Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини для ремонту ПК від ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-003901-a
Id Tender ad0dc6c8c2b34923a50ceaca720c7719
План UA-P-2025-01-03-002209-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 11:36
Остання зміна 06.06.2025 10:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 757 182.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 785.91 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 11:35 до 30.04.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 11:35
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 11:35
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:00
до 06.05.2025 13:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 13:16
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 13:16
до 06.06.2025 10:45
Період уточнень
з 22.04.2025 11:35 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 11:35 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:00 до 06.05.2025 13:16
Період кваліфікації
з 30.04.2025 13:00 до 06.05.2025 13:16
Основні параметри
Запасні частини для ремонту ПК
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 757 182.5 грн.
Запасні частини для ремонту ПК
Назва предмета закупівлі
Запасні частини для ремонту ПК
Очікувана вартість
1 757 182.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8785,91
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція : №1 36 (штуки)
Центральний процесор INTEL Core i5-14500 2.6GHz s1700 (BX8071514500) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Центральний процесор INTEL Core i5-14500 2.6GHz s1700 (BX8071514500) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30236200-4 - Обладнання для обробки даних
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №2 36 (штуки)
Материнська плата ASUS PRIME B760-PLUS D4 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Материнська плата ASUS PRIME B760-PLUS D4 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30237140-2 - Материнські плати
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №3 100 (штуки)
Оперативна пам'ять Apacer 8 GB DDR4 3200 MHz TEX (AH4U08G32C28YTBAA-1) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Оперативна пам'ять Apacer 8 GB DDR4 3200 MHz TEX (AH4U08G32C28YTBAA-1) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30236110-6 - Оперативні запам’ятовувальні пристрої (RAM)
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №4 125 (штуки)
SSD накопичувач Kingston KC3000 512 GB (SKC3000S/512G) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
SSD накопичувач Kingston KC3000 512 GB (SKC3000S/512G) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30234000-8 - Носії інформації
Кількість
125
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №5 36 (штуки)
Корпус Vinga Gladius або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Корпус Vinga Gladius або еквівалент
Код ДК 021:2015
30236000-2 - Комп’ютерне обладнання різне
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №6 80 (штуки)
Маніпулятор типу миша LOGITECH M90 Dark або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Маніпулятор типу миша LOGITECH M90 Dark або еквівалент
Код ДК 021:2015
30237410-6 - Комп’ютерні миші
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №7 60 (штуки)
Клавіатура LOGITECH K120 UA OEM або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Клавіатура LOGITECH K120 UA OEM або еквівалент
Код ДК 021:2015
30237460-1 - Комп’ютерні клавіатури
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №8 15 (штуки)
Комплект бездротовий Logitech MK235 UA (920-007931) або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Комплект бездротовий Logitech MK235 UA (920-007931) або еквівалент
Код ДК 021:2015
30237400-3 - Пристрої введення даних
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №9 36 (штуки)
Блок живлення GameMax GP-450 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Блок живлення GameMax GP-450 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30237300-2 - Комп’ютерне приладдя
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №10 38 (штуки)
Монітор HP E27 G5 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Монітор HP E27 G5 або еквівалент
Код ДК 021:2015
30231310-3 - Плоскопанельні дисплеї
Кількість
38
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Позиція : №11 4 (штуки)
Жорсткий диск Western Digital Purple 6TB 5400rpm 256MB WD64PURZ 3.5 SATA III або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Жорсткий диск Western Digital Purple 6TB 5400rpm 256MB WD64PURZ 3.5 SATA III або еквівалент
Код ДК 021:2015
30233132-5 - Накопичувачі на твердих магнітних дисках
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється після отримання Покупцем товарів протягом 180 днів після підписання сторонами видаткової накладної на поставку товарів
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Сваткова Владислава Сергіївна"
Пропозиція:
1 742 688 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 15:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Нестерова Аліна Іванівна
Електронна пошта
Телефон
0445234014
Замовник
ЄДРПОУ
26200529
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини для ремонту ПК
Період вимог/скарг з 06.05.2025 13:16 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 13:00 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити переможцем закупівлі ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Запасні частини для ремонту ПК), UA-2025-04-22-003901-a, учасника - ФОП Сваткова Владислава Сергіївна (реєстраційний номер – 3756508843), пропозицію якого визначено найбільш економічно вигідною з ціною пропозиції - 1 742 688,00 грн. без ПДВ. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів ФОП Сваткова Владислава Сергіївна (реєстраційний номер – 3756508843). 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у порядку, передбаченому Законом та Особливостями.
Документи кваліфікації
06.05.2025 13:16
Довідка НАЗК
06.05.2025 13:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
30.04.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-04-22-003901-a-c1
Підписаний і діє
Номер
53-125-01-25-01365
1 742 688 грн.
1 742 688 грн.
Без ПДВ
Підписано
05.06.2025
Строк дії договору з
05.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
36 (штуки)
Центральний процесор INTEL Core i5-14500 2.6GHz s1700 (BX8071514500) або еквівалент
Номенклатура
Центральний процесор INTEL Core i5-14500 2.6GHz s1700 (BX8071514500) або еквівалент
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Материнська плата ASUS PRIME B760-PLUS D4 або еквівалент
Номенклатура
Материнська плата ASUS PRIME B760-PLUS D4 або еквівалент
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Оперативна пам'ять Apacer 8 GB DDR4 3200 MHz TEX (AH4U08G32C28YTBAA-1) або еквівалент
Номенклатура
Оперативна пам'ять Apacer 8 GB DDR4 3200 MHz TEX (AH4U08G32C28YTBAA-1) або еквівалент
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
125 (штуки)
SSD накопичувач Kingston KC3000 512 GB (SKC3000S/512G) або еквівалент
Номенклатура
SSD накопичувач Kingston KC3000 512 GB (SKC3000S/512G) або еквівалент
Кількість
125
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Корпус Vinga Gladius або еквівалент
Номенклатура
Корпус Vinga Gladius або еквівалент
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
80 (штуки)
Маніпулятор типу миша LOGITECH M90 Dark або еквівалент
Номенклатура
Маніпулятор типу миша LOGITECH M90 Dark або еквівалент
Кількість
80
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
60 (штуки)
Клавіатура LOGITECH K120 UA OEM або еквівалент
Номенклатура
Клавіатура LOGITECH K120 UA OEM або еквівалент
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Комплект бездротовий Logitech MK235 UA (920-007931) або еквівалент
Номенклатура
Комплект бездротовий Logitech MK235 UA (920-007931) або еквівалент
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Блок живлення GameMax GP-450 або еквівалент
Номенклатура
Блок живлення GameMax GP-450 або еквівалент
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
38 (штуки)
Монітор HP E27 G5 або еквівалент
Номенклатура
Монітор HP E27 G5 або еквівалент
Кількість
38
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Жорсткий диск Western Digital Purple 6TB 5400rpm 256MB WD64PURZ 3.5 SATA III або еквівалент
Номенклатура
Жорсткий диск Western Digital Purple 6TB 5400rpm 256MB WD64PURZ 3.5 SATA III або еквівалент
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Повна назва
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26200529

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Сваткова Владислава Сергіївна"
Повна назва
ФОП "Сваткова Владислава Сергіївна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3756508843

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
06.06.2025 10:45
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-08-000165
Дата створення проекту
08.05.2025 16:29
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.05.2025 17:29
Дата публікації висновку про результати
29.05.2025 17:55
Дата завершення усунення порушень
13.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 188-19-24
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 422-82-12
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.05.2025 № 195 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 17 UA-2025-04-22-003901-a 22.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.05.2025 00:00
Документи рішення
08.05.2025 17:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.04.2025 року № 98 зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.04.2025, тендерну пропозицію ФОП «Сваткова Владислава Сергіївна» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 06.05.2025 № 121 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.05.2025, пояснення та документи, надані Замовником від 12.05.2025 та від 20.05.2025 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ФОП «Сваткова Владислава Сергіївна» з ціновою пропозицією 1 742 688,00 гривень. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Відповідно пункту 28 Особливостей № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. Разом з тим, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Так, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що відповідно до умов ТД зі змінами № 1 затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи філії «ВП «Управління справами» АТ «НАЕК «Енергоатом» від «24» квітня 2025 р. № 102 визначено наступний перелік Додатків до ТД, а саме: Додаток 1 «Тендерна пропозиція (цінова)»; Додаток 2 «Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі»; Додаток 3 «Технічна специфікація»; Додаток 4 «Таблиця підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованої продукції Технічній специфікації до предмету закупівлі»; Додаток 5 «Проєкт договору»; Додаток 6 «Довідка про відсутність підстав, визначених у п. 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178» (для учасника об’єднання); Додаток 7 «Анкета»; Додаток 8 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»; Додаток 9 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі»; Додаток 10 «Перелік формальних (несуттєвих) помилок». Відповідно до частини 1 статті 22 Закону № 922-VIII, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Крім того, згідно пункту 24 Особливостей № 1178, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником оприлюднено такі Додатки до ТД, як: Додаток 8 до ТД - Перелік документів які подаються Учасником.docx, Додаток 9 до ТД Довідка про досвід виконання договорів.docx, Додаток 10 до ТД - Перелік документів які подаються переможцем.docx, Додаток 11 до ТД - Перелік формальних (несуттєвих) помилок.doc. Отже, Замовником в під час оприлюднення оголошення про закупівлю, а також тендерної документації на закупівлю товарів, оприлюднено інформацію, що містить суперечливі відомості, які не передбачені умовами тендерної документації, а також додатками до неї (затвердженим протокольним рішенням уповноваженої особи філії «ВП «Управління справами» АТ «НАЕК «Енергоатом» від «24» квітня 2025 р. № 102), чим порушено вимоги частини 1 статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 24 Особливостей № 1178, в частині оприлюднення інформації в оголошенні про закупівлю та тендерній документації.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу оприлюднення інформації щодо закупівлі моніторингом встановлено, порушення вимог частини 1 статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 24 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.05.2025 00:00
Дата публікації
29.05.2025 17:55
Документи висновку
29.05.2025 17:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 29.05.2025 року закупівлі №UA-2025-04-22-003901-a (URL адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-003901-a ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Запасні частини для ремонту ПК) надаю інформацію, що свідчить про вжиття заходів, направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому. На виконання вимог Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі філією «ВП «Управління справами» АТ «НАЕК «Енергоатом» здійснено наступні заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому - проведено роз’яснювальну роботу.
Дата публікації
05.06.2025 16:35
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Запасні частини для ремонту ПК, за кодом ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-22-003901-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Рішеня
09.05.2025 12:13
Орган перевірки
15.05.2025 00:00
Документи повідомлення
09.05.2025 12:14
-
Відповідь
Відповідь на запит
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 09.05.2025 щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Запасні частини для ремонту ПК), UA-2025-04-22-003901-a (URL адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-003901-a). Питання: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? Відповідь: 1. З метою забезпечення безперебійної роботи комп’ютерного обладнання у Дирекції та філіях ВП АТ «НАЕК «Енергоатом», розташованих у м. Києві, необхідна постійна наявність запасних частин для ремонту комп’ютерного обладнання. Розмір бюджетного призначення, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб Замовника. Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме: за результатами запиту цінових пропозицій учасників ринку сформовано Інформаційну довідку про визначення очікуваної вартості закупівлі, з урахуванням методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розробленої та затвердженої Мінекономіки, виробничих та організаційно-розпорядчих документів АТ «НАЕК «Енергоатом» (Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі додається). Питання: 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідь: 2. Посилання на сторінку власного вебсайту: https://old.energoatom.com.ua/vp/e-procurement-cm.html - (UA-2025-04-22-003901-a). Питання: 3. Надати інформацію стосовно джерел фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. Відповідь: 3. Джерело фінансування закупівлі – власні кошти, бюджет по яким затверджено рішенням правління АТ «НАЕК «Енергоатом» (витяг з протоколу засідання правління АТ «НАЕК «Енергоатом» від 18.02.2025р. № 2 додається). Відповідний КПКВК відсутній, так як закупівля не здійснюється за рахунок бюджетних коштів через Державне казначейство України. Додатки: 1. Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі на 2 арк. в 1 прим. 2. Витяг з протоколу засідання правління АТ «НАЕК «Енергоатом» від 18.02.2025р. № 2 на 1 арк. в 1 прим. Директор Альберт СОБКОВ
Рішеня
12.05.2025 16:42
Замовник
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника ФОП "Сваткова Владислава Сергіївна" вимогам Додатку 9 до тендерної документації в частині надання підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме: досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо постачання. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.05.2025 12:40
Орган перевірки
22.05.2025 00:00
Документи повідомлення
16.05.2025 12:40
-
Відповідь
Інформація на захист
Державна аудиторська служба України Щодо пояснень на запит ДАСУ від 16.05.2025 Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 16.05.2025 щодо процедури закупівлі ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Запасні частини для ремонту ПК), UA-2025-04-22-003901-a (URL адреса https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-22-003901-a). Питання: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції Учасника ФОП "Сваткова Владислава Сергіївна" вимогам Додатку 9 до тендерної документації в частині надання підтвердження кваліфікаційних критеріїв, а саме: досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо постачання. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність. Відповідь: Звертаємо увагу, що Замовником у тендерній документації, а саме додатком 8 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасни-ком процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» не було встановлено ні форми ні способу надання інформації в частині надання підтвердження кваліфікаційних крите-ріїв, а саме: досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) щодо постачання. Зокрема відсутня вимога, що така інформація має бути надана у складі тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до останнього абзацу пункту 44 Особливостей: «Відсутність докумен-тів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначени-ми в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замов-ником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту». Директор Альберт СОБКОВ
Рішеня
20.05.2025 15:19
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 757 182.5 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 13:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
0445234014
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 757 182.5 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 13:00
Замовник:
ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
Контактний телефон:
0445234014
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності