Показати схожі тендери

Закупівля Технічне обслуговування мереж вуличного освітлення (заміна ламп, поточні ремонти та утримання мереж, заміна світильників, утримання шаф керування, держповірка, стандартизація приладів, ін.) від КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-011030-a
Id Tender 6f2052a1e8c049ef95f33407993c9009
План UA-P-2025-04-22-013295-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 18:06
Остання зміна 27.05.2025 13:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 852 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 808.52 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 17:53 до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 17:53
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 17:53
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 15:40
до 12.05.2025 10:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 11:07
до 18.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.05.2025 10:28
до 27.05.2025 13:40
Період уточнень
з 22.04.2025 17:53 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 17:53 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 15:40 до 12.05.2025 10:28
Період кваліфікації
з 30.04.2025 15:40 до 12.05.2025 10:28
Основні параметри
Технічне обслуговування мереж вуличного освітлення (заміна ламп, поточні ремонти та утримання мереж, заміна світильників, утримання шаф керування, держповірка, стандартизація приладів, ін.)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 852 грн.
Технічне обслуговування мереж вуличного освітлення (заміна ламп, поточні ремонти та утримання мереж, заміна світильників, утримання шаф керування, держповірка, стандартизація приладів, ін.)
Назва предмета закупівлі
Технічне обслуговування мереж вуличного освітлення (заміна ламп, поточні ремонти та утримання мереж, заміна світильників, утримання шаф керування, держповірка, стандартизація приладів, ін.)
Очікувана вартість
180 852 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1808,52
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 15:17
Закінчення аукціону
30.04.2025 15:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
Технічне обслуговування мереж вуличного освітлення (заміна ламп, поточні ремонти та утримання мереж, заміна світильників, утримання шаф керування, держповірка, стандартизація приладів, ін.)
Код ДК 021:2015
50230000-6 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
51700, Україна, Дніпропетровська область, місто Вільногірськ, територія Вільногірської міської територіальної громади Дніпропетровської області
Дата постачання по
31.12.2025 17:58
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Усі витрати Виконавця компенсуються Замовником поетапно згідно виставлених Виконавцем рахунків, в національній валюті України - гривні, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, вказаний в розділі 13 цього Договору, протягом 60 (шестидесяти) робочих днів з дати підписання актів виконаних послуг, згідно з затвердженими калькуляціями.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРДЕМСЕРВІС"
Пропозиція:
174 494.73 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Єгоров М.Л.
Пропозиція:
176 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 15:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.04.2025 11:36
Оголошення про проведення закупівлі
23.04.2025 11:21
Тендерна документація
23.04.2025 11:21
Тендерна документація
23.04.2025 11:21
Тендерна документація
23.04.2025 11:21
Тендерна документація
23.04.2025 11:21
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
23.04.2025 11:21
Тендерна документація
23.04.2025 11:21
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
22.04.2025 18:03
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Суслова Алла Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kulyk Mykola Volodymyrovych
Електронна пошта
Телефон
+380565335135
Факс
+380565335137
Замовник
ЄДРПОУ
40494091
Назва (англійською мовою)
ME Utility enterprise «Management company« Zhilkomservis »of the Volnogorsk city council of Dnipropetrovsk region
Повна назва
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Повна назва (англійською мовою)
ME Utility enterprise «Management company« Zhilkomservis »of the Volnogorsk city council of Dnipropetrovsk region
Поштовий індекс
51700
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Вільногірськ
Адреса
вул. Молодіжна, 53
Кваліфікація
Лот № 1 Технічне обслуговування мереж вуличного освітлення (заміна ламп, поточні ремонти та утримання мереж, заміна світильників, утримання шаф керування, держповірка, стандартизація приладів, ін.)
Період вимог/скарг з 06.05.2025 11:07 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 15:40 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрдемсервіс» (код ЄДРПОУ 35932577) процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі - Особливості). Предмет закупівлі -Технічне обслуговування мереж вуличного освітлення (заміна ламп, поточні ремонти та утримання мереж, заміна світильників, утримання шаф керування, держповірка, стандартизація приладів, ін.), ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-04-22-011030-a - не виправив виявлені після розкриття невідповідностей в інф. та/або документах, що подані ним, під час виправлення невідностей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Документи кваліфікації
06.05.2025 11:06
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.04.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 17:53
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 17:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УПРАВЛЯЮЧА КОМПАНІЯ «ЖИЛКОМСЕРВІС» ВІЛЬНОГІРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (КП «УК «ЖИЛКОМСЕРВІС») ЄДРПОУ 40494091 ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ 02.05.2025 № 27 м. Вільногірськ Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «Укрдемсервіс» (код ЄДРПОУ 35932577)(далі —Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Технічне обслуговування мереж вуличного освітлення (заміна ламп, поточні ремонти та утримання мереж, заміна світильників, утримання шаф керування, держповірка, стандартизація приладів, ін.), ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги(далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-04-22-011030-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються), з урахуванням положень пункту 43Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Вимога про усунення невідповідностей 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасник не зазначив у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступної інформації: ПІБ, найменування, посади/спеціальності/професії та стажу роботи (роки або місяці або дні) щодо Дрозд Володимир; 1.2. У складі тендерної пропозиції учасник не надав щодо Дрозд Володимир скан-копію(ї) з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» з: копіями трудових книжок та/або витягів з трудових книжок та/або трудових договорів, та/або копії наказів про прийняття на роботу); або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру; 1.3. У складі тендерної пропозиції учасник не надав щодо працівників: Перерва Олександр Юрійович, Повстень Олександр Васильович, Рижков Олег Олександрович, Кудін Максим Вадимович) копії трудових книжок та/або витягів з трудових книжок та/або трудових договорів, та/або копії наказів про прийняття на роботу); або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру; 1.4. У складі тендерної пропозиції учасник не надав щодо Дрозд Володимир скановану копію протоколу(ів) (або витягу з нього(них)) засідання комісії з перевірки знань з питань електробезпеки та виданого на його підставі посвідчення (посвідчень), що підтверджують допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В (група електробезпеки не нижче IV); 1.5. У складі тендерної пропозиції учасник не надав скановану копію протоколу(ів) (або витягу з нього(них)) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на працівників: Перерва Олександр Юрійович, Повстень Олександр Васильович, Рижков Олег Олександрович, що підтверджують навчання та/або перевірку знань правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); 1.6. У складі тендерної пропозиції учасник не надав щодо Дрозд Володимир скановану копію протоколу(ів) (або витягу з нього(них)) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та виданого на його підставі посвідчення (посвідчень), що підтверджують навчання та/або перевірку знань правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); 1.7. У складі тендерної пропозиції учасник не надав на працівників: Перерва Олександр Юрійович, Повстень Олександр Васильович, Рижков Олег Олександрович, Кудін Максим Вадимович, Дрозд Володимир скановану копію протоколу(ів) (або витягу з нього(них)) засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та виданого на його підставі посвідчення (посвідчень); 1.8. Надана у складі тендерної пропозиції Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці не містить інформацію щодо експлуатації (застосування) машин/механізмів/устаткування підвищеної небезпеки, (що не увійшли до групи А) та до яких виробником встановлені вимоги щодо проведення технічного огляду, випробування та/або експертного обстеження (технічне діагностування). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 3 Додатку 5 до тендерної документації; 2.2. Пункт 4 Додатку 5 до тендерної документації; 2.3. Пункт 4 Додатку 5 до тендерної документації; 2.4. Пункт 6 Додатку 5 до тендерної документації; 2.5. Пункт 6 Додатку 5 до тендерної документації; 2.6. Пункт 6 Додатку 5 до тендерної документації; 2.7. Пункт 6 Додатку 5 до тендерної документації; 2.8. Пункт 17 Додатку 5 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: -довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням наступної інформації: ПІБ, найменування, посади/спеціальності/професії та стажу роботи (роки або місяці або дні) щодо Дрозд Володимир; 3.2. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: - скан-копію(ї) з оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» з: копіями трудових книжок та/або витягів з трудових книжок та/або трудових договорів, та/або копії наказів про прийняття на роботу); або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру щодо Дрозд Володимир; 3.3. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: - щодо працівників: Перерва Олександр Юрійович, Повстень Олександр Васильович, Рижков Олег Олександрович, Кудін Максим Вадимович) копії трудових книжок та/або витягів з трудових книжок та/або трудових договорів, та/або копії наказів про прийняття на роботу); або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру; 3.4. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: - щодо Дрозд Володимир скановану копію протоколу(ів) (або витягу з нього(них)) засідання комісії з перевірки знань з питань електробезпеки та виданого на його підставі посвідчення (посвідчень), що підтверджують допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В (група електробезпеки не нижче IV); 3.5. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: -скановану копію протоколу(ів) (або витягу з нього(них)) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці на працівників: Перерва Олександр Юрійович, Повстень Олександр Васильович, Рижков Олег Олександрович, що підтверджують навчання та/або перевірку знань правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); 3.6. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: - щодо Дрозд Володимир скановану копію протоколу(ів) (або витягу з нього(них)) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та виданого на його підставі посвідчення (посвідчень), що підтверджують навчання та/або перевірку знань правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13); 3.7. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: -на працівників: Перерва Олександр Юрійович, Повстень Олександр Васильович, Рижков Олег Олександрович, Кудін Максим Вадимович, Дрозд Володимир скановану копію протоколу(ів) (або витягу з нього(них)) засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та виданого на його підставі посвідчення (посвідчень); 3.8. Учасник повинен з використанням електронної системи надати: -Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що містить інформацію щодо експлуатації (застосування) машин/механізмів/устаткування підвищеної небезпеки, (що не увійшли до групи А) та до яких виробником встановлені вимоги щодо проведення технічного огляду, випробування та/або експертного обстеження (технічне діагностування); Надані учасником документи та інформація згідно цього повідомлення повинні в повній мірі відповідати вимогам тендерної документації. У випадку, якщо подання учасником на виконання цієї вимоги документів та інформації призводить до необхідності внесення змін до інших документів та/або інформації, що були надані у складі тендерної пропозиції, учасник додатково надає такі документи та/або інформацію у новій редакції. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Алла СУСЛОВА
Створено
02.05.2025 16:16
Надати до
03.05.2025 16:16
Період вимог/скарг з 12.05.2025 10:28 по 18.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 11:07 по 14.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.05.2025 10:29
Довідка НАЗК
12.05.2025 10:28
Повідомлення про рішення
06.05.2025 11:07
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-22-011030-a-c1
Підписаний і діє
Номер
46/К
176 300 грн.
146 916.67 грн.
З ПДВ
Підписано
23.05.2025
Строк дії договору з
23.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Технічне обслуговування мереж вуличного освітлення (заміна ламп, поточні ремонти та утримання мереж, заміна світильників, утримання шаф керування, держповірка, стандартизація приладів, ін.)
Номенклатура
Технічне обслуговування мереж вуличного освітлення (заміна ламп, поточні ремонти та утримання мереж, заміна світильників, утримання шаф керування, держповірка, стандартизація приладів, ін.)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Повна назва
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40494091

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Єгоров М.Л.
Повна назва
ФОП Єгоров М.Л.
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3267910790

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.05.2025 13:40
Повідомлення про договір
27.05.2025 13:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 852 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380565335135
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 852 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
КП "Управляюча компанія "Жилкомсервіс" Вільногірської міської ради Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380565335135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності