Показати схожі тендери

Закупівля Деревина дров’яна непромислового використання від Комунальне некомерційне підприємство "Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-005363-a
Id Tender f5919a28d13040dbb59245dd13cc839b
План UA-P-2025-04-23-006288-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.04.2025 12:31
Остання зміна 11.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
810 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 100 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 12:29 до 01.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 12:29
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 12:29
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2025 09:00
до 05.05.2025 11:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 11:45
до 11.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 05.05.2025 11:45
-
Період уточнень
з 23.04.2025 12:29 до 28.04.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 12:29 до 28.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 09:00 до 05.05.2025 11:45
Період кваліфікації
з 01.05.2025 09:00 до 05.05.2025 11:45
Основні параметри
Деревина дров’яна непромислового використання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
810 000 грн.
Деревина дров’яна непромислового використання
Назва предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання
Очікувана вартість
810 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8100,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Деревина дров’яна непромислового використання
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
630
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється у розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО " СЛОВЕЧАНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК " ЖИТОМИРСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО АГРОЛІСОГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА " ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС "ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Пропозиція:
756 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 12:31
Оголошення про проведення закупівлі
23.04.2025 12:29
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Желонська
Електронна пошта
Телефон
+380985426615
Сайт:
https://ovruch-cpmsd.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38796636
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги"
Поштовий індекс
11101
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Овруч
Адреса
вул. Тараса Шевченка, буд. 41
Кваліфікація
Лот № 1 Деревина дров’яна непромислового використання
Період вимог/скарг з 05.05.2025 11:45 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 09:00 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
05.05.2025 11:45
Повідомлення про рішення
01.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 12:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 12:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
П. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить такі вимоги: «тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)» Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Замовник перевіряв КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП відображається: «Результат перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено Підписувач: МАКАРЧУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ П.І.Б.: МАКАРЧУК ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ Країна: Україна РНОКПП: 2681709019 Організація (установа): ДП "СЛОВЕЧАНСЬКИЙ ЛІСГОСП АПК" ЖОКАП "ЖИТОМИРОБЛАГРОЛІС" ЖОР Код ЄДРПОУ: 05437629 Посада: ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 12:52:48 28.04.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер: 3B820F0800000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису: З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат: Кваліфікований» Отже пропозиція Учасника була підписана УЕП (удосконаленим електронним підписом). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Постачальнику необхідно у строк, визначений Особливостями: - Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
02.05.2025 10:59
Надати до
03.05.2025 10:59
Торги не відбулися
Очікувана вартість
810 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги"
Контактний телефон:
+380985426615
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
810 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 09:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Овруцький центр первинної медико-санітарної допомоги"
Контактний телефон:
+380985426615
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності