Показати схожі тендери

Закупівля Котел паровий від РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-24-007543-a
Id Tender 8b3899ab3c9445c1b98a6f013341ca4e
План UA-P-2025-04-24-009332-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 24.04.2025 14:13
Остання зміна 27.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 272 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 720 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 14:13 до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 14:13
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2025 14:13
до 29.04.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 02.05.2025 14:09
-
Період уточнень
з 24.04.2025 14:13 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.04.2025 14:13 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2025 14:09
Основні параметри
Котел паровий
Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 272 000 грн.
Котел паровий
Назва предмета закупівлі
Котел паровий
Очікувана вартість
3 272 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32720,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.05.2025 13:46
Закінчення аукціону
02.05.2025 14:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Котел паровий Е-2,5-0,9 ГМ (водогрійний режим) (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
42162000-2 - Парові котли
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Козятин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОБЛТЕПЛО"
Пропозиція:
3 240 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НВП ЕНЕРГЕТИК ПЛЮС"
Пропозиція:
3 272 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.05.2025 13:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 14:13
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
27.05.2025 00:00
Виявлено порушення законодавства, що унеможливлюють подальше проведення процедури закупівлі, а саме: під час публікації процедури закупівлі в електронній системі закупівель помилково завантажено тендерну документацію без зазначення кінцевого строку подання пропозицій. Усунути дане порушення неможливо.
16.05.2025 09:25
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Антоніна Лукасевич
Електронна пошта
Телефон
0443096906
Сайт:
http://swrailway.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40081221
Повна назва
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Лисенко, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Котел паровий
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 14:09 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Документи кваліфікації
09.05.2025 10:34
Електроний протокол про продовження строку
02.05.2025 14:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей, строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для більш детального та повного розгляду документів, наданих Вами у складі тендерної пропозиції, що потребує додаткового часу, продовжується строк розгляду Вашої тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
09.05.2025 10:34
Дата кінця розгляду
31.05.2025 00:00
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000137
Дата створення проекту
08.05.2025 14:53
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 16:31
Дата публікації висновку про результати
19.05.2025 11:43
Дата завершення усунення порушень
03.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 505-61-40
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.05.2025 № 42-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 08.05.2025 №42-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2025-04-24-007543-a від 24.04.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 16:31
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Південно-Західна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.04.2025 за №72, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 12.05.2025 отримане через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом тендерної документації встановлено, що на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій (пункт 4.1 розділу 4 тендерної документації). На письмовий запит Замовник надав 16.05.2025 пояснення в якому зазначив, що під час публікації процедури закупівлі помилково було завантажено тендерну документацію без зазначення кінцевого строку подання пропозицій та у зв’язку з неможливістю усунення порушень дану процедуру буде відмінено. Під час проведення моніторингу Замовник 16.05.2025 оприлюднив інформацію про відміну даної процедури у зв’язку з неможливістю усунення виявлених вищевказаних порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
19.05.2025 00:00
Дата публікації
19.05.2025 11:43
Документи висновку
19.05.2025 11:43
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Котел паровий» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-24-007543-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. 1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 09:44
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 09:45
-
Відповідь
Відповідь на запит UA-2025-04-24-007543-a
На запит Державної аудиторської служби України від 09.05.2025 щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Котел паровий» код ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки № UA-2025-04-24-007543-a повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку до тендерної документації та встановлені відповідно до діючих технічних регламентів, вимог та положень нормативних документів АТ «Укрзалізниця». Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та Наказом Мінекономіки № 649 від 07.04.2020 р. «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (копії комерційних запитів, комерційних пропозицій та техніко-економічного обґрунтування закупівлі додаються). Додатки: 1. Комерційний запит виробничого підрозділу локомотивне депо Козятин регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 20.03.2025 № 53 – на 1 арк. в 1 прим.; 2. Комерційний запит виробничого підрозділу локомотивне депо Козятин регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 20.03.2025 № 55 – на 1 арк. в 1 прим.; 3. Комерційний запит виробничого підрозділу локомотивне депо Козятин регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 20.03.2025 – на 1 арк. в 1 прим.; 4. Комерційна пропозиція ТОВ «НВП ЕНЕРГЕТИК ПЛЮС» від 21.03.2025 № 4357 – на 1 арк. в 1 прим.; 5. Комерційна пропозиція ТОВ «АРМА-С» від 25.03.2025 № 275 – на 1 арк. в 1 прим.; 6. Комерційна пропозиція ТОВ «ЗОНД» від 24.03.2025 № 53/03-125 – на 1 арк. в 1 прим.; 7. Техніко-економічне обґрунтування закупівлі – на 4 арк. в 1 прим.
Рішеня
12.05.2025 15:38
Замовник
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Котел паровий» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-24-007543-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням. 1.Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Аналізом тендерної документації встановлено, що : -на порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій ( пункт 4.1 розділу 4 тендерної документації); - на порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення тендерних пропозицій ( пункт 5.2 розділу 5 тендерної документації). У зв’язку з вищевикладеним надайте інформацію, чому тендерну документацію складено не у відповідності до вимог законодавства? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.05.2025 14:40
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 14:41
-
Відповідь
Відповідь на запит UA-2025-04-24-007543-a
На запит Державної аудиторської служби України від 13.05.2025 щодо надання пояснень по процедурі закупівлі «Котел паровий» код ДК 021:2015: 42160000-8 Котельні установки № UA-2025-04-24-007543-a повідомляємо наступне. 1. Під час публікації процедури закупівлі помилково було завантажено тендерну документацію без зазначення кінцевого строку подання пропозицій. 2. Тендерна документація даної закупівлі містить приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їхніх тендерних пропозицій (скріншот сторінок тендерної документації з виділеною підкресленим шрифтом та кольором для наглядності інформацією додається). Додатково повідомляємо, що дану процедуру закупівлі буде відмінено у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель – через незазначення у тендерній документації кінцевого строку подання пропозицій. Додаток: скріншот сторінок тендерної документації – на 1 арк. в 1 прим.
Рішеня
16.05.2025 09:12
Замовник
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 272 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
0443096906
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 272 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 00:00
Замовник:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Контактний телефон:
0443096906
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності