Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з доробки (модернізації) програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення) від ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-21-003735-a
Id Tender 1b3bbfc7f96d4a94b79996ec3ad52a6e
План UA-P-2025-04-21-003555-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.04.2025 12:43
Остання зміна 08.05.2025 12:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 728 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
37 286 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.04.2025 12:45 до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.04.2025 12:45
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.04.2025 12:45
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2025 12:06
до 01.05.2025 16:38
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.05.2025 16:38
до 07.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.05.2025 16:38
до 08.05.2025 12:48
Період уточнень
з 21.04.2025 12:45 до 26.04.2025 00:00
Період оскарження
з 21.04.2025 12:45 до 26.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 12:06 до 01.05.2025 16:38
Період кваліфікації
з 29.04.2025 12:06 до 01.05.2025 16:38
Основні параметри
Послуги з доробки (модернізації) програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 728 600 грн.
Послуги з доробки (модернізації) програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
Назва предмета закупівлі
Послуги з доробки (модернізації) програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
Очікувана вартість
3 728 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
37286,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
111 858
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2025 11:37
Закінчення аукціону
29.04.2025 12:06
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з доробки (модернізації) програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
Код ДК 021:2015
72265000-0 - Послуги з конфігурування програмного забезпечення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Павлівський, будинок 1/3
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактом надання Послуг поетапно на підставі Актів наданих послуг (далі також - Акт), на умовах 100% післяоплати. Остаточний Акт наданих послуг має бути переданий Замовнику не пізніше 18 грудня. Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у розділі 12 цього Договору, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Замовником Акту наданих послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГЛАДКИХ ГЕННАДІЙ ГЕННАДІЙОВИЧ"
Пропозиція:
3 630 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОФЕ"
Пропозиція:
3 602 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СОФТМОР СОЛЮШЕН"
Пропозиція:
3 628 600 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2025 11:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.04.2025 12:43
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія МАЗАНЬКО
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Nataliia МAZANKO
Телефон
380577253999
Замовник
ЄДРПОУ
42298246
Назва (англійською мовою)
DEPARTAMENT TsIFROVOYi TRANSFORMATsIYi HARKIVSKOYi MISKOYi RADI
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTAMENT TsIFROVOYi TRANSFORMATsIYi HARKIVSKOYi MISKOYi RADI
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Харків
Адреса
майдан Павлівський, будинок 1/3
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з доробки (модернізації) програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
Період вимог/скарг з 01.05.2025 16:38 по 07.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 12:06 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.05.2025 12:21
Довідка НАЗК
01.05.2025 16:38
Повідомлення про рішення
01.05.2025 16:33
Скарги та рішення
29.04.2025 12:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 12:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 12:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: У Додатку №1 до тендерної документації, «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», а саме: п. 3. «Інша інформація (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців) передбачено: 1. У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання (пп.5 п.3). Одночасно, пп. 10 п.3 вказаного Додатку № 1 закріплює, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз’яснення/нь державних органів щодо цього); 2. Якщо учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він надає довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного такого суб’єкта господарювання, або довідку в довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пп. 8 п.3). Виявлені недоліки: 1.Учасником на виконання зазначеної в пп.5 п.3 Додатку № 1 до тендерної документації вимоги у складі тендерної пропозиції не надано довідку, що подається об’єднанням учасників про створення такого об’єднання або лист-роз’яснення в довільній формі відповідно до вимог пп. 10 п.3 Додатку № 1 до тендерної документації, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів; 2.Учасником виконання зазначеної в пп.8 п.3 Додатку № 1 не надано довідку про залучення до виконання робіт чи надання послуг субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного такого суб’єкта господарювання, або довідку в довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати з дотриманням вимог Особливостей, у строк, визначений статтею 26 Закону, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення: 1. Довідку, що подається об’єднанням учасників про створення такого об’єднання або лист-роз’яснення в довільній формі відповідно до вимог пп. 10 п.3 Додатку № 1 до тендерної документації, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів; 2. Довідку про залучення до виконання робіт чи надання послуг субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного такого суб’єкта господарювання, або довідку в довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Створено
29.04.2025 16:28
Надати до
30.04.2025 16:28
Договір
UA-2025-04-21-003735-a-b1
Підписаний і діє
Номер
23
3 602 800 грн.
3 602 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.05.2025
Строк дії договору з
08.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з доробки (модернізації) програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
Номенклатура
Послуги з доробки (модернізації) програмного забезпечення для Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова (ДК 021:2015 72265000-0 Послуги з конфігурування програмного забезпечення)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
3 602 800
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42298246

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОФЕ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОФЕ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45230437

Інформація про підписанта

IBAN
UA198201720344210015000087340
ПІБ підписанта
Наталія МАЗАНЬКО
Посада підписанта
Начальник відділу аналітики та здійснення закупівель
Діє на підставі
Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 03.07.2024 номер 415084553065 та наказу директора Департаменту від 01.07.2024 № 24 «Про надання права першого та другого підпису»
Номер телефону
380577253999
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.05.2025 12:48
-
08.05.2025 12:47
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 728 600 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577253999
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 728 600 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577253999
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності