Показати схожі тендери

Закупівля Карти пам'яті від Територіальне управління БЕБ у Львівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-012293-a
Id Tender 653fa5cf0617438eb378f222704fc070
План UA-P-2025-04-23-014659-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.04.2025 17:41
Остання зміна 27.05.2025 15:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 17:40 до 05.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 17:40
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 17:40
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 16:31
до 19.05.2025 09:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2025 10:12
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 09:51
до 27.05.2025 15:54
Період уточнень
з 23.04.2025 17:40 до 02.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 17:40 до 02.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 16:31 до 19.05.2025 09:51
Період кваліфікації
з 06.05.2025 16:31 до 19.05.2025 09:51
Основні параметри
Карти пам'яті
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
200 000 грн.
Карти пам'яті
Назва предмета закупівлі
Карти пам'яті
Очікувана вартість
200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2025 15:50
Закінчення аукціону
06.05.2025 16:31
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 100 (штуки)
Карти пам’яті microSD 64GB
Опис предмета закупівлі
Карти пам’яті microSD 64GB
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79026, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Стрийська, 35
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 125 (штуки)
Карти пам’яті microSD 128GB
Опис предмета закупівлі
Карти пам’яті microSD 128GB
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
125
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79026, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Стрийська, 35
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 30 (штуки)
Карти пам’яті microSD 256GB
Опис предмета закупівлі
Карти пам’яті microSD 256GB
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79026, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Стрийська, 35
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 15 (штуки)
Карти пам’яті microSD 512GB
Опис предмета закупівлі
Карти пам’яті microSD 512GB
Код ДК 021:2015
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79026, Україна, Львівська область, м. Львів, вул.Стрийська, 35
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КЛЮЧКО АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
Пропозиція:
171 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КСМ ЮА"
Пропозиція:
156 901.25 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
170 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Ковнер Юрій Вікторович"
Пропозиція:
155 420 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
170 991 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2025 15:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.04.2025 14:14
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Качмар
Електронна пошта
Телефон
+0681530525
Замовник
ЄДРПОУ
44741997
Повна назва
Територіальне управління БЕБ у Львівській області
Поштовий індекс
79017
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
м. Львів
Адреса
вул. Левицького К., будинок 67
Кваліфікація
Лот № 1 Карти пам'яті
Період вимог/скарг з 12.05.2025 10:12 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 16:31 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
12.05.2025 10:12
Повідомлення про рішення
12.05.2025 10:11
-
06.05.2025 16:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Ковнер Юрій Вікторович" на закупівлю ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п.п. 3.14 п. 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник надає: Лист-гарантія за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо дотримання учасником умов поданої ним тендерної пропозиції за предметом закупівлі протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником не надано лист-гарантію за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо дотримання учасником умов поданої ним тендерної пропозиції за предметом закупівлі протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику слід надати: 2.1. Лист-гарантію за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції щодо дотримання учасником умов поданої ним тендерної пропозиції за предметом закупівлі протягом 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
09.05.2025 09:46
Надати до
10.05.2025 09:46
Період вимог/скарг з 14.05.2025 16:56 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 10:12 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
14.05.2025 16:56
Повідомлення про рішення
14.05.2025 16:55
-
12.05.2025 10:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «КСМ ЮА» на закупівлю ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно п.п. 1.1 п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник надає: 1.1. Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою формою; 1.2. - Скан-копію договору з усіма додатками (якщо додатки передбачені умовами договору); - копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Учасником надано Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору та у стовпці назва предмету закупівлі зазначено не повну назву предмету закупівлі та у стовпці період дії договору зазначено тільки кінцеву дату дії договору. Учасником надано копію видаткової накладної на підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного в інформаційній довідці, проте в видатковій накладній номер договору поставки не відповідає номеру договору зазначеному в Інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику слід надати: 2.1. Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою формою із зазначенням повної назви предмету закупівлі у відповідності до скан-копії договору та зазначити період дії договору, а саме початок дії договору. 2.1.2. Привести у відповідність інформацію зазначену у видатковій накладній та інформацію зазначену в Інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
13.05.2025 15:33
Надати до
14.05.2025 15:33
Період вимог/скарг з 19.05.2025 09:51 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 16:56 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 09:51
Довідка НАЗК
19.05.2025 09:51
Повідомлення про рішення
19.05.2025 09:47
-
14.05.2025 16:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" на закупівлю ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. І Розділ. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Згідно п.п. 1.1 п. 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник надає: 1.1. Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою формою; Учасником надано Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору та у стовпці назва предмету закупівлі зазначено не повну назву предмету закупівлі, у стовпці інформації про замовника невірно вказаний код ЄДРПОУ та у стовпці вартість договору сума договору не відповідає сумі зазначеній в аналогічному договорі. 2. Згідно п.п. 3.15 п. 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник надає: Авторизаційний лист від виробника карт пам’яті або його офіційного представництва або офіційного дистриб'ютора в Україні (із зазначенням номеру ID UA-тендеру в електронній системі закупівель) про підтвердження партнерського статусу, що підтверджує повноваження Учасника на постачання товару на території України, відповідальність виробника за надання сервісного обслуговування, а також повну відповідність запропонованого товару технічним вимогам Покупця. 2.1. Учасником надано Авторизаційний лист офіційного дистриб’ютора та не надано підтвердження виробником предмету закупівлі щодо офіційного дистриб’ютора. 3. Згідно п.п. 3.10 п. 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку № 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», учасник накладає: Кваліфікований електронний підпис (КЕП) / удосконалений електронний підпис (УЕП) 3.1. Учасник наклав удосконалений електронний підпис (УЕП) на тендерну пропозицію, проте підписувач УЕП не відповідає підписанту документів, що надавались в тендерній пропозиції. ІІ Розділ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику слід надати: 2.1.1. Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за встановленою формою із зазначенням повної назви предмету закупівлі, вірним код ЄДРПОУ та правильною вартістю договору. 2.1.2. Інформацію про підтвердження виробником предмету закупівлі щодо офіційного дистриб’ютора. 2.1.3. Привести у відповідність підписанта копій документів тендерної пропозиції та підписувача електронного цифрового підпису. ІІІ Розділ. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
16.05.2025 12:08
Надати до
17.05.2025 12:08
Договір
UA-2025-04-23-012293-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2210/10
170 991 грн.
170 991 грн.
З ПДВ
Підписано
27.05.2025
Строк дії договору з
27.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
100 (штуки)
Карти пам’яті microSD 64GB
Номенклатура
Карти пам’яті microSD 64GB
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
125 (штуки)
Карти пам’яті microSD 128GB
Номенклатура
Карти пам’яті microSD 128GB
Кількість
125
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
30 (штуки)
Карти пам’яті microSD 256GB
Номенклатура
Карти пам’яті microSD 256GB
Кількість
30
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Карти пам’яті microSD 512GB
Номенклатура
Карти пам’яті microSD 512GB
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Територіальне управління БЕБ у Львівській області
Повна назва
Територіальне управління БЕБ у Львівській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44741997

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Повна назва
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30256061

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.05.2025 15:54
-
27.05.2025 15:53
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 12:00
Замовник:
Територіальне управління БЕБ у Львівській області
Контактний телефон:
+0681530525
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 12:00
Замовник:
Територіальне управління БЕБ у Львівській області
Контактний телефон:
+0681530525
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності