Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Середньо-поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул.Олександрівська в м. Лубни Полтавської області) від Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-011760-a
Id Tender ad12df4e969640caba40abca624c88ba
План UA-P-2025-04-22-013930-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.04.2025 17:32
Остання зміна 14.05.2025 17:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 081 926.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 409.63 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.04.2025 17:31 до 01.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.04.2025 17:31
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.04.2025 17:31
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00
до 02.05.2025 23:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.05.2025 23:41
до 08.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.05.2025 23:41
до 14.05.2025 17:44
Період уточнень
з 23.04.2025 17:31 до 28.04.2025 00:00
Період оскарження
з 23.04.2025 17:31 до 28.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00 до 02.05.2025 23:41
Період кваліфікації
з 01.05.2025 00:00 до 02.05.2025 23:41
Основні параметри
ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Середньо-поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул.Олександрівська в м. Лубни Полтавської області)
закупівля здійснюється з врахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 081 926.8 грн.
ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Середньо-поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул.Олександрівська в м. Лубни Полтавської області)
Назва предмета закупівлі
ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Середньо-поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул.Олександрівська в м. Лубни Полтавської області)
Очікувана вартість
5 081 926.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25409,63
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
152 450
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Середньо-поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул.Олександрівська в м. Лубни Полтавської області)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
37500, Україна, Полтавська область, м.Лубни, вул. Олександрівська
Дата постачання по
01.06.2025 23:58
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
4 293 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.04.2025 22:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Якименко Євген Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380536174801
Факс
+380536174809
Замовник
ЄДРПОУ
25976386
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Поштовий індекс
37500
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Лубни
Адреса
вулиця Ярослава Мудрого, 33
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Середньо-поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул.Олександрівська в м. Лубни Полтавської області)
Період вимог/скарг з 02.05.2025 23:41 по 08.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 00:00 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:49
Довідка НАЗК
02.05.2025 23:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
01.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-22-011760-a-c1
Підписаний і діє
Номер
10-25
4 293 000 грн.
3 577 500 грн.
З ПДВ
Підписано
14.05.2025
Строк дії договору з
14.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Середньо-поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул.Олександрівська в м. Лубни Полтавської області)
Номенклатура
ДК 021-2015 (CPV): 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Середньо-поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул.Олександрівська в м. Лубни Полтавської області)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
4 293 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25976386

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД"
Повна назва
ПП "ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03582391

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
14.05.2025 17:44
Повідомлення про договір
02.06.2025 16:19
Повідомлення про договір
02.06.2025 16:28
Повідомлення про договір
Зміни до договору
14.05.2025
Статус
Опубліковано
Номер
Договір №10-25 з додатками
Договір №10-25 з додатками в машинозчитувальному форматі (на усунення невідповідностей за результатами моніторингу)
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
Документи зміни договору
Зміни до договору
14.05.2025
Статус
Опубліковано
Номер
Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв
Пiдсумкова вiдомiсть ресурсiв
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Складання договірної ціни, уточненої відповідно до затвердженої проектної документації до договору про закупівлю
Документи зміни договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000048
Дата створення проекту
19.05.2025 15:35
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 17:47
Дата публікації висновку про результати
28.05.2025 17:08
Дата завершення усунення порушень
12.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 790-17-02
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.05.2025 № 54-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.05.2025 № 54-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-04-22-011760-a, 22.04.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 17:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-04-22-013930-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.04.2025 б/н; тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.04.2025 б/н; перелік змін до тендерної документації, оприлюднений 26 квітня 2025 о 22 год.44 хв.; запит до процедури потенційного учасника від 24.04.2025 та відповідь замовника від 25.04.2025; тендерну пропозицію учасника ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД»; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 02.05.2025 б/н; повідомлення про намір укласти договір від 02.05.2025; договір від 14.05.2025 № 10-25 на суму 4293000,00 грн, в тому числі ПДВ 715500,00 грн, укладений з ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД» (далі - Договір № 10-25); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднену 21.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником абзацу 1 пункту 43 Особливостей в частині ненадання учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Так, відповідно до пункту 2 Розділу 3 тендерної документації замовником, встановлено вимогу, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. На виконання вимог пункту 2 Розділу 3 тендерної документації, учасником ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД» в складі тендерної пропозиції завантажено файл «ПП ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД_47221_p7s.7z», в якому містяться документи щодо надання електронної банківської гарантії, а саме: ліцензія банку, витяг з державного реєстру банків, витяг з наказу 207-О Павлюк Г.Г., довіреність Павлюк Г.Г., гарантія 47221, лист чинність 47221, довідка про грошове покриття до 47221 та виписка 152450,00. Поряд з цим, учасником ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД» у складі тендерної пропозиції надано документ, зокрема, Електронну банківську гарантію № 47221, видану Акціонерним товариством «Комерційний банк «Глобус» від 29.04.2025 № 47221, яка містить інформацію проте, що «…Електронна Банківська Гарантія № 47221 від «29» квітня 2025 року видана відповідно до Договору про надання гарантії № 47221/ЮГ-25 від «29» квітня 2025 року.». Разом з цим, учасником ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД» у складі тендерної пропозиції не надано документ, зокрема, договір про надання гарантії, який вказаний в електронні банківській гарантії № 47221, що не виконує вимоги пункту 2 Розділу 3 тендерної документації. Також, моніторингом даного питання встановлено, що Замовник в тендерній документації (пункт 2 розділу 2 Додатку 3 «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлених замовником кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» та підпункт 2 пункту 2 розділу 1 Додатку 5 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до тендерної документації) вказав вимогу, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема: на персонал учасника (директор або/та головний інженер або/та інженер з охорони праці або/та начальник виробництва (або особа яка виконує такі функції) та інші), які повинні мати знання з охорони праці, пожежної безпеки, гігієни праці та надання першої допомоги потерпілим, на підтвердження чого надаються їх посвідчення, видані уповноваженими органами (підприємствами) та протокол (-ли) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, на підставі яких було видано посвідчення. На виконання цієї вимоги учасником ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД» в складі тендерної пропозиції надано витяги: з протоколу засідання комісії з перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів від 06.09.2024 № 06-89-2024/3, витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 20.09.2024 № 20-94-2024/1 та копії посвідчень про перевірку знань з охорони праці на працівників ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД». Проте, в наданих витягах з протоколів від 06.09.2024 № 06-89-2024/3 та від 20.09.2024 № 20-94-2024/1, а також посвідченнях про перевірку знань з охорони праці на працівників учасника ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД» відсутня інформація щодо проходження навчання працівниками перевірки знань з питань пожежної безпеки, гігієни праці та надання першої допомоги потерпілим, як це передбачено вимогами тендерної документації, що не виконує вимоги тендерної документації замовника. У разі виявлення замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Отже, Замовник на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Моніторингом питання оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього встановлено порушення замовником чинного законодавства, а саме пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922 в частині не оприлюднення договору та додатків до нього в машинозчитуваному форматі. Нормами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей. Згідно із пунктом 13 Особливостей за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922. Відповідно до абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922 у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Абзацом другим частини першої статті 41 Закону № 922 до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва. Замовник 14.05.2025 уклав з ПП «ЧОРНОБАЇВСЬКИЙ АСФАЛЬТНИЙ ЗАВОД» Договір № 10-25, предметом якого є середньо-поточний ремонт асфальтобетонного покриття вул. Олександрівська в м. Лубни Полтавської області (ДК 021:2015:ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), який оприлюднив в електронній системі закупівель та всі додатки до нього 14.05.2025 у форматі PDF. Згідно з пунктом 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення №835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*. Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону. Однак, Договір № 10-25 та всі додатки до нього Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель лише у форматі PDF. З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 20.05.2025 через електронну систему закупівель замовнику надано відповідний запит. Замовником 21.05.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема у своїй відповіді замовник зазначив, що «…4. Пунктом 15 чинного Наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджено порядок оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. На вимогу Лубенського УДКС, для взяття юридичних зобов’язань за договором проводиться звіряння поданих паперових екземплярів з сканованими розміщеними в системі Прозорро.». Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель Договір та всі додатки до нього у машинозчитувальному форматі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання своєчасності укладання та оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922) та Особливостей; надання роз’яснень до процедури; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання вимог Постанови № 710; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом: - оприлюднення Договору та всіх додатків до нього у відповідності до норм чинного законодавства; - недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
28.05.2025 00:00
Дата публікації
28.05.2025 17:08
Документи висновку
28.05.2025 17:08
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання заходів щодо усунення виявлених порушень нами як замовником оприлюднено Договір та всі додатки до нього у відповідності до норм чинного законодавства, також посилено контроль, щодо недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації
03.06.2025 18:04
Документи інформації про усунення порушення
04.06.2025 10:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 5 081 926,80 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-011760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо). У разі фінансування закупівлі за кошти державного/місцевого бюджетів зазначити КПКВ. - Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? - Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. - З якої причини не оприлюднено договір та додатки до нього у машинозчитувальному форматі (Постанова Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних») як це передбачено пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 14:59
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 14:59
-
Відповідь
надання відповідей та пояснень
1. Джерело фінансування закупівлі – бюджет Лубенської територіальної громади (місцевий бюджет). КПКВ 1217461 – Утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету. Додаємо кошторис на 2025 рік. 2. Розмір фінансування (витрат) та об’єм визначений рішенням виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області №75 від 26.03.2025 (додається). 3. За відсутності власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі розміщено на сайті Лубенської міської ради (посилання - https://lubnyrada.gov.ua/komunalni-pidpryiemstva/upravlinnia-zhkh/13282-obgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-seredno-potochnyi-remont-asfaltobetonnoho-pokryttia-vuloleksandrivska-v-m-lubny-poltavskoi-oblasti). 4. Пунктом 15 чинного Наказу МЕРТУ № 1082 від 11.06.2020 року «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» затверджено порядок оприлюднення договору про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. На вимогу Лубенського УДКС, для взяття юридичних зобов’язань за договором проводиться звіряння поданих паперових екземплярів з сканованими розміщеними в системі Прозорро.
Рішеня
21.05.2025 22:22
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 081 926.8 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380536174801
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 081 926.8 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Контактний телефон:
+380536174801
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності