Показати схожі тендери

Закупівля Ланцюг тяговий від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-004259-a
Id Tender dd75afa962d94ffba831b4221a268f1b
План UA-P-2024-12-02-010695-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 11:51
Остання зміна 18.06.2025 13:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 997 040 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
85 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 11:50 до 12.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 11:50
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 11:50
до 09.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.05.2025 13:22
до 06.06.2025 13:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.05.2025 15:40
до 12.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.06.2025 13:34
до 18.06.2025 13:23
Період уточнень
з 22.04.2025 11:50 до 09.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 11:50 до 09.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.05.2025 13:22 до 06.06.2025 13:34
Період кваліфікації
з 13.05.2025 13:22 до 06.06.2025 13:34
Основні параметри
Ланцюг тяговий
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
16 997 040 грн.
Ланцюг тяговий
Назва предмета закупівлі
Ланцюг тяговий
Очікувана вартість
16 997 040 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
85000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.05.2025 12:59
Закінчення аукціону
13.05.2025 13:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ланцюг тяговий для ескалаторів типу ЕТ-3
Код ДК 021:2015
44541000-4 - Шарнірні ланцюги
Кількість
216
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
02100, Україна, м. Київ, вул. Вінстона Черчилля, 1-а, склад Покупця
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для РЕЗИДЕНТІВ: Розрахунок за товар здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати поставки замовленого товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. Для НЕРЕЗИДЕНТІВ: Розрахунок за товар здійснюється Покупцем протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати поставки замовленого товару на склад Покупця на підставі рахунку-фактури (інвойсу) та міжнародної товарно-транспортної накладної (CMR).
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАКСПРОМ"
Пропозиція:
16 977 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД"
Пропозиція:
16 295 644.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.05.2025 12:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.04.2025 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
22.04.2025 11:50
-
22.04.2025 11:50
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
22.04.2025 11:50
Проект договору
22.04.2025 11:50
-
22.04.2025 11:50
-
22.04.2025 11:50
-
22.04.2025 11:50
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сонько Валентина
Електронна пошта
Телефон
0442385807
Замовник
ЄДРПОУ
03328913
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Поштовий індекс
03056
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Ланцюг тяговий
Період вимог/скарг з 23.05.2025 15:40 по 29.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.05.2025 13:22 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176),Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону,Підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей
Зміст
Керуючись підпунктами 1 та 2 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД» відхилено.
Документи кваліфікації
23.05.2025 15:40
Повідомлення про рішення
20.05.2025 10:03
Електроний протокол про продовження строку
13.05.2025 13:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 11:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 11:50
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНСТРУМЕНТАЛЬНИЙ ЗАВОД».
Дата продовження строку розгляду
20.05.2025 10:02
Дата кінця розгляду
11.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 06.06.2025 13:34 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.05.2025 15:40 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 13:35
Довідка НАЗК
06.06.2025 13:34
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 09:11
Електроний протокол про продовження строку
23.05.2025 15:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 11:50
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 11:50
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, продовжено строк розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РОМАКСПРОМ».
Дата продовження строку розгляду
27.05.2025 09:11
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Договір
UA-2025-04-22-004259-a-a1
Підписаний і діє
Номер
269-ЕС-25
16 977 600 грн.
14 148 000 грн.
З ПДВ
Підписано
18.06.2025
Строк дії договору з
18.06.2025
по
31.05.2026
Номенклатура
216 (Погонний метр)
Ланцюг тяговий для ескалаторів типу ЕТ-3
Номенклатура
Ланцюг тяговий для ескалаторів типу ЕТ-3
Кількість
216
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03328913

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАКСПРОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМАКСПРОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44318604

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.06.2025 13:23
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-01-000045
Дата створення проекту
01.07.2025 14:45
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
01.07.2025 15:46
Дата публікації висновку про результати
10.07.2025 17:26
Дата завершення усунення порушень
16.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.07.2025 №183 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 24.06.2025 №003100-18/7830-2025. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 01.07.2025 №183. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-04-22-004259-a, 22.04.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.07.2025 00:00
Документи рішення
01.07.2025 15:46
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Київський метрополітен» (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2024-12-02-010695-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; оприлюднені звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; тендерну документацію Замовника та зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 20.05.2025 №561-П, від 23.05.2025 №595-П, від 27.05.2025 №605-П та від 06.06.2025 №671-П; тендерну пропозицію ТОВ «Інструментальний завод» (щодо правомірності її відхилення Замовником), тендерну пропозицію ТОВ «Ромакспром»; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Ромакспром» як переможцем тендеру документи; договір про закупівлю від 18.06.2025 №269-ЕС-25, опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
__
Дата висновку
10.07.2025 00:00
Дата публікації
10.07.2025 17:26
Документи висновку
10.07.2025 17:26
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-04-22-004259-a, яка проводилась комунальним підприємством «Київський метрополітен» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
03.07.2025 17:31
Орган перевірки
09.07.2025 00:00
Документи повідомлення
03.07.2025 17:32
-
Відповідь
Надання пояснень, інформації та документів на Запит від 03.07.2025
Пояснення, інформацію та документи щодо Запиту викладено в листі від 08.07.2025 №42_04-25
Рішеня
08.07.2025 16:24
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 997 040 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Контактний телефон:
0442385807
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
16 997 040 грн.
Період подання пропозицій
до 12.05.2025 12:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Контактний телефон:
0442385807
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності