Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області від Відділ культури, спорту та молоді Глобинської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-005437-a
Id Tender deae1e23f8d2493c98fbfcf7fd13d735
План UA-P-2025-04-23-006327-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.04.2025 13:33
Остання зміна 16.05.2025 14:15
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 189 342 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 946.71 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 13:32 до 08.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 13:32
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 13:32
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 16:19
до 14.05.2025 13:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 13:27
до 20.05.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 14.05.2025 13:27
-
Період уточнень
з 23.04.2025 13:32 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 13:32 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 16:19 до 14.05.2025 13:27
Період кваліфікації
з 08.05.2025 16:19 до 14.05.2025 13:27
Основні параметри
Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області
ДК 021:2015 код 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області) Класи наслідків (відповідальності) – СС2 Категорія будівлі - НК 018:2023: «1261» Процедура закупівлі – відкриті торги, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 з урахуванням змін. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції згідно: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 0,5% від очікуваної вартості закупівлі – 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень нуль копійок); - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 (дев’яносто) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не повинна містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії, якщо це передбачено договором про надання гарантії, укладеним між принципалом і банком-гарантом; надання гарантії за рахунок банківського кредиту або під заставу або під поруку уповноваженої особи учасника чи засновника учасника відповідно до укладених договорів між банком-гарантом і принципалом про надання кредиту під гарантію з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту з підтвердженням повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 189 342 грн.
Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області
Назва предмета закупівлі
Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області
Очікувана вартість
6 189 342 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30946,71
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
08.05.2025 15:56
Закінчення аукціону
08.05.2025 16:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області
Код ДК 021:2015
45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
additionalClassifications.scheme.НК 018:2023
1261 Будівлі громадського дозвілля
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
39000, Україна, Полтавська область, м. Глобине, вул. Центральна, 228
Дата постачання по
31.12.2025 12:38
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 30 календарних днів на банківський поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами Актів виконання будівельних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3, або інших відповідних документів, передбачених чинним законодавством відповідно до вимог наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» в межах ціни цього Договору. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 5 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Договірні зобов’язання виникають в межах асигнувань, затверджених у встановленому порядку для Замовника. Порядок оплати – оплата здійснюється за виконані роботи після підписання акту виконаних робіт (післяоплата).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "РАЙАГРОБУД"
Пропозиція:
5 660 381 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДАС ГРУП"
Пропозиція:
5 629 432 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.05.2025 15:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 13:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коломієць Наталія Євгенівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380989504225
Замовник
ЄДРПОУ
40448176
Повна назва
Відділ культури, спорту та молоді Глобинської міської ради
Поштовий індекс
39000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Глобине
Адреса
вулиця Центральна, 285
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області
Період вимог/скарг з 14.05.2025 13:27 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 16:19 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.05.2025 13:27
Довідка НАЗК
14.05.2025 13:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
08.05.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-23-005437-a-c1
Очікує підписання
5 629 432 грн.
5 629 432 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області
Номенклатура
Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
additionalClassifications.scheme.НК 018:2023
1261 Будівлі громадського дозвілля

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ культури, спорту та молоді Глобинської міської ради
Повна назва
Відділ культури, спорту та молоді Глобинської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40448176

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДАС ГРУП"
Повна назва
ТОВ "ДАС ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43748849

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-26-000091
Дата створення проекту
26.05.2025 17:25
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 17:35
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 606-22-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 26.05.2025 № 56-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 26.05.2025 № 56-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-04-23-005437-a, 23.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 17:35
-
Повідомлення
Запит
запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6189342,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-23-005437-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. - Згідно пункту 4 додатку 3 тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначає дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Разом з цим згідно додатку 2 тендерної документації замовника, проектно-кошторисна документація включає виконання таких робіт як Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь вогнезахистом із забезпеченням класу вогнезахисту R60, виконання яких здійснюється на підставі відповідних дозвільних документів. В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ДАС ГРУП» надано декларацію № 117229/25 про провадження господарської діяльності та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Натомість тендерна пропозиція ТОВ «ДАС ГРУП» не містить інформації у вигляді довідки довільної форми або чинно ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, як це передбачено тендерною документацією замовника. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДАС ГРУП» на відповідність вимогам тендерної документації замовника? - Згідно додатку 4 тендерної документації замовника переможець процедури закупівлі на підтвердження підпункту 6 та 12 пункту 47 Особливостей повинен надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Так переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДАС ГРУП» надано скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Яким чином замовником перевірено на відповідність підпункту 6 та 12 пункту 47 Особливостей переможця процедури закупівлі ТОВ «ДАС ГРУП» ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.05.2025 16:31
Орган перевірки
31.05.2025 00:00
Документи повідомлення
27.05.2025 16:32
-
Відповідь
Ґрунтовні пояснення на Запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області за результатами моніторингу закупівлі UA-M-2025-05-26-000091 ? d64364d554a94e61956145c51fac9f18
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2025-05-27 16:31:36) (надалі по тексту – Запит №1), що подано в рамках Моніторингу UA-M-2025-05-26-000091 ? d64364d554a94e61956145c51fac9f18, затвердженого начальником Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Іриною САЛОГУБ (наказ від 26.05.2025 № 56-З). Згідно вказаного Запиту №1 вимагається: «В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6189342,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-23-005437-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. - Згідно пункту 4 додатку 3 тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначає дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. Разом з цим згідно додатку 2 тендерної документації замовника, проектно-кошторисна документація включає виконання таких робіт як Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь вогнезахистом із забезпеченням класу вогнезахисту R60, виконання яких здійснюється на підставі відповідних дозвільних документів. В складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ДАС ГРУП» надано декларацію № 117229/25 про провадження господарської діяльності та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Натомість тендерна пропозиція ТОВ «ДАС ГРУП» не містить інформації у вигляді довідки довільної форми або чинно ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, як це передбачено тендерною документацією замовника. Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДАС ГРУП» на відповідність вимогам тендерної документації замовника? - Згідно додатку 4 тендерної документації замовника переможець процедури закупівлі на підтвердження підпункту 6 та 12 пункту 47 Особливостей повинен надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Так переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДАС ГРУП» надано скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Яким чином замовником перевірено на відповідність підпункту 6 та 12 пункту 47 Особливостей переможця процедури закупівлі ТОВ «ДАС ГРУП» ? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України..». 1. Щодо порядку здійснення Моніторингу закупівлі. Пунктом 23 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) визначено: «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”». Частиною 3 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі орган державного фінансового контролю оприлюднює в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів з дня прийняття такого рішення із зазначенням унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, а також опису підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі.». Пунктом 14 пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано: «моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель». Щодо питання: Щодо питання: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 код 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-23-005437-a). Обґрунтування обсягів закупівлі. Обсяги обґрунтовуються відповідно фактичної потреби при Реконструкції даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області. Кількість – 1 робота. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, відповідають технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючими на період виконання робіт. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати Кошторисним нормам України, затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 01.11.2021 №281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, науково-проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до затвердженого кошторису та наявної потреби у Реконструкції даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області. Обґрунтування очікуваної ціни закупівлі: розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з урахуванням проектно-кошторисної документації. Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено: «Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону». Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо. Якщо закупівля здійснена з урахуванням планової потреби у товарах, роботах та послугах на рік, то на початку нового бюджетного року, навіть, за наявності тимчасового індивідуального кошторису замовник у договорах про закупівлю може зазначити суму договору відповідно до ціни тендерної пропозиції, яку визначено найбільш економічно вигідною за результатами аукціону або ціни пропозиції на переговорах (переговорна процедура) та взяти зобов’язання щодо оплати частини предмета закупівлі в межах доведеної суми, передбачивши умову щодо оплати залишку предмета закупівлі виключно за наявності коштів з постійним кошторисом. Таку позицію, висвітлено за листом інформаційного характеру Мінекономрозвитку України «Щодо планування закупівель» №3302-06/29640-06 від 14.09.2016 року. Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану». Також Мінекономіки України оприлюднено на веб-сайті Prozorro Інфолист № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року «ЩОДО ПЛАНУВАННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ» за посиланням https://infobox.prozorro.org/news-mert/shchodo-planuvannya-zakupivel-1 Вказаним листом Мінекономіки України підтвердило, що закупівля може відбуватись без наявного обсягу коштів на покриття потреби, керуючись документально засвідченим фактом потреби замовника в здійсненні такої закупівлі: «Таким чином, ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. Водночас при укладанні договору про закупівлю за результатом процедури розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень. Тому, в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування.» Вартість робіт визначається з урахуванням наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва». Підставою для формування потреби та обґрунтування розміру витрат Замовником і далі визначення очікуваної вартості по даній закупівлі був затверджений кошторис. Очікувана вартість закупівлі становить 6 189 342,00 грн з ПДВ. З огляду на вказане очікувана вартість закупівлі відповідає експертному звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво - ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ (Позитивний). Реєстраційний номер EX01:8689-9561-4933-1706 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 14/2110-10/24 від 14 жовтня 2024. Реєстраційний номер Проектної документації PD01:8763-5543-7389-5899 Класи наслідків (відповідальності) об’єктів СС2 Сукупний показник СС2 Категорія будівлі - НК 018:2023: «1261» Основні техніко-економічні показники об’єкта будівництва № п/п Найменування Одиниця вимірювання Кількість 1 Найменування об’єкта будівництва, місце його розташування Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області 2 Вид будівництва Реконструкція 3 Клас наслідків (відповідальності) СС2 4 Ступінь вогнестійкості ІІІ 5 Клас енергоефективності В 6 Площа даху м2 199.0 7 Площа перекриття м2 158.0 8 Висота даху м 2,01 10 Будівельний об’єм даху м3 176.7 11 Опір передачі тепла перекриттям Rq.пер. м? к/Вт 6.73 12 Площа планшета сцени м2 152.0 13 Потужність сцени (максимальна кількість людей, які тимчасово одночасно можуть перебувати на сцені) осіб 76 14 Загальна кошторисна вартість, у т.ч.: тис. грн 6189,342 - будівельні роботи 5107,012 - інші витрати 1082,330 15 Тривалість будівництва місяців 3 16 Код НК 018:2023 1261 Всього за зведеним кошторисним розрахунком: у тому числi: 6189,342 тис.грн. будiвельнi роботи - 5107,012 тис.грн. вартiсть устаткування - 0,000 тис.грн. iншi витрати - 50,773 тис.грн. податок на додану вартiсть - 1031,557 тис.грн. Робочий проєкт «Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, охорони праці, захисту від шуму, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної та техногенної безпеки, інженерно-технічних заходів цивільного захисту, енергозбереження та його кошторисної вартості будівництва. 2. Щодо питання: посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Зазначаємо, що виключно Закон України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX зі змінами (далі - Закон) встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель. Так Преамбулою Закону передбачено «Цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.». Інші нормативно-правові акти, в тому числі зазначена постанова Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не встановлює норм права! Пунктом 5 частини 1 статті 1 Закону передбачено: «веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель (далі - веб-портал Уповноваженого органу) - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Таким Уповноваженим органом є веб-портал https://prozorro.gov.ua/, що знаходиться в управлінні ДП «Прозорро». Частиною 4 статті 10 Закону передбачено: «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.». Тобто Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті або в інших місяцях, окрім як на веб-порталі Уповноваженого органу ДП «Прозорро». Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього. Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням: https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-04-23-006327-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-23-005437-a Поряд з цим варто зазначити, що Відділ культури, спорту та молоді Глобинської міської ради все ж таки здійснив розміщення інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті Замовника за посиланням https://globynska-gromada.gov.ua/news/1745491629/ У зв’язку із вказаним нами повністю дотримано порядку планування закупівлі та інформування про предмет закупівлі, очікувану вартість та технічні характеристики у спосіб, що визначений законодавством.. 3.1. Щодо питання: Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДАС ГРУП» на відповідність вимогам тендерної документації замовника та чому не відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ДАС ГРУП», яка не містить інформації у вигляді довідки довільної форми або чинно ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, як це передбачено тендерною документацією замовника Відділ культури, спорту та молоді Глобинської міської ради, що замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: ДК 021:2015 код 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-23-005437-a). До участі у торгах подано наступні тендерні пропозиції, в порядку від найнижчої до найвищої: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДАС ГРУП», ЄДРПОУ: 43748849, адреса: 28000, Україна, Кіровоградська обл., місто Олександрія, провулок Брюллова, будинок, 32. Остаточна ціна пропозиції: 5 629 432,00 (п’ять мільйонів шістсот двадцять дев’ять тисяч чотириста тридцять дві гривні 00 копійок) грн без ПДВ. 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «РАЙАГРОБУД», ЄДРПОУ: 31210960, адреса: 39000, Україна, Полтавська обл., Глобинський р-н, місто Глобине, вулиця Володимирівська, будинок, 222а. Остаточна ціна пропозиції: 5 660 381,00 (п’ять мільйонів шістсот шістдесят тисяч триста вісімдесят одна гривня 00 копійок) грн з ПДВ При розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАС ГРУП» на відповідність вимогам тендерної документації, відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами в редакції від 19.04.2020 року №114-IX) (далі - Закон) та наявності (відсутності) підстав, зазначених у статті 17 Закону, Уповноваженою особою встановлено необхідність дотримання положень, що визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового жиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова про особливості). Пунктом 36 Постанови про особливості унормовано: «Якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Якщо замовником встановлені інші, крім ціни, критерії оцінки відповідно до методики оцінки, після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, в електронній системі закупівель автоматично визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну. Якщо замовником застосовуються інші, крім ціни, критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага таких критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків.» Пунктом 49 Постанови про особливості передбачено: «Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється». Тендерна пропозиція ТОВ «ДАС ГРУП» відповідає вимогам тендерної документації, затвердженої Замовником, а також кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону. Відтак, Уповноважена особа не має правових підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАС ГРУП». Отже, дана тендерна пропозиція підлягає визначенню як переможець закупівлі. Протокольним рішенням Уповноваженої особи №4 від 14.05.2025 року ТОВ «ДАС ГРУП» визначено переможцем закупівлі. Наразі процедура закупівлі перебуває на стадії укладання Договору про закупівлю із переможцем тендеру - ТОВ «ДАС ГРУП», ЄДРПОУ 43748849. В свою чергу 26 травня 2025 року о 17 год 35 хв в системі Prozorro з’явилась інформація про початок моніторингу закупівель відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2. Для законного укладання Договору про закупівлю та наступної успішної реєстрації взятих зобов’язань в органах ДКСУ, Замовник торгів повинен зупинити процедуру укладання Договору до моменту успішного завершення Моніторингу закупівлі. А у випадку встановлення порушень закупівлі Органом контролю, виправити їх у спосіб, що визначений Висновком про результати моніторингу закупівлі. З огляду на вищевказане уповноважена особа повинна скористатись правом на продовження строку укладання Договору, що передбачена пунктом 49 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється». Уповноважена особа прийняла рішення про продовження строку на укладання Договору із переможцем тендеру ТОВ «ДАС ГРУП» згідно пункту 49 Постанови про особливості до 60 днів та визначити крайньою датою його укладання – 11 липня 2025 року (протокольне рішення Уповноваженої особи №5 від 28.05.2025 року додається). Щодо суті питання, що «учасником ТОВ «ДАС ГРУП» не надано у складі тендерної пропозиції інформації у вигляді довідки довільної форми або чинно ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, як це передбачено тендерною документацією замовника.». Відповідно до п. 1.1. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації було вказано, що «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме документи зазначені в Додатку №3 до тендерної документації.». Додатком 3 тендерної документації унормовано: «Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: … 4) Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.». Звертаємо увагу, що предметом закупівлі – робіт є саме Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області. З цих підстав Замовником вимагалось надання дозвільних документів саме на загальний вид робіт – реконструкцію із класом наслідків СС2, тобто Ліцензії або Декларації на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі. Згідно з пунктом 2 розділу 5 тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. При цьому тендерна документація не містила вимог, що учасники торгів зобов’язані у випадку наявності в технічному завданні до предмету закупівлі інших робіт, в т.ч. спеціалізованих, надавати саме на етапі подання тендерної пропозиції додаткових дозвільних документів на провадження окремих видів діяльності, що не належать до загальної категорії робіт: «Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури». а) Звертаємо увагу, що у відповідності до проектно-кошторисної документації зазначені за Запитом №1 вартість і обсяг робіт із вогнезахисту є незначним і може бути здійснений субпідрядником, який може бути залучений до виконання робіт у обсязі, що не перевищує як 20 відсотків вартості договору про закупівлю. 125 КБ13-29-6 Фарбування металевих поґрунтованих поверхонь вогнезахистом із забезпеченням класу вогнезахисту R60 100м2 2,862 10 15,87 1 907,34 31241 25782 5459 99,54 284,88 9 008,37 563,33 1612 7,1759 20,54 126 С1113-291 Фарба протипожежна DEFENS MS т 0,974 396 273,70 385971 - При цьому тендерна документація не містила вимог до Учасника надавати інформацію про субпідрядників, які можуть бути залучені в обсязі МЕНШЕ ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, в т.ч. з цих причин надання заявленої Вами ліцензії або дозвільного документу не зазначалось. Так додатком 3 тендерної документації визначено: «У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом. Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Пропозиції щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт (заповнюється для кожного субпідрядника в разі залучення учасником субпідрядників до виконання робіт). Назва субпідрядника, його реквізити Види робіт, які передбачається доручити субпідряднику Орієнтовна вартість робіт субпідрядника, сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника Датовано: « » 2025 року.» б) хочемо також відзначити, що оскільки тендерна документація не містила окремих вимог про надання документів на вогнезахисні роботи та супровідні послуги, то учасник не зобов’язаний був надавати відповідну інформацію додатково. Варто розуміти, що Замовник торгів при формуванні вимог за тендерною документацією повинен керуватись кваліфікаційними критеріями за статтею 16 Закону, до яких документальне підтвердження наявності дозволу на виконання робіт із вогнезахисту не належить. В свою чергу згідно пункту 2 частини 2 статті 41 Закону Учасник-переможець торгів ТОВ «ДАС ГРУП», ЄДРПОУ 43748849 за потреби має повне право надати відповідні дозвільні документи на виконання робіт протипожежного призначення саме на етапі укладання Договору про закупівлю, а не на етапі подання тендерної пропозиції: «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.». в) окрім цього Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, що затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 зі змінами, визначено: «роботи протипожежного призначення - монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних), систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) таких систем, спостерігання за системами протипожежного захисту, технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники), вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про ліцензування видів господарської діяльності” та інших законодавчих актах.». Оскільки предметом закупівлі є саме «Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області» за кодом ДК 021:2015 код 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, а не Послуги з вогнезахисту дерев'яних конструкцій, що відповідають ДК 021:2015: 45343100-4 — Роботи із забезпечення вогнезахисту, то і вимога стосовно наявності дозвільних документів стосувалась саме основного виду робіт, а не спеціалізованого. З цих причин Замовником не порушено вимог законодавства при складанні тендерної документації, не зазначаючи як обов’язків до подання на етапі тендерної пропозиції документ дозвільного характеру учасника на виконання робіт протипожежного призначення, враховуючи характер виконання основних робіт за Робочим проектом. З цих причин учасник мав повне право на етапі подання документів у складі тендерної пропозиції не надавати інші ліцензії чи дозволи, які не стосуються основного предмету робіт – «Реконструкція даху і перекриття частини будинку культури у вісях Ж-Дх 4-11 по вул. Центральна, 228 в м. Глобине, Кременчуцького району, Полтавської області». г) також необхідно взяти до уваги той факт, що Відділом культури, спорту та молоді Глобинської міської ради з метою перевірки наявності та чинності дозвільних документів на провадження виду діяльності, що складають предмет робіт було надіслано Запит до Державної інспекції архітектури та містобудування (ДІАМ) з наступними питаннями: «Просимо підтвердити чи подавалась ТОВ «ДАС ГРУП», ЄДРПОУ: 43748849 через «Дію» Декларація № 035389/23 про провадження господарської діяльності та чи отримувалась така Декларація. Чи є вказана Декларація № 035389/23 про провадження господарської діяльності достатнім дозвільним документом (аналогічним процедурі ліцензування) для проведення робіт суб’єктом господарювання із наявним класом наслідків СС2.» 21 травня 2025 року нами отримано відповідь від ДІАМ № 2517/11/13-25 від 21.05.2025 20:38, що містить зокрема наступне: «Відповідно до положень пунктів 1 та 2 постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» встановлено, що у період воєнного стану декларація про провадження господарської діяльності (далі – декларація) подається суб’єктами господарювання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг та має містити відомості згідно з вимогами постанови. Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг ведуть та розміщують на своїх офіційних веб-сайтах переліки поданих декларацій. Повідомляємо, що в переліку поданих декларацій про провадження господарської діяльності на дату надання відповіді наявна інформація щодо декларації про провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) наслідками ТОВ «ДАС ГРУП» (код ЄДРПОУ 43748849) від 07.05.2025 № 117229/25. Принагідно зазначаємо, що відповідно до пункту 15 частини першої статті 4 Закону, Державна регуляторна служба України, як спеціально уповноважений орган з питань ліцензування у сфері господарської діяльності, надає роз’яснення положень законодавства з питань ліцензування у сфері господарської діяльності.» У контексті чинного законодавства України (зокрема, Закону України "Про публічні закупівлі") та умов тендерної документації, учасник не зобов’язаний подавати повний перелік всіх дозвільних документів на кожен вид окремих робіт, якщо такі вимоги прямо не передбачені тендерною документацією. Такі документи (зокрема, окремий дозвіл на виконання вогнезахисних робіт) учасник зобов’язаний отримати безпосередньо перед виконанням таких робіт у разі, якщо це передбачено спеціальним законодавством. За таких умов Замовник не мав правових підстав стверджувати про відсутність у ТОВ «ДАС ГРУП» необхідних дозвільних документів на виконання робіт, що складають предмет закупівлі. 3.2. Щодо питання: Яким чином замовником перевірено на відповідність підпункту 6 та 12 пункту 47 Особливостей переможця процедури закупівлі ТОВ «ДАС ГРУП», якщо переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДАС ГРУП» надано скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Орган контролю помилково вважає, що учасником не виконано вимоги щодо підтвердження відповідності підпунктам 6 та 12 пункту 47 Особливостей переможця процедури закупівлі ТОВ «ДАС ГРУП», оскільки надано саме скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості. Звертаємо увагу, що додатком 4 тендерної документації визначено наступний спосіб підтвердження відповідності учасника-переможця положенням підпунктів 6,12 пункту 47 Особливостей: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме: - Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30 березня 2022 року N 207, що керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку згідно підпункту 6 пункту 47 Особливостей; - Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30 березня 2022 року №207, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми згідно підпункту 12 пункту 47 Особливостей (допускається подання Витягу, що містить загальну інформацію про відсутність фактів незнятої та непогашеної судимості). Як можемо переконатись наочно, тендерна документація не містила вимог, щоб вказаний Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості", отриманий в порядку, передбаченому згідно наказу МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ від 30 березня 2022 року N 207 був у формі ПОВНОГО або СКОРОЧЕНОГО. Більш того додатком 4 тендерної документації передбачено, що «допускається подання Витягу, що містить загальну інформацію про відсутність фактів незнятої та непогашеної судимості». Відтак головним для виконання положень підпункту 6,12 пункту 47 Особливостей є не форма Витягу (вона чи скорочена), а його зміст, що засвідчує відсутність факту засудження або наявності судимості (незнятої чи непогашеної) щодо керівника учасника. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДАС ГРУП» надано файл із ім’ям «vytiah_pro_nesudymist_2025-05-14.zip - 16 травня 2025 14:12», що містить відповідний Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" із інформацією що громадянин(ка) України САМОЙЛЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 02.03.1988 року народження уродженець(ка) УКРАЇНА, КРЕМЕНЧУК на території України станом на 05.05.2025 є особою, стосовно якої: Відомості про наявність незнятої чи непогашеної судимості: ВІДСУТНІ. Фактично учасником у належний спосіб підтверджено відповідність керівника ТОВ «ДАС ГРУП» в частині відсутності застосованої до його особи кримінальної відповідальності або незнятої чи непогашеної судимості, що в свою чергу відповідає вимогам за пунктом 47 Постанови про особливості. За таких умов у Замовника відсутні підстави стверджувати щодо порушення порядку надання документів переможцем тендеру, зокрема в частині що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи все наведене стверджуємо про відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДАС ГРУП» вимогам за тендерною документацією, а також про наявність підстав для припинення Моніторингу закупівлі. Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася. Додатки: 1. Лист-роз’яснення Мінекономіки України «Щодо планування закупівель» № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020 року; 2. Наказ Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 року № 275; 3. Кошторис на 2025 рік витяг по КЕКВ: 3142 — Реконструкція та реставрація інших об’єктів. 4. Архівний файл «ТОМ2»; 5. Протокольне рішення Уповноваженої особи №5 від 28.05.2025 року «Про продовження строку на укладання Договору із переможцем закупівлі ТОВ "ДАС ГРУП"»; 6. Відповідь від ДІАМ № 2517/11/13-25 від 21.05.2025 20:38.
Рішеня
29.05.2025 13:37
Замовник
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 189 342 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ культури, спорту та молоді Глобинської міської ради
Контактний телефон:
+380989504225
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
6 189 342 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ культури, спорту та молоді Глобинської міської ради
Контактний телефон:
+380989504225
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності