Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015 (CPV) – 09330000-1 Сонячна енергія; 09331000-8 Сонячні панелі від Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-24-004264-a
Id Tender 8301ef5751a44a15b5379b38d3377aaa
План UA-P-2025-04-24-005404-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.04.2025 11:45
Остання зміна 19.05.2025 09:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 544 764 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 822.26 грн. (0,94 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 11:44 до 08.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 11:44
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2025 11:44
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 00:00
до 10.05.2025 08:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.05.2025 08:57
до 16.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.05.2025 08:57
до 19.05.2025 09:38
Період уточнень
з 24.04.2025 11:44 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 24.04.2025 11:44 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 00:00 до 10.05.2025 08:57
Період кваліфікації
з 08.05.2025 00:00 до 10.05.2025 08:57
Основні параметри
код ДК 021:2015 (CPV) – 09330000-1 Сонячна енергія; 09331000-8 Сонячні панелі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 544 764 грн.
код ДК 021:2015 (CPV) – 09330000-1 Сонячна енергія; 09331000-8 Сонячні панелі
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015 (CPV) – 09330000-1 Сонячна енергія; 09331000-8 Сонячні панелі
Очікувана вартість
2 544 764 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23822,26
0,94 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
70 000
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 1 (комплект)
Комплект №1
Опис предмета закупівлі
Комплект №1
Код ДК 021:2015
09331000-8 - Сонячні панелі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Комплект №2
Опис предмета закупівлі
Комплект №2
Код ДК 021:2015
09331000-8 - Сонячні панелі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (комплект)
Комплект №3
Опис предмета закупівлі
Комплект №3
Код ДК 021:2015
09331000-8 - Сонячні панелі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 (комплект)
Комплект №4
Опис предмета закупівлі
Комплект №4
Код ДК 021:2015
09331000-8 - Сонячні панелі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 1 (комплект)
Комплект №5
Опис предмета закупівлі
Комплект №5
Код ДК 021:2015
09331000-8 - Сонячні панелі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
79068, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ТУЧАПЕЦЬ ПАВЛІНА МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
2 113 572 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.05.2025 23:37
Оголошення про проведення закупівлі
-
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іванишин Христина
Електронна пошта
Телефон
380975984423
Замовник
ЄДРПОУ
03348577
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло"
Поштовий індекс
79068
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛІНКОЛЬНА, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015 (CPV) – 09330000-1 Сонячна енергія; 09331000-8 Сонячні панелі
Період вимог/скарг з 10.05.2025 08:57 по 16.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 00:00 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.05.2025 08:57
Довідка НАЗК
10.05.2025 08:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Добрий день шановний Учаснику! Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно ДОДАТОКУ1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за своєю природою, подібністю, технічими характеристками або кодом ДК(021:2015) 1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та наданих підтверджуючих документів у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. В тендерній пропозиції відсутня інформація по цьому розділу, вимога надати повну інформацію по цьому розділу. 2. Відповідно до вимог п.7.5 Інформація в довільній формі щодо статусу учасника як платника податку (платник ПДВ, єдиного податку чи перебування на іншій системі оподаткування).Проте такий документ відсутній. Вимога надати інформацію відповідно до п.7.5. 3. Згідно з п.7.7 Додатку 1 Документи, що можуть слугувати підтвердженням права підпису документів тендерної пропозиції й правомочності на укладення договору про закупівлю, а саме: Г) Повноваження фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців підтверджуються копією паспорта (заповнені сторінки)/ ID-картки. Проте зазначена довідка у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня. Вимога надати інформацію відповідно до п.7.7 4. Згідно з п.7.8 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати Довідку про підтвердження повноважень за встановленою формою: Проте зазначена довідка у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня. Вимога надати інформацію відповідно до п.7.8. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в .електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
08.05.2025 12:01
Надати до
09.05.2025 12:01
Договір
UA-2025-04-24-004264-a-c1
Підписаний і діє
Номер
76
2 113 572 грн.
2 113 572 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект №1
Номенклатура
Комплект №1
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
504 560
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект №2
Номенклатура
Комплект №2
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
287 136
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект №3
Номенклатура
Комплект №3
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
348 460
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект №4
Номенклатура
Комплект №4
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
347 024
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект №5
Номенклатура
Комплект №5
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
626 392
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло"
Повна назва
Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03348577

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ТУЧАПЕЦЬ ПАВЛІНА МИКОЛАЇВНА
Повна назва
ФОП ТУЧАПЕЦЬ ПАВЛІНА МИКОЛАЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3781200123

Інформація про підписанта

IBAN
UA1632044780000000026007273563
ПІБ підписанта
Панас Андрій Орестович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380322392367
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2025 09:36
-
19.05.2025 09:36
-
19.05.2025 09:33
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 544 764 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло"
Контактний телефон:
380975984423
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 544 764 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Львівське комунальне підприємство "Львівсвітло"
Контактний телефон:
380975984423
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності