Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Гощанського ліцею Гощанської селищної ради по вул.Соборна,4 в смт. Гоща, Рівненського району, Рівненської області від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-004088-a
Id Tender 2097bfe94c0e4d1d857d2dabff640214
План UA-P-2025-04-22-004861-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 11:46
Остання зміна 12.06.2025 11:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
38 470 486.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
192 352.43 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 11:43 до 07.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 11:43
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 11:43
до 04.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2025 10:00
до 28.05.2025 16:32
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 16:32
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 16:32
до 12.06.2025 11:55
Період уточнень
з 22.04.2025 11:43 до 04.05.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 11:43 до 04.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2025 10:00 до 28.05.2025 16:32
Період кваліфікації
з 07.05.2025 10:00 до 28.05.2025 16:32
Основні параметри
Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Гощанського ліцею Гощанської селищної ради по вул.Соборна,4 в смт. Гоща, Рівненського району, Рівненської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
38 470 486.8 грн.
Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Гощанського ліцею Гощанської селищної ради по вул.Соборна,4 в смт. Гоща, Рівненського району, Рівненської області
Назва предмета закупівлі
Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Гощанського ліцею Гощанської селищної ради по вул.Соборна,4 в смт. Гоща, Рівненського району, Рівненської області
Очікувана вартість
38 470 486.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
192352,43
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Гощанського ліцею Гощанської селищної ради по вул.Соборна,4 в смт. Гоща, Рівненського району, Рівненської області
Код ДК 021:2015
45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
35400, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н, смт. Гоща, вул. Соборна, 4
Дата постачання по
26.12.2026 11:48
Умови оплати
Подання заявки
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 65,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 5,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію
Порядковий номер: 3
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
Пропозиція:
38 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.05.2025 16:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
02.05.2025 16:17
-
Тендерна документація
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жилка Олександр Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Zhylka Alexander
Електронна пошта
Телефон
+380362266863
Замовник
ЄДРПОУ
36565276
Назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва (англійською мовою)
Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
майдан Просвіти, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Гощанського ліцею Гощанської селищної ради по вул.Соборна,4 в смт. Гоща, Рівненського району, Рівненської області
Період вимог/скарг з 28.05.2025 16:32 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 10:00 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 16:32
Довідка НАЗК
28.05.2025 16:32
Повідомлення про рішення
28.05.2025 16:30
Пропозиція, що перемогла
14.05.2025 17:01
Електроний протокол про продовження строку
07.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 11:43
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.04.2025 11:43
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із наданням замовнику можливості для об’єктивного розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" подану на закупівлю робіт – згідно предмету закупівлі Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Гощанського ліцею Гощанської селищної ради по вул.Соборна,4 в смт. Гоща, Рівненського району, Рівненської області(Код ДК 021:2015: 45222000-9 - Зведення інженерних споруд, окрім мостів, тунелів, шахт і метрополітенів) ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-22-004088-a, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів – тобто до 04 червня 2025 року включно.
Дата продовження строку розгляду
14.05.2025 16:43
Дата кінця розгляду
05.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Виявлені невідповідності: Відсутність документа про згоду на обробку персональних даних. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп. 1.5. п. 1.2. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: Долучаються листи працівників про згоду на обробку їх персональних даних у цій процедурі відкритих торгів та ознайомлення їх із статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних”, а також про місцезнаходження визначеного робочого місця та достовірність наданої інформації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документ про згоду на обробку персональних даних. 2. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації та документів щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В пп. 2 п. 1.3. таблиці 1 додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: копії аналогічного договору, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, актів приймання виконаних будівельних робіт. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3. Виявлені невідповідності: Невідповідність інформації щодо листа/довідки з інформацією, що до учасника та субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення) не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п. 11. додатку № 1 до тендерної документації Учасник має надати: Учасник надає лист/довідку у довільній формі із зазначенням найменування та ЄДРПОУ /РНОКПП (для юридичної особи, ФОП, громадського об?єднання) або ПІБ (для фізичної особи) з інформацією, що до учасника та субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення) не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати лист/довідку з інформацією, що до учасника та субпідрядника/співвиконавця (у разі його залучення) не застосовані санкції ЄС, які розміщені на санкційній карті ЄС.
Створено
16.05.2025 13:52
Надати до
17.05.2025 13:52
Договір
UA-2025-04-22-004088-a-c1
Підписаний і діє
Номер
22
38 400 000 грн.
32 000 000 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Гощанського ліцею Гощанської селищної ради по вул.Соборна,4 в смт. Гоща, Рівненського району, Рівненської області
Номенклатура
Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Гощанського ліцею Гощанської селищної ради по вул.Соборна,4 в смт. Гоща, Рівненського району, Рівненської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 26 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36565276

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34327874

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 11:55
Повідомлення про договір
Підписаний договір
12.06.2025 11:52
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-13-000011
Дата створення проекту
13.06.2025 15:24
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
13.06.2025 15:34
Дата публікації висновку про результати
02.07.2025 17:30
Дата завершення усунення порушень
08.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
05.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 13.06.2025 Київ № 170 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги», НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 38 UA-2025-04-22-004088-a 22.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.06.2025 00:00
Документи рішення
13.06.2025 15:34
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 01 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 02.05.2025 б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма Опорядрембуд» (далі – ТОВ «Фірма Опорядрембуд»), протокол/повідомлення продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції від 14.05.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.05.2025, від 18.06.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 25.04.2025, договір підряду від 12.06.2025 № 22 на суму 38 400 000,00 грн в тому числі ПДВ (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 18.06.2025 № 1, пояснення та документи Замовника надані 23.06.2025 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Фірма Опорядрембуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамковій угоді – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
--
Дата висновку
01.07.2025 00:00
Дата публікації
02.07.2025 17:30
Документи висновку
02.07.2025 17:30
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Гощанського ліцею Гощанської селищної ради по вул.Соборна,4 в смт. Гоща, Рівненського району, Рівненської області, (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-22-004088-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1) надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати пояснення з посиланням на пункти тендерної документації та проєкту договору стосовно врахування Замовником вимог Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме, пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди.. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.06.2025 14:42
Орган перевірки
24.06.2025 00:00
Документи повідомлення
18.06.2025 14:43
-
Відповідь
Інформація на запит
На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території Гощанського ліцею Гощанської селищної ради по вул.Соборна,4 в смт. Гоща, Рівненського району, Рівненської області (інформацію про закупівлю опублікованої в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-22-004088-a) повідомляємо наступне. Очікувана вартість закупівлі визначалася відповідно до будівельних норм. Визначення очікуваної вартості проєктних та проєктно-вишукувальних робіт проводиться з урахуванням видів та обсягів робіт, відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу (експертний звіт (позитивний) № 18-0020/01-24 від 23.04.2024р. проведено Філією ДП "Укрдержбудекспертиза" у Рівненській області, реєстраційний номер ЕХ01:2406-4021-0980-1531 (копія додається)) на підставі яких Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації здійснено обґрунтування витрат та визначено його очікувану вартість та передбачаються видатки для будівництва, реконструкції та ремонту об’єктів будівництва. Відтак очікувану вартість предмету закупівлі визначено проектною організацією у спосіб визначений законодавством. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» - http://www.arhioda.gov.ua. Нами як Замовником враховано вимоги Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме, пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту ІІІ. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди. Відповідні вимоги зазначені в тендерній документації, а саме: пп. 7 п. 4 розділу V тендерної документації; п. 6 розділу V тендерної документації; п. 11 додатку 1 до тендерної документації; п. 1.6, 2.6, 11.3, 11.3.1, 11.3.2, 11.3.3, 11.4 додатку 3 до тендерної документації.
Рішеня
23.06.2025 17:12
Замовник
Документи повідомлення
23.06.2025 17:12
-
23.06.2025 17:13
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 470 486.8 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 10:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
38 470 486.8 грн.
Період подання пропозицій
до 07.05.2025 10:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380362266863
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності