Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт приміщення майстерні за адресою: вулиця Академіка Заболотного, 146, Голосіївського району, міста Києва, Спеціальна школа №7 від Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-24-001092-a
Id Tender 2b4d1f105509427999d0f782ce8cf79f
План UA-P-2025-04-24-000857-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.04.2025 09:40
Остання зміна 14.06.2025 13:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
498 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 985 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 09:39 до 02.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 09:39
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2025 09:39
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 15:56
до 12.06.2025 14:58
Залишилось 2 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 17:52
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 14:58
-
Період уточнень
з 24.04.2025 09:39 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.04.2025 09:39 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 15:56 до 12.06.2025 14:58
Період кваліфікації
з 05.05.2025 15:56 до 12.06.2025 14:58
Основні параметри
Поточний ремонт приміщення майстерні за адресою: вулиця Академіка Заболотного, 146, Голосіївського району, міста Києва, Спеціальна школа №7
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
498 500 грн.
Поточний ремонт приміщення майстерні за адресою: вулиця Академіка Заболотного, 146, Голосіївського району, міста Києва, Спеціальна школа №7
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення майстерні за адресою: вулиця Академіка Заболотного, 146, Голосіївського району, міста Києва, Спеціальна школа №7
Очікувана вартість
498 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4985,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 15:33
Закінчення аукціону
05.05.2025 15:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення майстерні за адресою: вулиця Академіка Заболотного, 146, Голосіївського району, міста Києва, Спеціальна школа №7
Код ДК 021:2015
45454100-5 - Відновлювальні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03143, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 146
Дата постачання по
30.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП ВІКТОРІЯ ДІМ
Пропозиція:
471 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРАНЕЛЬ"
Пропозиція:
467 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 15:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 09:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Любов Григорівна Мотузка
Електронна пошта
Телефон
+380442571274
Замовник
ЄДРПОУ
37479398
Повна назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Поштовий індекс
03127
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
М. КИЇВ
Адреса
ПРОСПЕКТ ГОЛОСІЇВСЬКИЙ, будинок 118 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщення майстерні за адресою: вулиця Академіка Заболотного, 146, Голосіївського району, міста Києва, Спеціальна школа №7
Період вимог/скарг з 20.05.2025 17:52 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 15:56 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; За підпунктом 5.3. пункту 5 Додатку 1 до Тендерної документації на підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення в учасника, учасник має надати чинну на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування даним комплексом. На виконання наведеної вимоги Учасник надав ліцензію на використання комп’ютерної програми № (далі – Ліцензія), а саме на програмний комплекс «Експерт-Кошторис», за якою термін дії ліцензії з 27.03.2025 по 27.03.2026. Поряд з цим у складі тендерної пропозиції Учасник не надав чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування комплексом, що визначено Ліцензією. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник ж у встановлений строк повторно завантажив через електронну систему закупівель Ліцензію, а також договір поставки програмного забезпечення від 01.04.2025 № У-ДВ2412110003 (далі – Договір), за специфікацією якого поновлено програмне забезпечення «Експерт-Кошторис» (Одне робоче місце шляхом доставки через Пошту). Відповідно до пункту 3.1. Договору датою закінчення Договору вважати 01.04.2026. Згідно з пунктом 9.1. Договору Договір набирає сили з моменту підписання і діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов’язань. За частиною 3 статті 631 Цивільного кодексу України сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення. Поряд з цим Договором не визначено, що термін дії ліцензії з 27.03.2025 по 27.03.2026, що передбачається Ліцензією. Також не встановлено, що дія Договору поширюється на відносини, що виникли до його укладення. Таким чином не можна кваліфікувати, що робоче місце програмного забезпечення за Ліцензією стосується робочого місця за Договором. Тобто це різні робочі місця. Тим самим у складі своєї пропозиції, зокрема на усунення невідповідностей Учасник не завантажив чинну на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування одним і тим ж комплексом (одним і тим ж робочим місцем). Враховуючи викладене Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
20.05.2025 17:52
Повідомлення про рішення
12.05.2025 09:41
Електроний протокол про продовження строку
05.05.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 09:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 09:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій).
Дата продовження строку розгляду
12.05.2025 09:40
Дата кінця розгляду
03.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1). Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пункт 1.2. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». 1) Згідно з пп. 1.2.1. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «1.2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору).» 2) Згідно з пп. 1.2.2. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору)». У складі своєї пропозиції Учасник надав Довідку про наявність аналогічного договору в якій зазначив, аналогічний Договір №27 від 21.06.23. Своєю чергою до Довідки Учасником надано: - Договір 27 від 21.06.23. в якому пп. 17.1 пункту 17 зазначено, що невід’ємною частиною цього договору є: Додаток №4 – Календарний графік. Проте, даний додаток в складі пропозиції Учасника відсутній. Отже, чітка вимога Замовника щодо надання договору з усіма додатками Учасником не виконана. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Додаток 4 – календарний графік до Договору № 27 від 21.06.23. або надати документи згідно з вимогами пп.1.2.1., 1.2.2. п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2). Згідно з пунктом 5 розділу 3 Тендерної документації та абзацом 16 пункту 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА. 1. Учасник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНЕЛЬ», що є юридичною особою, шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель зазначив наступну інформацію: «Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»». Виходячи з відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань в Учасника є кінцеві бенефіціарні власники. Своєю чергою шляхом самостійного декларування в електронній системі закупівель Учасник не визначив, що кінцевий бенефіціарний власник Учасника не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції». 2. З метою усунення наведеної невідповідності на виконання вимоги абзацу 16 пункту 47 Особливостей, пункту 5 розділу 3 Тендерної документації та пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у строк визначений частиною 9 статті 26 Закону повинен завантажити інформацію, що кінцевий бенефіціарний власник Учасника не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», зокрема у вигляді довідки довільної форми. 3) Згідно з пп. 3.1. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати: Перелік документів та/або інформації щодо субпідрядника /співвиконавця: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (зазначити суму (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника). Якщо учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі, меншому ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю щодо кожного субпідрядника/співвиконавця, або взагалі не планує залучати субпідрядника/співвиконавця такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідну довідку в довільній формі» В складі пропозиції Учасника відсутня інформація у вигляді довідки про залучення до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію у вигляді довідки про залучення (або взагалі не планує залучати) до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця. або надати документи згідно з вимогами пп.3.1 п. 3. Додатку 1 до тендерної документації. 4) Згідно з пп. 5.3. п. 5. Додатку 1 до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції має надати: «На підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення в учасника, учасник має надати чинну на кінцевий строк подання тендерних пропозицій ліцензію на програмний комплекс в якому здійснено відповідні розрахунки виконання робіт та чинний на кінцевий строк подання тендерних пропозицій договір на підтвердження права користування даним комплексом». Відповідно до даної вимоги в складі пропозиції Учасника відсутній договір на підтвердження права користування програмним комплексом «Експерт - Кошторис». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями договір на підтвердження права користування програмним комплексом «Експерт - Кошторис» або надати документи згідно з вимогою пп.5.3. п. 5 Додатку 1 до тендерної документації. 5) Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. Зокрема згідно з підпунктом 5.7. передбачено: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». Пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». Учасником на виконання цієї вимоги на тендерну пропозицію вцілому накладено електронний підпис у вигляді файлу «sign.p7s». При його перевірці було виявлено наступне: Підписувач Нелін Владислав Іванович П.І.Б. Нелін Владислав Іванович Країна: Україна РНОКПП: 3160613759 Організація (установа):ТОВ ГРАНЕЛЬ Код ЄДРПОУ: 38808393 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 20:37:11 01.05.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер: 5Е984D526F82F38F0400000027DBC80084FA3905 Тип носія особистого ключа:Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-Х Long) Сертифікат: Кваліфікований Тобто тип підпису Учасника удосконалений, а не кваліфікований. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти кваліфікований електронний підпис відповідно до підпункту 5.7. Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Створено
16.05.2025 16:56
Надати до
17.05.2025 16:56
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 17:52 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.05.2025 17:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 09:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.04.2025 09:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1). Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити відповідно до розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, зокрема пункт 1.2. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: 1) Згідно з пп. 1.2.1. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «1.2.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір у якому предметом закупівлі є поточний та/або капітальний ремонт приміщення.». 2) Згідно з пп. 1.2.2. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «Не менше одного виконаного договору, зазначеного в довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками до договору).». 3) Згідно з пп. 1.2.3. п. 1.2. розділу 1 учасник має надати: «Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/або Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. » У складі своєї пропозиції Учасник надав Довідку від 28.04.2025р. за №3 про виконаний аналогічний договір (надалі – Довідка), в якій зазначив аналогічний договір №202 від 30.09.2024р. Своєю чергою до довідки Учасником надано вищезазначений аналогічний договір та додаткову угоду №1 до договору, яка є його невід’ємною частиною та зазначає зменшення ціни договору, а п. 4.2. складає ціну 510 577,00 грн. Отже, в Довідці від 28.04.2025р. №3 в колонці «Обсяги виконаних робіт у договірних цінах, грн.» зазначена сума не відповідає Акту виконаних робіт та пункту 4.2 Договору. А також Додаткова угода №1 не містить дату її підписання. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновлену Довідку, з інформацією про виконаний аналогічний договір за предметом закупівлі в якій колонка «Обсяги виконаних робіт у договірних цінах, грн.» має відповідати Акту виконаних робіт та пункту 4.2 Договору. №202 від 30.09.2024р. та надати додаткову угоду №1 яка має містити дату підписання. або надати документи згідно з вимогами пп.1.2.1., 1.2.2., 1.2.3. п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2). Згідно з п. 5.4. розділу 5 Додатку 1 тендерної документації учасник має надати: «Договір між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття або інший документ, який дає право Учаснику це зробити.» Учасник в складі пропозиції надав договір № 606130/16 на приймання і захоронення відходів від «01» березня 2025 року, проте, пункт 12.1. розділу 12 даного договору не відповідає даті укладання договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Договір № 606130/16 від «01» березня 2025 року, який має відповідати даті дії договору, яка дає право учаснику надати послугу, або надати документи згідно з вимоги п. 5.4. розділу 5 Додатку 1 до тендерної документації. 3). Пунктом 5 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників. Зокрема згідно з підпунктом 5.7. передбачено: «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації». Пункту 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).». Учасником на виконання цієї вимоги на тендерну пропозицію вцілому накладено електронний підпис у вигляді файлу «sign.p7s». При його перевірці було виявлено наступне: Підписувач: Охват Олексій Дмитрович П.І.Б: Охват Олексій Дмитрович Країна: Україна РНОКПП: 2381405732 Організація (установа): Приватне підприємство «ВІКТОРІЯ ДІМ» Код ЄДРПОУ: 33782230 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для піпису від Надавача): 17:52:15 29.04.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна» Серійний номер: 0895FЕ0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-Х Long) Сертифікат: Кваліфікований Тобто тип підпису Учасника удосконалений, а не кваліфікований. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями накласти кваліфікований електронний підпис відповідно до підпункту 5.7. Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1 розділу 3 тендерної документації.
Створено
23.05.2025 08:25
Надати до
24.05.2025 08:25
Період вимог/скарг з 12.06.2025 14:58 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 12:56 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 14:58
Довідка НАЗК
12.06.2025 14:58
Повідомлення про рішення
12.06.2025 12:56
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-24-001092-a-b1
Очікує підписання
467 900 грн.
467 900 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт приміщення майстерні за адресою: вулиця Академіка Заболотного, 146, Голосіївського району, міста Києва, Спеціальна школа №7
Номенклатура
Поточний ремонт приміщення майстерні за адресою: вулиця Академіка Заболотного, 146, Голосіївського району, міста Києва, Спеціальна школа №7
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37479398

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ГРАНЕЛЬ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРАНЕЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38808393

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
498 500 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442571274
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
498 500 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 10:00
Замовник:
Управління освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
+380442571274
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності