Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини (Пристрій для збирання ріпаку (ріпаковий стіл) (ДК 021:2015: 16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини)) від ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-22-008296-a
Id Tender 96bc72f80a074365a6a8b159093fe9f9
План UA-P-2025-04-22-006929-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.04.2025 15:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
576 666 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
ДК 021:2015: 16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини (Пристрій для збирання ріпаку (ріпаковий стіл) (ДК 021:2015: 16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини))
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2025-03-21-007622-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини (Пристрій для збирання ріпаку (ріпаковий стіл) (ДК 021:2015: 16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини))
Код ДК 021:2015
16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
81115, Україна, Львівська область, Львівський район, село Оброшине, вул. Грушевського, 5
Дата постачання по
20.05.2025 15:25
Документи закупівлі
22.04.2025 15:30
Оголошення про проведення закупівлі
22.04.2025 15:20
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Висоцька Юлія Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380323028265
Факс
+380322279733
Замовник
ЄДРПОУ
00496952
Повна назва
ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Поштовий індекс
81115
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львівський район с Оброшине
Адреса
вулиця Грушевського,5
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-22-008296-a-c1
Підписаний і діє
Номер
14/2025
576 666 грн.
480 555 грн.
З ПДВ
Підписано
22.04.2025
Строк дії договору з
22.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
ДК 021:2015: 16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини (Пристрій для збирання ріпаку (ріпаковий стіл) (ДК 021:2015: 16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини))
Номенклатура
ДК 021:2015: 16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини (Пристрій для збирання ріпаку (ріпаковий стіл) (ДК 021:2015: 16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини))
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 20 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Повна назва
ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00496952

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «Агрегат Агро»
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45022815

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-29-000025
Дата створення проекту
29.04.2025 16:11
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
29.04.2025 16:31
Дата публікації висновку про результати
14.05.2025 15:44
Дата завершення усунення порушень
20.05.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.04.2025 №137 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.04.2025 №137. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-22-008296-a, 22.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.04.2025 00:00
Документи рішення
29.04.2025 16:31
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу:14 травня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; правомірності та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; укладання договору, його оприлюднення та відповідності вимогам законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту сільського господарства Карпатського регіону національної академії аграрних наук України, (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-04-22-006929-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; договір про закупівлю від 22.04.2025 №14/2025; затверджене керівником Замовника (наказ від 22.04.2025 №33) обґрунтування проведення закупівлі на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178; наявну в електронній системі закупівель інформації щодо процедури закупівлі UA-2025-03-21-007622-a; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав та обґрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з врахуванням Особливостей №1178; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 укладення договору про закупівлю та його оприлюднення та відповідності вимогам законодавства – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
14.05.2025 00:00
Дата публікації
14.05.2025 15:44
Документи висновку
14.05.2025 15:44
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі без використання електронної системи за ID: UA-2025-04-22-008296-a, яка проведена Інститутом сільського господарства Карпатського регіону Національної академії аграрних наук України, виникла необхідність в наданні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати інформацію, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано ТОВ «Агрегат Агро», з яким укладено договір поставки від 22.04.2025 № 14/2025. Згідно з оприлюдненим обгрунтуванням Замовником визначено підставу для здійснення закупівлі підпункт 6 пункту 13 Особливостей №1178. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками товарів може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому, предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання 3. Надати інформацію з документальним підтвердженням, щодо дотримання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 в частині підтвердження відповідності суб’єкта, з яким укладено договір про закупівлю (ТОВ «Агрегат Агро») вимогам, що були визначені Замовником у тендерній документації за відміненими торгами (UA-2025-03-21-007622-a) Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.05.2025 16:36
Орган перевірки
07.05.2025 00:00
Документи повідомлення
01.05.2025 16:37
-
Відповідь
Пояснення
1. Пристрій для збирання ріпаку (ріпаковий стіл) для комбайну ДОН 1500 Б – 2 шт. Технічні характеристики: - Ширина захвату – 6,3 м - Сумісність з комбайном ДОН 1500 Б (2006, 2007 року випуску) - Сумісність з жаткою: «Жатка зернова навісна ПКРБ 272.98.00.00.00.00.00» - Привід - механічний Товар має бути новим. Місце поставки товару: 81115, Львівська область, Львівський район, село Оброшине, вул. Грушевського, 5. Мета використання товару: для проведення сезонних польових робіт (згідно наявної господарської потреби Замовника). Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована на основі: визначення потреби замовника в товарі; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; моніторингу цін суб’єктів господарювання, які безпосередньо реалізують предмет закупівлі (шляхом отримання трьох цінових пропозицій постачальників даного виду товару) до оголошення проведення відкритих торгів із особливостями (Постачальник 1 – ціна за 1 шт. - 283 500 грн.; Постачальник 2 - ціна за 1 шт. - 283 500 грн.; Постачальник 3 - ціна за 1 шт. – 298 000 грн. Середня ціна за 1 шт. - 288333,33 грн.; Середня очікувана вартість за 2 шт. - 576666,67 грн. з ПДВ. Обгрунтування закупівлі на сайті Замовника https://docs.google.com/document/d/1S51PPUWe1qxduApPzqsABolKVesxj82e/edit?tab=t.0 2. Замовником було направлено запити не менше ніж двом постачальникам товару перед укладенням Договору (з обраних найнижчих цінових пропозиції, які використовувались Замовником для визначення очікуваної вартості). ТОВ «Агрегат Агро» надало згоду з Проєктом договору, що був поданий у Тендерній документації, інший постачальник ПП «Агродім - Центр» подав лист, що не погоджується з Проєктом Договору згідно Тендерної документації та відповідно відмовляється від укладення (скани додаються). 3. Документи що поданні Постачальником до укладення Договору про закупівлю (визначені Замовником у тендерній документації за відміненими торгами) подаються у прикріпленому файлі.
Рішеня
06.05.2025 16:51
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
576 666 грн.
Замовник:
ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380323028265
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
576 666 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ІНСТИТУТ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА КАРПАТСЬКОГО РЕГІОНУ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380323028265
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності