Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область від Волинський національний університет імені Лесі Українки.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-005936-a
Id Tender fe3d014f89d946869756530c4d65f2b4
План UA-P-2025-04-22-007413-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 13:50
Остання зміна 02.06.2025 17:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 143 674 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
45 718.37 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 13:44 до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 13:44
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 13:44
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:48
до 21.05.2025 17:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.05.2025 17:48
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 17:09
до 02.06.2025 17:13
Період уточнень
з 22.04.2025 13:44 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 13:44 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:48 до 21.05.2025 17:09
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:48 до 21.05.2025 17:09
Основні параметри
Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 143 674 грн.
Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
Очікувана вартість
9 143 674 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
45718,37
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 12:49
Закінчення аукціону
30.04.2025 13:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги протягом 15-ти робочих днів, після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених Актів наданих послуг (форма КБ-2в) та довідки про вартість наданих послуг та витрати (Форма КБ-3).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Підприємство «ПІК» (“Пошук, Ініціатива, Контакт”) Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»
Пропозиція:
6 850 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Пропозиція:
8 199 956.16 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "РОУДІЗ"
Пропозиція:
7 699 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Пропозиція:
7 850 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
6 349 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗАХІДТЕХНОБУД"
Пропозиція:
6 348 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП”
Пропозиція:
6 350 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Зевс - Гарант"
Пропозиція:
8 262 323.68 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 12:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Султанова
Електронна пошта
Телефон
+380332249047
Сайт:
http://vnu.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02125102
Повна назва
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Поштовий індекс
43025
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
просп. Волі, 13
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
Період вимог/скарг з 07.05.2025 17:48 по 13.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 13:48 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
07.05.2025 17:48
Повідомлення про рішення
30.04.2025 13:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. При розгляді документів Учасника встановлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним ключем (УЕП) Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1. Потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо(відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації).
Створено
05.05.2025 11:12
Надати до
06.05.2025 11:12
Період вимог/скарг з 19.05.2025 17:41 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 17:48 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
19.05.2025 17:41
Повідомлення про рішення
09.05.2025 15:42
Електроний протокол про продовження строку
07.05.2025 17:49
Витяг з ЄДР
07.05.2025 17:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 13:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
09.05.2025 15:42
Дата кінця розгляду
05.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до Додатку 3. Кваліфікаційні критерії та перелік документів учасника. ТБЛИЦЯ 1 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг зазначених у технічній частині тендерної документації» - На підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. - На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати сканований оригінал гарантійного листа від субпідрядника, що підтверджує згоду виступити в ролі субпідрядника, а також містить вичерпний перелік машин та механізмів субпідрядника, які він має намір залучити до виконання відповідного договору, у разі перемоги учасника в торгах. В складі пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" надана Довідка №2025-3/11 від 28.04.2025р. з переліком власного обладнання. Відповідно до вимог необхідно в перелік включити і обладнання субпідрядної організації , які він має намір залучити до виконання відповідного договору, у разі перемоги учасника в торгах. 2. Відповідно до Додатку 3. Кваліфікаційні критерії та перелік документів учасника. ТБЛИЦЯ 2 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» - На підтвердження своєї відповідності цьому критерію учасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. - На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати сканований оригінал гарантійного листа від субпідрядника, що підтверджує згоду виступити в ролі субпідрядника, а також містить вичерпний перелік працівників субпідрядника, яких він має намір залучити до виконання відповідного договору у разі перемоги учасника в торгах. В складі пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" надана Довідка №17-3/1від 28.04.2025р. з переліком працівників. Відповідно до вимог необхідно в перелік включити і працівників субпідрядної організації , які він має намір залучити до виконання відповідного договору, у разі перемоги учасника в торгах. 3. Відповідно до Додатку 3. 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). У складі тендерної пропозиції необхідно надати «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси ( згідно з Додатком №8 до тендерної документації).» В складі пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" завантажений документ «40_ДЦ_ВРЗКР Інф про ціни.pdf.p7s», але перелік матеріальних ресурсів наданий в неповному обсязі. 4. Відповідно до Додатку 3. 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців). У складі тендерної пропозиції необхідно надати «Договірну ціну». В складі пропозиції учасника ТОВ "УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ" завантажений документ «40_ДЦ_ДЦ_3 Договірна ціна.pdf.p7s», який, відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, не містить заповненої графи «Визначена згідно з….», що передбачено Додатком 30 Настанови. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати: 1. Надати приведену у відповідність Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг. 2. Надати приведену у відповідність Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для надання послуг. 3. Надати повний перелік «Інформації про ціни на матеріальні ресурси ( згідно з Додатком №8 до тендерної документації)» відповідно до підсумкової відомості ресурсів. 4. Надати «Договірну ціну» із заповненою графою «Визначена згідно з….».
Створено
16.05.2025 15:52
Надати до
17.05.2025 15:52
Період вимог/скарг з 21.05.2025 17:09 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.05.2025 17:41 по 27.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 17:10
Довідка НАЗК
21.05.2025 17:09
Повідомлення про рішення
19.05.2025 17:42
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-22-005936-a-c1
Підписаний і діє
Номер
330-17В
6 350 000 грн.
5 291 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
Номенклатура
Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Повна назва
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02125102

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП”
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДА­ЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП”
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45074093

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000011
Дата створення проекту
04.06.2025 10:50
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 11:53
Дата публікації висновку про результати
25.06.2025 12:50
Дата завершення усунення порушень
10.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-04-22-005936-a 22.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 11:53
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Волинського національного університету імені Лесі Українки (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 22.04.2025, реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «ЗАХІДТЕХНОБУД» (далі – ТОВ «ЗАХІДТЕХНОБУД»), вимога про усунення невідповідностей до 06.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.05.2025 № 154, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» (далі – ТОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ»), протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 09.05.2025, вимога про усунення невідповідностей до 17.05.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.05.2025 № 173, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21.05.2025 № 177, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2025, договір від 02.06.2025 № 330-17В на загальну суму 6 350 000,00 грн, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 10.06.2025 та 17.06.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу встановлено, що пунктом 6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначені вимоги до учасника торгів, зокрема про вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» (далі – Додаток 2) до тендерної документації встановлено наявність технологічного обладнання та інвентарю, а саме: активна акустична система JBL EON715, активний савбуфер JBL EON7185 та радіосистема Sennheiser XSW 1-835. Учасник ТОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» на виконання зазначених вимог тендерної документації у своїй тендерній пропозиції надав «Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-05 на Технологічне обладнання та інвентар Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область» (файл: «40_ДЦ_ЛК1_02-01-05 Лок коштор на технологічне обладнання і інвентар.pdf.p7s.zip»), в якому вказав інформацію про технологічне обладнання та інвентар, а саме: активна акустична система JBL ВON715, активний савбуфер JBL ВON7185 та радіосистема Sennheiser XСW 1-835. Протокольним рішенням Уповноваженої особи Замовника від 19.05.2025 № 173 (далі – Протокол відхилення) Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей, в частині невідповідності запропонованого вищезазначеного технологічного обладнання та інвентарю вимогам технічного завдання. Слід зазначити, що Додатком 2 до тендерної документації вимоги до технологічного обладнання та інвентаря, наведені в табличній формі із зазначенням інформації, а саме: обґрунтування (шифр норми), найменування робіт і витрат, одиницю виміру та кількість. Водночас технічним завданням не встановлено необхідних технічних характеристик, яким повинні відповідати дане обладнання. Крім того, Замовником визначено Додатком 2, що усі посилання у Документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та не надав можливість учаснику ТОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» їх усунути. Отже, Замовник за відсутності підстав, зазначених в Протоколі відхилення, відхилив найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника ТОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ», чим порушив вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей а також принципи здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу другого частини другої пункту 44 Особливостей, в частині безпідставного відхилення цієї тендерної пропозиції та порушення принципів публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЗАХІДТЕХНОБУД» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЮКЕСОН ГРУП», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
24.06.2025 00:00
Дата публікації
25.06.2025 12:50
Документи висновку
25.06.2025 12:50
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з поточного ремонту актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-005936-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Інформації та відповідних документів (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.06.2025 08:31
Орган перевірки
12.06.2025 00:00
Документи повідомлення
06.06.2025 08:31
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Задля покращення та оновлення матеріально-технічної бази університету та забезпечення повноцінної реалізації освітнього процесу, якісної та сучасної підготовки студентів, ефективного функціонування факультетів Університету, створення належних умов для навчання значної кількості здобувачів вищої освіти та реалізації ними своїх проектів, заходів, семінарів (в тому числі міжнародних) виникла необхідність виконання поточного ремонту актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, міста Луцька, Волинської області. За час використання актового залу, з моменту побудови будівлі у 1965 році, фізично зносилися підлоги та двері, пошкоджено оздоблення стін та стелі, внутрішні мережі електропостачання зношені та не мають достатніх потужностей, застаріли система сигналізації та оповіщення, система кондиціонування та вентиляції, а також потрібна заміна зношених меблів і застарілого обладнання . З метою реалізації проведення даного ремонту, Волинський національний університет імені Лесі України у план використання бюджетних коштів на 2025 рік заклав видатки в т.ч. і на ці потреби. З метою визначення якісних та кількісних характеристик необхідних видів послуг та матеріалів, обладнання, укомплектування актового залу Університетом було замовлено послуги на предмет розробки кошторисної документації на підставі договору №156-17В від 18.03.2025р. За результатами вищевказаного договору ТОВ «АРХПРОСТІР ПРО» було підготовлено кошторисну документацію. Таким чином, з урахуванням кошторисної документації (локальних кошторисів) та дефектних актів, Університетом було підготовлено технічне завдання щодо об’ємів, складу та змісту послуг та визначено необхідне технологічне обладнання, інвентар для здійснення поточного ремонту актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область. Крім того, кошторисна документація отримала позитивну експертну оцінку від 04.04.2025 року №166-21/03/25-ЕО/222-17В по об’єкту «Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область». Отже, на підставі вищевказаних даних і було сформовано технічні та якісні характеристик предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі у сумі 9 143 674,00 грн. була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості поточного ремонту актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область. Розмір бюджетного призначення визначений за результатами визначеної вартості вищевказаних послуг (ремонту актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область) та з урахуванням плану використання бюджетних коштів на 2025 рік, що був попередньо закладений Волинським національним університетом імені Лесі Українки та затверджений Міністерством освіти і науки України. Крім того, надаємо посилання на сторінку веб-сайту Волинського національного університету імені Лесі Українки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). https://vnu.edu.ua/uk/news/oholosheno-vidkryti-torhy-z-osoblyvostyamy-na-zakupivlyu-dlya-potochnoho-remontu-aktovoho-zalu Додатки: 1. Дефектні акти по об’єкту поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область 2. Договір на виготовлення кошторисної документації на «Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область» №156-17В від 18.03.2025р. 3. Позитивна експертна оцінка від 04.04.2025 року №166-21/03/25-ЕО/222-17В 4. Зведений кошторисний розрахунок вартості поточного ремонту актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область. 5. Технічне завдання.
Рішеня
10.06.2025 10:38
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з поточного ремонту актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-005936-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації, пояснень щодо підстав невідповідності календарного плану фінансування робіт (додаток № 2) до договору від 02.06.2025 № 330-17В пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині не зазначення найменування всіх видів (етапів комплексів) робіт, визначення джерел та напрямів фінансування (видами витрат) за об’єктом будівництва. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
13.06.2025 12:50
Орган перевірки
19.06.2025 00:00
Документи повідомлення
13.06.2025 12:51
-
Відповідь
Відповідь на запит
Кабінет Міністрів України постановою від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» затвердив Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови). Відповідно до п.1. розділу Загальна частина вищезгаданих Загальних умов ці Загальні умови відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва (далі - будівництво). Положення Загальних умов застосовуються також щодо укладення та виконання договорів підряду на роботи з реставрації та капітального ремонту будівель і споруд. Таким чином Загальні умови поширюються на роботи з будівництва. Разом з тим, як вбачається із даних веб – сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-005936-a?oldVersion=true предметом закупівлі UA-2025-04-22-005936-a є послуги: Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область. Між Університетом і переможцем відкритих торгів по закупівлі послуги: Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область, а саме ТОВ «Будівельна компанія «Юкесон Груп», укладено договір № 330-17В від 02.06.2025 згідно п.1.1. якого ТОВ «Будівельна компанія Юкесон Груп» зобов’язується виконати наступні послуги: «Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область». Отже, враховуючи той факт, що предметом закупівлі UA-2025-04-22-005936-a були послуги (Поточний ремонт актового залу учбового корпусу № 3 Волинського національного університету імені Лесі Українки по проспекту Волі, 13, місто Луцьк, Волинська область), а Загальні умови стосуються проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва, то згадані Загальні умови не є обов’язковими для застосування в закупівлі UA-2025-04-22-005936-a. Додатки: 1. Копія договору № 330-17В від 02.06.2025р.
Рішеня
17.06.2025 16:11
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 143 674 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Контактний телефон:
+380332249047
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 143 674 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
Волинський національний університет імені Лесі Українки
Контактний телефон:
+380332249047
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності