При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:24
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції'
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:24
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:24
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
1.Відповідно до п.1 додатку №3 до ТД є вимога надати «довідку про наявність пульту централізованого спостереження розташованого у м. Кривий Ріг або Дніпропетровській області»
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав цією вимогою пояснюється наступним:
Скаржник, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності наявності пульта центрального спостереження в місті Кривий Ріг та Дніпропетровській області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших учасників.
Послуги відповідно до ДК 021: 2015 - 79710000-4 Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі "послуги з охоронної сигналізації" на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліцензії поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензію, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у місті Кривий Ріг та Дніпропетровській області.
Скаржник, як учасник та переможець багатьох закупівель, має успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України в тому числі і в м. Кривий Ріг без наявного там пульта центрального спостереження. Копії договорів додаються.
Також Скаржник був Переможцем в Закупівлях і виконав договора з Замовником:
Послуги з охорони майна на об'єктах КПТМ "Криворіжтепломережа"
Об'єкти: промисловий майданчик котельної Тернівська, промисловий майданчик ПГЗК №1
Очікувана вартість: 259 122,00 грн
ID закупівлі: UA-2022-01-31-00278-a
Централізована охорона майна на об'єкті "ПівнГЗК №1" КПТМ "Криворіжтепломережа"
Очікувана вартість: 26 000,00 грн
ID закупівлі: UA-2021-12-08-004116-b
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
У якості доказу(ів) додаємо:
-Аналогічний договір від 22.02.2024 року №1840 на надання охоронних послуг у м. Кривий Ріг
-Аналогічний договір від 01.01.2023 року №1724 на надання послуг у м. Апостолове Дніпропетровської області.
- Ліцензія
2.Відповідно п.1 додатку №3 до ТД є вимога що «ПЦС повинен мати сертифікат відповідності виданий акредитованим органом сертифікації, що має акредитацію Національного агентства з акредитації України в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень категорії І і послуги з централізованого спостереження за під охоронними об’єктами в Дніпропетровській області. Надати чинний сертифікат»
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав цією вимогою пояснюється наступним:
На сьогоднішній день відсутні законодавчі підстави вимагати даний сертифікат. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Даний перелік містив таке обладнання як: Прилади охоронних теле(відео)систем, Пристрої охоронних теле(відео)систем. Вираз «пункт централізованого спостереження (ПЦС)» в даному переліку взагалі ніколи не був передбачений.
Також зазначаємо, що даний наказ втратив чинність від 16.03.2018, отже і не підлягає обов'язковій сертифікації відповідно пункт централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження.
Додатково зазначаємо, що жодним акредитованим органом не видається СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ НА ПОСЛУГИ, оскільки СЕРТИФІКУВАТИСЯ МОЖЕ ЛИШЕ ПРОДУКЦІЯ.
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах.
Технічний регламент ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності ПОСЛУГ.
ПП «Безпека Нова Центр» надає ПОСЛУГИ, а не ПРОДУКЦІЮ, оскільки предметом закупівлі є саме охоронні послуги, отже не може мати даного сертифікату.
Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "З 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону України «Про публічна закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
Також наголошуємо, що сертифікація на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби.
Суб’єкти охоронної діяльності здійснюють свою діяльність Згідно Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 (далі – Ліцензійні умови), та на підставі отриманої Ліцензії МВС України.
В розділі «Технологічні вимоги» Ліцензійних умов передбачено, а саме:
Пунктом 19 - У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує:
- цілодобовий режим чергування операторів такого пункту;
- наявність транспорту реагування;
- ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб;
- наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини;
наявність джерела безперебійного резервного живлення.
Пунктом 20 - Пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаним:
- системою цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту і телефонних розмов у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;
- системою відеоспостереження за операційним залом з цілодобовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;
- аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб.
Таким чином законодавець встановив чіткий перелік вимог щодо використання та забезпечення пункту централізованого спостереження для суб’єктів охоронної діяльності, що в свою чергу не передбачає наявності додаткових документів (дозволів, сертифікатів, сертифікації тощо).
Крим того пунктом 13 Ліцензійних умов передбачено, що під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється використовувати не сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони.
Норма щодо обов’язковості сертифікації визначена Ліцензійними умовами стосується виключно технічних засобів охорони.
З метою дотримання норми пункту 13 Ліцензійних умов ПП «Безпека Нова Центр» має сертифікований пульт централізованого спостереження (ПЦС) «ОРЛАН» та відповідне обладнання (оборотно-сальдова відомість додається), який є технічним засобом охоронно – пожежного спостереження та сповіщення та має дійсний Сертифікат відповідності (додаються)
Також зазначаємо, що на вимогу підпункту 2 пункту 13 Ліцензійних умов під час організації та провадження охоронної діяльності та з метою надання якісних послуг використовує виключно сертифіковане обладнання, комплектування, програмне забезпечення та сертифіковані технічні засоби охорони.
Повторно звертаємо увагу, що вказана норма Ліцензійних умов прямо передбачає виключно сертифікацію обладнання та технічних засобів охорони, при цьому норма щодо сертифікацію якості спостереження та приймання сповіщень в нормативно – правових актах, що регулюють охоронну діяльність відсутня.
Таким чином, учасники, які мають ліцензію на надання охоронних послуг та мають сертифіковані в установленому порядку технічні засоби охорони, які відповідають нормам Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійним умовам не можуть прийняти участь у даній закупівлі, тому що Замовником встановлена вимога щодо надання додаткових документів, наявність які не передбачені Ліцензійними умовами та які, учасники не повинні мати.
Згідно п. 4 статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які нададуть сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження і послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами, виданий власнику такого пункту, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, ПП «Безпека Нова Центр».
Скаржник зазначає, що Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказану вимогу, чим обмежив законні права на участь в закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених положенням п.1 ч.1 статті 5 Закону, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників.
Звертаємо Вашу увагу на те, що а ні Закон України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI зі змінами, а ні «Ліцензійні умови» не обмежують та не зобов’язують охоронне підприємство отримувати якійсь невідомі діючому законодавству сертифікати. Більш того, предмет закупівлі «Охоронні послуги», а ні закупівля обладнання пульта централізованого спостереження, тому вимога Замовника взагалі не відноситься до предмету даної закупівлі, і як слід не відноситься до компетенції Замовника.
Маємо зазначити, що Скаржник має всі потрібні ресурси та забезпечений усім потрібним, згідно чинного законодавства, однак, через встановлення даної вимоги, Скаржник не може взяти участь в закупівлі Замовника, бо не має діючого сертифікату відповідності (виданого органом з оцінки відповідності) пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) за підохоронними об’єктами вимогам ДСТУ EN 50518:2019 «Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень». Компетенція органу оцінки має відповідати ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2014 в сфері акредитації НААУ засоби охоронного призначення та послуги з забезпечення безпеки об’єктів, , що є дискримінацією по відношенню до Скаржника та інших потенційних учасників і прийняти в даній закупівлі зможуть лише той учасник, який має даний сертифікат. Додатково ще повідомляємо, що будь-який Сертифікат має свою дію на території всієї України, а не лише Дніпропетровської області, як це зазначив Замовник.
В якості доказів додаємо:
- Копія Постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2015 року №960;
Підсумовуючі вищевикладене, просимо Колегію зобов’язати Замовника видалити вимогу про надання діючого сертифікату відповідності (виданий органом з оцінки відповідності) пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження
4. Відповідно п.1 додатку №3 до ТД є вимога надати «Копія документу по можливість складання нарядами реагування протоколів про адміністративні правопорушення та законність затримання на території об’єктів осіб, що скоюють правопорушення з подальшою доставкою до територіальних відділів поліції;»
Ця вимога є дискримінаційною, тому що згідно чинного Законодавства, а саме Кодексу України про адміністративні правопорушення Статті 255. «Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення», протоколи про адміністративні правопорушення можуть складати лише представники поліції.
Згідно Наказу МВС України від 06.11.2015 за № 1376 затверджена Інструкція з оформлення матеріалів про адміністративні правопорушення в органах поліції, де в розділі ІІ. Документування адміністративних правопорушень в п.1 написано наступне:
Складання протоколів про адміністративні правопорушення, протоколів про адміністративні затримання, протоколів про вилучення речей і документів, протоколів про огляд речей та особистий огляд, а також отримання пояснення від осіб, які притягаються до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків здійснюють уповноважені на те посадові особи органів поліції.
Щодо затримання на території об’єктів осіб, що скоюють правопорушення з подальшою доставкою до територіальних відділів поліції, приватні охоронні компанії працюють згідно Закону «Про Охоронну діяльність», стаття 12, 13, в яких зазначенні права та обов’язки персоналу.
Стаття 12. Права персоналу охорони
. Персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків має право:
1) вимагати від осіб припинення протиправних дій, дотримання законності та правопорядку;
2) вимагати від службових осіб об'єктів охорони та інших осіб дотримання пропускного та внутрішньооб'єктового режимів;
3) не допускати проникнення осіб та затримувати тих, які намагаються проникнути (проникли) на об'єкт охорони або залишити його, порушуючи встановлені правила, з обов'язковим негайним повідомленням про це територіального органу Національної поліції;
4) протидіяти правопорушникам і негайно повідомляти органи Національної поліції про вчинення цими особами кримінального або адміністративного правопорушення;
5) застосовувати заходи фізичного впливу, спеціальні засоби та використовувати службових собак відповідно до цього Закону;
6) під час здійснення пропускного режиму на об'єктах охорони проводити огляд речей фізичних осіб (за їх добровільною згодою), транспортних засобів, вилучення речей і документів, що є знаряддями або предметами правопорушення, перевірку документів, що засвідчують особу, дають право на вхід (вихід) осіб, внесення (винесення), ввезення (вивезення) майна, в'їзд (виїзд) транспортних засобів, зокрема щодо їх відповідності складу матеріальних цінностей, що переміщуються на об'єкти охорони (з об'єктів охорони);
7) проводити відкриту відео- та фотозйомку подій як допоміжний засіб запобігання протиправним діям з обов'язковим оприлюдненням на об'єкті, що охороняється, інформації про здійснення таких заходів.
2. Суб'єкт охоронної діяльності зобов'язаний забезпечити належне зберігання відео- та фотоматеріалів, отриманих під час здійснення заходів охорони, протягом одного року з можливістю використання їх виключно у службовій діяльності. Після закінчення строку зберігання зазначених матеріалів проводиться їх знищення комісією у складі трьох представників суб'єкта охоронної діяльності із складенням акта знищення відео- та фотоматеріалів.
Стаття 13 Обов'язки персоналу охорони
1. Персонал охорони під час виконання функціональних обов'язків зобов'язаний:
1) забезпечувати цілісність об'єктів охорони та недоторканність майна, що на них зберігається, недоторканність фізичних осіб;
2) припиняти шляхом здійснення заходів реагування правопорушення проти власності, фізичних осіб, порушення режиму роботи об'єктів охорони;
3) негайно у будь-який спосіб повідомляти відповідні правоохоронні органи про вчинення протиправних дій щодо власності, фізичних осіб та інших незаконних дій, що мають ознаки кримінального правопорушення, у місцях здійснення заходів охорони;
4) зберігати таємницю, що охороняється законом, а також конфіденційну інформацію про господарську діяльність суб'єктів господарювання, оголошену такою в установленому порядку, відомості про особисте і сімейне життя фізичних осіб, що стали відомі у зв'язку з виконанням службових обов'язків, крім випадків, передбачених законодавством;
5) не вчиняти дій, що порушують громадський порядок.
Розглянувши ст.12 та ст 13 робимо висновок, що Скаржник має право затримати порушника та сповістити органи поліції про порушення. Всі інші дії виконують ТІЛЬКИ представники поліції.
Таким чином, ця вимога є дискримінаційною, тому що прийняти участь в закупівлі з такою вимогою можуть окремі учасники, а саме-поліція.
На підставі вищевикладеного просимо Колегію зобов’язати Замовника видалити дискримінаційну вимогу п. 1 Додатку № 3, щодо наявності документа, про складання нарядами реагування протоколів про адміністративні правопорушення та законність затримання на території об’єктів осіб, що скоюють правопорушення з подальшою доставкою до територіальних відділів поліції.
У якості доказу(ів) додаємо:
- Копія Постанови Кабінету Міністрів України від 18.12.2015 року №960;
5.Відповідно до п1 Додатку 3 до ТД Учасник повинен надати «Копія перепустки або інший дозвільний документ для пересування містом Кривий Ріг під час комендантської години на автомобілі оперативного реагування. Перепустка під час дії комендантської години є офіційним документом, що видається військовою адміністрацією Криворізького району відповідно до встановленого зразка, містить інформацію стосовно особи, якій видано перепустку, та строк її дії. Перепустка – документ, що надає особам, зокрема тим, які керують транспортними засобами, дозвіл на перебування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину.»
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав вимогою пояснюється наступним:
Відповідно до абзацу 3 п.8 Порядку здійснення заходів під час запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування в окремих місцевостях, де введено воєнний стан затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02 липня 2020 року № 573:
«8. Дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, де запроваджено комендантську годину, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв, а також адвокатам, призначеним регіональними/міжрегіональними центрами з надання безоплатної правничої допомоги для надання безоплатної вторинної правничої допомоги затриманим у порядку, встановленому Кримінальним процесуальним кодексом України та Кодексом України про адміністративні правопорушення, особам, час прибуття до яких припадає на визначений період доби, зокрема на власних транспортних засобах.»
Відповідно до п.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність»:
«5.Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України».
Враховуючи вищезазначене, працівники суб’єктів охоронної діяльності у власності яких перебуває транспорт спеціалізованого призначення, мають право пересуватися таким транспортом без перепусток у період запровадження комендантської години для виконання покладених на них обов’язків зокрема і оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Згідно рішень військового командування дозвіл на видачу перепусток має обмежене коло посадових осіб та організацій. Перепустки видають лише тим особам, які мають офіційне право на їх отримання, це такі як, наприклад працівники сектору безпеки, оборони, критичної інфраструктури міста та державних органів.
Оскільки Скаржник та інші потенційні учасники закупівлі не мають статусу підприємства, яке має право на отримання перепусток, то і не можуть іх мати згідно чинного законодавства України.
Згідно з ч.11 ст.26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником."
У Ліцензійних умовах зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
Тобто, суб’єкти охоронної діяльності можуть і повинні надавати охоронні послуги на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено
Проте, відповідно до умов даної тендерної документації, ми не можемо прийняти участь у даній закупівлі, бо Замовник обмежив коло учасників і вимагає копії Перепусток на переміщення службового автотранспорту реагування для проїзду по території м. Кривий Ріг під час воєнного стану, комендантської години.
ПП «Безпека Нова Центр» має договір реагування з Товариством з обмеженою відповідальністю «Венбест», згідно якого автомобілі ТОВ «Венбест» реагують на спрацювання на об’єктах ПП «Безпека Нова Центр». (копія договору додається)
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Документації та видалити дані дискримінаційні вимоги, а саме Учасник повинен надати «Копія перепустки або інший дозвільний документ для пересування містом Кривий Ріг під час комендантської години на автомобілі оперативного реагування. Перепустка під час дії комендантської години є офіційним документом, що видається військовою адміністрацією Криворізького району відповідно до встановленого зразка, містить інформацію стосовно особи, якій видано перепустку, та строк її дії. Перепустка – документ, що надає особам, зокрема тим, які керують транспортними засобами, дозвіл на перебування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину.»
У якості доказу(ів) додаємо:
- скан копію технічного паспорту на транспортний засіб;
- скан копію дозволу на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв;
- копія договору реагування ТОВ «Венбест» на об’єкти ПП «Безпека Нова Центр»
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Призупинити процедуру закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника внести зміни в документацію та всі її додатки та виключити дискримінаційні вимоги зазначені у Скарзі.
Автор:
35459301, ПП "БЕЗПЕКА НОВА ЦЕНТР"
50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ МАНУЙЛОВА, будинок 22