Показати схожі тендери

Закупівля Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-009040-a
Id Tender 53ef90b300a74c5988b371b908a13f0e
План UA-P-2025-04-22-010597-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 15:55
Остання зміна 03.06.2025 16:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
87 554 332 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
437 771.66 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 15:48 до 30.04.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 15:48
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 15:48
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 10:00
до 22.05.2025 15:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.05.2025 15:47
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.05.2025 15:47
до 03.06.2025 16:05
Період уточнень
з 22.04.2025 15:48 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 15:48 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 10:00 до 22.05.2025 15:47
Період кваліфікації
з 30.04.2025 10:00 до 22.05.2025 15:47
Основні параметри
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
87 554 332 грн.
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
Назва предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
Очікувана вартість
87 554 332 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
437771,66
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
437 771.66
Позиція
Опис предмета закупівлі
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
Код ДК 021:2015
63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
33000, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н, протяжність 693,0 км
Дата постачання по
31.03.2026 15:52
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться Замовником виключно Виконавцю після підписання Сторонами Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості (Форма №КБ-2в(УПВ) (далі - форма №КБ-2в(УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3) (далі - форма №КБ-3), складених відповідно до Додатків 30 та 31 МЕТОДИКИ (п 7.2) відповідно. Взаєморозрахунки за виконані роботи/надані послуги проводяться на підставі обсягів виконаних робіт/наданих послуг та їх вартості, визначеної у договірній ціні, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше, як за 5(п’ять) робочих днів до кінця звітного місяця або шляхом поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
Пропозиція:
87 112 232.22 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.04.2025 15:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жилка Олександр Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zhylka Alexander
Електронна пошта
Телефон
+380362266863
Замовник
ЄДРПОУ
36565276
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
майдан Просвіти, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
Період вимог/скарг з 22.05.2025 15:47 по 28.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 10:00 по 29.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.05.2025 15:47
Довідка НАЗК
22.05.2025 15:47
Повідомлення про рішення
22.05.2025 15:19
Пропозиція, що перемогла
07.05.2025 16:02
Електроний протокол про продовження строку
30.04.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 15:48
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 15:48
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
За рішенням уповноваженої особи від 22.04.2025 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) (далі — Особливості), за предметом закупівлі відповідно до коду ДК 021:2015 - 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-22-009040-a (далі — Закупівля). Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до пункту 37 Особливостей оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, відповідно до пункту 37 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. У відкритих торгах з особливостями подано одну тендерну пропозицію учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД", яку електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною. З метою забезпечення належного та об’єктивного розгляду тендерної пропозиції учасника, у замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції відповідно до вимог частини 10 статті 29 Закону замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
07.05.2025 16:00
Дата кінця розгляду
29.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог розділу 1.1. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у нього техніки, необхідної для надання послуг, за формою "ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг згідно з Технічною специфікацією (обов’язковий мінімальний перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі)", з документальним підтвердженням. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, Учасник, у разі залучення власної техніки, надає свідоцтво(-а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, надається інший документ, що посвідчує право власності (обліку) або бухгалтерська довідка про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки, які включені Учасником до таблиці та не підлягають державній реєстрації) на балансі підприємства, підписана керівником та/або головним бухгалтером. Якщо техніка не є власністю Учасника, то на всю зазначену в довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування) Учасник додатково подає: - посвідчену власником копію документа, що підтверджує право власності на вказану техніку (якщо власником є фізична особа – копія має бути нотаріально посвідчена); - договори оренди, лізингу, суборенди, надання послуг техніки тощо, які посвідчують право користування технікою та чинні протягом усього строку виконання договору про закупівлю, або містять умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг за договором про закупівлю; - акт(-и) приймання-передачі або інший(-і) документ(-и) до договорів, який(-і) підтверджує(-ють) факт отримання Учасником таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця, надавача послуг техніки або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання машин, механізмів, обладнання тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. У випадку подання Учасником договорів, які є в силу закону нікчемними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». З метою відстеження та здійснення контролю за своєчасністю надання послуг Учасником (переможцем процедури закупівлі), техніка (обладнання) – транспортні засоби/технологічний транспорт, які будуть використовуватись під час надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг, обов’язково повинні бути обладнані моніторинговими GPS-трекерами. На підтвердження того, що Учасник зобов’язується обладнати та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг, останній у складі документів тендерної пропозиції подає копії документів, що засвідчують наявність в Учасника таких пристроїв (договір купівлі-продажу (поставки) з видатковою накладною або іншими документами та/або договір оренди з актами прийому-передачі та/або договір позички та/або товарні чеки та/або накладні тощо) або гарантійні листи про обов’язкове їх встановлення. Гарантійний лист про зобов’язання Учасника, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, встановити та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг, подається у довільній формі із зазначенням типу (марки) та кількості таких пристроїв, переліком техніки (обладнання) відповідно до довідки згідно з Додатком до тендерної документації, на яку вони будуть встановлені та інформацією про спосіб та порядок доступу Замовника до програмного забезпечення GPS-трекерів в режимі «реального часу» 24/7. Якщо Учасник для надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг планує використовувати орендовану техніку або залучає її на підставі договорів про надання послуг технікою (суборенда, лізинг тощо) від сторонніх організацій, додатково у складі документів тендерної пропозиції подається викладена у довільній формі згода власника техніки (обладнання) щодо відсутності заперечень зі встановлення та використання на його техніці (обладнанні) моніторингових GPS-трекерів. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. На виконання вимог підпункту 1.1.1. розділу 1.1. Додатка № 1 до тендерної документації для підтвердження наявності такого кваліфікаційного критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник надав у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування), необхідної для надання послуг згідно з Технічною специфікацією за встановленою формою, а також підтверджуючі документи. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надав: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів про наявність власної техніки, а також балансову (бухгалтерську) довідку про знаходження основних засобів (машин, механізмів та техніки) на балансі Товариства; - договори надання послуг техніки, які посвідчують право користування техніки та інші підтверджуючі документи. На підтвердження зобов’язання обладнати та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг Учасник у складі документів тендерної пропозиції надав Гарантійний лист про зобов’язання Учасника, у разі визначення його переможцем процедури закупівлі, встановити та використовувати моніторингові GPS-трекери на техніці (обладнанні), яке призначене для експлуатаційного утримання автомобільних доріг, із зазначенням переліку техніки (обладнання) відповідно до довідки згідно з Додатком до тендерної документації, на яку вони будуть встановлені. Проте, в Гарантійному листі відсутня інформація про тип (марки) та кількість моніторингові GPS-трекерів, які будуть встановлені на техніці (обладнанні) Учасника, спосіб та порядок доступу Замовника до програмного забезпечення GPS-трекерів в режимі «реального часу» 24/7. Додатково Учасник надав Листи-підтвердження від орендодавців та надавачів послуг техніки, які є сторонами відповідних договорів щодо незаперечення використання машин, механізмів, обладнання тощо для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. При перевірці документів встановлено: - в Листі-підтвердженні ТОВ «ДП МЕРИДІАН» (вих. №24/04-1 від 24.04.2025) не вірно зазначено дату укладення Договору надання послуг автотранспортом, машинами та механізмами, укладеного з Учасником. - в Листі-підтвердження ТОВ «ГОСТОМЕЛЬ-ПРОМТРАНС» (вих.№2904-05 від 29.04.2025) не вірно зазначено реєстраційний номер машини (Автогрейдера SEM 919), яку Орендар надає Учаснику в користування на підставі Договору оренди транспортних засобів №3108-04 від 31.08.2020 для надання послуг. Аналогічні невідповідності встановлено також у Листах (Згоді) цих же власників техніки (обладнання) щодо відсутності заперечень зі встановлення та використання на їхній техніці (обладнанні) моніторингових GPS-трекерів. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання відповідної інформації та/або підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації. 1.4. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог підпункту 1.1.2. розділу 1.1. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати інформаційну довідку про наявність або спроможність, у разі перемоги, сформувати мережу виробничих баз (матеріально-технічної бази), необхідних для зберігання та обслуговування техніки, матеріальних ресурсів, розміщення персоналу тощо, відповідно до форми таблиці "ІНФОРМАЦІЯ про наявність матеріально-технічної бази" На підтвердження інформації, викладеної у довідці, Учасник надає документи, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені у графі 2, або дійсні та чинні протягом всього строку виконання договору про закупівлю договори оренди, суборенди тощо. Договори, що посвідчують право користування (оренди, суборенди тощо) на всі вказані у довідці об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації на строк надання послуг. Окрім цього Учасник надає акти приймання-передачі або інший(-і) документ(-и), який(-і) підтверджує(-ють) факт передачі Учаснику таких об’єктів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). 1.5. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження інформації про наявність виробничих баз (матеріально-технічної бази), необхідних для зберігання та обслуговування техніки, матеріальних ресурсів, розміщення персоналу тощо, Учасник надав довідку за встановленою формою таблиці «Інформація про наявність матеріально-технічної бази» та відповідні документи до неї. В інформаційній довідці про наявність матеріально-технічної бази зазначено наявність в Учасника 3 (трьох) баз: 1 база є власністю Учасника, на підтвердження чого він надав Державний акт на право власності на земельну ділянку (Серія ЯМ №177422 від 28.12.2012), а решта 2 - перебувають на праві користування згідно Договору про надання послуг № 23/04 від 23.04.2025. При перевірці документів, поданих на підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази встановлено, що в Державному акті на праві власності на земельну ділянку інформація про розташування земельної ділянки не відповідає інформації про місцезнаходження ділянки, зазначеній в інформаційній довідці. 1.6. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання відповідної інформації та/або підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації. 1.7. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог розділу 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг» Додатка № 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг, за формою таблиці "ІНФОРМАЦІЯ про наявність, кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг", з документальним підтвердженням. На підтвердження інформації, наведеної у довідці, щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, у складі тендерної пропозиції йому необхідно надати скан-копії оригіналів або належним чином завірені копії трудових книжок або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) тощо щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними особами, зазначеними у довідці. 1.8. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають знання та досвід, необхідні для надання послуг, Учасник надав у формі таблиці «Інформаційну довідку про наявність, кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг», а також підтверджуючі документи. Разом з цим з аналізу наданої Учасником Інформаційної довідки встановлено наступні невідповідності умовам тендерної документації: не правильно заповнено графу 8 таблиці щодо машиніста/водія Свінтозельського М.М.., у вдповідності до документів, які підтверджують наявність правовідносин працівника з Учасником. 1.9. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання відповідної інформації та/або підтверджуючих документів відповідно до вимог тендерної документації. 1.10. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Відповідно до вимог підпункту 1.1.3. розділу 1.1. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка № 1 до Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного(-их) заводу (-ів) за формою згіідно з таблицею "ІНФОРМАЦІЯ про наявність асфальтобетонного(-их) заводу(-ів)". Учасник у складі тендерної пропозиції додатково зазначає інформацію щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетонних сумішей із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетонних сумішей необхідних типів та марок в потрібній кількості за предметом закупівлі протягом усього строку дії договору про надання послуг. На підтвердження наявності в Учасника орендованого(-их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів), що буде(-уть) залучений(-і) при наданні послуг на об’єкті згідно з предметом закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - договір/договори оренди (лізингу тощо) чинний(-і) протягом строку надання послуг; - акт(-и) приймання-передачі Учаснику такого(-их) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначеного(-их) договору(-ів) передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(-их) заводу(-ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка вказана у зазначеному договорі) щодо незаперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі. У разі відсутності власного(-них), орендованого(-них) (лізинг тощо) асфальтобетонного(-их) заводу(-ів) Учасник на підтвердження інформації, викладеної в довідці, надає: - договір (договір постачання асфальтобетонної суміші та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетонної суміші), чинний протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі; - оригінал гарантійного листа від Виробника (Постачальника) асфальтобетонної суміші, адресований Учаснику, про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетонної суміші (в гарантійному листі обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від місця їх випуску до місця укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі змінами), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, від місця відвантаження асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до місця надання послуг в межах району обслуговування. 1.11. Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження інформації про наявність асфальтобетонного(-их) заводу(-ів), Учасник надав за встановленою формою таблиці «Інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного(-их) заводу(-ів)» та відповідні документи до неї. У складі тендерної пропозиції Учасник надав гарантійний лист, у якому в загальних формулюваннях підтверджується, що транспортування асфальтобетонної суміші відповідатиме вимогам ДБН В.2.3-4, а саме: - відстань транспортування не перевищуватиме значень, передбачених таблицею 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі змінами); - час транспортування не перевищуватиме трьох годин. Водночас звертаємо увагу, що згідно з вимогами тендерної документації Учасник мав розрахувати відстань транспортування асфальтобетонної суміші від фактичного місця знаходження асфальтобетонного заводу (АБЗ) на момент подання тендерної пропозиції до місць надання послуг в межах району обслуговування. Учасник не надав конкретних розрахунків відстаней та часу транспортування асфальтобетонної суміші від місця фактичного розташування АБЗ до об'єктів, як це передбачено тендерною документацією. Надання лише гарантійного листа без відповідних розрахунків та транспортної схеми не підтверджує належним чином дотримання вимог щодо транспортування матеріалів. Таким чином, надана інформація не відповідає вимогам тендерної документації у частині підтвердження можливості транспортування асфальтобетонної суміші з дотриманням встановлених відстаней та часу транспортування. 1.12. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Подати інформацію з підтверджуючим розрахунком відстані транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” (зі змінами) від місця відвантаження асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження асфальтобетонного заводу (АБЗ)) до місця надання послуг в межах району обслуговування.
Створено
13.05.2025 16:52
Надати до
14.05.2025 16:52
Договір
UA-2025-04-22-009040-a-c1
Підписаний і діє
Номер
5
87 112 232.22 грн.
72 593 526.85 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
Номенклатура
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36565276

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31435931

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.06.2025 16:05
Повідомлення про договір
03.06.2025 15:52
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-12-000047
Дата створення проекту
12.05.2025 15:53
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
26.05.2025 17:57
Дата публікації висновку про результати
12.06.2025 16:45
Дата завершення усунення порушень
18.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 117-57-11
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.05.2025 № 36-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.05.2025 № 36-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2025-04-22-009040-a 22.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
26.05.2025 00:00
Документи рішення
26.05.2025 17:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) UA-P-2025-04-22-010597-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол від 22.04.2025) та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД» (далі – ПРАТ «РІВНЕАВТОШЛЯХБУД»); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 22.05.2025 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 22.05.2025; Договір від 30.05.2025 № 5 (далі - Договір); Додаткова угода від 30.05.2025 № 1 до Договору; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 30.05.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
12.06.2025 16:45
Документи висновку
12.06.2025 16:45
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-009040-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі; 2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.05.2025 10:55
Орган перевірки
31.05.2025 00:00
Документи повідомлення
27.05.2025 10:56
-
Відповідь
Відповідь замовника на пояснення
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі послуг за предметом закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Рівненському районі Рівненської області (протяжність 693,0 км) (ДК 021:2015 - 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-22-009040-a) повідомляємо: Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено відповідно до чинної нормативно-правової бази в галузі ціноутворення, а саме: «Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування (далі - Правила визначення вартості), затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 року № 273, Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (далі - МЕТОДИКА), затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 та згідно інших діючих нормативно-кошторисних документів, на основі дефектного акту, який складено на підставі врахування досвіду утримання доріг минулих років, існуючого стану автомобільних доріг загального користування місцевого значення Рівненського району Рівненської області згідно з переліком автодоріг в межах району. Відтак, очікувану вартість предмета закупівлі визначено у спосіб, визначений законодавством. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua у розділі «Прозоре врядування/Державні закупівлі».
Рішеня
30.05.2025 12:13
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
87 554 332 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 10:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
87 554 332 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 10:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності