Показати схожі тендери
Закупівля Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об"єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) від ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-011426-a
Id Tender fa4f0ec38d914c0992bb7555a1bf012c
План UA-P-2025-04-22-013636-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 22.04.2025 20:46
Остання зміна 16.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 308 190.55 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
33 081.91 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 20:45 до 08.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 20:45
до 05.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 20:45
до 05.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.05.2025 16:14
-
Період уточнень
з 22.04.2025 20:45 до 05.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 20:45 до 05.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 16:14
Основні параметри
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 308 190.55 грн.
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Назва предмета закупівлі
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
3 308 190.55 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
33081,91
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 540
Аукціон
Cтарт аукціону
08.05.2025 15:33
Закінчення аукціону
08.05.2025 16:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області»
Код ДК 021:2015
71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
11709, Україна, Житомирська область, м. Звягель, вул. Наталії Оржевської, 13
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поточні розрахунки з оплати наданих Послуг виконуються згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» протягом двадцяти банківських днів з дати підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг зі здійснення технічного нагляду за відповідний період і рахунку на оплату та після візування Виконавцем актів виконаних Підрядником будівельних робіт за формою КБ-2в.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА"
Пропозиція:
1 399 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
Пропозиція:
679 900 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД"
Пропозиція:
3 291 576 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "Україна – андасат - Ізраїль"
Пропозиція:
3 240 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ"
Пропозиція:
680 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.05.2025 15:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2025 20:46
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
16.06.2025 00:00
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Опис підстав викладено у прикріпленому файлі "Протокол від 05.06.2025 № 25".
05.06.2025 17:17
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Калінко
Електронна пошта
Телефон
+380412404706
Сайт:
https://architect-zt.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
39932654
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 Здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 16:14 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.05.2025 17:00
Електроний протокол про продовження строку
08.05.2025 16:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 20:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 20:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
08.05.2025 16:14
Надати до
10.05.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ-СТУДІЯ" (далі – Учасник). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з ч.10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
15.05.2025 16:59
Дата кінця розгляду
06.06.2025 00:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 308 190.55 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
3 308 190.55 грн.
Період подання пропозицій
до 08.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності