Показати схожі тендери

Закупівля Реставрація вхідної зони в Музей історії релігії, за адресою м.Львів, пл.Музейна,1 з влаштуванням підйомника для забезпечення доступу маломобільних груп населення від Львівський музей історії релігії.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-005030-a
Id Tender 6299642fcc944d4dac1d4f05616a9cf2
План UA-P-2025-04-22-006115-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 12:43
Остання зміна 04.06.2025 12:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 525 881.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 629.41 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 12:42 до 07.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 12:42
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 12:42
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.05.2025 12:48
до 19.05.2025 11:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 14.05.2025 11:09
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.05.2025 11:37
до 04.06.2025 12:45
Період уточнень
з 22.04.2025 12:42 до 04.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 12:42 до 04.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.05.2025 12:48 до 19.05.2025 11:37
Період кваліфікації
з 08.05.2025 12:48 до 19.05.2025 11:37
Основні параметри
Реставрація вхідної зони в Музей історії релігії, за адресою м.Львів, пл.Музейна,1 з влаштуванням підйомника для забезпечення доступу маломобільних груп населення
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 525 881.2 грн.
Реставрація вхідної зони в Музей історії релігії, за адресою м.Львів, пл.Музейна,1 з влаштуванням підйомника для забезпечення доступу маломобільних груп населення
Назва предмета закупівлі
Реставрація вхідної зони в Музей історії релігії, за адресою м.Львів, пл.Музейна,1 з влаштуванням підйомника для забезпечення доступу маломобільних груп населення
Очікувана вартість
2 525 881.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12629,41
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Аукціон
Cтарт аукціону
08.05.2025 12:25
Закінчення аукціону
08.05.2025 12:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реставрація вхідної зони в Музей історії релігії, за адресою м.Львів, пл.Музейна,1 з влаштуванням підйомника для забезпечення доступу маломобільних груп населення
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Музейна,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. За погодженням сторін, Замовник після підписання договору може, перерахувати Підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та звітувати за нього протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів, відповідно до постанови КМУ від 27.12.2001р. № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва».
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Енерджі Захід Стрий
Пропозиція:
2 110 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАП-БУД"
Пропозиція:
2 099 435 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.05.2025 12:25
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Матковська Іванна Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380975615614
Замовник
ЄДРПОУ
02219694
Повна назва
Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський музей історії релігії»
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
площа Музейна 1
Кваліфікація
Лот № 1 Реставрація вхідної зони в Музей історії релігії, за адресою м.Львів, пл.Музейна,1 з влаштуванням підйомника для забезпечення доступу маломобільних груп населення
Період вимог/скарг з 14.05.2025 11:09 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.05.2025 12:48 по 16.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
14.05.2025 11:06
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
08.05.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 12:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 12:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.Згідно розділу 2 Додатку 1 тендерної документації: «В учасника повинно бути не менше 1 (одного) спеціаліста що пройшов навчання та перевірку знань з охорони праці. Кваліфікація таких спеціалістів підтверджується документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці (загального курсу з охорони праці(знання Закону України «Про охорону праці», КЗпП України, КЦЗ України, Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування», НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»; НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»; НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці»; НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання»).» При оцінці документів учасника встановлено, що у складі пропозиції не надано ні протоколу/витягу з протоколу комісії з перевірки знань, ні посвідчення, які підтверджують навчання та перевірку знань не менше 1 (одного) спеціаліста учасника із наступного: КЦЗ України, НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»; НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»; НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці». Також встановлено, що на працівника Луцак Т.Л. надано протокол, згідно якого він пройшов навчання по НПАОП 0.00-1.80-18, однак згідно посвідчення такої дисципліни немає, натомість в посвідченні зазначено НПАОП 0.00-1.81-18, якого немає протоколі, тобто у документах є розбіжності щодо пройденого навчання і випливає наступне: у складі пропозиції відсутній протокол комісії з перевірки знань НПАОП 0.00-1.81-18«Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та посвідчення НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». 1.2.Згідно розділу 8 додатку 1 тендерної документації: «Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ.». Також згідно ч.3.4 розділу 3 тендерної документації наведено перелік умов повернення/неповернення забезпечення тендерної пропозиції визначений у редакції ЗУ «Про публічні закупівлі», однак примітка до відповідного розділу вказує наступне: «Примітка: При оформленні тексту банківської гарантії керуватись формою Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ! (в т.ч. в частині умов повернення/неповернення банкіської гарантії).». Тобто, текст банківської гарантії повинен відповідати формі визначеній саме в Наказі від 14.12.2020 № 2628 (з урахуванням п.47 Особливостей). Згідно такої форми п.3 гарантії повинен містити наступний текст: «3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними; непідписання принципалом, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; ненадання принципалом, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону(з урахуванням п.47 Особливостей), документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону(з урахуванням п.47 Особливостей).». При кваліфікації пропозиції учасника встановлено, що п.3 банківської гарантії учасника містить розбіжності з такою формою. 2) Перелік документів/інформації, які повинен надати учасник на усунення невідповідностей 2.1. надати: протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань та посвідчення, які підтверджують навчання та перевірку знань не менше 1 (одного) спеціаліста учасника із наступного: КЦЗ України, НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів»; НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»; НПАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони праці». Також надати протокол комісії з перевірки знань та посвідчення щодо проходження навчання та перевірки знань по НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» та НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» на не менше як 1 (одного) спеціаліста учасника. 2.2. Надати зміни до банківської гарантії на приведення її до форми Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ! (з урахуванням п.47 Особливостей).
Створено
12.05.2025 12:19
Надати до
13.05.2025 12:19
Період вимог/скарг з 19.05.2025 11:37 по 25.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 11:09 по 22.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.05.2025 11:37
Довідка НАЗК
19.05.2025 11:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 11:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 12:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 12:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п.1.6 розділу 8 додатку 1 документації Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - довідка довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії АБО доказ транзакції: платіжна інструкція за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів з відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка,/ штемпель,/ штрих-код/ тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію) чи виписка з рахунку з відповідним підтвердженням проведення банківської операції. При розгляді пропозиції учасника встановлено, що у наданій учаснику пропозиції не надано одного із перелічених документів. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії АБО доказ транзакції: платіжна інструкція за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів з відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка,/ штемпель,/ штрих-код/ тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію) чи виписка з рахунку з відповідним підтвердженням проведення банківської операції (у електронному форматі *.pdf або *.jpg).
Створено
15.05.2025 10:58
Надати до
16.05.2025 10:58
Договір
UA-2025-04-22-005030-a-b1
Підписаний і діє
Номер
02/06/25
2 109 963.79 грн.
1 758 303.16 грн.
З ПДВ
Підписано
02.06.2025
Строк дії договору з
02.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реставрація вхідної зони в Музей історії релігії, за адресою м.Львів, пл.Музейна,1 з влаштуванням підйомника для забезпечення доступу маломобільних груп населення
Номенклатура
Реставрація вхідної зони в Музей історії релігії, за адресою м.Львів, пл.Музейна,1 з влаштуванням підйомника для забезпечення доступу маломобільних груп населення
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський музей історії релігії»
Повна назва
Львівський музей історії релігії
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02219694

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Енерджі Захід Стрий
Повна назва
ТОВ Енерджі Захід Стрий
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41595234

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 12:15
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
04.06.2025 12:08
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 525 881.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 18:00
Замовник:
Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський музей історії релігії»
Контактний телефон:
380975615614
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 525 881.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 18:00
Замовник:
Комунальний заклад Львівської обласної ради «Львівський музей історії релігії»
Контактний телефон:
380975615614
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності