Показати схожі тендери

Закупівля Мішок спальний вид 1-3, 39520000-3 Готові текстильні вироби від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-04-22-011533-a
Id Tender c6a60389c837495e84c72870294bd960
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 21:45
Остання зміна 27.05.2025 22:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 028 792 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 143.96 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.04.2025 13:00 до 01.05.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 21:44
до 28.04.2025 08:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2025 15:52
до 06.05.2025 09:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 09:06
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 09:06
до 27.05.2025 22:35
Період уточнень
з 22.04.2025 21:44 до 28.04.2025 08:00
Період кваліфікації
з 02.05.2025 15:52 до 06.05.2025 09:06
Період кваліфікації
з 02.05.2025 15:52 до 06.05.2025 09:06
Основні параметри
Мішок спальний вид 1-3, 39520000-3 Готові текстильні вироби
Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 028 792 грн.
Мішок спальний вид 1-3
Назва предмета закупівлі
Мішок спальний вид 1-3
Очікувана вартість
5 028 792 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25143,96
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.05.2025 14:59
Закінчення аукціону
02.05.2025 15:52
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мішок спальний вид 1-3
Код ДК 021:2015
39522540-4 - Спальні мішки
Кількість
1 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Дата постачання по
01.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
5 028 768 грн.
Учасник:
ТОВ "МІК"
Пропозиція:
4 966 344 грн.
Учасник:
ТОВ "СІВЕРТЕКС"
Пропозиція:
5 028 696 грн.
Учасник:
ТОВ "НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС"
Пропозиція:
4 990 752 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІСТОК ТРЕЙД"
Пропозиція:
5 028 792 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМ ТРЕЙД"
Пропозиція:
5 028 768 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОП-ТЕКС"
Пропозиція:
5 026 392 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.05.2025 14:59
Документи закупівлі
22.04.2025 21:45
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
documentType.tender.billOfQuantity
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Повар
Електронна пошта
Телефон
+380966448361
Замовник
ЄДРПОУ
33111325
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Поштовий індекс
14017
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
вул. Івана Мазепи, 18
Кваліфікація
Лот № 1 Мішок спальний вид 1-3
Період вимог/скарг з 06.05.2025 09:06 по 09.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 15:52 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
06.05.2025 09:06
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Відповідно до умов Оголошення, а саме щодо вимог до кваліфікації учасників та способу їх підтвердження, учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та/або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. 5). - довідка у довільній формі на кожен вид Товару, який пропонується Учасником, що повинна містити наступну інформацію: назва товару, країна-виробник, інформацію про виробника товару (його адреса), рік виготовлення товару, гарантійний термін зберігання, та експлуатації, нормативно-технічний документ за яким виготовлений запропонований товар; У складі пропозиції Учасником надано файл: 2. Довідка на товар.pdf, який містить довідку Вих. №?25-04-29/04 від 29 квітня 2025 року щодо товару, який пропонується Учасником. Разом з тим, у зазначеній довідці Учасником вказано найменування товару як: «Мішок спальний вид 1-3», що не дозволяє чітко ідентифікувати, який саме вид Мішка спального (Вид 1, Вид 2 чи Вид 3) пропонується. Зазначене формулювання є узагальненим і не відповідає вимогам щодо однозначного визначення предмета закупівлі. 9). На підтвердження кваліфікаційних критеріїв до закупівлі Учасник у складі пропозиції надає: 9.1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 9.1.1. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном: - наявність орендованого обладнання й матеріально-технічної бази підтверджується сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди та/або та інших правочинів, передбачені законодавством*; - документальне підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази учасник надає: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності / чи інвентаризаційні описи / чи копію із зазначенням дати, підписану особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірену печаткою (в разі використання) оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів та сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі. У складі пропозиції Учасником надано файл: 9.1.1. Довідка обладнання.pdf, в якому міститься Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 25-04-29/11 від 29 квітня 2025 року щодо обладнання та на підтвердження надано файл: 9.1.1. Підтвердження обладгнання.pdf, який містить документи на підтвердження права власності на обладнання, які не відповідають вимогам Замовника, а саме вимогами Замовника чітко встановлено вичерпний перелік документів, які надаються Учасником на підтвердження права власності, зокрема, такими документами є: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності / чи інвентаризаційні описи / чи копію із зазначенням дати, підписану особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірену печаткою (в разі використання) оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів та сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі. Документи, надані Учасником у зазначеному файлі, не містять жодного з перелічених вище підтверджуючих документів на обладнання. Також, згідно Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Вих. № 25-04-29/11 від 29 квітня 2025 року, Учасник має у користуванні на підставі Договору оренди №021801 від 18 лютого 2022 року офісне, виробниче, складське приміщення площею 9 291,70 кв.м. та виробниче приміщення площею 2205,1кв. м. Проте, у файлі «9.1.1. Підтвердження обладнання.pdf», який містить копію Договору оренди №?021801 від 18 лютого 2022 року, зазначено, що Орендодавець передає, а Орендар приймає в оренду нерухоме майно загальною площею 9291,70 кв. м, без згадки про додаткове приміщення площею 2205,1 кв. м., чим встановлено невідповідність наданої інформації у довідці змісту поданого підтверджуючого документа. Таким чином, було виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність довідку у довільній формі на Товар, що пропонується Учасником, з чітким зазначенням назви товару, надати документи, що підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до вимог пункту 9.1.1. Оголошення та привести у відповідність Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій до фактичних підтверджуючих документів, поданих у складі пропозиції або наданих додатково.
Створено
05.05.2025 08:31
Надати до
06.05.2025 08:31
Договір
UA-2025-04-22-011533-a-c1
Підписаний і діє
Номер
203
4 966 344 грн.
4 138 620 грн.
З ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
23.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 200 (штуки)
Мішок спальний вид 1-3
Номенклатура
Мішок спальний вид 1-3
Кількість
1 200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
3 448.85
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33111325

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МІК"
Повна назва
ТОВ "МІК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30105738

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.05.2025 22:35
-
27.05.2025 22:34
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 028 792 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380966448361
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 028 792 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Контактний телефон:
+380966448361
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності