Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 48820000-2 Сервери (Сервер) від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-009455-a
Id Tender 2d595f3561a24ae7a8728eb4858bd3eb
План UA-P-2025-04-23-011625-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.04.2025 15:25
Остання зміна 26.05.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 340 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
23 400 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 15:25 до 05.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 15:25
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 15:25
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 10:00
до 12.05.2025 17:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.05.2025 17:19
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2025 17:19
до 26.05.2025 14:31
Період уточнень
з 23.04.2025 15:25 до 02.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 15:25 до 02.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 10:00 до 12.05.2025 17:19
Період кваліфікації
з 05.05.2025 10:00 до 12.05.2025 17:19
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 48820000-2 Сервери (Сервер)
Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду. Джерело фінансування закупівлі: Кошти інвестиційної програми. Мова тендерної пропозиції українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та підготовлені безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Якщо документи викладені іншими мовами, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Ця вимога не стосується документів, що подаються учасниками на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою (зокрема, але не виключно: ТУ, кресленики, паспорт, інструкція, тощо), а також документів наданих сторонніми підприємствами, організаціями чи установами (зокрема, але не виключно: договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти тощо).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 340 000 грн.
Сервер
Назва предмета закупівлі
Сервер
Примітки
Код ДК 021:2015 - 48820000-2 Сервери
Очікувана вартість
2 340 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23400,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сервер  на базі Dell R770
Код ДК 021:2015
48823000-3 - Файлові сервери
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару)
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Пропозиція:
2 326 269 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 15:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дятченко Ганна Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
380501005404
Замовник
ЄДРПОУ
00130926
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Поштовий індекс
69035
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
ЗАПОРІЖЖЯ
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Кваліфікація
Лот № 1 Сервер
Період вимог/скарг з 12.05.2025 17:19 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 10:00 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" (ЄДРПОУ-05837085 ) визнати переможцем процедури відкритих торгів з особливостями за Кодом ДК 021:2015 - 48820000-2 Сервери (Сервер), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-23-009455-a та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Документи кваліфікації
12.05.2025 17:20
Довідка НАЗК
12.05.2025 17:19
Повідомлення про рішення
05.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) На виконання п.п.5.6. частини V «Інші документи» розділу І Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Проект договору з усіма додатками (Додаток №4), скріплений підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника або пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП зa умoви нaявнoстi спецiaльнoгo фaйлу з УЕП/ КЕП учaсникa (який мaє poзшиpення .p7s); Проект договору та його додатки не потребують заповнення з боку Учасника 2) На виконання п.п.5.7. частини V «Інші документи» розділу І Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: У разі якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору, такий учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції згідно підпункту 2 пункту 45 Особливостей. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) надає документ(и), що підтверджують сплату або зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 3) На виконання п.п.5.8. частини V «Інші документи» розділу І Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Довідку про те, що відносно Учасника (зазначити найменування) відсутні підстави для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» та абз. 2 п.2 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178. 4) На виконання п.п.5.9. частини V «Інші документи» розділу І Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Довідку про те, що Учасник є/не є* суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). *обрати необхідне твердження 5) На виконання п.п.5.10. частини V «Інші документи» розділу І Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Відомості про учасника за формою, наведеною у Таблиці №2 до цього Додатку. 6) На виконання п.п.5.11. частини V «Інші документи» розділу І Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати* стосовно таких осіб: — військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України, або — посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або — посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або — посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або — витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. *не надається у випадку не перебування в цих обставинах 7) На виконання п.п.5.12. частини V «Інші документи» розділу І Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: На виконання вимоги абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі якщо учасником процедури закупівлі є юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації / Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, але активи такої юридичної особи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів, то учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • ухвалу слідчого судді або ухвалу суду про передачу активів в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів*; або • згоду самого власника активів про передачу активів, підпис якої нотаріально завірений в установленому законодавством порядку. * У разі, якщо на дату подання тендерної пропозиції учасника ухвала слідчого судді або ухвала суду оприлюднена у Єдиному державному реєстрі судових рішень, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку довільної форми із зазначенням номеру справи та дати ухвалення рішення суду. У разі виявлення замовником інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та/або інших джерелах (документах) про наявність підстав для відхилення учасника процедури закупівлі, визначених абзацом 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, та ненадання у складі тендерної пропозиції такого учасника відповідних документів/довідки згідно встановлених цим пунктом вимог тендерної документації, замовник відхиляє такого учасника процедури закупівлі на підставі абзацу 8 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 8) На виконання п.п.5.13. частини V «Інші документи» розділу І Додатка №2 тендерної документації Учасник повинен надати: Відповідно до п.1 рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.02.2023 №181 інформацію щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику, а саме: Російською Федерацією, Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, Корейською Народно-Демократичною Республікою . До інформації щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику належать, зокрема, наявність у емітента ділових відносин з контрагентами держави зони ризику або контрагентами, які контролюються державою зони ризику. ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: 1) На виконання п.п.5.6. частини V «Інші документи» розділу І Додатка №2 надано проект договору з усіма додатками (Додаток №4 тендерної документації), в якому підпис уповноваженої особи та печатка учасника наявні лише в Додатку 2 до договору. 2) Згідно п.1 розділу І, п.11 глави 1 розділу ІІ, п.1 глави 5 розділу ІІ, п.3 глави 5 розділу ІІ, п. 2 глави 3 розділу III Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 червня 2020 року №1000/5, які є нормативно-правовим актом, обов`язковим для виконання всіма установами, згідно п.1.1 ДСТУ 4163:2020 який поширюється на документи, створювані в результаті діяльності юридичних осіб (далі - юридична особа) незалежно від їхнього функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності та форми власності, згідно пункту 32 Типової інструкції з діловодства в міністерствах, інших центральних та місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17.01.2018 №55: довідки, службові листи, тощо відносяться до інформаційно-аналітичних документів, що є одним із класів управлінської документації. До обов'язкових реквізитів управлінських документів відноситься дата, а також обов'язок їх реєстрації. Датою документа є дата його реєстрації. Дата зазначається арабськими цифрами в один рядок у такій послідовності: число, місяць, рік. Дата оформлюється цифровим або словесно-цифровим способом. У разі оформлення дати цифровим способом число і місяць проставляються двома парами цифр, розділеними крапкою; рік - чотирма цифрами, крапка наприкінці не ставиться. Дата проставляється в лівій верхній частині документа на спеціально відведеному місці на бланку. Реєстрація документів проводиться з метою забезпечення їх обліку, контролю за виконанням і оперативним використанням наявної в документах інформації і полягає у веденні запису облікових даних про документ за встановленою установою реєстраційною формою, яким фіксується факт створення, відправлення або одержання документа, шляхом проставлення на ньому реєстраційного індексу з подальшим записом у зазначених формах необхідних відомостей про документ. Документи, надані учасником на виконання вимог Додатку №2, розділ І, частина V (Інші документи) п.п 5.7; п.п 5.8; п.п 5.9; п.п.5.10; п.п 5.11; п.п 5.12; п.п 5.13 тендерної документації, не містять відмітки про дату та їх реєстраційний (вихідний) номер, тобто не відповідають вимогам, які передбачені чинним законодавством до створення документів. У тендерній документації (пункт 5 розділу V ) передбачені опис та приклади формальних несуттєвих помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема "7. Подання документа (документів) учасника процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільної формі та не містить вихідного номера. Тобто, одночасна відсутність у документі дати його створення та вихідного номеру не може бути визнано формальною/несуттєвою помилкою. Позиція Замовника з означеного питання базується на постанові Пятого апеляційного адміністративного суду від 20.03.2025 у справі № 420/14975/24 (прийнята за наслідками розгляду висновку ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-01-09-001616-a від 06.05.2024 року), яка набрала законної сили. ІІI) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Проект договору з усіма додатками (Додаток №4), скріплений підписом уповноваженої особи та завірений печаткою учасника або пiдписaний з викopистaнням УЕП/КЕП зa умoви нaявнoстi спецiaльнoгo фaйлу з УЕП/ КЕП учaсникa (який мaє poзшиpення .p7s); Проект договору та його додатки не потребують заповнення з боку Учасника. 2) На виконання п.п 5.7; п.п 5.8; п.п 5.9; п.п 5.11; п.п 5.12; п.п 5.13 частини V «Інші документи» розділу І Додатка №2 надати Довідки, які обов'язково будуть містити дату складання і бажано вихідний номер. 3) На виконання п.п.5.10. частини V «Інші документи» розділу І Додатка №2 надати Відомості про учасника за формою, наведеною у Таблиці №2 до цього Додатку, із обов'язковим зазначенням дати складання і бажано вихідним номером.
Створено
08.05.2025 15:49
Надати до
09.05.2025 15:49
Договір
UA-2025-04-23-009455-a-c1
Підписаний і діє
Номер
500525
2 326 269 грн.
1 938 557.5 грн.
З ПДВ
Підписано
22.05.2025
Строк дії договору з
22.05.2025
по
20.01.2026
Номенклатура
1 (штуки)
Сервер  на базі Dell R770
Номенклатура
Сервер  на базі Dell R770
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 326 269
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00130926

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05837085

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.05.2025 14:31
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380501005404
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Контактний телефон:
380501005404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності