Показати схожі тендери

Закупівля Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани офісні) від Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-007574-a
Id Tender e0fcb67abf02473db47ae02ead1ecd32
План UA-P-2025-04-23-008732-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.04.2025 14:30
Остання зміна 22.05.2025 14:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
187 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
220 грн. (0,12 %)
Вартість подання пропозиції:
958.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 14:29 до 02.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 14:29
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 14:29
до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 16:19
до 14.05.2025 16:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 11:02
до 20.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.05.2025 16:57
до 22.05.2025 14:12
Період уточнень
з 23.04.2025 14:29 до 29.04.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 14:29 до 29.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 16:19 до 14.05.2025 16:57
Період кваліфікації
з 05.05.2025 16:19 до 14.05.2025 16:57
Основні параметри
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Дивани офісні)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
66 000 грн.
Дивани офісні (43026, місто Луцьк, вулиця Кравчука, 22В)
Назва предмета закупівлі
Дивани офісні (43026, місто Луцьк, вулиця Кравчука, 22В)
Очікувана вартість
66 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
330,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 15:21
Закінчення аукціону
05.05.2025 15:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дивани офісні
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
43026, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Кравчука, 22в
Дата постачання по
15.06.2025 14:29
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович
Пропозиція:
59 020 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
43 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
58 710 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 15:21
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
77 000 грн.
Дивани офісні (45008, місто Ковель, вулиця Незалежності, 101)
Назва предмета закупівлі
Дивани офісні (45008, місто Ковель, вулиця Незалежності, 101)
Очікувана вартість
77 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
385,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 15:50
Закінчення аукціону
05.05.2025 16:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дивани офісні
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
45008, Україна, Волинська область, м. Ковель, вулиця Незалежності, 101
Дата постачання по
15.06.2025 14:29
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович
Пропозиція:
71 162 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
50 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
68 880 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 15:50
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
44 000 грн.
Дивани офісні (45300, селище Іваничі, вулиця Вільної України, 24А)
Назва предмета закупівлі
Дивани офісні (45300, селище Іваничі, вулиця Вільної України, 24А)
Очікувана вартість
44 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
220,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 11:38
Закінчення аукціону
05.05.2025 12:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Дивани офісні
Код ДК 021:2015
39113200-9 - Дивани-канапе
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
45300, Україна, Волинська область, селище Іваничі, вул. Вільної України, 24А
Дата постачання по
15.06.2025 14:29
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович
Пропозиція:
39 130 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
28 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Пропозиція:
38 920 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 11:38
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 14:30
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бєлецька Олена Василівна
Електронна пошта
Телефон
+380332281079
Замовник
ЄДРПОУ
13358826
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Поштовий індекс
43027
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
місто Луцьк
Адреса
Київський майдан, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Дивани офісні (43026, місто Луцьк, вулиця Кравчука, 22В)
Період вимог/скарг з 07.05.2025 11:02 по 12.05.2025 13:23
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 16:19 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 11:02
Довідка НАЗК
07.05.2025 11:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 16:22
Витяг з ЄДР
05.05.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.05.2025 13:29 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 13:23 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
12.05.2025 13:29
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 13:24
Витяг з ЄДР
12.05.2025 13:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
Період вимог/скарг з 14.05.2025 16:53 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 13:29 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 16:53
Довідка НАЗК
14.05.2025 16:53
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 13:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного (повністю або частково) договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі тощо). Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір, за умовами якого передбачено поставку диванів офісних. У складі тендерної пропозиції надано копію договору №2802/25 від 15.03.2025 зі строком дії до 31.12.2024, а також з додатком до договору, який за своїми реквізитами (дата і номер) не стосується цього договору. Окрім того, предмет договору не відповідає вимогам тендерної документації щодо аналогічного договору. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного (повністю або частково) договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі тощо). Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір, за умовами якого передбачено поставку диванів офісних. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати: копію виконаного (повністю або частково) договору (договорів) щодо поставки товару відповідно до вимог тендерної документації (підпункт 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Створено
13.05.2025 13:28
Надати до
14.05.2025 13:28
Лот № 2 Дивани офісні (45008, місто Ковель, вулиця Незалежності, 101)
Період вимог/скарг з 07.05.2025 11:05 по 12.05.2025 13:29
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 16:19 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 11:05
Довідка НАЗК
07.05.2025 11:05
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 16:23
Витяг з ЄДР
05.05.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.05.2025 13:32 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 13:29 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
12.05.2025 13:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 13:30
Витяг з ЄДР
12.05.2025 13:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
Період вимог/скарг з 14.05.2025 16:55 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 13:32 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 16:55
Довідка НАЗК
14.05.2025 16:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 13:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного (повністю або частково) договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі тощо). Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір, за умовами якого передбачено поставку диванів офісних. У складі тендерної пропозиції надано копію договору №2802/25 від 15.03.2025 зі строком дії до 31.12.2024, а також з додатком до договору, який за своїми реквізитами (дата і номер) не стосується цього договору. Окрім того, предмет договору не відповідає вимогам тендерної документації щодо аналогічного договору. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного (повністю або частково) договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі тощо). Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір, за умовами якого передбачено поставку диванів офісних. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати: копію виконаного (повністю або частково) договору (договорів) щодо поставки товару відповідно до вимог тендерної документації (підпункт 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Створено
13.05.2025 13:30
Надати до
14.05.2025 13:30
Лот № 3 Дивани офісні (45300, селище Іваничі, вулиця Вільної України, 24А)
Період вимог/скарг з 07.05.2025 11:07 по 12.05.2025 13:32
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 16:19 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 11:07
Довідка НАЗК
07.05.2025 11:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 16:22
Витяг з ЄДР
05.05.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.05.2025 13:38 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 13:32 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
12.05.2025 13:38
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 13:32
Витяг з ЄДР
12.05.2025 13:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
Період вимог/скарг з 14.05.2025 16:57 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.05.2025 13:38 по 20.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 16:57
Довідка НАЗК
14.05.2025 16:57
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.05.2025 13:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 14:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного (повністю або частково) договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі тощо). Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір, за умовами якого передбачено поставку диванів офісних. У складі тендерної пропозиції надано копію договору №2802/25 від 15.03.2025 зі строком дії до 31.12.2024, а також з додатком до договору, який за своїми реквізитами (дата і номер) не стосується цього договору. Окрім того, предмет договору не відповідає вимогам тендерної документації щодо аналогічного договору. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Відповідно до підпункту 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копії виконаного (повністю або частково) договору (договорів) щодо поставки товару, аналогічного предмету закупівлі, та документів, що підтверджують його виконання (накладні, акти приймання-передачі тощо). Аналогічним в розумінні цієї тендерної документації є договір, за умовами якого передбачено поставку диванів офісних. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення виявлених невідповідностей необхідно надати: копію виконаного (повністю або частково) договору (договорів) щодо поставки товару відповідно до вимог тендерної документації (підпункт 5.1.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації).
Створено
13.05.2025 13:31
Надати до
14.05.2025 13:31
Угоди
UA-2025-04-23-007574-a-b4
Підписаний і діє
Номер
130
58 710 грн.
58 710 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.05.2025
Строк дії договору з
22.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
12 (штуки)
Дивани офісні
Номенклатура
Дивани офісні
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 892.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13358826

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Повна назва
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2666522192

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.05.2025 14:06
Повідомлення про договір
Підписаний договір
UA-2025-04-23-007574-a-c5
Підписаний і діє
Номер
131
68 880 грн.
68 880 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.05.2025
Строк дії договору з
22.05.2025
по
30.06.2025
Номенклатура
14 (штуки)
Дивани офісні
Номенклатура
Дивани офісні
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 920
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13358826

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Повна назва
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2666522192

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.05.2025 14:09
Повідомлення про договір
Підписаний договір
UA-2025-04-23-007574-a-b6
Підписаний і діє
Номер
132
38 920 грн.
38 920 грн.
Без ПДВ
Підписано
22.05.2025
Строк дії договору з
22.05.2025
по
30.06.2025
Номенклатура
8 (штуки)
Дивани офісні
Номенклатура
Дивани офісні
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 865
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13358826

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Повна назва
ФОП КУКЛА МИХАЙЛО МИХАЙЛОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2666522192

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.05.2025 14:12
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
187 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Контактний телефон:
+380332281079
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
187 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.05.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України у Волинській області
Контактний телефон:
+380332281079
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності