Показати схожі тендери

Закупівля «Послуги з ремонту автотранспортного засобу і супутнього обладнання» за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів) від Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-23-003467-a
Id Tender 4da1d94b9fbe4b78b8745465c204fbce
План UA-P-2025-04-23-003310-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.04.2025 15:59
Остання зміна 08.05.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
36 814.58 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
184.07 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 15:59 до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 15:59
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 15:59
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00
до 02.05.2025 15:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2025 15:00
до 08.05.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.05.2025 15:00
-
Період уточнень
з 23.04.2025 15:59 до 28.04.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 15:59 до 28.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00 до 02.05.2025 15:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00 до 02.05.2025 15:00
Основні параметри
«Послуги з ремонту автотранспортного засобу і супутнього обладнання» за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
36 814.58 грн.
«Послуги з ремонту автотранспортного засобу і супутнього обладнання» за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Назва предмета закупівлі
«Послуги з ремонту автотранспортного засобу і супутнього обладнання» за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Очікувана вартість
36 814.58 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
184,07
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з проведення поточного ремонту автомобіля марки: TOYOTA, модель: Land Cruiser, номер шасі: JT1HDJ810S0001831, д.н.з. ВС 7052 НР
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79000, Україна, Львівська область, м. Львів, за місцем знаходження СТО (м. Львів)
Дата постачання по
31.12.2025 11:15
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуг Виконавця здійснюється протягом 15-ти (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Сторонами акту здачі-приймання наданих Послуг. Розрахунки за цим Договором здійснюються в безготівковій формі у національній валюті України. Оплата Послуг здійснюється Замовником на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за актами здачі-приймання наданих послуг, за умови своєчасного фінансування та своєчасного виконання платіжних доручень Замовника органами Державної казначейської служби України, з дотриманням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами). У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за надані Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на свій поточний рахунок. Будь які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Дулик Богдан Степанович
Пропозиція:
36 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 15:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
23.04.2025 15:46
Проект договору
23.04.2025 15:46
Критерії прийнятності
23.04.2025 15:46
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.04.2025 15:46
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наводило Юлія Олегівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380634866381
Замовник
ЄДРПОУ
44448833
Повна назва
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл.Ринок,1
Кваліфікація
Лот № 1 «Послуги з ремонту автотранспортного засобу і супутнього обладнання» за ДК 021:2015: 50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (відповідний код ДК 021:2015: 50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів)
Період вимог/скарг з 02.05.2025 15:00 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 00:00 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна документація містить такі вимоги: Згідно п.4 Додатку №1 до тендерної документації, Замовником вимагалось надання від Учасників, для підтвердження погодження із запропонованою Технічною специфікацією, учасник в складі своєї тендерної пропозиції подає: Технічну специфікацію, що передбачена у Додатку №3 до тендерної документації, за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції надав такі документи: На виконання вимоги п.4 Додатку №1 до тендерної документації Учасником надано підписану Технічну специфікацію, що передбачена у Додатку №3 до тендерної документації за підписом ФОП Назаренка Олександра Віталійовича, РНОКПП 2766621191. Проте, згідно інформації в електронних полях документи тендерної пропозиції подав ФОП Дулик Богдан Степанович, проте підписав ФОП Назаренко Олександр Віталійович згідно перевірки КЕП «Останній підпис здійснено: Останній підпис здійснено: Підписувач: НАЗАРЕНКО ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ Організація: ФІЗИЧНА ОСОБА ЦСК: КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Серійний номер: 5E984D526F82F38F04000000179BA501329BCB05 Засіб КЕП: Ні Кваліфікований: Так Посилений: Так Тип засобу КЕП: Не визначено Час підпису: середу, 23 квітня 2025 р. о 16:43:09 Згідно розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). Тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами). У випадку подання учасником більше однієї тендерної пропозиції (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота) (у разі здійснення закупівлі за лотами), учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.» Згідно п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Враховуючи наведене, погоджена Технічна специфікація згідно Додатку №3 до тендерної документації, не підлягає виправленню згідно цього пункту Особливостей та пропозиція, яка подана ФОП Дулик Богдан Степанович не підписана та не може вважатись поданою. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
02.05.2025 15:00
Повідомлення про рішення
01.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 15:46
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.04.2025 15:46
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 814.58 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380634866381
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 814.58 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
Департамент міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради
Контактний телефон:
+380634866381
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності