Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень (ДК 021:2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) від Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-011128-a
Id Tender 95d83f79467d4f09a59db0b7d6f48174
План UA-P-2025-04-22-012913-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 18:20
Остання зміна 19.05.2025 14:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
519 721.47 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 598.61 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 18:19 до 01.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 18:19
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 18:19
до 28.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.05.2025 15:04
до 08.05.2025 13:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 13:55
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.05.2025 13:55
до 19.05.2025 14:59
Період уточнень
з 22.04.2025 18:19 до 28.04.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 18:19 до 28.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.05.2025 15:04 до 08.05.2025 13:55
Період кваліфікації
з 02.05.2025 15:04 до 08.05.2025 13:55
Основні параметри
Послуги з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень (ДК 021:2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень)
Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Місце надання послуг: на території Замовника м.Одеса. Детальніше згідно Додатку № 1 тендерної документації Кількість всього – 2002408,70 м2, у тому числі дезінсекції – 951830,60 м2, дератизації - 690492,60 м2., дезінфекції – 360 085,50 м2. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
519 721.47 грн.
Послуги з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень
Назва предмета закупівлі
Послуги з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень
Примітки
ДК 021:2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень
Очікувана вартість
519 721.47 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2598,61
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.05.2025 14:41
Закінчення аукціону
02.05.2025 15:04
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 951 830.6 (метри квадратні)
Послуги з дезінсекції приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з дезінсекції приміщень
Код ДК 021:2015
90922000-6 - Послуги з боротьби зі шкідниками
Кількість
951 830.6
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 690 492.6 (метри квадратні)
Послуги з дератизації приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з дератизації приміщень
Код ДК 021:2015
90923000-3 - Послуги з дератизації
Кількість
690 492.6
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 360 085.5 (метри квадратні)
Послуги з дезінфекції приміщень
Опис предмета закупівлі
Послуги з дезінфекції приміщень
Код ДК 021:2015
90921000-9 - Послуги з дезінфікування та витравлювання
Кількість
360 085.5
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
на 45 (сорок п`ятий) календарний день з дати підписання Акту здачі-приймання наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три)календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та відповідно до документів які підтверджують надання послуг. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У разі, якщо Виконавець не є платником ПДВ, термін сплати за надані послуги настає на 45 (сорок п`ятий) календарний день з дати надання послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"
Пропозиція:
517 272.72 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "3Д СЕРВІС"
Пропозиція:
518 651.36 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.05.2025 14:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петрова Уляна Андріївна
Електронна пошта
Телефон
380487276369
Замовник
ЄДРПОУ
40081200
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з дезінсекції, дезінфекції та дератизації приміщень
Період вимог/скарг з 08.05.2025 13:55 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.05.2025 15:04 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати переможцем процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП" (ЄДРПОУ 38834879) за оголошенням: № UA-2025-04-22-011128-a, SmartTender № 27691198, як такого, чия тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, нормам Закону та Особливостям. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю послуг на суму 517 272,72 грн. без ПДВ 620 727,26 з ПДВ. Підстави відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до пунктів 44 та 47 Особливостей та згідно з вимогами Закону: відсутні.
Документи кваліфікації
08.05.2025 13:56
Довідка НАЗК
08.05.2025 13:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
02.05.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 18:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! У складі тендерної пропозиції були виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік невідповідностей: 1) Відповідно до вимог п.п. 3 п.1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону»: - учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів) від 25.04.2025 вих. № 2025-144, в якій зазначений предмет договору не відповідає предмету закупівлі в актах наданих послуг, що в свою чергу не підтверджує наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2) Відповідно до вимог п.п.2.1 п.2 Додатку 2 до тендерної документації: - учасником надано копію чинної редакції статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), що не посвідчена підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія). 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності - п.п. 3 п.1 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації. - п.п. 2.1 п.2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника іншим вимогам замовника тендерної документації». 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - Довідку у довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), із зазначенням предмету договору(ів), найменування Замовника(ів), його(їх) коду ЄДРПОУ, № та дати договору(ів) з доданням скан-копій документів (акту(ів) приймання наданих послуг, що підтверджують виконання зазначеного(их) аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - Копію чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), посвідчена підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія).
Створено
06.05.2025 15:36
Надати до
07.05.2025 15:36
Договір
UA-2025-04-22-011128-a-c1
Підписаний і діє
Номер
ОД/НАС-25-278НЮ
620 727.26 грн.
517 272.72 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
951 830.6 (метри квадратні)
Послуги з дезінсекції приміщень
Номенклатура
Послуги з дезінсекції приміщень
Кількість
951 830.6
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
690 492.6 (метри квадратні)
Послуги з дератизації приміщень
Номенклатура
Послуги з дератизації приміщень
Кількість
690 492.6
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
360 085.5 (метри квадратні)
Послуги з дезінфекції приміщень
Номенклатура
Послуги з дезінфекції приміщень
Кількість
360 085.5
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Повна назва
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40081200

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38834879

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2025 14:59
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
519 721.47 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 10:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380487276369
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
519 721.47 грн.
Період подання пропозицій
до 01.05.2025 10:00
Замовник:
Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"
Контактний телефон:
380487276369
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності