Показати схожі тендери

Закупівля 14210000-6 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебенево – піщана суміш з найбільшим номінальним розміром зерен 40мм (0-40 мм)) від Зорянська сільська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-008562-a
Id Tender 71219fa9df8a44998e9719847918aeb2
План UA-P-2025-04-23-008694-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.04.2025 15:12
Остання зміна 22.05.2025 14:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
299 460 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 497.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 15:11 до 01.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 15:11
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 15:11
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2025 15:45
до 13.05.2025 16:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 10:49
до 19.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.05.2025 16:24
до 22.05.2025 14:33
Період уточнень
з 23.04.2025 15:11 до 28.04.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 15:11 до 28.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2025 15:45 до 13.05.2025 16:24
Період кваліфікації
з 02.05.2025 15:45 до 13.05.2025 16:24
Основні параметри
14210000-6 – Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебенево – піщана суміш з найбільшим номінальним розміром зерен 40мм (0-40 мм))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
299 460 грн.
14212210-5 - Піщано-гравійні суміші (Щебенево – піщана суміш з найбільшим номінальним розміром зерен 40мм (0-40 мм))
Назва предмета закупівлі
14212210-5 - Піщано-гравійні суміші (Щебенево – піщана суміш з найбільшим номінальним розміром зерен 40мм (0-40 мм))
Очікувана вартість
299 460 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1497,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
8 000
Аукціон
Cтарт аукціону
02.05.2025 15:16
Закінчення аукціону
02.05.2025 15:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
14212210-5 - Піщано-гравійні суміші (Щебенево – піщана суміш з найбільшим номінальним розміром зерен 40мм (0-40 мм))
Код ДК 021:2015
14212210-5 - Піщано-гравійні суміші
Кількість
434
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
35314, Україна, Рівненська область, Зоря, площа Володимира Плютинського,1
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
23.04.2025 14:57
Технічні специфікації
23.04.2025 14:57
Проект договору
23.04.2025 14:57
Критерії оцінки
23.04.2025 14:57
Критерії прийнятності
23.04.2025 14:57
-
-
23.04.2025 14:57
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Ревко Дмитро Олегович"
Пропозиція:
299 460 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ БАУАРТ
Пропозиція:
230 037.36 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЗК №1"
Пропозиція:
230 502.7 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.05.2025 15:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 15:12
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Іванна Селегей
Електронна пошта
Телефон
+380362279570
Замовник
ЄДРПОУ
04387220
Повна назва
Зорянська сільська рада
Поштовий індекс
35314
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівненський р-н, село Зоря
Адреса
Пл. Володимира Плютинського, 1
Кваліфікація
Лот № 1 14212210-5 - Піщано-гравійні суміші (Щебенево – піщана суміш з найбільшим номінальним розміром зерен 40мм (0-40 мм))
Період вимог/скарг з 09.05.2025 10:49 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 15:45 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
09.05.2025 10:49
Повідомлення про рішення
-
02.05.2025 15:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 12.05.2025 15:57 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.05.2025 10:49 по 17.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
12.05.2025 15:57
Повідомлення про рішення
09.05.2025 10:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 Особливостей, п. 3 Розділу V. Тендерної документації, Положенням про уповноважену особу , уповноважена особа Ухвалила: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався аналогічний за предметом закупівлі договір, за якими виконано зобов’язання, із долученням накладних чи інших документів про приймання-передачу товару за цим договором, та листа-відгуку від контрагента про належне виконання цього договору та незастосування до учасника оперативно-господарських санкцій. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. За п. 2.1. Договору постачання № 16/08/2023 від 16.08.2023 ціна договору вказується в рахунках-фактурах, які є невід’ємною частиною договору. Долучені рахунки на оплату та накладні на 2 512 990,82 грн. Лист — відгук № 16-04/2024 від 05.12.2024 містить інформацію про повне виконання договору на 1 041 364,00 грн. Лист-відгук містить інформацію, що не підтверджена первинними документами. Лист-відгук не містить інформації про незастосування до учасника оперативно-господарських санкцій. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист-відгук про виконання договору № 16-04/2024 від 05.12.2024 з інформацією щодо суми виконання у відповідності до первинний документів (рахунків, видаткових накладних). 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались копії трудових книжок або інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування про трудові відносини працівників з учасником, або копії наказів про прийняття на роботу із повідомленнями про прийняття працівників на роботу, які подаються податковим органам та квитанціями про їх прийняття (на працівників прийнятих на роботу після набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу / укладання гіг-контракту». 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником долучені накази про прийняття працівників на роботу із повідомленнями, але без квитанцій. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити квитанції про прийняття повідомлень. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась банківська гарантія з інформацією щодо підстав, що підтверджують невиконання зобов’язань (неповернення банківської гарантії). 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Гарантія № 1799/25-ТГ у частині підстав, що підтверджують невиконання зобов’язань (неповернення банківської гарантії), не відповідає п. 3 Розділу III. Тендерної документації. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити банківську гарантію/зміни до банківської гарантії з інформацією, що підтверджує невиконання зобов’язань (неповернення банківської гарантії), у відповідності до п. 3 Розділу III. Тендерної документації. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась таблиця специфікації пропонованого товару вимогам Замовника за наведеною формою. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучена Учасником таблиця № 008562-а/11 від 01.05.2025 не містить інформації про місцезнаходження виробника. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити таблицю № 008562-а/11 від 01.05.2025 з інформацією про місцезнаходження виробника. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.5 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались довідка або довідки з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків про відкриття поточного рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, виданої (их) не раніше дати оголошення цієї процедури закупівлі. 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка або довідки з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків про відкриття поточного рахунку. 5.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку або довідки з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків про відкриття поточного рахунку. 6.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.12 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався договір або інший документ, що засвідчує факт правовідносин щодо поставки товару між учасником та виробником/видобувачем товару або офіційним представником. 6.2. Перелік виявлених невідповідностей. Предметом Договору поставки продукції № У-1/2025 від 24.01.2025 є поставка щебеню гранітного, що не є предметом закупівлі у цих торгах. 6.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити договір, що засвідчує факт правовідносин щодо поставки товару (за предметом закупівлі) між учасником та виробником/видобувачем товару або офіційним представником.
Створено
09.05.2025 12:14
Надати до
10.05.2025 12:14
Період вимог/скарг з 13.05.2025 16:24 по 19.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 15:57 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.05.2025 16:24
Довідка НАЗК
13.05.2025 16:24
Повідомлення про рішення
12.05.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 Особливостей, п. 3 Розділу V. Тендерної документації, Положенням про уповноважену особу , уповноважена особа Ухвалила: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4.3 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагались сертифікат відповідності на товар ДСТУ 9177-2:2022 Матеріали щебеневі та гравійні для дорожнього будівництва. Технічні умови. Частина 2. Матеріали неукріплені (пп. 7.2 табл 7.1 (ч. 1, 2, 3, 4), 7.3, 7.4), паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу та радіаційний сертифікат, видані органом стандартизації і сертифікації. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Строк дії паспорта радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу та радіаційного сертифіката закінчився. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу та радіаційний сертифікат із чинним строком дії. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.12 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався договір або інший документ, що засвідчує факт правовідносин щодо поставки товару між учасником та виробником/видобувачем товару або офіційним представником. 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Предметом Договору поставки № 27-С-23 від 01.08.2023 є поставка щебеню, щебенево-піщаної суміші, відсіву тощо. Наявна необхідність уточнення інформації щодо поставки щебенево-піщаної суміші 0-40 мм. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити договір або інший документ, що засвідчує факт правовідносин щодо поставки товару (за предметом закупівлі) між учасником та виробником/видобувачем товару або офіційним представником.
Створено
12.05.2025 16:01
Надати до
13.05.2025 16:01
Договір
UA-2025-04-23-008562-a-b1
Підписаний і діє
Номер
101
299 460 грн.
299 460 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.05.2025
Строк дії договору з
21.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
434 (тонни)
14212210-5 - Піщано-гравійні суміші (Щебенево – піщана суміш з найбільшим номінальним розміром зерен 40мм (0-40 мм))
Номенклатура
14212210-5 - Піщано-гравійні суміші (Щебенево – піщана суміш з найбільшим номінальним розміром зерен 40мм (0-40 мм))
Кількість
434
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Зорянська сільська рада
Повна назва
Зорянська сільська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04387220

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Ревко Дмитро Олегович"
Повна назва
ФОП "Ревко Дмитро Олегович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3602801051

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.05.2025 14:33
-
22.05.2025 12:57
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
299 460 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 08:00
Замовник:
Зорянська сільська рада
Контактний телефон:
+380362279570
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
299 460 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 08:00
Замовник:
Зорянська сільська рада
Контактний телефон:
+380362279570
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності