Показати схожі тендери

Закупівля Послуги поточного ремонту вхідних сходів із влаштуванням пандуса для маломобільних груп населення у початковій школі "Малюк" Львівської міської ради за адресою: 79053, м. Львів, вул. Володимира Великого, 41-А від Початкова школа "Малюк" Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-005968-a
Id Tender d6ca957bfece432a8a0e1a51fec5aec7
План UA-P-2025-04-22-006371-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.04.2025 11:38
Остання зміна 14.05.2025 22:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
340 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.04.2025 11:26 до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.04.2025 11:26
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.04.2025 11:26
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.05.2025 00:00
до 07.05.2025 21:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 21:31
до 13.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.05.2025 21:31
до 14.05.2025 22:24
Період уточнень
з 24.04.2025 11:26 до 30.04.2025 00:00
Період оскарження
з 24.04.2025 11:26 до 30.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.05.2025 00:00 до 07.05.2025 21:31
Період кваліфікації
з 03.05.2025 00:00 до 07.05.2025 21:31
Основні параметри
Послуги поточного ремонту вхідних сходів із влаштуванням пандуса для маломобільних груп населення у початковій школі "Малюк" Львівської міської ради за адресою: 79053, м. Львів, вул. Володимира Великого, 41-А
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
340 000 грн.
Послуги поточного ремонту вхідних сходів із влаштуванням пандуса для маломобільних груп населення у початковій школі "Малюк" Львівської міської ради за адресою: 79053, м. Львів, вул. Володимира Великого, 41-А
Назва предмета закупівлі
Послуги поточного ремонту вхідних сходів із влаштуванням пандуса для маломобільних груп населення у початковій школі "Малюк" Львівської міської ради за адресою: 79053, м. Львів, вул. Володимира Великого, 41-А
Очікувана вартість
340 000 грн.
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги поточного ремонту вхідних сходів із влаштуванням пандуса для маломобільних груп населення у початковій школі "Малюк" Львівської міської ради за адресою: 79053, м. Львів, вул. Володимира Великого, 41-А
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
70053, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Володимира Великого, 41 а
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГОЛОДІВСЬКИЙ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
319 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 11:34
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Собечко Галина Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380974404615, 380685054810
Замовник
ЄДРПОУ
20833937
Назва (англійською мовою)
Pochatkova shkola "Malyuk" Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Початкова школа "Малюк" Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Pochatkova shkola "Malyuk" Lvivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
70053
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вулиця Володимира Великого, 41 а
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги поточного ремонту вхідних сходів із влаштуванням пандуса для маломобільних груп населення у початковій школі "Малюк" Львівської міської ради за адресою: 79053, м. Львів, вул. Володимира Великого, 41-А
Період вимог/скарг з 07.05.2025 21:31 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.05.2025 00:00 по 10.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.05.2025 21:31
Довідка НАЗК
07.05.2025 21:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 13:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. В тендерній пропозиції учасника торгів ФОП "ГОЛОДІВСЬКИЙ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2927809297 виявлено такі невідповідності: 1. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 3 частини 1 додатку №2 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції подано Довідку від 29.04.2025 р. №3 про досвід виконання аналогічного договору. У вказаній довідці учасником зазначено про наявність досвіду у виконанні договору №77 від 23.08.2024р., укладеного із ФРА ЛМР, на закупівлю Капітальний ремонт входу з влаштуванням пандуса житлового будинку на вул. Науковій, 15 (1-й під'їзд) на суму 164 375,83 грн. Відповідно до поданих довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за вересень 2024 року та актів приймання виконаних будівельних робіт за вересень 2024 роботи згідно поданого договору виконано на суму 162 096,02 грн. Враховуючи подані документи та різницю між сумою договору та сумою фактичного виконання, учасником не підтверджено повне виконання аналогічного договору належним чином та згідно вимог тендерної документації. Вимога тендерної документації: 3. Учасники в складі тендерної пропозиції підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), шляхом подання: - довідки у довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), згідно поданої форми вказаної у ТД. - скан - копії аналогічного (-их) договору (-ів), інформація по якому (-их) відображена в довідці; - скан - копії документа(-ів), що підтверджує виконання договору в повному обсязі, зазначеного в довідці (копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В)); - скан – копії позитивного(-их) листа (-ів) відгуку (-ів) від замовника (-ів) про належне виконання аналогічного договору відображеного в довідці. Відгук (-и) повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням реквізитів договору (номер та дата укладання) (на який надано відгук). Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність між сумою договору та сумою фактичного виконання поданого аналогічного, просимо надати або додаткові довідки про вартість будівельних робіт, або додаткову угоду на зменшення суми по договору, або лист пояснення тощо або інших документ, що буде свідчити про виконання поданого аналогічного договору в повному обсязі. 2. Опис невідповідностей: Відповідно до пункту 5 частини 2 додатку №2 до тендерної документації тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з вимогами цієї документації. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (відповідно до пункту 3 ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі) (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи та/або документи в електронній формі, то учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Однак, здійснивши перевірку КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify, замовником виявлено, що даний підпис не відповідає умовам ТД, оскільки являється УЕП (Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений). Вимога тендерної документації: 5. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», Порядку визнання іноземних сертифікатів відкритих ключів, електронних підписів, а також використання інформаційно-комунікаційної системи центрального засвідчувального органу для забезпечення визнання в Україні електронних довірчих послуг, іноземних сертифікатів відкритих ключів, що використовуються під час надання юридично значущих електронних послуг у процесі взаємодії між суб’єктами різних держав (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 14 листопада 2023 р. № 1198), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 року № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (даним актом встановлюється імперативна норма у застосуванні КЕП), листом Міністерства цифрової трансформації України з питання щодо визначення електронного підпису у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 05.11.2024р. № 1/04-2-18024, тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», керівника або особи уповноваженої учасником на підписання пропозиції, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з вимогами цієї документації. Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (відповідно до пункту 3 ПОРЯДКУ розміщення інформації про публічні закупівлі) (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи та/або документи в електронній формі, то учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Вимога щодо усунення невідповідностей: Враховуючи дану невідповідність просимо накласти на тендерну пропозицію електронний підпис що відповідає вимогам ТД, а саме кваліфікований електронний підпис (КЕП).
Створено
06.05.2025 21:16
Надати до
07.05.2025 21:16
Договір
UA-2025-04-22-005968-a-a1
Підписаний і діє
Номер
35-25
319 000 грн.
319 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.05.2025
Строк дії договору з
13.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги поточного ремонту вхідних сходів із влаштуванням пандуса для маломобільних груп населення у початковій школі "Малюк" Львівської міської ради за адресою: 79053, м. Львів, вул. Володимира Великого, 41-А
Номенклатура
Послуги поточного ремонту вхідних сходів із влаштуванням пандуса для маломобільних груп населення у початковій школі "Малюк" Львівської міської ради за адресою: 79053, м. Львів, вул. Володимира Великого, 41-А
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Початкова школа "Малюк" Львівської міської ради
Повна назва
Початкова школа "Малюк" Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20833937

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ГОЛОДІВСЬКИЙ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ГОЛОДІВСЬКИЙ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2927809297

Інформація про підписанта

IBAN
UA788201720344270016051057229
ПІБ підписанта
Оксана Росипська
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
статуту
Номер телефону
380974404615
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.05.2025 22:24
-
Підписаний договір
14.05.2025 22:22
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
Початкова школа "Малюк" Львівської міської ради
Контактний телефон:
380974404615, 380685054810
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
340 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
Початкова школа "Малюк" Львівської міської ради
Контактний телефон:
380974404615, 380685054810
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності