Показати схожі тендери

Закупівля Меблі польові (стіл та дві табуретки) (39150000-8 - Меблі та приспособи різні) від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-04-24-002556-a
Id Tender ca20f8e138de4b178bae50905bfb4972
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 24.04.2025 10:40
Остання зміна 16.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
68 883 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
344.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.04.2025 15:00 до 07.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 10:38
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2025 00:00
до 13.05.2025 09:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 09:50
до 16.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.05.2025 09:50
-
Період уточнень
з 24.04.2025 10:38 до 30.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2025 00:00 до 13.05.2025 09:50
Період кваліфікації
з 07.05.2025 00:00 до 13.05.2025 09:50
Основні параметри
Меблі польові (стіл та дві табуретки) (39150000-8 - Меблі та приспособи різні)
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
68 883 грн.
Меблі польові (стіл та дві табуретки) (39150000-8 - Меблі та приспособи різні)
Назва предмета закупівлі
Меблі польові (стіл та дві табуретки) (39150000-8 - Меблі та приспособи різні)
Очікувана вартість
68 883 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
344,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Меблі польові (стіл та дві табуретки)
Код ДК 021:2015
39151000-5 - Меблі різні
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
80100, Україна, Львівська область, місто Шептицький
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться протягом 30 календарних днів з дати поставки Товару та передачі Виконавцем Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений Товар, а саме видаткової накладної Виконавця, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання Товару. Без вищезазначених документів або неналежного оформлення цих документів оплата поставленого Товару не проводиться.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ"
Пропозиція:
68 000 грн.
Документи закупівлі
30.04.2025 12:19
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Положевець
Електронна пошта
Телефон
+380324932153
Замовник
ЄДРПОУ
33252672
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі польові (стіл та дві табуретки) (39150000-8 - Меблі та приспособи різні)
Період вимог/скарг з 13.05.2025 09:50 по 16.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 00:00 по 15.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (Учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Документи кваліфікації
13.05.2025 09:50
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На відповідність вимогам Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)", для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі пропозиції ряд документів, в тому числі: "2.2 Копію протоколу випробувань товару вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016, виданого випробувальною лабораторією акредитованою НААУ на здійснення випробувань згідно з ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (на підтвердження надати копію атестата про акредитацію лабораторії та додатку/витягу з додатку до нього). Протокол повинен підтверджувати відповідність товару вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 в частині вимог до жорсткості сидінь, відхилення від габаритних розмірів, та містити опис, фото комплекту, інформацію про габаритні розміри стола і табурета.". Учасником ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, а було надано гарантійний лист про надання даного документу у разі перемоги, що не відповідає вимогам документації даної спрощеної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати копію протоколу випробувань товару вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016, виданого випробувальною лабораторією акредитованою НААУ на здійснення випробувань згідно з ДСТУ ГОСТ 19917:2016 (на підтвердження надати копію атестата про акредитацію лабораторії та додатку/витягу з додатку до нього). Протокол повинен підтверджувати відповідність товару вимогам ДСТУ ГОСТ 19917:2016 в частині вимог до жорсткості сидінь, відхилення від габаритних розмірів, та містити опис, фото комплекту, інформацію про габаритні розміри стола і табурета. "2.5. Копію протоколу випробувань товару вимогам ДСТУ EN 581-1:2008 (п.5.1-5.3), ДСТУ EN 581-1:2019 (п.5.1-5.3), ДСТУ EN 581-2:2019 (п.6.2.1), ДСТУ EN 581-3:2008, (п.6.2.1, 6.3.1) ДСТУ CEN/TR 581-4:2008 (п.5.1-5.5.) виданого уповноваженою випробувальною лабораторією акредитованою НААУ. Протокол повинен містити опис, фото комплекту, інформацію про габаритні розміри стола і табурета.". Учасником ПОГ "КРОПИВНИЦЬКЕ УВП УТОГ" не було надано у складі пропозиції вищезазначений документ, а було надано гарантійний лист про надання даного документу у разі перемоги, що не відповідає вимогам документації даної спрощеної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати копію протоколу випробувань товару вимогам ДСТУ EN 581-1:2008 (п.5.1-5.3), ДСТУ EN 581-1:2019 (п.5.1-5.3), ДСТУ EN 581-2:2019 (п.6.2.1), ДСТУ EN 581-3:2008, (п.6.2.1, 6.3.1) ДСТУ CEN/TR 581-4:2008 (п.5.1-5.5.), виданого уповноваженою випробувальною лабораторією акредитованою НААУ. Протокол повинен містити опис, фото комплекту, інформацію про габаритні розміри стола і табурета. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Створено
09.05.2025 12:08
Надати до
10.05.2025 12:08
Торги не відбулися
Очікувана вартість
68 883 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Контактний телефон:
+380324932153
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
68 883 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Контактний телефон:
+380324932153
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності