Звернення:
За тендером : Декоративні освітлювальні опори
Тема:
ЩОДО світлодіодного світильника та його характеристик
Зміст:
Шановний Замовнику! Просимо вас надати відповідь на наступне питання. Відповідно до Додатку №3 . У товара, який ви маєте намір придбати ви зазначаєте наступні характеристики світлодіодного світильника, а саме: Світлодіодна плата : SEA 16.1.IP12.V4.0_740_4L49B_30_PbF, Лінза: SEA STRADA CS14055 Джерело живлення: Драйвер типу XLG-50-H-A. Внесіть зміни та дайте можливість всім потенційним учасникам брати участь та запропонувати вам іншого виробника та марку, який не є гіршим за якістю. Оскільки дана вимога є дискримінаційною. Приберіть посилання на конкретного виробника та марку. Нагадаємо , що згідно ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Також у ч. 3 та 4 ст. 5 Закону зазначається, що замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Хочемо нагадати Вам, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (ст. 164-14 КУпАП).
Дата оприлюднення звернення:
24.04.2025 17:35
Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Відповідно до підпунктів 1, 3 загальних положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація — це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Тендерна документація щодо закупівлі за предметом: Декоративні освітлювальні опори, код згідно ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (34928520-9 Ліхтарні стовпи), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-21-007416-a, складена відповідно до вимог Закону та Особливостей, жодних дискримінаційних вимог до учасників не встановлено.
В ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, Додаток №3 до Тендерної документації, зазначено, що в місцях де інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні марку чи виробника, або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, назву, конструкцію, необхідно вважати вираз "або еквівалент".
В місцях де інформація про технічні, якісні та кількісні містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».
Дата оприлюднення відповіді:
27.04.2025 18:23