Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам від Житлово - комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс».
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-21-007738-a
Id Tender 89ce8bcc25ae4a1e958619dbe434dd6c
План UA-P-2025-04-21-009588-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.04.2025 23:35
Остання зміна 02.06.2025 22:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
310 750 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 553.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.04.2025 23:33 до 29.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 21.04.2025 23:33
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.04.2025 23:33
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2025 09:00
до 21.05.2025 11:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 11:21
до 27.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.05.2025 11:21
до 02.06.2025 22:50
Період уточнень
з 21.04.2025 23:33 до 26.04.2025 00:00
Період оскарження
з 21.04.2025 23:33 до 26.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 09:00 до 21.05.2025 11:21
Період кваліфікації
з 29.04.2025 09:00 до 21.05.2025 11:21
Основні параметри
Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
310 750 грн.
Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам
Очікувана вартість
310 750 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1553,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. А.Фабра 10
Дата постачання по
01.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Пропозиція:
270 607.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.04.2025 23:34
Оголошення про проведення закупівлі
21.04.2025 23:33
Проект договору
21.04.2025 23:27
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
21.04.2025 23:27
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Подбєльцева Наталія Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380672631121,380670067995
Замовник
ЄДРПОУ
32320788
Назва (англійською мовою)
Zhitlovo - komunalne pidpriyemstvo Mariupolskoyi miskoyi radi «Azovzhitlokompleks»
Повна назва
Житлово - комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
Повна назва (англійською мовою)
Zhitlovo - komunalne pidpriyemstvo Mariupolskoyi miskoyi radi «Azovzhitlokompleks»
Поштовий індекс
87529
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Маріуполь
Адреса
вул. Воїнів-Визволителів, буд. 82
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам
Період вимог/скарг з 21.05.2025 11:21 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 09:00 по 28.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 11:21
Довідка НАЗК
21.05.2025 11:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
05.05.2025 22:39
Електроний протокол про продовження строку
29.04.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 23:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 23:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення відкритих торгів № UA-2025-04-21-007738-a, щодо закупівлі «Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам» (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) (далі - Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції – у вигляді прийнятого протокольного рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) і постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості). У ході розгляду питання 1 порядку денного: Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону, після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником – ТОВ "БІЛД ЛІДЕР" (Далі – Учасник) Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю розміщення в строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. У ході розгляду питання 2 порядку денного: У зв’язку з необхідністю вжиття заходів, зазначених в розділі розгляду питання першого порядку денного необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів – тобто до 27.05.2025 року включно та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі до 20 робочих днів з для визначення її як найбільш економічно вигідною 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону.
Дата продовження строку розгляду
05.05.2025 22:38
Дата кінця розгляду
28.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам» за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, у кількості 1 послуга, очікувана вартість 310 750,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-21-007738-a), у ТОВ "БІЛД ЛІДЕР", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) відповідно до п. 7 Додатка 1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Заповнену комерційну пропозицію». Учасником надана комерційна пропозиція у файлі «28_[28-04-2025 11.16.29]3 Тендерна пропозиція» в якому одиниці виміру, не відповідають зазначеним замовником. ТОВ "БІЛД ЛІДЕР", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - заповнену комерційну пропозицію із зазначенням одиниці виміру відповідно до одиниці виміру зазначених замовником у тендерної документації. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
16.05.2025 10:57
Надати до
17.05.2025 10:57
Договір
UA-2025-04-21-007738-a-c1
Підписаний і діє
Номер
07/2025-ЗП
270 607.2 грн.
225 506 грн.
З ПДВ
Підписано
30.05.2025
Строк дії договору з
30.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам
Номенклатура
Поточний ремонт приміщень будівлі за адресою: вул. А.Фабра 10, м. Дніпро, Дніпропетровська область для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб, які в подальшому будуть використані для організації надання побутових послуг внутрішньо-переміщеним та/або евакуйованим особам
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Житлово - комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
Повна назва
Житлово - комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32320788

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Повна назва
ТОВ "БІЛД ЛІДЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45438322

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.06.2025 22:50
-
02.06.2025 22:49
Підписаний договір
02.06.2025 22:45
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
310 750 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 09:00
Замовник:
Житлово - комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
Контактний телефон:
380672631121,380670067995
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
310 750 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 09:00
Замовник:
Житлово - комунальне підприємство Маріупольської міської ради «Азовжитлокомплекс»
Контактний телефон:
380672631121,380670067995
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності