Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-005383-a
Id Tender 5725fd6784364b918d50593c0387f1b9
План UA-P-2025-04-23-005899-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.04.2025 12:32
Остання зміна 16.05.2025 11:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
150 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 12:31 до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 12:31
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 12:31
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00
до 05.05.2025 11:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 11:10
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.05.2025 11:10
до 16.05.2025 11:52
Період уточнень
з 23.04.2025 12:31 до 28.04.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 12:31 до 28.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00 до 05.05.2025 11:10
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00 до 05.05.2025 11:10
Основні параметри
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
150 000 грн.
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
Очікувана вартість
150 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
Код ДК 021:2015
79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76015, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Михайла Грушевського, 21
Дата постачання з
01.07.2025 00:00
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за послуги здійснюється протягом 7-ми робочих днів з моменту належного отримання від Виконавця виставленого Акта про виконання робіт (надання послуг) у розмірі 100% післяоплати за той період в якому здійснювалась рекламна кампанія.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Шаблєвський Олександр Віталійович
Пропозиція:
113 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 12:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Юркевич
Електронна пошта
Телефон
+380988818259
Замовник
ЄДРПОУ
43749377
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
Період вимог/скарг з 05.05.2025 11:10 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 00:00 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 11:10
Довідка НАЗК
05.05.2025 11:10
Повідомлення про рішення
01.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 12:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 12:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункта 3 Додатка № 2 до тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – Документи щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: • інформація в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, які виконувались в 2020-2024 роках (не менше одного договору); • відгук в довільній формі від зазначених в довідці Замовників про виконання аналогічних договорів (не менше одного відгуку). Відгук повинен містити інформацію про назву предмета закупівлі (договору) та інформацію про виконання договору; • копії договорів, що підтверджують факт надання послуг, аналогічного предмету закупівлі. Аналогічними для даної закупівлі вважаються договори на надання послуг, згідно коду 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги. Разом із копіями аналогічних договорів на підтвердження їх повного виконання, учасники зобов’язані надати копію (копії) акту (актів) приймання-передачі робіт чи іншого (інших) документу (документів), Звіт про виконання договору про закупівлю з Prozorro, що підтверджують фактичне надання послуг за договорами. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав в повному обсязі Акти наданих послуг, що підтверджують повне виконання договору, у відповідності до п. 3 Додатку № 2 тендерної документації. Вимога: На підтвердження повного виконання договорів, учасники зобов’язані надати копію (копії) акту (актів) приймання-передачі робіт чи іншого (інших) документу (документів), що підтверджують надання послуг за договорами, що підтверджують фактичне надання послуг за договорами (п. 3 Додатку № 2 тендерної документації).
Створено
01.05.2025 14:50
Надати до
02.05.2025 14:50
Договір
UA-2025-04-23-005383-a-a1
Підписаний і діє
Номер
16-05
113 500 грн.
113 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
20 (послуга)
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
Номенклатура
ДК 021:2015: 79340000-9 Рекламні та маркетингові послуги (Послуги з створення та розміщення інформаційних матеріалів на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах) на території Івано-Франківської області)
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Івано-Франківська обласна рада
Повна назва
Івано-Франківська обласна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00022510

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Шаблєвський Олександр Віталійович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Шаблєвський Олександр Віталійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2759913416

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.05.2025 11:52
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
150 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності