Показати схожі тендери

Закупівля Пуфи та крісла-мішки для навчальних кабінетів (новобудова) від Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-009402-a
Id Tender 117a4bfcc1224e2b8219f262beda5910
План UA-P-2025-04-22-011153-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.04.2025 16:07
Остання зміна 29.06.2025 21:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
132 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
660 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 16:02 до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 16:02
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 16:02
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 15:27
до 27.06.2025 14:23
Залишилось 1 днів 11 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 13:41
до 03.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.06.2025 14:23
-
Період уточнень
з 22.04.2025 16:02 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 16:02 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 15:27 до 27.06.2025 14:23
Період кваліфікації
з 30.04.2025 15:27 до 27.06.2025 14:23
Основні параметри
Пуфи та крісла-мішки для навчальних кабінетів (новобудова)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
132 000 грн.
Пуфи та крісла-мішки для навчальних кабінетів (новобудова)
Назва предмета закупівлі
Пуфи та крісла-мішки для навчальних кабінетів (новобудова)
Очікувана вартість
132 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
660,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 14:52
Закінчення аукціону
30.04.2025 15:27
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 185 (штуки)
Пуф
Опис предмета закупівлі
Пуф
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
185
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Петлюри Симона, 17-Б
Дата постачання по
19.05.2025 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
Безкаркасне крісло-мішок
Опис предмета закупівлі
Безкаркасне крісло-мішок
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Петлюри Симона, 17-Б
Дата постачання по
19.05.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"
Пропозиція:
115 830 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ХОМИЧ ЮРІЙ ІГОРОВИЧ
Пропозиція:
121 045 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "ВЕРЕСЕНЬ"
Пропозиція:
99 690 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Пропозиція:
129 642 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 14:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2025 16:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лілія Кукшина
Електронна пошта
Телефон
+380979977107
Сайт:
http://brovary-school10.edukit.kiev.ua
Замовник
ЄДРПОУ
25657557
Повна назва
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Бровари
Адреса
вул. Петлюри Симона, 17-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Пуфи та крісла-мішки для навчальних кабінетів (новобудова)
Період вимог/скарг з 05.05.2025 13:41 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 15:27 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.05.2025 13:41
Повідомлення про рішення
30.04.2025 15:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 08.05.2025 16:33 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 13:41 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.05.2025 16:33
Довідка НАЗК
08.05.2025 16:33
Повідомлення про рішення
08.05.2025 16:32
-
05.05.2025 13:41
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 28.05.2025 11:26 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 08:48 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.05.2025 № 8258-р/пк-пз рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" переможцем процедури закупівлі UA-2025-04-22-009402-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Документи кваліфікації
28.05.2025 11:26
Повідомлення про рішення
28.05.2025 08:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 05.06.2025 10:23 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 11:26 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 10:23
Довідка НАЗК
05.06.2025 10:23
Повідомлення про рішення
05.06.2025 10:21
-
28.05.2025 11:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП ХОМИЧ ЮРІЙ ІГОРОВИЧ виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Учасником надано Додаток 4, що містить детальний опис запропонованого товару, але не у відповідності до форми Таблиці, зокрема у колонці 4. «Найменування запропонованого товару» не зазначено артикулу та торгової назви товару, а також посилання на конкретну сторінку сайту виробника, де зазначена інформація про вказаний товар. 2. У розділі 2 пункті 3 Додатку 1 Тендерної документації зазначена вимога про надання Витяг/відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, проте у складі тендерної пропозиції учасника такого документа не знайдено. 3. Посилання на вимоги тендерної документації щодо яких виявлені невідповідності: р.2 п 3. Додатку 1 Тендерної документації, колонка 4. «Найменування запропонованого товару» Додатку 4 Тендерної документації. 4. Перелік документів які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Привести у відповідність Додаток 4 до тендерної документації та надати документ Витяг/відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (р.2 п.3 Додаток 1 ТД).
Створено
02.06.2025 09:16
Надати до
03.06.2025 09:16
Період вимог/скарг з 26.06.2025 10:57 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 10:43 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
26.06.2025 10:57
Повідомлення про рішення
26.06.2025 10:56
-
26.06.2025 10:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 27.06.2025 14:23 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 10:57 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.06.2025 14:24
Довідка НАЗК
27.06.2025 14:23
Повідомлення про рішення
27.06.2025 14:21
-
26.06.2025 10:58
Витяг з ЄДР
26.06.2025 10:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 16:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: Учасником на виконання вимог пункту 2 розділу ІІ Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», у складі тендерної пропозиції надав документ «Паспорт+код.pdf» та виписка з ЄДРПОУ, що є скан-копією. Проте, вищевказані копія не засвідчені у спосіб вказаний у п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: документи не містять дати засвідчення копії на жодній зі сторінок паспорту та ідентифікаційного коду а також виписки з ЄДРПОУ. ВИРІШЕНО Звернутися до учасника процедури закупівлі ФОП ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі.
Створено
26.06.2025 11:05
Надати до
27.06.2025 11:05
Угоди
UA-2025-04-22-009402-a-a3
Очікує підписання
129 642 грн.
129 642 грн.
З ПДВ
Номенклатура
185 (штуки)
Пуф
Номенклатура
Пуф
Кількість
185
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 19 травня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Безкаркасне крісло-мішок
Номенклатура
Безкаркасне крісло-мішок
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 19 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Повна назва
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25657557

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Повна назва
ФОП КОДРЯНУ ВІТАЛІЙ АНДРІЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3023412453

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
132 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
+380979977107
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
132 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
+380979977107
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності