Показати схожі тендери

Закупівля Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), Вид 1, 35810000-5 Індивідуальне обмундирування від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-04-24-005754-a
Id Tender f45b225abcfc4993aa51ed89d068d557
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.04.2025 12:41
Остання зміна 02.06.2025 17:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 128 796 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 643.98 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 13:00 до 05.05.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 12:40
до 30.04.2025 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 12:05
до 14.05.2025 11:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2025 16:27
до 17.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2025 11:33
до 02.06.2025 17:28
Період уточнень
з 24.04.2025 12:40 до 30.04.2025 08:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 12:05 до 14.05.2025 11:33
Період кваліфікації
з 06.05.2025 12:05 до 14.05.2025 11:33
Основні параметри
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), Вид 1, 35810000-5 Індивідуальне обмундирування
Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 128 796 грн.
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), Вид 1
Назва предмета закупівлі
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), Вид 1
Очікувана вартість
3 128 796 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15643,98
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2025 11:30
Закінчення аукціону
06.05.2025 12:05
Позиція
Опис предмета закупівлі
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), Вид 1
Код ДК 021:2015
35811300-5 - Військова уніформа
Кількість
1 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
3 128 760 грн.
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
3 128 760 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Текстиль-Контакт"
Пропозиція:
3 128 760 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД"
Пропозиція:
3 128 796 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2025 11:30
Документи закупівлі
24.04.2025 12:41
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
documentType.tender.billOfQuantity
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Повар
Електронна пошта
Телефон
+380966448361
Замовник
ЄДРПОУ
33111325
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Поштовий індекс
14017
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
вул. Івана Мазепи, 18
Кваліфікація
Лот № 1 Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), Вид 1
Період вимог/скарг з 12.05.2025 16:27 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 12:05 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
12.05.2025 16:27
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 4). Сканкопія оригіналу Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтва про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витягу з реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку (за наявності). У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених документів.; У складі пропозиції Учасника інформація відсутня. 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9.1.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію: учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку у довільній формі або за прикладом* цього підпункту, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у тому числі офісних, складських та / або виробничих приміщень, транспорту тощо**) з підтверджуючими документами про право власності або право на користування, інше, яка має підтвердити спроможність учасника здійснити поставку товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: 9.1 Довідка обладнання.pdf, в якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 05-02-019/01-04 від 02.05.2025 р. щодо обладнання та на підтвердження надано файл: 9.1 Інвентаризаційний_опис 2024.pdf, який містить Інвентаризаційний опис необоротних активів, в яких виявлено невідповідності у кількості обладнання вказаного Учасником у довідці та кількості обладнання згідно Інвентаризаційного опису. 9.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 9.3.1. Для підтвердження відповідності цьому критерію учасник спрощеної закупівлі у складі своєї пропозиції надає Довідку, складену в довільній формі або за прикладом* цього підпункту про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, скріплену підписом та завірену печаткою (у разі її застосування/використання) у сканованому вигляді, або електронний документ з накладеним електронним підписом. Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалася поставка товару Учасником, а саме: Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2). У складі пропозиції Учасником надано файл: 9.3 Довідка досвід.pdf, що містить Довідку Вих. № 05-02-021/01-04 від 02.05.2025 р. та на підтвердження файл: 9.3 Договір_ ФОП ТОМЯК_ 020201-25_ КВВЗ+Накладна.pdf, щодо виконання договору на предмет закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова, що не відповідає вимогам Замовника. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати сканкопію оригіналу Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтва про право сплати єдиного податку (фіксованого податку) або витягу з реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку (за наявності), привести у відповідність Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій до фактичних підтверджуючих документів, поданих у складі пропозиції або наданих додатково, надати довідку про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2) та документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору згідно п.9.3. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
08.05.2025 10:00
Надати до
09.05.2025 10:00
Період вимог/скарг з 14.05.2025 11:33 по 17.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 16:27 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
14.05.2025 11:33
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9.1.1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном: - наявність орендованого обладнання й матеріально-технічної бази підтверджується сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди та/або та інших правочинів, передбачені законодавством*; - документальне підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази учасник надає: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності / чи інвентаризаційні описи / чи копію із зазначенням дати, підписану особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірену печаткою (в разі використання) оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів та сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: 9.1.1. Довідка обладнання.pdf, в якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 25-05-02/08 від 02 травня 2025 року щодо обладнання та на підтвердження надано файл: 9.1.1. Підтвердження обладнання.pdf, який містить документи на підтвердження права власності на обладнання, які не відповідають вимогам Замовника, а саме вимогами Замовника чітко встановлено вичерпний перелік документів, які надаються Учасником на підтвердження права власності, зокрема, такими документами є: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності / чи інвентаризаційні описи / чи копію із зазначенням дати, підписану особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірену печаткою (в разі використання) оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів та сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі. Документи, надані Учасником у зазначеному файлі, не містять жодного з перелічених вище підтверджуючих документів на обладнання. Також, згідно Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 25-05-02/08 від 02 травня 2025 року, Учасник має у користуванні на підставі Договору оренди №021801 від 18 лютого 2022 року офісне, виробниче, складське приміщення площею 9 291,70 кв.м. та виробниче приміщення площею 2205,1кв. м. Проте, у файлі «9.1.1. Підтвердження обладнання.pdf», який містить копію Договору оренди №?021801 від 18 лютого 2022 року, зазначено, що Орендодавець передає, а Орендар приймає в оренду нерухоме майно загальною площею 9291,70 кв. м, без згадки про додаткове приміщення площею 2205,1 кв. м., чим встановлено невідповідність наданої інформації у довідці змісту поданого підтверджуючого документа. 9.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 9.3.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів: б) скан-копія документів, що підтверджує повне виконання Договору: • акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору. У складі пропозиції Учасником надано файл: 9.3.2. Довідка про аналог. дог. КВВЗ.pdf, в якому міститься Довідка про досвід виконання аналогічного договору Вих. № 25-05-02/20 від 02 травня 2025 року, в якій зазначено вартість договору 32 714 193,60 грн. з ПДВ, та на підтвердження повного виконання Договору файли: 9.3.4. ВН до договору 328 - 100701 - КВВЗ - 3 000.pdf та 9.3.4. ВН до договору 328 - 102501 - КВВЗ 7 320.pdf., згідно наданих документів на підтвердження повного виконання Договору сума становить 32 713 574,40 грн., чим встановлено невідповідність наданої інформації у довідці змісту поданих підтверджуючих документів. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати документи, що підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог пункту 9.1.1. Оголошення та привести у відповідність Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій до фактичних підтверджуючих документів, поданих у складі пропозиції або наданих додатково та надати документи, що підтверджують повне виконання аналогічного договору відповідно до вимог пункту 9.3.2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Створено
12.05.2025 17:23
Надати до
13.05.2025 17:23
Договір
UA-2025-04-24-005754-a-c1
Підписаний і діє
Номер
209
3 128 760 грн.
2 607 300 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 200 (штуки)
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), Вид 1
Номенклатура
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), Вид 1
Кількість
1 200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 172.75
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33111325

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МІК"
Повна назва
ТОВ "МІК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30105738

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 17:28
-
02.06.2025 17:27
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 128 796 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380966448361
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 128 796 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380966448361
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності