Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи. від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-04-21-006075-a
Id Tender c24f5b4de0774114940666c761841dd1
План UA-P-2025-04-21-007193-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.04.2025 15:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
692 389.47 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи.
роботи
Підстава для використання процедури
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обгрунтування використання процедури
ОБҐРУНТУВАННЯ застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03342184. 3. Місцезнаходження замовника: 50000, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, провулок Цісик Квітки, 9. 4. Вид предмета закупівлі: роботи. 5. Конкретна назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи. 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (45450000-6 - інші завершальні будівельні роботи). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.05.2025 року. 10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Відстрочка до 180 календарних днів з дня підписання акту(ів) виконаних робіт. 11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: Фізична особа підприємець Кірдяєв Олег Петрович. 12. Код згідно з ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 2550711933. 13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю: 50106, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Соколовська будинок 11 квартира 45. 14. Ціна договору: 692 389,47 грн. (шістсот дев’яносто дві тисячі триста вісімдесят дев’ять гривень 47 копійок), без ПДВ. 15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей – підпункту 8 пункту 13 Особливостей, а саме: «у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі». 16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей: На виконання службової записки начальника ВТВ від 18.02.2025 за № 1206 потрібно здійснити закупівлю капітального ремонту будівлі котельні «20 квартал», вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Додаткові роботи. 23 липня 2024 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями для закупівлі робіт з капітального ремонту будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні ремонти) № UA-2024-07-23-007032-a на суму 1 882 282,00 грн. (один мільйон вісімсот вісімдесят дві тисячі двісті вісімдесят дві гривнi 00 копійок), проте торги були відмінені у зв’язку з відсутністю пропозицій. Однак у підприємства залишилася необхідність у проведенні капітального ремонту будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області. 26 вересня 2024 року замовником було укладено договір № 401-24 з ФОП Кірдяєвим О.П. на капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області на суму 1 879 770,53 грн. (один мільйон вісімсот сімдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят гривень 53 копійки) без ПДВ. У замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт з капітального ремонту будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області. Згідно п. 8 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю на капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи.
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2025 00:00
Документи закупівлі
21.04.2025 15:29
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Група з публічних закупівель
Електронна пошта
Телефон
380502278896
Сайт:
http://www.kpts.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03342184
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
Поштовий індекс
50000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кривий Ріг
Адреса
пров. Цісик Квітки, будинок 9
Кваліфікація
Договір
UA-2025-04-21-006075-a-b1
Підписаний і діє
Номер
184-25
692 389.47 грн.
692 389.47 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.04.2025
Строк дії договору з
16.04.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи.
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 31 травня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03342184

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КІРДЯЄВ ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КІРДЯЄВ ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2550711933

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-04-28-000017
Дата створення проекту
28.04.2025 12:21
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
05.05.2025 15:47
Дата публікації висновку про результати
26.05.2025 17:12
Дата завершення усунення порушень
10.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
27.05.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
05.05.2025 № 115 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2025 № 115 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2025-04-21-006075-a 21.04.2025 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.05.2025 00:00
Документи рішення
05.05.2025 15:47
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон № 922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов укладеного договору вимогам чинного законодавства. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА" (далі - Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2025-04-21-007193-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, протокол розкриття, Договір підряду від 16.04.2025 № 184-25, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 19.05.2025 та 22.05.2025 через електронну систему закупівель. Моніторингом питання відповідності умов укладеного договору вимогам чинного законодавства установлено, що до договірної ціни, яка є невід’ємною частиною Договору підряду від 16.04.2025 № 184-25, укладеного з ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ-ПІДПРИЄМЦЕМ КІРДЯЄВИМ ОЛЕГОМ ПЕТРОВИЧЕМ включено кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації у сумі 9703,00 гривень. Однак, термін «адміністративні витрати», відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), вживається у наступному значенні – загальногосподарські витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Згідно з пунктом 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до реєстраційних документів ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КІРДЯЄВ ОЛЕГ ПЕТРОВИЧЕМ не має будівельної організації та не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КІРДЯЄВ ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. Підпунктом 3.2 Розділу 3. «Договірна ціна» Договору підряду від 16.04.2025 № 184-25 визначено, що вартість договірної ціни розраховується згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» (з урахуванням змін) (Настанови № 281). Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 9703,00 грн (без урахування податків) ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ - ПІДПРИЄМЦЕМ КІРДЯЄВИМ ОЛЕГОМ ПЕТРОВИЧЕМ завищено вартість договірної ціни, що не відповідає пункту 5.17 Настанови № 281.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов укладеного договору вимогам чинного законодавства встановлено порушення пункту 5.17 Настанови № 281. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, наявності підстав для проведення закупівлі без використання електронної системи, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом зменшення зобов`язань за Договіром підряду від 16.04.2025 № 184-25 на суму завищення адміністративних витрат та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.05.2025 00:00
Дата публікації
26.05.2025 17:12
Документи висновку
26.05.2025 17:12
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
05 травня 2025 року відділом контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби було розпочато проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи. (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи). За результатами моніторингу, Держадитслужбою були знайдені порушення відповідно до пункту 1.2. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281), де вартість «адміністративних витрат» повинна відноситься до загальногосподарських витрат, пов’язаних з обслуговуванням та управлінням будівельною організацією, які не включаються до собівартості будівельних робіт. Згідно з пунктом 5.17. Настанови №281 адміністративні витрати в складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) обчислюються виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням положень Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт, затверджених наказом Мінрегіону від 31.12.2010 № 573, і переліку адміністративних витрат, наведених у додатку 26 цієї Настанови. У складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат). Відповідно до реєстраційних документів ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КІРДЯЄВ ОЛЕГ ПЕТРОВИЧЕМ не має будівельної організації та не має апарату управління. Враховуючи вищезазначене, ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КІРДЯЄВ ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ не має підстав для нарахування у договірній ціні адміністративних витрат. Підпунктом 3.2 Розділу 3. «Договірна ціна» Договору підряду від 16.04.2025 № 184-25 визначено, що вартість договірної ціни розраховується згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» (з урахуванням змін) (Настанови № 281). Таким чином, внаслідок включення в договірну ціну адміністративних витрат будiвельної органiзацiї у розмірі 9703,00 грн. (без урахування податків) ФІЗИЧНОЮ ОСОБОЮ - ПІДПРИЄМЦЕМ КІРДЯЄВИМ ОЛЕГОМ ПЕТРОВИЧЕМ завищено вартість договірної ціни, що не відповідає пункту 5.17 Настанови № 281. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Вирішила: 1. Згідно статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», для виправлення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель виявлених Східним офісос Держаудитслужби, здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом зменшення зобов`язань за Договіром підряду від 16.04.2025 № 184-25 на суму завищення адміністративних витрат з урахуванням податків. Оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата публікації
29.05.2025 14:56
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи.» за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-21-006075-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.05.2025 11:56
Орган перевірки
20.05.2025 00:00
Документи повідомлення
14.05.2025 11:57
-
Відповідь
Відповідь на запит від 19.05.2025
Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України Любов ОПОЛОНИК На Ваш запит від 14.054.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі Капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи № UA-2025-04-21-006075-a повідомляє наступне: Замовником у даній закупівлі не було використано бюджетних коштів. Відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 N? 1178 (далі - Особливості) замовники можуть здійснювати закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов?язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. 23 липня 2024 року замовником було прийнято рішення про проведення відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями для закупівлі капітального ремонту будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи) № UA-2024-07-23-007032-a на суму 1 882 282,00 грн. (один мільйон вісімсот вісімдесят дві тисячі двісті вісімдесят дві гривні 00 копійок) з ПДВ. Проте автоматично процедуру відмінено у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій. У замовника залишається подальша потреба у здійсненні закупівлі капітального ремонту будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область. Згідно п. 6 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю капітального ремонту будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Під час виконання робіт були виявлені роботи, які важко було передбачити з самого початку робіт. Тому у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт з капітального ремонту будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області. Згідно п. 8 ч. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 8 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю на капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи шляхом укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Обгрунтування вартості робіт кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено на підставі обсягу робіт, зазначених в технічних вимогах, згідно з якими був розрахований Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни (Додатки). Додатки : - Технічні вимоги на 3-х аркушах; - Локальний кошторис з розрахунком договірної ціни на 10-ти аркушах.
Рішеня
19.05.2025 16:52
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень 2
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи.» за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-21-006075-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: просимо пояснити, яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих виконавців робіт та вибрано саме ФІЗИЧНУ ОСОБУ ПІДПРИЄМЦЯ КІРДЯЄВА ОЛЕГА ПЕТРОВИЧА (ІНН 2550711933), з яким укладений Договір підряду від 16.04.2025 № 194-25? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
20.05.2025 09:50
Орган перевірки
24.05.2025 00:00
Документи повідомлення
20.05.2025 09:50
-
Відповідь
Відповідь на запит 22.05.2025
Заступнику начальника відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України Любов ОПОЛОНИК На Ваш запит від 14.054.2025 року Комунальне підприємство теплових мереж «Криворіжтепломережа» по закупівлі Капітальний ремонт будівлі котельні «20 квартал», за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000. Додаткові роботи № UA-2025-04-21-006075-a повідомляє наступне: Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, якщо в замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт / надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт / надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, замовник може укласти прямий договір з тим самим виконавцем робіт на закупівлю додаткових робіт з ким укладений основний договір на роботи. Як зазначено у службовій записці начальника ВТВ №3783 від 21.05.2025 року ФОП Кірдяєв Олег Петрович виконував роботи по об?єкту: «Капітальний ремонт будівлі котельні 20 квартал, за адресою: вул. Симона Петлюри, 2Б, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50000». В процесі виконання робіт було виявлено, що до складу не включено роботи, виконання яких не передбачалось, але без виконання цих робіт капітальний ремонт не може бути завершений. Тому було вибрано саме виконавця ФОП Кірдяєв Олег Петрович, який виконував попередні роботи.
Рішеня
22.05.2025 17:11
Замовник
Документи повідомлення
22.05.2025 17:11
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
692 389.47 грн.
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
Контактний телефон:
380502278896
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
692 389.47 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "КРИВОРІЖТЕПЛОМЕРЕЖА"
Контактний телефон:
380502278896
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності