Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга» від Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-010299-a
Id Tender d95574f70fc54eda93a47618f0b495e6
План UA-P-2025-04-22-011678-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 16:44
Остання зміна 18.06.2025 15:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 061 131.05 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
260 611.31 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 16:43 до 05.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 16:43
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 16:43
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 06.05.2025 16:21
до 23.05.2025 15:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 15:41
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.05.2025 15:41
до 18.06.2025 15:28
Період уточнень
з 22.04.2025 16:43 до 02.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 16:43 до 02.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.05.2025 16:21 до 23.05.2025 15:41
Період кваліфікації
з 06.05.2025 16:21 до 23.05.2025 15:41
Основні параметри
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
26 061 131.05 грн.
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
Назва предмета закупівлі
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
Очікувана вартість
26 061 131.05 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
260611,31
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
781 833.93
Аукціон
Cтарт аукціону
06.05.2025 15:51
Закінчення аукціону
06.05.2025 16:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
Код ДК 021:2015
79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату вартості Послуг на підставі «Акту приймання наданих послуг» та «Довідки про вартість наданих послуг та витрати», оформлених згідно Додатків Д та Е МЕТОДИКИ, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати їх підписання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"
Пропозиція:
25 750 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
Пропозиція:
23 077 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"
Пропозиція:
24 575 646 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 06.05.2025 15:51
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 18:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Єфімова Алла Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380948632826
Замовник
ЄДРПОУ
25829550
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Поштовий індекс
65031
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
вул. М. Грушевського, 49
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
Період вимог/скарг з 23.05.2025 15:41 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 16:21 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасника ТОВ "ЕВРОДОР" визначити переможцем процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
23.05.2025 15:41
Довідка НАЗК
23.05.2025 15:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.05.2025 12:16
Електроний протокол про продовження строку
06.05.2025 16:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку Замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з великим навантаженням та з метою ефективного розгляду пропозиції, постала обґрунтована необхідність у продовженні строку розгляду до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
09.05.2025 12:15
Дата кінця розгляду
04.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: - в довідці про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази від 28.04.02025 №101, в графі №3 невірно вказано марку - МАЗ 55503С, яка не відповідає наданому свідоцтву про реєстрацію (МАЗ 5550С3), в графі 2 стовпчик 5 «Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність», вказано номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (САК 451816), що не відповідає наданому свідоцтву про реєстрацію. - в довідці від 28.04.2025 №102 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в стовпці «Досвід роботи за вказаною посадою (роки або місяці)» не вказано саме досвід роботи за вказаними посадами в графів «Посада». В довідці в графі №3 (Андреєв Андрій Анатолійович) вказана дата видачі диплому 30.05.2012, що не відповідає даті видачі, вказаній в самому дипломі, наданому на підтвердження інформації. В графі 7 (Коваль Віталій Миколайович) в стовпчику «Інформація щодо освіти» інформація не відповідає наданому посвідченню водія. На працівників вказаних в графах №3 та №4 (Андреєв Андрій Анатолійович та Благорозумна Анжеліка Станіславівна) в стовпці «Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом)» вказана інформація щодо форми зайнятості – за сумісництвом і надано трудові договори, проте нема інформації в трудових договорах щодо вказання форми зайнятості. Щодо фахівця за графою №1 Підмазко Микола Володимирович надано документи, що підтверджують допуск з електробезпеки для обслуговування електромереж не в повному обсязі, щодо працівника вказаного за графою №2 Кара Станіслав Михайлович не надано посвідчення про навчання, яке має відповідати формі затвердженій наказом Комітету по нагляду за охороною праці від 09.01.1998 №4 «Про затвердження Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів». - в довідці про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 29.04.2025 №112 в стовпчику №2 не вказано в повному обсязі сторони аналогічного договору в стовпчику №5 невірно вказані назва первинних документів, а саме в підтвердження надано акти наданих послуг. - в протоколі зборів учасників 12/25 -Т від 28.04.2025 вказано Замовником Службу автомобільних доріг в Одеській області. - в банківській гарантії від 25.04.2025 №16/001/12622/2025 вказано генеральну угоду №02/19 від 17.01.2019 проте не надано в складі пропозиції; умови пункту 3 банківської гарантії не відповідають формі забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14.12.2020 № 2628. - якщо строк (термін) дії документів вказаних в пунктах,1.1., 1.2, 1,3 Додатку 1 тендерної документації, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, спливає з моменту розкриття тендерних пропозицій до моменту закінчення надання послуг, учасник не надав у складі пропозиції гарантійний лист (з підписом уповноваженої особи) щодо продовження терміну їх дії від дати закінчення строку дії до кінцевої дати надання послуг, що є предметом закупівлі. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - пункт 1.1 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.2 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.3 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 1.4 розділу 5 Додатку 1 тендерної документації; - пункт 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» - пункт 1.3 Додатку 1 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, вказавши вірні дані, що відповідають наданим реєстраційним посвідченням на транспортні засоби, або іншим чином виправити вказану невідповідність; - надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, заповнити, вказавши актуальні дані, згідно працівників зазначених в таблиці, також надати в повному обсязі всі супутні документи на працівників: інженер-енергетик та електрик дільниці або іншим чином виправити вказану невідповідність; - надати довідку про підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вірно заповнивши стовпці №2 та №5 довідки, або іншим чином виправити вказану невідповідність; - надати копію протоколу загальних зборів учасників, датований не раніше дати оголошення даної закупівлі, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної (вказується назва предмета закупівлі) процедури закупівлі вірно зазначивши назву Замовника, або іншим чином виправити вказану невідповідність; - надати зміни до банківської гарантії у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14.12.2020 № 2628, надати генеральну угоду №02/19 від 17.01.2019, або іншим чином виправити вказану невідповідність. - надати гарантійний лист відповідно до пункту 1.3. додатку 1 тендерної документації, або іншим чином виправити вказану невідповідність.
Створено
22.05.2025 10:53
Надати до
23.05.2025 10:53
Договір
UA-2025-04-22-010299-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1У/КПП/25
23 077 000 грн.
19 230 833.33 грн.
З ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
30.06.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
Номенклатура
Послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Повна назва
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25829550

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33387560

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.06.2025 15:28
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000053
Дата створення проекту
04.06.2025 11:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 12:55
Дата публікації висновку про результати
23.06.2025 11:11
Дата завершення усунення порушень
08.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2025 Одеса № 108 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 № 003100-18/6604-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 04.06.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 04.06.2025 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 4 UA-2025-04-22-010299-a 22.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
04.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 12:55
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.04.2025, ТД зі змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи Замовника від 28.04.2025, перелік змін, що вносяться до ТД, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕВРОДОР» (далі – ТОВ «ЕВРОДОР»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЕВРОДОР» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ЕВРОДОР» виявлених Замовником невідповідностей, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕВРОДОР», оприлюднене в електронній системі закупівель 09.05.2025, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 23.05.2025 № 5, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 23.05.2025, договір про закупівлю від 16.06.2025 № 1У/КПП/25, пояснення та документи Замовника, отримані 13.06.2025 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно з абзацом 10 пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Крім того, абзацом 20 пункту 44 Особливостей визначено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. У пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД містяться вимоги щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, а також містяться вимоги до форми, змісту, розміру та умов надання такого забезпечення. Також у пункті 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» ТД містяться вимоги щодо надання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю, а також визначено розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Проте вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції інформації та документів, визначених у пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, та щодо надання переможцем інформації та документів, визначених у пункті 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» ТД, не містяться в окремих додатках до ТД, чим порушено вимоги абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема: шляхом складання ТД у відповідності до вимог Закону з урахуванням Особливостей та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
23.06.2025 00:00
Дата публікації
23.06.2025 11:11
Документи висновку
23.06.2025 11:11
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Незгода з висновком. 1. Служба зазначає, що тендерна документація розроблялась відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості). Так відповідно до абз.10 п.28 Особливостей значиться, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Так, саме в тендерній документації пункт 2 Розділ III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було зазначено ВИМОГУ надання у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії. Також в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю в розділі «Інші вимоги» зазначена інформація щодо забезпечення тендерної пропозиції з детальним описом та зазначено, що банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Тому Служба вважає, що дублювання такої інформації в додатках до тендерної документації є недоцільним. Тим самим Замовник не порушив вимоги абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей. 2. В пункті 5 Розділ VI. «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації ВИМАГАЄТЬСЯ від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору. Також в оголошенні про проведення відкритих торгів на закупівлю в розділі «Інші вимоги» зазначена інформація щодо забезпечення тендерної пропозиції з детальним описом та зазначено, що банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Тому Служба вважає, що дублювання такої інформації в додатках до тендерної документації є недоцільним і не вважається порушенням вимог абзаців 1 та 10 пункту 28 Особливостей. Тому Замовник повністю виконав вимоги Закону з урахуванням Особливостей щодо оформлення тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю послуг.
Дата публікації
26.06.2025 16:29
Документи інформації про усунення порушення
26.06.2025 16:29
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Чи укладено Замовником договір про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі у строк, передбачений абзацом 4 пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). У разі продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів, просимо надати відповідне обґрунтування. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
11.06.2025 12:04
Орган перевірки
17.06.2025 00:00
Документи повідомлення
11.06.2025 12:05
-
Відповідь
Відповідь на запит
1. Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі відповідає законодавству, яке регламентує експлуатаційне утримання адміністративних будинків, обслуговування та поточний ремонт інженерного обладнання, згідно з вимогами норм з охорони праці, інструкцій з пожежної безпеки, норм з охорони навколишнього природного середовища, зокрема, Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закон України "Про управління відходами", Закону України «Про систему громадського здоров’я», затвердженим стандартам, нормативам, порядкам, правилам та вимогам. 2. Очікувана вартість на послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення була визначена згідно «Методики визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення» М 42.1-37641918-789:2024. Та на підставі технічних даних по кожному пункту пропуску, враховуючи, в тому числі Правила утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу України від 17.05.2005 № 76, Порядок проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затверджений наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, Примірний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд, затверджений наказом Держжитлокомунгоспу України від 10.08.2004 № 150, Норми часу та матеріально-технічних ресурсів, норми обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій, затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 р. № 603, Норми часу на роботи з експлуатаційного утримання (зміна № 3) СОУ 42.1-37641918-097:2017. Відповідно до службової записки від 04.04.2025, що додається. 3. Посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://od.restoration.gov.ua/diialnist/6876/74019.html. 4. Наразі договір на послуги з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга» не заключнений, що обґрунтовується службовою запискою відділу розвитку прикордонної інфраструктури Служби відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області від 04.06.2025 року. Службова записка надається окремим файлом. Додається: - Службова записка (скан копія) щодо обґрунтування закупівлі послуг з комплексного утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення за переліком № 1: «Рені - Джюрджюлешть», «Долинське - Чишмікіой», «Виноградівка - Вулкенєшть», «Табаки - Мирне», «Нові Трояни – Чадир-Лунга» на 4 (чотирьох) аркушах; - Методика визначення вартості послуг з утримання пунктів пропуску через державний кордон для автомобільного сполучення» М 42.1-37641918-789:2024 від 01.02.2024 на 25 (двадцяти п’яти) аркушах. - Службова записка щодо щодо обґрунтування необхідності продовження строку укладення договору за результатами закупівлі UA-2025-04-22-010299-a на 2 (двох) аркушах.
Рішеня
13.06.2025 14:55
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 061 131.05 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Контактний телефон:
380948632826
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 061 131.05 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 10:00
Замовник:
Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Контактний телефон:
380948632826
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності