Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. від Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-012228-a
Id Tender c580d222e91a401381033c714c095fd3
План UA-P-2025-04-23-014952-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.04.2025 17:34
Остання зміна 27.05.2025 12:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
950 грн. (0,53 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 17:34 до 01.05.2025 17:34
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 17:34
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 17:34
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2025 14:48
до 14.05.2025 15:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2025 16:37
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2025 15:16
до 27.05.2025 12:37
Період уточнень
з 23.04.2025 17:34 до 28.04.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 17:34 до 28.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2025 14:48 до 14.05.2025 15:16
Період кваліфікації
з 02.05.2025 14:48 до 14.05.2025 15:16
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Код ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 000 грн.
Код ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Очікувана вартість
180 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
950,0
0,53 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.05.2025 14:01
Закінчення аукціону
02.05.2025 14:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Диван офісний (банкетка)
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Шовковична 39/1
Дата постачання по
31.12.2025 17:34
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС"
Пропозиція:
104 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Бистров Дмитро В'ячеславович"
Пропозиція:
155 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"
Пропозиція:
157 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
105 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВІТЛИЦЯ АРТ"
Пропозиція:
163 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
155 049.6 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.05.2025 14:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 17:34
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мацібора Зоріна Юріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Matsibora Zoryna
Електронна пошта
Телефон
+380977971929
Замовник
ЄДРПОУ
01994095
Назва (англійською мовою)
Oleksandrivska Clinical Hospital in the city of Kiev
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва (англійською мовою)
Oleksandrivska Clinical Hospital in the city of Kiev
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Вул. Шовковична 39/1
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 - 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Період вимог/скарг з 12.05.2025 16:37 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 14:48 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Документи кваліфікації
12.05.2025 16:37
Повідомлення про рішення
12.05.2025 16:34
-
11.05.2025 17:02
Електроний протокол про продовження строку
02.05.2025 14:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:29
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) У тендерній документації встановлено: що відповідно до п.4 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник повинен надати: Проект договору про закупівлю (складений за формою, що наведена у Додатку 2 до цієї документації). Всупереч вимогам п.4 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС" в складі своєї пропозиції – Проект договору про закупівлю (складений за формою, що наведена у Додатку 2 до цієї документації) – не надано. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати – Проект договору про закупівлю (складений за формою, що наведена у Додатку 2 до цієї документації). 2) У тендерній документації встановлено: що відповідно до п.п. 3 п.7 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник повинен надати: Товар повинен бути новим. Постачальник повинен підтверджувати якість товару паспортами/сертифікатами якості та/або відповідності, та/або висновками санітарно – епідеміологічної експертизи тощо, які надаються під час поставки товару. У випадках, якщо товар не підлягає сертифікації, постачальник надає в письмовій формі лист, що товар не підлягає сертифікації, посилаючись на відповідні нормативні акти, під час поставки товару – надати гарантійний лист. Всупереч вимогам п.п. 3 п.7 додатку 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, ТОВ "ПРИМТЕКС ПЛЮС" - Товар повинен бути новим. Постачальник повинен підтверджувати якість товару паспортами/сертифікатами якості та/або відповідності, та/або висновками санітарно – епідеміологічної експертизи тощо, які надаються під час поставки товару. У випадках, якщо товар не підлягає сертифікації, постачальник надає в письмовій формі лист, що товар не підлягає сертифікації, посилаючись на відповідні нормативні акти, під час поставки товару - надати гарантійний лист – вищезазначений лист не надано. Відповідно пункту 43 Особливостей постанови КМУ від 11.10.2022 р. №1178 Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має змогу розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Просимо усунути виявлену невідповідність в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: надати – Товар повинен бути новим. Постачальник повинен підтверджувати якість товару паспортами/сертифікатами якості та/або відповідності, та/або висновками санітарно – епідеміологічної експертизи тощо, які надаються під час поставки товару. У випадках, якщо товар не підлягає сертифікації, постачальник надає в письмовій формі лист, що товар не підлягає сертифікації, посилаючись на відповідні нормативні акти, під час поставки товару – надати гарантійний лист.
Створено
05.05.2025 16:44
Надати до
06.05.2025 16:44
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
В зв?язку з великим обсягом закупівель.
Дата продовження строку розгляду
09.05.2025 10:09
Дата кінця розгляду
31.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.05.2025 13:35 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 16:37 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
Документи кваліфікації
14.05.2025 13:35
Повідомлення про рішення
14.05.2025 13:34
-
12.05.2025 16:37
Витяг з ЄДР
12.05.2025 16:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:29
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
12.05.2025 16:37
Надати до
14.05.2025 00:00
Період вимог/скарг з 14.05.2025 15:16 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 13:35 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 15:16
Довідка НАЗК
14.05.2025 15:16
Повідомлення про рішення
14.05.2025 15:14
-
14.05.2025 13:35
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-23-012228-a-b1
Підписаний і діє
Номер
259
155 049.6 грн.
129 208 грн.
З ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
23.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
40 (штуки)
Диван офісний (банкетка)
Номенклатура
Диван офісний (банкетка)
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01994095

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Епіцентр К"
Повна назва
ТОВ "Епіцентр К"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32490244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.05.2025 12:37
Повідомлення про договір
27.05.2025 12:36
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 17:34
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
+380977971929
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 17:34
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Свято-Михайлівська клінічна лікарня м.Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Контактний телефон:
+380977971929
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності