш запит від 21.05.2025 «Про надання інформації» щодо закупівлі, предметом якої є Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження) Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, надає інформацію: 1. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено розмір витрат та його очікувану вартість з врахуванням вимог Настанов з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до дефектного акту, де зазначено обсяг робіт, які необхідно виконати та зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва на Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження). Відповідно до Рішення Київської Міської Ради від 08.07.2021 року № 1593/1634 змінено тип і найменування Позашкільного навчального закладу «Центр технічної і художньо-естетичної творчості для дітей та юнацтва «Зміна» (ідентифікаційний код 22933034) на Мистецький ліцей «Зміна» Дніпровського району м. Києва. Головною метою Мистецького ліцею «Зміна» є здобуття початкової і профільної мистецької освіти одночасно із здобуттям повної загальної середньої освіти на всіх або окремих її рівнях, що потребує відповідну матеріально – технічну базу, та наявність навчальних класів для організації освітнього процесу. Доцільність закупівлі обумовлена підготовкою до нового навчального року з 1 вересня 2025 року, потребою облаштування навчальних класів у зв’язку зі збільшенням кількості учнів (перших класів). Реалізація новітніх підходів у навчанні потребує реорганізації приміщень, в т.ч для поділу класу на навчальні осередки, зміни в інженерних комунікаціях. Освітній простір має бути зручним і продуманим до деталей, включно з висотою вмикачів світла та полиць для розміщення дидактичних матеріалів. Безпечність класів, це відповідність діючим нормам безпеки, зокрема, всі електромережі мають бути справними, а кабелі належним чином замасковані. Для виконання зазначених завдань Мистецький ліцей «Зміна» повинен, зокрема, забезпечити заклад освіти належними навчальними класами задля виконання основної мети, завдань, принципів діяльності, створення безпечного освітнього середовища для здобувачів початкової і профільної мистецької освіти. 2. Посилання на сторінку власного вебсайту на якій розміщено обґрунтування проведення процедури закупівлі на Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження) Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи - https://all-change.com.ua Інформація про проведення процедури закупівлі на Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження) Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи також оприлюднено в інформаційно-аналітичній системі інтернет-порталу «Київаудит» 08 квітня 2025 року, дата оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro – 24 квітня 2025 року, відповідно до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 11.09.09 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами та доповненнями) - https://kyivaudit.gov.ua 3. Джерело фінансування закупівлі Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження) Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи – здійснюється відповідно до кошторисних призначень на 2025 рік з місцевого бюджету за рахунок коштів загального фонду по КПКВК 4311023 - Надання загальної середньої освіти спеціалізованими закладами загальної середньої освіти (Розпорядження Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації «Про затвердження паспортів бюджетних програм на 2025 рік» від 11.02.2025 року № 72).
Рішеня
26.05.2025 16:39
Замовник
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба в отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Прошу надати пояснення щодо того, на підставі яких документів Замовником установлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» вимогам пункту 2.1.1. Додатку 2 до тендерної документації, зокрема в частині надання у складі пропозиції гарантійного листа, в якому учасник гарантує замовнику під час укладання договору надати документи в машинозчитувальному форматі, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до вимог абзаців 2-4 пункту 1 статті 41 Закону, та договір з усіма додатками в машинозчитувальному форматі, відповідно до вимог частини 10 статті 10 Закону. 2. Прошу надати пояснення щодо того, на підставі яких документів Замовником установлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» вимогам пункту 2.4. Додатку 2 до тендерної документації, зокрема в частині надання у складі пропозиції копій сертифікатів якості або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси. 3. Прошу надати пояснення, щодо причин та підстав невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ», з огляду на ненадання ним, як переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель протягом чотирьох дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.06.2025 12:37
Орган перевірки
06.06.2025 00:00
Документи повідомлення
02.06.2025 12:38
-
Відповідь
Надання додаткових пояснень/інформації/документів щодо закупівлі Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження)
Мистецький ліцей «Зміна Дніпровського району м. Києва на Ваш запит від 02.06.2025 «Про надання додаткових пояснень/інформації/документів» щодо закупівлі, предметом якої є Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження) Код ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, надає пояснення/інформацію/документи: 1. Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» вимогам пункту 2.1.1. Додатку 2 до тендерної документації, зокрема, в частині надання у складі пропозиції гарантійного листа, в якому учасник гарантує замовнику під час укладання договору надати документи в машинозчитувальному форматі, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, пояснюється наступним: - Додаток № 2 до тендерної документації - це специфікація (Технічні вимоги), пунктом 2 якої визначені «Інші умови». Безпосередньо, п. 2.1.1. Додатку № 2 визначає, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику під час укладання договору надати документи в машинозчитувальному форматі, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси у відповідності до вимог абзаців 2-4 пункту 1 статті 41 Закону, та договір з усіма додатками в машинозчитувальному форматі, відповідно до вимог частини 10 статті 10 Закону. ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» було виконано вимогу, викладену в п.2.1.1 Додатку № 2 до тендерної документації та подано вказаний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції. В подальшому, документи в машинозчитувальному форматі, що зазначені у гарантійному листі, було надано Замовнику в електронному вигляді на флеш-носії та в паперовому вигляді (вхідний № 110 від «05» травня 2025 року). Зокрема, абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином, додаткова інформація у тендерній документації є правом Замовника. В свою чергу, ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимога, викладена в п. 2.1.1. Додатку № 2 не обмежувала конкуренцію та не призводила до дискримінації учасників Закупівель. Більш того, вказана у п.2.1.1 Додатку № 2 вимога не створювала реально загрозу корупційним діям та\або зловживанням ні з боку Замовника, ні з боку Учасників закупівлі. 2. Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» вимогам пункту 2.4. Додатку 2 до тендерної документації, зокрема, в частині надання у складі пропозиції копій сертифікатів якості або висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси пояснюється наступним: - документи, передбачені п. 2.4. Додатку № 2 Тендерної документації, а саме - копії сертифікатів якості або висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріальні ресурси було надано ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» у паперовому вигляді (вхідний № 110 від «05» травня 2025 року), з посиланням на те, що під час подання тендерної пропозиції стався технічний збій програмного забезпечення комп’ютерної техніки з інтернет-з’єднанням, що позбавило вказаного учасника можливості подати зазначені документи в електронному вигляді у складі тендерної пропозиції. Проведення експертної оцінки кошторисної документації є обов’язковим та розрахунки за виконані роботи здійснюються після підписання Сторонами додаткової угоди про коригування ціни Договору, відповідно до вартості робіт визначеної в експертній оцінці кошторисної документації предметом якої є Поточний ремонт навчального класу Мистецького ліцею «Зміна» (в т.ч переоснащення внутрішніх інженерних систем, заходи з енергозбереження), це, в свою чергу, забезпечує відповідність обсягів робіт та витрат матеріалів, порядок обліку витрат і розцінок на роботи з чинними нормативними положеннями, ефективне (раціональне) економічно обґрунтоване використання бюджетних коштів. 3. Щодо причин та підстав невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ», з огляду на ненадання ним, як переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей № 1178 можемо пояснити наступне: - п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (за текстом - Особливості №1178) передбачено, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту», однак, в свою чергу, ч. 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено інший строк для подання зазначених документів, а саме: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Таким чином, щодо строків подання Учасником (Переможцем) означених документів виникає правова колізія, яка національними судами трактується на користь Закону України «Про публічні закупівлі», який має вищу юридичну силу над Постановою Кабінету Міністрів України. Переможцем закупівлі, ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ», вказані у запиті документи були надані Замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів, з обгрунтуванням, що відповідальна особа хворіла та була відсутня на робочому місці, тобто, без порушень вимог ч. 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Крім того, недотримання вказаних строків не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, та не надає Замовнику таких повноважень. Так, ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає 13 (тринадцять) підстав, які перелічені в ч. 1 означеної статті, за наявності яких Замовник беззаперечно приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі, в свою чергу, п. 47 Особливостей №1178 визначає 12 (дванадцять) підстав, за наявності яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі. Однак, жодна із перелічених підстав не надає Замовнику право відхилити тендерну пропозицію Учасника (Переможця) як за недотримання строків (4 дні), визначених п. 47 Особливостей №1178, так і за недотримання строків (10 днів), визначених ч. 6 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище викладене, в тому числі - проведення процедури відкритих торгів в умовах дії воєнного стану в Україні, нагальну потребу у підготовці закладу до нового навчального року з 01 вересня 2025 року задля забезпечення належного освітнього процесу, тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛПРОАРТ» визнано такою, що відповідає тендерній документації закупівлі та економічно вигідною.
Рішеня
05.06.2025 15:59
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
473 277 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 00:00
Замовник:
Мистецький ліцей "Зміна" Дніпровського району м. Києва
Контактний телефон:
380442923374
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
473 277 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 00:00
Замовник:
Мистецький ліцей "Зміна" Дніпровського району м. Києва
Контактний телефон:
380442923374
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності