Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт будівлі діагностичного центру, комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня" за адресою: вулиця Енергетиків, 23, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області. Коригування від Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-012037-a
Id Tender d82d719711744aa58027e9fa079996a5
План UA-P-2025-04-23-014581-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.04.2025 17:13
Остання зміна 30.05.2025 11:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 401 658 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 008.29 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 17:12 до 09.05.2025 17:14
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 17:12
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 17:12
до 06.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.05.2025 11:52
до 16.05.2025 11:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.05.2025 14:26
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.05.2025 11:09
до 30.05.2025 11:29
Період уточнень
з 23.04.2025 17:12 до 06.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 17:12 до 06.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.05.2025 11:52 до 16.05.2025 11:09
Період кваліфікації
з 12.05.2025 11:52 до 16.05.2025 11:09
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі діагностичного центру, комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня" за адресою: вулиця Енергетиків, 23, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області. Коригування
З урахуванням положень КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 401 658 грн.
Капітальний ремонт будівлі діагностичного центру, комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня" за адресою: вулиця Енергетиків, 23, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області. Коригування
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі діагностичного центру, комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня" за адресою: вулиця Енергетиків, 23, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області. Коригування
Очікувана вартість
3 401 658 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17008,29
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.05.2025 11:29
Закінчення аукціону
12.05.2025 11:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі діагностичного центру, комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня" за адресою: вулиця Енергетиків, 23, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області. Коригування
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
34400, Україна, Рівненська область, місто Вараш, вулиця Енергетиків, 23
Дата постачання по
31.12.2026 17:14
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ВАРАШРЕМБУД
Пропозиція:
3 400 538.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Шаульський Андрій Андрійович
Пропозиція:
3 193 918.26 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.05.2025 11:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 17:13
Оголошення про проведення закупівлі
23.04.2025 17:09
-
23.04.2025 17:09
-
23.04.2025 17:09
Проект договору
23.04.2025 17:09
-
23.04.2025 17:09
-
23.04.2025 17:09
-
23.04.2025 17:09
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Колбун Оксана Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380685452381
Замовник
ЄДРПОУ
44402580
Повна назва
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради
Поштовий індекс
34400
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Вараш
Адреса
майдан Незалежності,1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будівлі діагностичного центру, комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня" за адресою: вулиця Енергетиків, 23, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області. Коригування
Період вимог/скарг з 13.05.2025 14:26 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 11:52 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено наступні невідповідності додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі»: Для документального підтвердження вимог, у складі тендерної пропозиції (технічного завдання предмета закупівлі) Учасником у складі тендерної пропозиції не надані підтверджуючі розрахунки за всіма статтями витрат договірної ціни, що відповідають ціні (динамічна) пропозиції учасника, відповідно до КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами, а саме: 1. Локальні кошториси на будівельні роботи № 02-01-01 Демонтажні роботи (додаткові роботи), №02-01-03 Загальнобудівельні роботи (Додаткові роботи), № 02-01-06 Кондиціонування (Додаткові роботи), №02-01-07 Вентиляцію (Додаткові роботи), №02-01-09 Водопровід і каналізацію (Додаткові роботи), №02-01-011 Електромонтажні роботи (Додаткові роботи), №02-01-012 Пусконалагоджувальні роботи. Електротехнічні рішення (Додаткові роботи), №02-01-014 Влаштування комплексу систем протипожежного захисту (Додаткові роботи), №02-01-015 Встановлення засобів охоронної сигналізації (Додаткові роботи), №02-01-016 Встановлення відеонагляду та локальної мережі (Додаткові роботи), №02-01-017 Виконання пусконалагоджувальних робіт системи пожежогасіння (Додаткові роботи). 2. Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю №02-01-04 Обладнання (додаткове). 3. Відомісті ресурсів до локальних кошторисів № 02-01-01 Демонтажні роботи (додаткові роботи), №02-01-03 Загальнобудівельні роботи (Додаткові роботи), № 02-01-06 Кондиціонування (Додаткові роботи), №02-01-07 Вентиляцію (Додаткові роботи), №02-01-09 Водопровід і каналізацію (Додаткові роботи), №02-01-011 Електромонтажні роботи (Додаткові роботи), №02-01-012 Пусконалагоджувальні роботи. Електротехнічні рішення (Додаткові роботи), №02-01-014 Влаштування комплексу систем протипожежного захисту (Додаткові роботи), №02-01-015 Встановлення засобів охоронної сигналізації (Додаткові роботи), №02-01-016 Встановлення відеонагляду та локальної мережі (Додаткові роботи), №02-01-017 Виконання пусконалагоджувальних робіт системи пожежогасіння (Додаткові роботи). 4. Розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів № 02-01-01 Демонтажні роботи (додаткові роботи), №02-01-03 Загальнобудівельні роботи (Додаткові роботи), № 02-01-06 Кондиціонування (Додаткові роботи), №02-01-07 Вентиляцію (Додаткові роботи), №02-01-09 Водопровід і каналізацію (Додаткові роботи), №02-01-011 Електромонтажні роботи (Додаткові роботи), №02-01-012 Пусконалагоджувальні роботи. Електротехнічні рішення (Додаткові роботи), №02-01-014 Влаштування комплексу систем протипожежного захисту (Додаткові роботи), №02-01-015 Встановлення засобів охоронної сигналізації (Додаткові роботи), №02-01-016 Встановлення відеонагляду та локальної мережі (Додаткові роботи), №02-01-017 Виконання пусконалагоджувальних робіт системи пожежогасіння (Додаткові роботи). 5. Розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу від 27.07.2018 № 196). 6. Не проведений учасником процедури закупівлі (підрядником) аналіз цін матеріальних ресурсів (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. 7. Розрахунок визначення розміру адміністративних витрат, що включається до ціни учасника торгів. 8. Розрахунок визначення розміру прибутку, що включається до ціни учасника торгів. 9. Розрахунок договірної ціни на Капітальний ремонт будівлі діагностичного центру, комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради «Вараська багатопрофільна лікарня» за адресою: вулиця Енергетиків, 23, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області. Коригування. Не проведено візуальний огляд об’єкту за участі представника замовника в період уточнення та не надано до тендерної пропозиції підписаний акт обстеження об’єкту з підписом представника замовника. Зазначені дії Учасника, призвели до некоректного визначення цінової пропозиції, та грубого порушення інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної пропозиції) та КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва» зі змінами. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
13.05.2025 14:25
Повідомлення про рішення
13.05.2025 14:24
-
12.05.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:09
Період вимог/скарг з 16.05.2025 11:09 по 22.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 14:26 по 21.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.05.2025 11:09
Довідка НАЗК
16.05.2025 11:09
Повідомлення про рішення
16.05.2025 11:08
-
13.05.2025 14:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 17:09
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. «підпунктом 1.1.1) п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування з підтвердженням інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. Учасником надано довідку про наявність обладнання, МТБ та технологій необхідних для виконання Договору про закупівлю (довідка про мтб.pdf) з технічними помилками в частині не співпадіння обладнання з підтверджуючими документами на право користування. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями для документального підтвердження вимог, надати виправлену довідку про наявність обладнання, МТБ та технологій необхідних для виконання Договору про закупівлю.
Створено
14.05.2025 14:46
Надати до
15.05.2025 14:46
Договір
UA-2025-04-23-012037-a-b1
Підписаний і діє
Номер
4330-Д-39-25
3 400 538.4 грн.
2 833 782 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі діагностичного центру, комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня" за адресою: вулиця Енергетиків, 23, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області. Коригування
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі діагностичного центру, комунального некомерційного підприємства Вараської міської ради "Вараська багатопрофільна лікарня" за адресою: вулиця Енергетиків, 23, місто Вараш, Вараського району, Рівненської області. Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради
Повна назва
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44402580

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ВАРАШРЕМБУД
Повна назва
ТОВ ВАРАШРЕМБУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44314547

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.05.2025 11:28
Повідомлення про договір
30.05.2025 11:27
-
30.05.2025 11:27
-
30.05.2025 11:27
-
30.05.2025 11:27
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 401 658 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 17:14
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради
Контактний телефон:
+380685452381
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 401 658 грн.
Період подання пропозицій
до 09.05.2025 17:14
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства, майна та будівництва виконавчого комітету Вараської міської ради
Контактний телефон:
+380685452381
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності