Показати схожі тендери

Закупівля Частини локомотивів чи рухомого складу (підбійки) від Філія" Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" ПАТ "Українська залізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-010148-a
Id Tender 5de02e3e265a4355830dca8545a98008
План UA-P-2025-04-22-011116-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 16:36
Остання зміна 17.06.2025 14:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 231 200 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 156 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 16:35 до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 16:35
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 16:35
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 16:27
до 06.05.2025 08:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 08:45
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 08:45
до 17.06.2025 14:26
Період уточнень
з 22.04.2025 16:35 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 16:35 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 16:27 до 06.05.2025 08:45
Період кваліфікації
з 30.04.2025 16:27 до 06.05.2025 08:45
Основні параметри
Частини локомотивів чи рухомого складу (підбійки)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 231 200 грн.
Частини локомотивів чи рухомого складу (підбійки)
Назва предмета закупівлі
Частини локомотивів чи рухомого складу (підбійки)
Очікувана вартість
3 231 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16156,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
80 000
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 15:58
Закінчення аукціону
30.04.2025 16:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
підбійки
Код ДК 021:2015
34631000-9 - Частини локомотивів чи рухомого складу
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
03680, Україна, Київська область, Київ, Київ, Святошинський р-н, вул. Качалова 7.
Дата постачання по
22.04.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАГОН СЕРВІС"
Пропозиція:
2 184 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВПТ-УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 989 960 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІЛ СИСТЕМС"
Пропозиція:
1 988 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 15:58
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 17:06
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Талавіра Дмитро Миколайович
Електронна пошта
Телефон
380444069838
Замовник
ЄДРПОУ
40123454
Повна назва
Філія" Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" ПАТ "Українська залізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Частини локомотивів чи рухомого складу (підбійки)
Період вимог/скарг з 06.05.2025 08:45 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 16:27 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до пунктів 36, 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до Особливостей, щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІЛ СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ 45495420, закупівля № UA-2025-04-22-010148-a (Код ДК 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу (підбійки)). Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІЛ СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ 45495420 розглянута з врахуванням: • Службової записки В.о. начальника відділу ремонту та комплектації колійних машин філії «ЦРЕКМ» від 05.05.2025 № ЦРЕКМ-5/50н щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації щодо предмета закупівлі. • Висновку Департаменту комплаєнсу АТ «Укрзалізниця» від 05.05.2025 № АЦК-17/804н. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІЛ СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ 45495420 встановлено, що: Тендерна пропозиція визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації. Відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до підпунктів 1-2 пункту 44 Особливостей. Відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до пункту 45 Особливостей. Відсутні підстави визначені пунктом 47 Особливостей щодо відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та цього пункту Особливостей. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до статті 10 Закону з урахуванням Особливостей, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій протягом одного дня з дня його затвердження. ВИРІШЕНО: 1. Визначити ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІЛ СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ 45495420, закупівля переможцем процедури закупівлі № UA-2025-04-22-010148-a (Код ДК 34631000-9 Частини локомотивів чи рухомого складу (підбійки)) та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
06.05.2025 08:46
Довідка НАЗК
06.05.2025 08:45
Повідомлення про рішення
30.04.2025 16:27
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-22-010148-a-c1
Підписаний і діє
Номер
ЦРЕКМ/В-25033
2 385 600 грн.
1 988 000 грн.
З ПДВ
Підписано
17.06.2025
Строк дії договору з
17.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
56 (штуки)
підбійки
Номенклатура
підбійки
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 22 квітня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Філія" Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" ПАТ "Українська залізниця"
Повна назва
Філія" Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" ПАТ "Українська залізниця"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40123454

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІЛ СИСТЕМС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІЛ СИСТЕМС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45495420

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.06.2025 14:26
-
17.06.2025 13:14
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000151
Дата створення проекту
08.05.2025 16:22
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 17:19
Дата публікації висновку про результати
06.06.2025 16:13
Дата завершення усунення порушень
12.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 218-10-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 № 195 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2025-04-22-010148-a 22.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 17:19
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.04.2025 № 1/10 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.04.2025, тендерні пропозиції ТОВ «РЕІЛ СИСТЕМС», ТОВ «ВПТ-УКРАЇНА» та ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВАГОН СЕРВІС», протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 06.05.2025 № 1/15 та намір укласти договір про закупівлю від 06.05.2025, пояснення та документи надані Замовником від 13.05.2025 на запит органу державного фінансового контролю, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.05.2025 № 8619-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «РЕІЛ СИСТЕМС» з остаточною ціновою пропозицією 1 988 000,00 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
06.06.2025 00:00
Дата публікації
06.06.2025 16:13
Документи висновку
06.06.2025 16:13
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є закупівля товару частини локомотивів чи рухомого складу (підбійки) за ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-010148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.05.2025 12:37
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 12:38
-
Відповідь
Надання відповіді
Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниця» (далі – філія ЦРЕКМ) відповідає на запит від 09.05.2025 (12:37 год) по процедурі закупівлі предметом якої є закупівля товару частини локомотивів чи рухомого складу (підбійки) за ДК 021:2015: 34631000-9 — Частини локомотивів чи рухомого складу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-010148-a). По першому питанню. Очікувана вартість закупівлі визначалась замовником - філією ЦРЕКМ виходячи з проведеного моніторингу ринку цін за найнижчою вартістю підбійок по комерційних пропозиціях наданих у квітні 2025 року, з урахуванням індексу інфляцій (https://ukrstat.gov.ua/) відповідно до останньої закупівлі даного товару. До відповіді додаються чотири комерційні пропозиції від потенціальних учасників. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були розроблені технічними фахівцями філії ЦРЕКМ з урахуванням вимог заводу виробника колійних машин, нормативно-технічних документів АТ «Укрзалізниця». Характеристики внесено у тендерну документацію (Додаток 1, Додаток А, Додаток 2). Тендерна документація з додатками оприлюднена у відкритих торгах в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-010148-a. По другому питанню. Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 4 та пункту 4 1 Постанови КМУ №710 від 11.10.2016 (із змінами) філія ЦРЕКМ розмістила обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті головного розпорядника коштів https://www.uz.gov.ua/ .
Рішеня
13.05.2025 10:49
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2025 № 200 Київ Про зупинення рішення про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2025-04-22-010148-a.c1 в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: Зупинити рішення про початок моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2025-04-22-010148-a, яка була розпочата згідно з наказом Північного офісу Держаудитслужби від 08 травня 2025 року № 195 «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження. Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Рішеня
13.05.2025 12:50
Орган перевірки
17.05.2025 00:00
Документи повідомлення
13.05.2025 12:51
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 231 200 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Філія" Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" ПАТ "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380444069838
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 231 200 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Філія" Центр з ремонту та експлуатації колійних машин" ПАТ "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380444069838
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності