Показати схожі тендери

Закупівля Шафи автоматизації від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-21-004404-a
Id Tender ce8367c2280d4643bb20b8e9190fb0e7
План UA-P-2025-04-21-005151-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.04.2025 13:45
Остання зміна 12.06.2025 14:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 270 448 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 704.48 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.04.2025 13:43 до 06.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.04.2025 13:43
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.04.2025 13:43
до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.05.2025 13:46
до 12.06.2025 14:08
Залишилось 1 днів 11 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.05.2025 14:40
до 18.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.06.2025 14:08
-
Період уточнень
з 21.04.2025 13:43 до 03.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.04.2025 13:43 до 03.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.05.2025 13:46 до 12.06.2025 14:08
Період кваліфікації
з 07.05.2025 13:46 до 12.06.2025 14:08
Основні параметри
Шафи автоматизації
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 270 448 грн.
Шафи автоматизації
Назва предмета закупівлі
Шафи автоматизації
Очікувана вартість
3 270 448 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32704,48
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
98 100
Аукціон
Cтарт аукціону
07.05.2025 13:17
Закінчення аукціону
07.05.2025 13:46
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 (штуки)
Шафа автоматизації з набором змонтованого обладнання 2000х600х500
Опис предмета закупівлі
Шафа автоматизації з набором змонтованого обладнання 2000х600х500
Код ДК 021:2015
31211200-0 - Шафи з плавкими запобіжниками
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Шафа автоматизації з набором змонтованого обладнання 500х400х250
Опис предмета закупівлі
Шафа автоматизації з набором змонтованого обладнання 500х400х250
Код ДК 021:2015
31211200-0 - Шафи з плавкими запобіжниками
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Шафа автоматизації з набором змонтованого обладнання 600х600х250
Опис предмета закупівлі
Шафа автоматизації з набором змонтованого обладнання 600х600х250
Код ДК 021:2015
31211200-0 - Шафи з плавкими запобіжниками
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 10 (штуки)
Шафа автоматизації з набором змонтованого обладнання 600х600х250
Опис предмета закупівлі
Шафа автоматизації з набором змонтованого обладнання 600х600х250
Код ДК 021:2015
31211200-0 - Шафи з плавкими запобіжниками
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 10 (штуки)
Шафа керування з набором змонтованого обладнання 1200х800х450
Опис предмета закупівлі
Шафа керування з набором змонтованого обладнання 1200х800х450
Код ДК 021:2015
31211200-0 - Шафи з плавкими запобіжниками
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 4 (штуки)
Шафа керування з набором змонтованого обладнання 1600х700х400
Опис предмета закупівлі
Шафа керування з набором змонтованого обладнання 1600х700х400
Код ДК 021:2015
31211200-0 - Шафи з плавкими запобіжниками
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Шафа оперативного постійного струму ШОС-01-220-20-55-2-18-54 або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Шафа оперативного постійного струму ШОС-01-220-20-55-2-18-54 або еквівалент
Код ДК 021:2015
31211200-0 - Шафи з плавкими запобіжниками
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару): 30 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидентом України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови поставки Товару (ІНКОТЕРМС-2020): DDP склад призначення для резидентів, DAP- склад призначення для нерезидентів. Строк поставки Товару: протягом 120 календарних днів з моменту підписання договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОМБУДКІМ"
Пропозиція:
2 979 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техснабкомплект сервіс"
Пропозиція:
3 258 289.7 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КВК ЕЛЕКТРИК"
Пропозиція:
2 866 206.73 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.05.2025 13:17
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.04.2025 14:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Назаренко Юлія Ігорівна
Електронна пошта
Телефон
380975200267
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Шафи автоматизації
Період вимог/скарг з 21.05.2025 14:40 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.05.2025 13:46 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
21.05.2025 14:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
07.05.2025 13:58
Електроний протокол про продовження строку
07.05.2025 13:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
07.05.2025 13:51
Дата кінця розгляду
05.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 27.05.2025 16:46 по 02.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 21.05.2025 14:40 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
27.05.2025 16:46
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
21.05.2025 14:46
Електроний протокол про продовження строку
21.05.2025 14:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
21.05.2025 14:46
Дата кінця розгляду
19.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 12.06.2025 14:08 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 16:46 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено наступне. Відповідно до п.2.1.1 додатку 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасниками має бути надано заповнену та підписану Технічну специфікацію, технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, за формою, наведеною в Додатку 1 до ТД. На виконання підпункту 2.1.1 додатку 2 до тендерної документації учасником завантажено файл «Додаток _1_Технічна специфікація.pdf». У вказаному документі Учасником не підтверджено технічні і якісні характеристики встановлені Замовником, а саме: позиції 1: п. 1.8.38, п. 1.8.40; позиція 2: п. 2.8.9; позиція 5: п. 5.3, п. 5.10.1, п. 5.10.6, п. 5.10.9, п. 5.10.11, п. 5.10.19, п. 5.10.29, п. 5.10.1; позиція 6: п.13.10, п.13.11. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
12.06.2025 14:08
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 16:47
Електроний протокол про продовження строку
27.05.2025 16:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 13:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
27.05.2025 16:47
Дата кінця розгляду
25.06.2025 00:00
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 270 448 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380975200267
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 270 448 грн.
Період подання пропозицій
до 06.05.2025 10:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380975200267
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності