Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обслуговування автомобільним транспортом для доставки гуманітарної допомоги ВПО Торецької міської Територіальної громади від благодійних фондів на хаби/центри підтримки, між локаціями від Управління соціального захисту населення Торецької міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-012491-a
Id Tender 3125b78da1704d0f95beb2e043e3b627
План UA-P-2025-04-23-009797-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.04.2025 18:34
Остання зміна 21.05.2025 16:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
316 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 584 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 18:27 до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 18:27
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 18:27
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2025 15:06
до 14.05.2025 11:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 14:05
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2025 11:41
до 21.05.2025 16:23
Період уточнень
з 23.04.2025 18:27 до 28.04.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 18:27 до 28.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 15:06 до 14.05.2025 11:41
Період кваліфікації
з 01.05.2025 15:06 до 14.05.2025 11:41
Основні параметри
Послуги з обслуговування автомобільним транспортом для доставки гуманітарної допомоги ВПО Торецької міської Територіальної громади від благодійних фондів на хаби/центри підтримки, між локаціями
Надання послуг здійснюється між локаціями: - склад благодійного фонду (м. Умань) - 18006, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Сінна, 20; - 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Добровольців (Маршала Говорова), 2.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
316 800 грн.
Послуги з обслуговування автомобільним транспортом для доставки гуманітарної допомоги ВПО Торецької міської Територіальної громади від благодійних фондів на хаби/центри підтримки, між локаціями
Назва предмета закупівлі
Послуги з обслуговування автомобільним транспортом для доставки гуманітарної допомоги ВПО Торецької міської Територіальної громади від благодійних фондів на хаби/центри підтримки, між локаціями
Примітки
Надання послуг здійснюється між локаціями: - склад благодійного фонду (м. Умань) - 18006, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Сінна, 20; - 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Добровольців (Маршала Говорова), 2.
Очікувана вартість
316 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1584,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.05.2025 14:37
Закінчення аукціону
01.05.2025 15:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обслуговування автомобільним транспортом для доставки гуманітарної допомоги ВПО Торецької міської Територіальної громади від благодійних фондів на хаби/центри підтримки, між локаціями
Код ДК 021:2015
60180000-3 - Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Виконавцем здійснюються по факту надання Послуги з обслуговування автомобільним транспортом для доставки гуманітарної допомоги ВПО Торецької міської Територіальної громади від благодійних фондів на хаби/центри підтримки, між локаціями, на підставі акту наданих послуг та рахунку-фактури, по завершенню кожного рейсу, протягом 10 (десяти) банківських днів у безготівковому порядку шляхом переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі Актів прийому-передачі наданих послуг, підписаних Виконавцем і Замовником, протягом 10-ти (десяти) робочих (банківських) днів з дати повного підписання Акту. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ПОНКРАТОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
238 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП МУХОЯН АРТЕМ ОВАНЕСОВИЧ
Пропозиція:
290 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СТАРТ СВІТ"
Пропозиція:
251 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.05.2025 14:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 17:28
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Федорцова
Електронна пошта
Телефон
+380663724319
Замовник
ЄДРПОУ
26000411
Повна назва
Управління соціального захисту населення Торецької міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області
Поштовий індекс
85200
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
м. Торецьк
Адреса
вул. Євгена Седнєва, буд. 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обслуговування автомобільним транспортом для доставки гуманітарної допомоги ВПО Торецької міської Територіальної громади від благодійних фондів на хаби/центри підтримки, між локаціями
Період вимог/скарг з 06.05.2025 14:05 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 15:06 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
06.05.2025 14:05
Повідомлення про рішення
01.05.2025 15:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 18:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 18:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За умовами закупівлі, учасник мав надати поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 01.07.2004 № 1961-IV, дійсного на весь строк дії договору надання послуг, тобто, строк дії такого документа має збігати не пізніше, ніж 31.12.2025. У складі своєї пропозиції надано поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від 16.07.2024 № 222167188, строк дії якого до 16.07.2025 (включно). Для усунення зазначеної невідповідності необхідно надати поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, строк дії якого має збігати не пізніше, ніж 31.12.2025
Створено
05.05.2025 09:36
Надати до
06.05.2025 09:36
Період вимог/скарг з 08.05.2025 15:20 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 14:05 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
08.05.2025 15:20
Повідомлення про рішення
06.05.2025 14:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 18:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 18:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За умовами закупівлі, учасник мав надати поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 01.07.2004 № 1961-IV, дійсного на весь строк дії договору надання послуг, тобто, строк дії такого документа має збігати не пізніше, ніж 31.12.2025. У складі своєї пропозиції надано поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від 25.07.2024 № ЕР-222343784, строк дії якого до 26.07.2025 (включно) та поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від 25.07.2024 № ЕР-222344009, строк дії якого до 26.07.2025 (включно). Для усунення зазначеної невідповідності необхідно надати вищезазначені поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, строк дії яких має збігати не пізніше, ніж 31.12.2025.
Створено
07.05.2025 14:39
Надати до
08.05.2025 14:39
Період вимог/скарг з 14.05.2025 11:41 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 15:20 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 11:41
Довідка НАЗК
14.05.2025 11:41
Повідомлення про рішення
08.05.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 18:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 18:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За умовами закупівлі, учасник мав надати поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів відповідно до Закону «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» від 01.07.2004 № 1961-IV, дійсного на весь строк дії договору надання послуг, тобто, строк дії такого документа має збігати не пізніше, ніж 31.12.2025. У складі своєї пропозиції учасником надано: - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від 18.06.2024 № ЕР-221597998, строк дії якого до 18.06.2025 (включно) (транспортний засіб DAF CF 65.220); - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від 29.12.2024 № ЕР-225984536, строк дії якого до 30.12.2025 (включно) (спеціалізований напівпричіп KRONE, SD); - поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів від 29.12.2024 № ЕР-225984347, строк дії якого до 30.12.2025 (включно) (транспортний засіб IVECO, STRALIS). Тендерна документація не містить жодних обмежень щодо кількості транспортних засобів, які мають бути у користуванні учасника з метою надання послуг, передбачених умовами закупівлі. Учасник самостійно приймає рішення щодо кількості таких транспортних засобів, спираючись на технічне завдання замовника. Враховуючи вищезазначене, для усунення зазначеної невідповідності необхідно надати поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на один із транспортних засобів, який учасник планує залучити до експлуатації під час надання послуг, строк дії якого має збігати не пізніше, ніж 31.12.2025. Крім того, пунктом 8 Додатку 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на надання послуг (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі) передбачено, що «Учасник має надати розрахунок вартості одного перевезення гуманітарної допомоги за параметрами, зазначеними в п.4. У разі якщо учасник процедури закупівлі не є платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не оподатковується ПДВ, то такий розрахунок подається без урахування ПДВ.». Для усунення зазначеної невідповідності необхідно надати розрахунок вартості одного перевезення гуманітарної допомоги, враховуючи параметри, зазначені в технічному завданні замовника.
Створено
12.05.2025 16:25
Надати до
13.05.2025 16:25
Договір
UA-2025-04-23-012491-a-b1
Підписаний і діє
Номер
28
289 999.98 грн.
289 999.98 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обслуговування автомобільним транспортом для доставки гуманітарної допомоги ВПО Торецької міської Територіальної громади від благодійних фондів на хаби/центри підтримки, між локаціями
Номенклатура
Послуги з обслуговування автомобільним транспортом для доставки гуманітарної допомоги ВПО Торецької міської Територіальної громади від благодійних фондів на хаби/центри підтримки, між локаціями
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління соціального захисту населення Торецької міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області
Повна назва
Управління соціального захисту населення Торецької міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26000411

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП МУХОЯН АРТЕМ ОВАНЕСОВИЧ
Повна назва
ФОП МУХОЯН АРТЕМ ОВАНЕСОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3235916097

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.05.2025 16:23
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
316 800 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
Управління соціального захисту населення Торецької міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області
Контактний телефон:
+380663724319
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
316 800 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
Управління соціального захисту населення Торецької міської військової адміністрації Бахмутського району Донецької області
Контактний телефон:
+380663724319
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності