Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область від Волинський національний університет імені Лесі Українки.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-005936-a
Id Tender fe3d014f89d946869756530c4d65f2b4
План UA-P-2025-04-22-007413-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 13:50
Остання зміна 02.06.2025 17:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 143 674 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
45 718.37 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 13:44 до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 13:44
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 13:44
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:48
до 21.05.2025 17:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 17:48
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 17:09
до 02.06.2025 17:13
Період уточнень
з 22.04.2025 13:44 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 13:44 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:48 до 21.05.2025 17:09
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:48 до 21.05.2025 17:09
Основні параметри
Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 143 674 грн.
Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
Очікувана вартість
9 143 674 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
45718,37
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 12:49
Закінчення аукціону
30.04.2025 13:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги протягом 15-ти робочих днів, після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених Актів наданих послуг (форма КБ-2в) та довідки про вартість наданих послуг та витрати (Форма КБ-3).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»
Пропозиція:
6 850 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Пропозиція:
8 199 956.16 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "РОУДІЗ"
Пропозиція:
7 699 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Пропозиція:
7 850 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
6 349 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД"
Пропозиція:
6 348 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП”
Пропозиція:
6 350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Зевс - Гарант"
Пропозиція:
8 262 323.68 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 12:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Султанова
Електронна пошта
Телефон
+380332249047
Сайт:
http://vnu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02125102
Повна назва
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
просп. Волі, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
Період вимог/скарг з 07.05.2025 17:48 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 13:48 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.05.2025 17:48
Повідомлення про рішення
30.04.2025 13:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При розгляді документів Учасника встановлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним ключем (УЕП) Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1. Потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо(відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації).
Створено
05.05.2025 11:12
Надати до
06.05.2025 11:12
Період вимог/скарг з 19.05.2025 17:41 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 17:48 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.05.2025 17:41
Повідомлення про рішення
09.05.2025 15:42
Електроний протокол про продовження строку
07.05.2025 17:49
Витяг з ЄДР
07.05.2025 17:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
09.05.2025 15:42
Дата кінця розгляду
05.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до Додатку 3. Кваліфікаційні критерії та перелік документів учасника. ТБЛИЦЯ 1 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг зазначених у технічній частині тендерної документації» - На підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. - На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати сканований оригінал гарантійного листа від субпідрядника, що підтверджує згоду виступити в ролі субпідрядника, а також містить вичерпний перелік машин та механізмів субпідрядника, які він має намір залучити до виконання відповідного договору, у разі перемоги учасника в торгах. В складі пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" надана Довідка №2025-3/11 від 28.04.2025р. з переліком власного обладнання. Відповідно до вимог необхідно в перелік включити і обладнання субпідрядної організації , які він має намір залучити до виконання відповідного договору, у разі перемоги учасника в торгах. 2. Відповідно до Додатку 3. Кваліфікаційні критерії та перелік документів учасника. ТБЛИЦЯ 2 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - На підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. - На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати сканований оригінал гарантійного листа від субпідрядника, що підтверджує згоду виступити в ролі субпідрядника, а також містить вичерпний перелік працівників субпідрядника, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору у разі перемоги учасника в торгах. В складі пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" надана Довідка №17-3/1від 28.04.2025р. з переліком працівників. Відповідно до вимог необхідно в перелік включити і працівників субпідрядної організації , які він має намір залучити до виконання відповідного договору, у разі перемоги учасника в торгах. 3. Відповідно до Додатку 3. 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). У складі тендерної пропозиції необхідно надати «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси ( згідно з Додатком №8 до тендерної документації).» В складі пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" завантажений документ «40_ДЦ_ВРЗКР Інф про ціни.pdf.p7s», але перелік матеріальних ресурсів наданий в неповному обсязі. 4. Відповідно до Додатку 3. 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). У складі тендерної пропозиції необхідно надати «Договірну ціну». В складі пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" завантажений документ «40_ДЦ_ДЦ_3 Договірна ціна.pdf.p7s», який, відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, не містить заповненої графи «Визначена згідно з….», що передбачено Додатком 30 Настанови. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1. Надати приведену у відповідність Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг. 2. Надати приведену у відповідність Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг. 3. Надати повний перелік «Інформації про ціни на матеріальні ресурси ( згідно з Додатком №8 до тендерної документації)» відповідно до підсумкової відомості ресурсів. 4. Надати «Договірну ціну» із заповненою графою «Визначена згідно з….».
Створено
16.05.2025 15:52
Надати до
17.05.2025 15:52
Період вимог/скарг з 21.05.2025 17:09 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 17:41 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії