Показати схожі тендери

Закупівля Обмежувачі перенапруги від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-011385-a
Id Tender d96b843bd2bf4db5a33b1de722f561f1
План UA-P-2025-04-23-013826-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.04.2025 16:36
Остання зміна 06.06.2025 08:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 833 492.1 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 167.46 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 16:35 до 01.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 16:35
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 16:35
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2025 08:00
до 30.05.2025 13:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 16:58
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 13:44
до 06.06.2025 08:09
Період уточнень
з 23.04.2025 16:35 до 28.04.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 16:35 до 28.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 08:00 до 30.05.2025 13:44
Період кваліфікації
з 01.05.2025 08:00 до 30.05.2025 13:44
Основні параметри
Обмежувачі перенапруги
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 833 492.1 грн.
Обмежувачі перенапруги
Назва предмета закупівлі
Обмежувачі перенапруги
Очікувана вартість
6 833 492.1 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34167,46
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
205 000
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 2 350 (штуки)
Обмежувач перенапруги нелінійний 0,4кВ або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Обмежувач перенапруги нелінійний 0,4кВ або еквівалент
Код ДК 021:2015
31217000-0 - Обмежувачі перенапруження
Кількість
2 350
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Громадянська, 40
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 749 (штуки)
Обмежувач перенапруги ОПН-10кВ або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Обмежувач перенапруги ОПН-10кВ або еквівалент
Код ДК 021:2015
31217000-0 - Обмежувачі перенапруження
Кількість
2 749
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Громадянська, 40
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 27 (штуки)
Обмежувач перенапруги ОПН-35 кВ або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Обмежувач перенапруги ОПН-35 кВ або еквівалент
Код ДК 021:2015
31217000-0 - Обмежувачі перенапруження
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Громадянська, 40
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує Постачальнику на підставі рахунку вартість отриманого Товару протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІЗОЛТОРГ"
Пропозиція:
6 436 771.92 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 16:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дмитро Козаченко
Електронна пошта
Телефон
+380512539369
Сайт:
http://www.energy.mk.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
23399393
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
54017
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
місто Миколаїв
Адреса
ВУЛ. ГРОМАДЯНСЬКА, будинок 40
Кваліфікація
Лот № 1 Обмежувачі перенапруги
Період вимог/скарг з 08.05.2025 16:58 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 08:00 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.05.2025 16:58
Повідомлення про рішення
01.05.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.05.2025 13:44 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.05.2025 11:16 по 07.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 13:44
Довідка НАЗК
30.05.2025 13:44
Повідомлення про рішення
30.05.2025 11:16
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-23-011385-a-a1
Підписаний і діє
Номер
03.02/01-12-94Т
6 436 771.92 грн.
5 363 976.6 грн.
З ПДВ
Підписано
05.06.2025
Строк дії договору з
05.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 350 (штуки)
Обмежувач перенапруги нелінійний 0,4кВ або еквівалент
Номенклатура
Обмежувач перенапруги нелінійний 0,4кВ або еквівалент
Кількість
2 350
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 749 (штуки)
Обмежувач перенапруги ОПН-10кВ або еквівалент
Номенклатура
Обмежувач перенапруги ОПН-10кВ або еквівалент
Кількість
2 749
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
27 (штуки)
Обмежувач перенапруги ОПН-35 кВ або еквівалент
Номенклатура
Обмежувач перенапруги ОПН-35 кВ або еквівалент
Кількість
27
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23399393

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІЗОЛТОРГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІЗОЛТОРГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44756935

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.06.2025 08:09
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-16-000025
Дата створення проекту
16.06.2025 15:54
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
16.06.2025 16:51
Дата публікації висновку про результати
23.06.2025 12:36
Дата завершення усунення порушень
27.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
08.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 09) 532-59-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 16.06.2025 № 65-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 16.06.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 16.06.2025 № 65-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 2 UA-2025-04-23-011385-a 23.04.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.06.2025 00:00
Документи рішення
16.06.2025 16:51
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Акціонерного товариства «Миколаївобленерго» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 23.04.2025 № 03.02/53с-т; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «УКРІЗОЛТОРГ» (далі – ТОВ «УКРІЗОЛТОРГ»); протоколи рішення уповноваженою особою від 08.05.2025 № 03.02/64с-т та від 30.05.2025 № 03.02/77с-т; рішення Комісії АМКУ від 22.05.2025 № 8212-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про закупівлю товарів від 05.06.2025 № 03.02/01-12-94Т; звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРІЗОЛТОРГ», виконання рішення Комісії АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.06.2025 00:00
Дата публікації
23.06.2025 12:36
Документи висновку
23.06.2025 12:36
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-23-011385-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.06.2025 09:26
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 09:27
-
Відповідь
Відповідь на звернення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Обмежувачі перенапруги, код за ДК 021:2015: 31210000-1 - Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-23-011385-a) надаємо пояснення. Очікувана вартість закупівлі «Обмежувачі перенапруги» визначалась на підставі наданих комерційних пропозицій потенційних учасників за найбільш економічно вигідними цінами (комерційні пропозиції надаються). Закупівля здійснювалась на підставі наданих технічних вимог службами та відділами АТ «Миколаївобленерго» (далі - Товариство). Технічні, якісні характеристики товару визначаються службами та відділами Товариства виходячи з власних потреб, функцій та профілю виконання робіт. Згідно з ст. 2 Бюджетного кодексу України 1) бюджет - план формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються відповідно органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду; 11) бюджетні кошти (кошти бюджету) - належні відповідно до законодавства надходження бюджету та витрати бюджету; 12) бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими; 18) головні розпорядники бюджетних коштів - бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень; 47) розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету; 38) одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету; Стаття 22. Розпорядники бюджетних коштів 1. За обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня. 2. Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно: 1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників; 2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників; 3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників. 3. Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень. 4. Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті. 5. Головний розпорядник бюджетних коштів: 1) розробляє план діяльності на середньостроковий період (включаючи заходи щодо реалізації інвестиційних проектів) з урахуванням Бюджетної декларації (прогнозу місцевого бюджету), закону про Державний бюджет України (рішення про місцевий бюджет), прогнозних та програмних документів економічного і соціального розвитку; 1-1) організовує та забезпечує складання бюджетної пропозиції з урахуванням Бюджетної декларації (прогнозу місцевого бюджету), схваленої (схваленого) у попередньому бюджетному періоді, і подає її Міністерству фінансів України (місцевому фінансовому органу); 2) організовує та забезпечує на підставі Бюджетної декларації (прогнозу місцевого бюджету) та плану діяльності на середньостроковий період складання бюджетного запиту і подає його Міністерству фінансів України (місцевому фінансовому органу); 3) отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; 4) затверджує кошториси розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня (плани використання бюджетних коштів одержувачів бюджетних коштів), якщо інше не передбачено законодавством; 5) розробляє проекти порядків використання коштів державного бюджету за бюджетними програмами, передбаченими частиною сьомою статті 20 цього Кодексу; 6) розробляє та затверджує паспорти бюджетних програм і складає звіти про їх виконання, при цьому забезпечуючи: своєчасність затвердження паспортів бюджетних програм, достовірність і повноту інформації, що в них міститься; відповідність змісту паспортів бюджетних програм закону про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) та/або розпису бюджету (крім випадків внесення змін до паспортів бюджетних програм у разі внесення змін до спеціального фонду кошторису бюджетної установи в частині власних надходжень бюджетних установ), порядкам використання бюджетних коштів і правилам складання паспортів бюджетних програм та звітів про їх виконання; підтвердження результативних показників бюджетних програм офіційною державною статистичною, фінансовою та іншою звітністю, даними бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, запровадження форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку для збору такої інформації. 6-1) організовує та здійснює моніторинг виконання бюджетних програм, здійснює оцінку їх ефективності; 7) здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі; 8) здійснює контроль за своєчасним поверненням у повному обсязі до бюджету коштів, наданих за операціями з кредитування бюджету, а також кредитів (позик), отриманих державою (Автономною Республікою Крим, обласною радою чи міською територіальною громадою), та коштів, наданих під державні (місцеві) гарантії; 9) здійснює контроль за повнотою надходжень, взяттям бюджетних зобов'язань розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів і витрачанням ними бюджетних коштів; 10) забезпечує організацію та ведення бухгалтерського обліку, складання та подання фінансової і бюджетної звітності у порядку, встановленому законодавством; 11) забезпечує доступність інформації про бюджет відповідно до законодавства та цього Кодексу. 6. Розпорядник бюджетних коштів може уповноважити одержувача бюджетних коштів на виконання заходів, передбачених бюджетною програмою, шляхом доведення йому бюджетних асигнувань та надання відповідних коштів бюджету (на безповоротній чи поворотній основі). Одержувач бюджетних коштів використовує такі кошти відповідно до вимог бюджетного законодавства на підставі плану використання бюджетних коштів, що містить розподіл бюджетних асигнувань. Критерії визначення одержувача бюджетних коштів встановлюються Кабінетом Міністрів України з урахуванням напрямів, досвіду і результатів діяльності, фінансово-економічного обґрунтування виконання заходів бюджетної програми та застосування договірних умов. 7. Розпорядники бюджетних коштів, в оперативному управлінні або господарському віданні яких знаходяться об’єкти, щодо яких здійснюється закупівля енергосервісу, мають право брати довгострокові зобов’язання за енергосервісом на підставі істотних умов договору енергосервісу, затверджених центральним органом виконавчої влади, який реалізує державну політику у сфері ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, енергозбереження, відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива (щодо об’єктів державної власності), Верховною Радою Автономної Республіки Крим, відповідною місцевою радою (щодо об’єктів комунальної власності). 8. Розпорядники бюджетних коштів, які є державними партнерами, мають право брати довгострокові зобов’язання у рамках державно-приватного партнерства шляхом укладення договорів на підставі рішення про надання державної підтримки здійснення державно-приватного партнерства, прийнятого відповідно до законів України "Про державно-приватне партнерство", "Про концесію", за умови що видатки на виконання таких зобов’язань у поточному та/або майбутніх бюджетних періодах здійснюються виключно в межах відповідних фактичних надходжень спеціального фонду бюджету у відповідному бюджетному періоді. Рішення про надання державної підтримки здійснення державно-приватного партнерства, якщо така державна підтримка надається за рахунок коштів державного (місцевого) бюджету шляхом виплати приватному партнеру плати за експлуатаційну готовність та здійснення інших платежів, передбачених договором, укладеним у рамках державно-приватного партнерства, приймається окремо щодо кожного проекту, що здійснюється на умовах державно-приватного партнерства, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Відповідно до вищезазначеного Акціонерне товариство «Миколаївобленерго» не отримує і не є розпорядниками бюджетних коштів, а придбання товарів здійснюється виключно за кошти від власної господарської діяльності, та не здійснює оприлюднення вказаної Вами інформації на офіційному сайті.
Рішеня
19.06.2025 13:58
Замовник
Документи повідомлення
19.06.2025 13:59
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 833 492.1 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 08:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380512539369
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 833 492.1 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 08:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
+380512539369
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності