Показати схожі тендери

Закупівля Комплекс послуг з обробітку земель (глибоке рихлення ґрунту, культивація ґрунту, посів кукурудзи з внесенням добрив, інсектицидів, гербіцидів) від Відокремлений структурний підрозділ "Горохівський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-009296-a
Id Tender 3acf33ab35114f41b405627f84f3c00e
План UA-P-2025-04-22-010973-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 16:01
Остання зміна 08.05.2025 20:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 050 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 15:57 до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 15:57
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 15:57
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 00:00
до 01.05.2025 21:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 21:02
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.05.2025 21:02
до 08.05.2025 20:21
Період уточнень
з 22.04.2025 15:57 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 15:57 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 00:00 до 01.05.2025 21:02
Період кваліфікації
з 30.04.2025 00:00 до 01.05.2025 21:02
Основні параметри
Комплекс послуг з обробітку земель (глибоке рихлення ґрунту, культивація ґрунту, посів кукурудзи з внесенням добрив, інсектицидів, гербіцидів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 050 000 грн.
Комплекс послуг з обробітку земель (глибоке рихлення ґрунту, культивація ґрунту, посів кукурудзи з внесенням добрив, інсектицидів, гербіцидів)
Назва предмета закупівлі
Комплекс послуг з обробітку земель (глибоке рихлення ґрунту, культивація ґрунту, посів кукурудзи з внесенням добрив, інсектицидів, гербіцидів)
Очікувана вартість
3 050 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплекс послуг з обробітку земель (глибоке рихлення ґрунту, культивація ґрунту, посів кукурудзи з внесенням добрив, інсектицидів, гербіцидів)
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
45700, Україна, Волинська область, Луцький район, земельна ділянка кадастровий номер - 0720887400:00:001:0498
Дата постачання по
31.07.2025 16:02
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 153 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Безготівковий розрахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Макс Ком"
Пропозиція:
3 010 680 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2025 16:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бродзяк Марія Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380976060524
Факс
+380337921378
Сайт:
http://gklnau.at.ua
Замовник
ЄДРПОУ
34387404
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ "Горохівський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування"
Поштовий індекс
45700
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Горохів
Адреса
вул. Студентська, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Комплекс послуг з обробітку земель (глибоке рихлення ґрунту, культивація ґрунту, посів кукурудзи з внесенням добрив, інсектицидів, гербіцидів)
Період вимог/скарг з 01.05.2025 21:02 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 00:00 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 15:57
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 15:57
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «30» квітня 2025 р. №03/04 м. Горохів Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПП "Макс Ком" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: Комплекс послуг з обробітку земель (глибоке рихлення ґрунту, культивація ґрунту, посів кукурудзи з внесенням добрив, інсектицидів, гербіцидів), за ДК 021:2015:44810000-1 - 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-04-22-009296-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. У пропозиції Учасника відсутня вимога зазначена у Додатку 1 до Тендерної документації: Лист у довільній формі щодо погодження з проєктом договору, заповнений і підписаний проєкт договору (Додаток 4) без зазначення суми договору та без додатків до нього. Вимога про усунення невідповідностей: Для усунення зазначеної вище невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Лист у довільній формі щодо погодження з проєктом договору, заповнений і підписаний проєкт договору (Додаток 4) без зазначення суми договору та без додатків до нього. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа _______________ Марія БРОДЗЯК
Створено
30.04.2025 19:56
Надати до
01.05.2025 19:56
Договір
UA-2025-04-22-009296-a-c1
Підписаний і діє
Номер
44
3 010 680 грн.
2 508 900 грн.
З ПДВ
Підписано
07.05.2025
Строк дії договору з
07.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Комплекс послуг з обробітку земель (глибоке рихлення ґрунту, культивація ґрунту, посів кукурудзи з внесенням добрив, інсектицидів, гербіцидів)
Номенклатура
Комплекс послуг з обробітку земель (глибоке рихлення ґрунту, культивація ґрунту, посів кукурудзи з внесенням добрив, інсектицидів, гербіцидів)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відокремлений структурний підрозділ "Горохівський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування"
Повна назва
Відокремлений структурний підрозділ "Горохівський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34387404

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Макс Ком"
Повна назва
ПП "Макс Ком"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33711923

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.05.2025 20:21
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Горохівський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування"
Контактний телефон:
+380976060524
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 050 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Відокремлений структурний підрозділ "Горохівський фаховий коледж Львівського національного університету природокористування"
Контактний телефон:
+380976060524
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності