Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанції) від УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-22-003788-a
Id Tender e58cc6aa1193466097b4b014be80da5b
План UA-P-2025-04-22-003669-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.04.2025 11:44
Остання зміна 16.05.2025 15:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
750 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.04.2025 11:42 до 30.04.2025 11:25
Завершено
Період уточнень
з 22.04.2025 11:42
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.04.2025 11:42
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.05.2025 13:48
до 05.05.2025 08:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.05.2025 08:35
до 11.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.05.2025 08:35
до 16.05.2025 15:17
Період уточнень
з 22.04.2025 11:42 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 22.04.2025 11:42 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.05.2025 13:48 до 05.05.2025 08:35
Період кваліфікації
з 01.05.2025 13:48 до 05.05.2025 08:35
Основні параметри
ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанції)
ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанції)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
750 000 грн.
код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанції)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанції)
Примітки
код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанці
Очікувана вартість
750 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.05.2025 13:25
Закінчення аукціону
01.05.2025 13:48
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 120 (штуки)
код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанці) Сонячна панель
Опис предмета закупівлі
код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанці) Сонячна панель
Код ДК 021:2015
09332000-5 - Сонячна установка
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.06.2025 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанці) Гібридний Інвертор (трьохфазний, низьковольтний) 30 кВт
Опис предмета закупівлі
код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанці) Гібридний Інвертор (трьохфазний, низьковольтний) 30 кВт
Код ДК 021:2015
09332000-5 - Сонячна установка
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 банківських днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГРЕЙТ СЕЛЛЕР"
Пропозиція:
713 544 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕУ-СОЛАР УКРАЇНА"
Пропозиція:
700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.05.2025 13:25
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юрій Андрійович Докієнко
Електронна пошта
Телефон
+380976888350
Замовник
ЄДРПОУ
44008915
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
28500
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
місто Долинська
Адреса
вул.Соборності України, будинок 26
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанції)
Період вимог/скарг з 05.05.2025 08:35 по 11.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.05.2025 13:48 по 09.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2025-04-22-003788-a-c1
Підписаний і діє
Номер
44/2024
700 000 грн.
583 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
120 (штуки)
код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанці) Сонячна панель
Номенклатура
код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанці) Сонячна панель
Кількість
120
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 червня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанці) Гібридний Інвертор (трьохфазний, низьковольтний) 30 кВт
Номенклатура
код ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанці) Гібридний Інвертор (трьохфазний, низьковольтний) 30 кВт
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44008915

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕУ-СОЛАР УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ "ЕУ-СОЛАР УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45286851

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.05.2025 15:17
-
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-19-000033
Дата створення проекту
19.05.2025 14:48
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.05.2025 15:52
Дата публікації висновку про результати
06.06.2025 12:35
Дата завершення усунення порушень
21.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 082-87-50
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс держаудит служби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 706-24-52
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127387
Назва
Східний офіс держаудит служби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Кропивницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.05.2025 № 54-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 19.05.2025 № 54-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-04-22-003788-a 22.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. В.о. начальника Наталія ЗАХАРОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.05.2025 00:00
Документи рішення
19.05.2025 15:52
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель управління освіти, молоді і спорту Долинської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.04.2025 № 31 (із змінами), тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕУ – СОЛАР Україна» (далі - ТОВ «ЕУ – СОЛАР Україна»), роз’яснення від 23.04.2025, 24.04.2025 на звернення за роз’ясненнями до тендерної документації від 23.04.2025, 24.04.2025, протокольне рішення уповноваженої особи від 05.05.2025 № 32, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.05.2025, договір про закупівлю товарів від 15.05.2025 № 44/2025 на суму 700 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «ЕУ – СОЛАР Україна» (далі – Договір), додаткові угоди від 20.05.2025 № 1, від 30.05.2025 № 2 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані 26.05.2025, 29.05.2025 Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «ЕУ – СОЛАР Україна» установлено наступне. У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що: «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі та іншим вимогам згідно із Додатком № 2 до тендерної документації». У розділі «Вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації (далі – Додаток № 2 до тендерної документації») зазначено, що учасник обов’язково повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні характеристики предмету закупівлі зазначені за змістом Додатку № 2 до тендерної документації. Так, згідно із пунктом 2 таблиці, наведеної у розділі «Вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації, однією з технічних характеристик товару «гібридний інвертор (трьохфазний, низьковольтний) 30 кВт», визначених замовником, є діапазон напруги акумулятора (В): 40-60. На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕУ - СОЛАР Україна» надано інформацію у формі Додатку № 2 до тендерної документації за підписом директора ТОВ «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА», якою не підтверджено відповідність запропонованого до постачання гібридного інвертора (трьохфазного, низьковольтного) 30 кВт, що не відповідає вимогам пункту 6 розділу 3 тендерної документації, Додатку № 2 до тендерної документації. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА» надана порівняльна таблиця, в якій також відсутня інформація, підтверджуюча відповідність запропонованого до постачання гібридного інвертора (трьохфазного, низьковольтного) 30 кВт. На запит Держаудитслужби від 27.05.2025 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА» підтвердження відповідності вищевказаній вимозі Замовника до технічної характеристики предмета закупівлі гібридного інвертора (трьохфазного, низьковольтного) 30 кВт, Замовником через електронну систему закупівель 29.05.2025 надана відповідь в якій зазначено, що учасником торгів, у відповідності до вимог тендерної документації, завантажено в систему Прозоро додаток 2 до тендерної документації, який підписано уповноваженою особою, в якому вказано, що у разі визначення переможцем та укладання із Замовником договору про поставку товару, згодні та підтверджують свою можливість і готовність виконувати усі технічні вимоги Замовника, зазначені у цій тендерній документації. На законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо деталізації технічних характеристик предмета закупівлі, розділом 3 пункту 6 тендерної документації встановлено, що «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Так, проведеним аналізом установлено, що в «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі», наданої у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА», дійсно зазначено: «Ми, товариство з обмеженою відповідальністю «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА» надаємо інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», однак по гібридному інвертору (трьохфазному, низьковольтному) 30 кВт відсутня інформація щодо технічної характеристики - діапазон напруги акумулятора (В): 40-60. Також, відповідно до вимог частини 4 статті 23 Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Однак, діапазон напруги акумулятора (В): 40-60 є технічною характеристикою предмета закупівлі, визначеною Замовником, та згідно із Додатком 2 до тендерної документації, учасник обов’язково заповнює, та надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі – діапазон напруги акумулятора (В): 40-60. Вищезазначена інформація відсутня в «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» за підписом Власова А.В., наданій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА». Отже, вищевказане ствердження Замовника у поясненні не спростовує суті виявленого порушення. Згідно із абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Внаслідок вищевказаного, Замовник, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації, натомість, згідно із протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.05.2025 № 32, визнав даного учасника переможцем торгів та уклав з ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Дата висновку
06.06.2025 00:00
Дата публікації
06.06.2025 12:35
Документи висновку
06.06.2025 12:35
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Договір розірвано за згодою сторін
Дата публікації
10.06.2025 10:29
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
23.06.2025 10:20
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
23.06.2025 10:21
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанції)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-22-003788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
21.05.2025 11:15
Орган перевірки
27.05.2025 00:00
Документи повідомлення
21.05.2025 11:17
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ від 26.05.2025 року на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «09332000-5 Сонячна установка» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-22-003788-a).
Рішеня
26.05.2025 08:38
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «ДК 021:2015: 09332000-5 Сонячна установка (Комплект обладнання для сонячної електростанції)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-22-003788-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання. Згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі та іншим вимогам згідно із Додатком № 2 до тендерної документації. У розділі «Вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток № 2 до тендерної документації») зазначено, що учасник повинен, надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні характеристики предмету закупівлі зазначені за змістом цього додатку до тендерної документації. Так, згідно з пунктом 2 таблиці, наведеної у розділі «Вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку № 2 до тендерної документації, однією з технічних характеристик товару гібридний інвертор (трьохфазний, низьковольтний) 30 кВт, визначених замовником, є діапазон напруги акумулятора (В): 40-60. На виконання вищевказаних вимог тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА») у файлі «Додаток №2.pdf» надано інформацію у формі Додатку № 2 до тендерної документації за підписом директора ТОВ «ЕУ – СОЛАР УКРАЇНА» в якій зазначено: «Ми, товариство з обмеженою відповідальністю «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА» надаємо інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», однак, не підтверджено відповідність запропонованого до постачання гібридного інвертора (трьохфазного, низьковольтного) 30 кВт, визначеній замовником технічній характеристиці товару - діапазон напруги акумулятора (В): 40-60. Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА» у файлі «Порівняльна таблиця №11.pdf» надана порівняльна таблиця в якій також відсутня інформація, підтверджуюча відповідність запропонованого до постачання гібридного інвертора (трьохфазного, низьковольтного) 30 кВт, визначеній замовником технічній характеристиці товару - діапазон напруги акумулятора (В): 40-60. В якому файлі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕУ - СОЛАР УКРАЇНА» надано документи, які підтверджують відповідність запропонованого учасником до постачання гібридного інвертора MID 30KTL3-XH з аксесуарами (моніторинг WIFI-X та лічильник Growatt Three phase Meteor) технічній характеристиці предмета закупівлі гібридного інвертора (трьохфазного, низьковольтного) 30 кВт згідно із вимогами Додатку № 2 до тендерної документації - діапазон напруги акумулятора (В): 40-60? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.05.2025 15:47
Орган перевірки
31.05.2025 00:00
Документи повідомлення
27.05.2025 15:49
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ від 29.05.2025 року на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Рішеня
29.05.2025 10:14
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 11:25
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380976888350
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 11:25
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380976888350
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності