Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з впровадження та налаштування програмного забезпечення системи автоматизації взаємодії з клієнтами при постачанні природного газу від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-21-007400-a
Id Tender dabd5575ec224d578d15b43483b35ca9
План UA-P-2025-04-21-001046-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.04.2025 17:59
Остання зміна 25.06.2025 18:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 984 388 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
99 843.88 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.04.2025 17:54 до 29.04.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 21.04.2025 17:54
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.04.2025 17:54
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 12:37
до 10.06.2025 14:57
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 17:17
до 16.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.06.2025 14:57
-
Період уточнень
з 21.04.2025 17:54 до 26.04.2025 00:00
Період оскарження
з 21.04.2025 17:54 до 26.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 12:37 до 10.06.2025 14:57
Період кваліфікації
з 30.04.2025 12:37 до 10.06.2025 14:57
Основні параметри
Послуги з впровадження та налаштування програмного забезпечення системи автоматизації взаємодії з клієнтами при постачанні природного газу
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 984 388 грн.
Послуги з впровадження та налаштування програмного забезпечення системи автоматизації взаємодії з клієнтами при постачанні природного газу
Назва предмета закупівлі
Послуги з впровадження та налаштування програмного забезпечення системи автоматизації взаємодії з клієнтами при постачанні природного газу
Очікувана вартість
9 984 388 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
99843,88
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
299 000
Аукціон
Cтарт аукціону
30.04.2025 12:08
Закінчення аукціону
30.04.2025 12:37
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з впровадження та налаштування програмного забезпечення системи автоматизації взаємодії з клієнтами при постачанні природного газу
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04116, Україна, м. Київ, Київ, вул. Шолуденка, буд.1
Дата постачання по
31.01.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата фактично наданих Виконавцем Послуг за цим Договором здійснюється за безготівковим розрахунком, шляхом перерахування Замовником грошових коштів в розмірі, передбаченому Додатком 1 до Договору, на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, форма якого передбачена Додатком 4 до цього Договору, відповідно до Додатку 3 (Календарний план надання послуг) на підставі рахунку-фактури, виставленого Виконавцем.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
8 062 432 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ДОКС"
Пропозиція:
9 964 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СОЛЮШН ЮА"
Пропозиція:
7 944 388 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.04.2025 12:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.04.2025 18:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Венглєвська
Електронна пошта
Телефон
+380633329634
Замовник
ЄДРПОУ
42399676
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
Поштовий індекс
04116
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ШОЛУДЕНКА, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з впровадження та налаштування програмного забезпечення системи автоматизації взаємодії з клієнтами при постачанні природного газу
Період вимог/скарг з 06.05.2025 17:17 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 12:37 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 1. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає лист-погодження з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмету закупівлі та іншими умовами, що встановлені Замовником в тендерній документації на закупівлю за встановленою формою для подання в складі тендерної пропозиції. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано лист-погодження, в якому зазначено неповну назву учасника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлений лист із зазначенням інформації відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку за встановленою формою Таблиці №1, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації. На виконання вимог тендерної документації Учасником не надано довідку за формою Таблиці №1. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель довідку із зазначенням інформації відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає на підтвердження інформації, наведеної в довідці (п.1.1.): Скановані копії з оригіналів та/або копії підтверджуючих кваліфікацію документів на кожного працівника про базову або повну вищу освіту у галузі ІТ-технологій та/або дипломи (свідоцтва та/або сертифікати тощо) про проходження спеціальної підготовки у галузі ІТ-технологій, та Резюме або портфоліо про досвід роботи на кожного працівника, та - Скановану копію з оригіналу або копію документу(ів), які підтверджують взаємовідносини працівника з Учасником: наказ та/або розпорядження про призначення (прийняття на роботу), та/або трудової книжки (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка та сторінка з відміткою про прийняття на роботу), або відповідний договір цивільно-правового характеру, або гіг-контракт. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано копію диплому Тищенко Тетяни Володимирівни КГ №005776, свідоцтво про одруження на зміну прізвища Бортник, копії договору №10/01 від 10.01.2024 з ФОП Бортник Тетяною Володимирівною, договору №2/01 від 03.01.2025 з ФОП Сидоровим Сергієм Сергійовичем та договору №2/01-1 від 03.01.2025 з ФОП Поповим Ярославом Олександровичем, проте Учасником не надано підтверджуючих кваліфікацію документів про базову або повну вищу освіту у галузі ІТ-технологій та/або дипломи (свідоцтва та/або сертифікати тощо) про проходження спеціальної підготовки у галузі ІТ-технологій на працівників: Сидоров Сергій Сергійович та Попов Ярослав Олександрович. Також, Учасником не надано резюме або портфоліо про досвід роботи на кожного працівника. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документи відповідно до вимог підпункту 1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає: 1) Довідку за встановленою формою Таблиці №2, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). * Під визначенням «аналогічний договір» в розумінні даної закупівлі вважається договір, який був виконаний в повному обсязі за період з 2020-2024 роки щодо закупівлі: - послуг зі створення, налаштування та впровадження системи автоматизації взаємодії з клієнтами; - послуг з налаштування та автоматизації бізнес-процесів; - послуг із розробки та/або постачання програмного електронного порталу для клієнтів; - послуг із розробки та/або постачання програмного забезпечення особистого кабінету клієнта; або закупівлі послуг відповідно до ДК 021:2015:72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. 2) На підтвердження інформації, наведеної в таблиці №2 довідки (п.2.1.), учасник має надати: - Скан-копію мінімум одного виконаного договору (з усіма додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, у разі їх наявності) на вибір Учасника; - Скан-копія документу(ів), що підтверджує виконання мінімум одного договору, а саме: Акт (акти) приймання-передачі послуг/виконаних робіт, який (які) підтверджують виконання в повному обсязі цього договору. та/або Сканована копія з оригіналу позитивного листа-відгука від контрагента за договором за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету виконаного договору/переліку наданих послуг, номеру та дати договору, якості та своєчасності надання послуг та по можливості: П.І.Б., контактного телефону і посади особи, яка може підтвердити вказані дані. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку за формою Таблиці №2, проте у стовпчику «найменування замовника, ЄДРПОУ, контактна особа» не зазначено контактної особи. Також, на підтвердження інформації зазначеної у довідці, надано копію договору №12/2023 від 25.07.2023 з Департаментом комунальної власності м.Києва виконавчого органу Київської міської державної адміністрації, за яким предметом договору є надання послуги з розробки пакетів програмного забезпечення модернізація, інтеграція та наповнення програмного модулю «Облік та відображення об’єктів нерухомого майна територіальної громади міста Києва Департаменту комунальної власності» інформаційно-аналітичної системи «Управління майновим комплексом територіальної громади міста Києва» та визначений код ДК 021:2015 72210000-0 Послуги з розробки програмного забезпечення, проте надана копія договору не є аналогічним договором відповідно до визначеного переліку підпункту 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: послуг зі створення, налаштування та впровадження системи автоматизації взаємодії з клієнтами; послуг з налаштування та автоматизації бізнес-процесів; послуг із розробки та/або постачання програмного електронного порталу для клієнтів; послуг із розробки та/або постачання програмного забезпечення особистого кабінету клієнта; або закупівлі послуг відповідно до ДК 021:2015:72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлену довідку за встановленою формою у таблиці №2 та оновлені документи: мінімум один виконаний договір (з усіма додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), який є «аналогічним договором», акт (акти) приймання-передачі послуг/виконаних робіт, який (які) підтверджують виконання в повному обсязі договору та/або скановану копію з оригіналу позитивного листа-відгука від контрагента за договором, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 5. Відповідно до пункту 9.6. Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати скановану копію чинного експертного висновку, зареєстрованого в Держспецзв’язку України, який засвідчує рівень гарантій не нижчий, ніж Г2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки програмного забезпечення, яке пропонується Учасником, відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99. На виконання вимог тендерної документації Учасником не надано скановану копію чинного експертного висновку, зареєстрованого в Держспецзв’язку України, який засвідчує рівень гарантій не нижчий, ніж Г2 коректності реалізації функціонального профілю безпеки програмного забезпечення, яке пропонується Учасником, відповідно до вимог НД ТЗІ 2.5-004-99. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документ відповідно до пункту 9.6 Додатку 1 до тендерної документації. 6. Відповідно до пункту 9.7. Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати довідку в довільній формі, яка містить опис реалізації програмного забезпечення, яке пропонується Учасником в якості забезпечення вимог використання Microsoft SharePoint Online (відповідно до п.5 розділу 3.1. Технічних вимог) в якості платформи керування вмістом, а також забезпечення реалізації вимог щодо інтеграції з Microsoft Teams (відповідно до розділу 3.16. Технічних вимог). Довідка повинна містити наступну інформацію: перелік функцій з прикладами на скріншотах, які реалізовані в пропонованому програмному забезпеченні з використанням Microsoft SharePoint Online та перелік функцій пропонованого програмного забезпечення з прикладами на скріншотах, що реалізують інтеграцію з Microsoft Teams. На виконання вимог тендерної документації Учасником не надано довідку в довільній формі, яка містить опис реалізації програмного забезпечення, яке пропонується Учасником. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель довідку в довільній формі, яка містить опис реалізації програмного забезпечення, яке пропонується Учасником, відповідно до пункту 9.7 Додатку 1 до тендерної документації. 7. Відповідно до пункту 9.8. Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає документальне підтвердження майнових прав на програмне забезпечення, яке пропонується Учасником, а саме, рішення про реєстрацію договору, який стосується права на твір, або партнерську угоду, що підтверджує право на надання та впровадження такого програмного забезпечення. На виконання вимог тендерної документації Учасником не надано документальне підтвердження майнових прав на програмне забезпечення, яке пропонується Учасником. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель документальне підтвердження майнових прав на програмне забезпечення, яке пропонується Учасником, відповідно до пункту 9.8 Додатку 1 до тендерної документації. 8. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку за формою наведеною в Додатку 7 до тендерної документації «Відомості про учасника». На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку, яка не відповідає формі наведеною в Додатку 7 до тендерної документації «Відомості про учасника». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель довідку за формою наведеною в Додатку 7 до тендерної документації «Відомості про учасника».
Створено
05.05.2025 16:34
Надати до
06.05.2025 16:34
Період вимог/скарг з 14.05.2025 08:52 по 20.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.05.2025 17:17 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Зміст
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
Документи кваліфікації
14.05.2025 08:52
Повідомлення про рішення
12.05.2025 14:46
Електроний протокол про продовження строку
06.05.2025 17:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із необхідністю опрацювання документів й детального аналізу документів щодо відповідності наданих в складі пропозиції Учасника та задля дотримання умов/вимог тендерної документації в частині якісного розгляду та оцінки пропозицій у замовника є потреба продовжити строк розгляду цієї тендерної пропозиції до 20 робочих днів
Дата продовження строку розгляду
12.05.2025 14:46
Дата кінця розгляду
04.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 10.06.2025 14:57 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 14.05.2025 08:52 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 14:58
Довідка НАЗК
10.06.2025 14:57
Повідомлення про рішення
20.05.2025 10:36
Електроний протокол про продовження строку
14.05.2025 08:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 17:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із необхідністю опрацювання документів й детального аналізу документів щодо відповідності наданих в складі пропозиції Учасника та задля дотримання умов/вимог тендерної документації в частині якісного розгляду та оцінки пропозицій у замовника є потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника
Дата продовження строку розгляду
20.05.2025 10:35
Дата кінця розгляду
12.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: 1. Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає: 1) Довідку за встановленою формою Таблиці №2, яка містить інформацію про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). * Під визначенням «аналогічний договір» в розумінні даної закупівлі вважається договір, який був виконаний в повному обсязі за період з 2020-2024 роки щодо закупівлі: - послуг зі створення, налаштування та впровадження системи автоматизації взаємодії з клієнтами; - послуг з налаштування та автоматизації бізнес-процесів; - послуг із розробки та/або постачання програмного електронного порталу для клієнтів; - послуг із розробки та/або постачання програмного забезпечення особистого кабінету клієнта; або закупівлі послуг відповідно до ДК 021:2015:72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням. На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку за вих.№9 від 24.04.2025р., в якій у стовпчику «Дата укладання, №договору, сума» відсутня сума зазначених договорів №465-ІТЗ-20 від 28.08.2020 та №ФГІОЦ-ТА-87/2022 від 25.10.2022. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлену довідку за встановленою формою у таблиці №2 відповідно до вимог підпункту 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. 2. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку за формою наведеною в Додатку 7 до тендерної документації «Відомості про учасника». На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку за вих.№74 від 25.02.2025р, в якій у пункті 1 не зазначено код ЄДРПОУ учасника та документ датований 25.02.2025 раніше дати оголошеної процедури закупівлі - 21.04.2025. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлену довідку відповідно до форми наведеної в Додатку 7 до тендерної документації «Відомості про учасника». 3. Відповідно до підпункту 1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надає довідку за встановленою формою Таблиці №1, яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації. Мінімальні вимоги щодо наявності працівників необхідної кваліфікації для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та які мають бути залучені для виконання договору **- керівник проєкту, **- бізнес-аналітик (не менше ніж 2-х фахівців), **- інженер-розробник (або розробник). На виконання вимог тендерної документації Учасником надано довідку за вих.№12 від 25.04.2025, в якій у стовпчику «ПІБ» зазначені ініціали замість ім’я та по батькові працівників, у рядку 2 таблиці Гончарук М.Д. відсутня інформація щодо кваліфікації. В стовпчику «посада» таблиці зазначені наступні посади: Осіпов О.О. – заступник директора, Гончарук М.Д. – аналітик комп’ютерних систем, Несін К.О. – інженер програміст, Каленченко С.М. – аналітик комп’ютерних систем (гіг-контракт), однак зазначені посади не відповідають мінімальним вимогам щодо наявності працівників, визначених у підпункті 1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Крім того, в резюме Максим Гончарук у графі «досвід роботи» ТОВ «Е-ДОКС» зазначена посада «бізнес-аналітик», за наказом (розпорядження) про прийняття на роботу №1/К/ТР від 31.01.2025 прийнятий на посаду «аналітик комп’ютерних систем». Резюме Катерина Несін у графі «досвід роботи» ТОВ «Е-ДОКС» зазначена посада «Net.Developer», за наказом №15 від «05» жовтня 2022р. прийнята на посаду «інженер-програміст», також диплом магістра М18 №141474 Несін Катерини Олександрівна містить інформацію про закінчення навчання у 2018р., в резюме зазначена дата «2017-2019». У довідці №12 від25.04.2025 зазначена посада Каленченко Станіслав Миколайович «аналітик комп’ютерних систем (гіг-контракт)», в резюме міститься інформація «бізнес-аналітик», за гіг-контрактом №009 від 31.01.2025 – Каленченко С.М. визначений як «гіг-спеціаліст». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель оновлену довідку та документи відповідно до вимог підпункту 1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
05.06.2025 17:51
Надати до
06.06.2025 17:51
Договір
UA-2025-04-21-007400-a-a1
Очікує підписання
9 964 000 грн.
9 964 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з впровадження та налаштування програмного забезпечення системи автоматизації взаємодії з клієнтами при постачанні природного газу
Номенклатура
Послуги з впровадження та налаштування програмного забезпечення системи автоматизації взаємодії з клієнтами при постачанні природного газу
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42399676

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ДОКС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ДОКС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40448024

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
9 984 388 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 09:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
Контактний телефон:
+380633329634
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
9 984 388 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 09:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ"
Контактний телефон:
+380633329634
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності