Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 (CPV 2008) – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції від КП Путивльські міські ресурси.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-21-002347-a
Id Tender 04b7e5983c9945e2a3d2a51eff0d1551
План UA-P-2025-04-21-002620-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 21.04.2025 11:15
Остання зміна 03.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 381 555 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
63 815.55 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.04.2025 11:12 до 29.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.04.2025 11:12
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.04.2025 11:12
до 26.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.04.2025 14:20
до 28.05.2025 11:42
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.04.2025 15:46
до 03.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.05.2025 11:42
-
Період уточнень
з 21.04.2025 11:12 до 26.04.2025 00:00
Період оскарження
з 21.04.2025 11:12 до 26.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.04.2025 14:20 до 28.05.2025 11:42
Період кваліфікації
з 29.04.2025 14:20 до 28.05.2025 11:42
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV 2008) – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
6 381 555 грн.
ДК 021:2015 (CPV 2008) – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV 2008) – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Очікувана вартість
6 381 555 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
63815,55
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.04.2025 13:57
Закінчення аукціону
29.04.2025 14:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 (CPV 2008) – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Код ДК 021:2015
77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41500, Україна, Сумська область, м.Путивль, вул. князя Володимира, 50
Дата постачання по
31.12.2025 11:17
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фермерське господарство "Славія-2020"
Пропозиція:
4 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АГРО ДУБОВИЧІ
Пропозиція:
4 199 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.04.2025 13:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.04.2025 11:14
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яснолобова Олександра Олександрівна
Електронна пошта
Телефон
+380997722653
Замовник
ЄДРПОУ
44441420
Повна назва
КП Путивльські міські ресурси
Поштовий індекс
41500
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Путивль
Адреса
вулиця князя Володимира, 50
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 (CPV 2008) – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Період вимог/скарг з 30.04.2025 15:46 по 06.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.04.2025 14:20 по 07.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.04.2025 15:46
Довідка НАЗК
30.04.2025 15:45
Повідомлення про рішення
30.04.2025 15:41
Пропозиція, що перемогла
29.04.2025 14:20
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 11:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 11:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В довідці №23 від 28.04.2025 " про загальні відомості учасника" необхідно вказати правильні найменування та адресу підприємства. Відсутній документ, що підтверджує виконання договору ( акт виконаних робіт №1 від 10.04.2025)
Створено
29.04.2025 15:25
Надати до
30.04.2025 15:25
Період вимог/скарг з 15.05.2025 11:41 по 21.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 11:32 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Протягом 15 днів переможець відмовився від підписання/укладання договору
Документи кваліфікації
15.05.2025 11:41
Повідомлення про рішення
15.05.2025 11:39
Пропозиція, що перемогла
15.05.2025 11:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 11:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 11:12
Період вимог/скарг з 21.05.2025 15:24 по 27.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.05.2025 11:41 по 23.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.05.2025 15:24
Довідка НАЗК
21.05.2025 15:24
Повідомлення про рішення
21.05.2025 15:21
Пропозиція, що перемогла
15.05.2025 11:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 11:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 11:12
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для усунення невідповідностей необхідно надати 1. Копії договорів та актів виконаних робіт, підтверджуючих наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2. Копії документів, що підтверджують право володіння матеріально-технічною базою, обладнанням. 3. Накази про призначення або копії трудових книжок, або цивільно-правові договори та посвідчення про відповідну кваліфікацію працівників. 4. Проект договору з додатками. 5. Довідки, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановлені пунктом 47 Особливостей та спосіб підтвердження відповідності учасників.
Створено
19.05.2025 15:00
Надати до
20.05.2025 15:00
Період вимог/скарг з 28.05.2025 11:42 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 15:11 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
1. В зв’язку з перевіркою ДАСУ наказ № 53-3 від 12.05.2025 були виявлені наступні помилки: ФГ «Славія-2020» на виконання вимоги про усунення невідповідностей 20.05.2025 завантажено відповідні документи, на які накладено кваліфікований електронний підпис Коленкова Вячеслава Вікторовича, який відповідно до наказу від 24.03.2025 № 3, звільнений з посади голови ФГ «Славія-2020». При цьому, пунктом 6.3 Статуту ФГ«Славія-2020», затвердженого рішенням засновника від 24.03.2025 № 1, визначено, що голова фермерського господарства укладає від імені фермерського господарства угоди та вчиняє інші юридично значимі дії відповідно до законодавства України. Таким чином, тендерна пропозиція ФГ«Славія-2020» (з урахуванням документів, наданих на вимогу про усунення невідповідностей) не містить кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника, що не відповідає вимогам пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. На вимогу пункту 3 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник процедури закупівлі повинен надати довідку за формою 3 та для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. На виконання вищезазначених вимог учасником ФГ «Славія-2020» у складі тендерної пропозиції надано лише відповідну довідку (файл «Довідка про наявність в учасника досвіду.pdf»), в якій зазначено про виконання трьох договорів, при цьому, копій цих договорів та документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі не надано, що не відповідає пункту 3 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Замовником в електронній системі закупівель розміщено до учасника ФГ «Славія-2020» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема, шляхом надання копій договорів та актів виконаних робіт, підтверджуючих наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником надані два договори оренди сільськогосподарської техніки з екіпажем від 08.10.2023 № 1 та від 07.07.2024 № 2. Однак, договори оренди сільськогосподарської техніки з екіпажем не є аналогічними за предметом закупівлі, оскільки предметом закупівлі є послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, а саме: вирощування соняшника, а не оренда техніки. Крім того, ФГ «Славія-2020» надано договір підряду від 22.04.2025 № 1 з ФГ «Йар», в якому зазначено, що предмет договору – це сільськогосподарські послуги: оприскування, дискування, посів, збирання та інші сільськогосподарські роботи за завданням Замовника. Строк дії договору до 31.12.2025. Також, учасником ФГ «Славія-2020» надані акти прийому передачі виконаних робіт та наданих послуг від 25.04.2025 № 1-А та від 12.05.2025 № 1 щодо дискування на загальну суму 1 800,00 гривень та щодо посіву кукурудзи на загальну суму 16 000,00 гривень. Однак учасником ФГ «Славія-2020» не надано документів, що підтверджують виконання договору підряду від 22.04.2025 № 1 з ФГ «Йар» в повному обсязі, а саме підтвердження виконання таких робіт, визначених у договорі, як: оприскування, збирання та інші сільськогосподарські роботи, оскільки зазначений договір є триваючий. Таким чином, учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у спосіб, визначений у тендерній документації Замовника та не усунуто виявлені Замовником невідповідності. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Скасувати визначення Учасника 2 переможцем Закупівлі. 2. Оприлюднити рішення про скасування переможця Закупівлі, а саме Учасника 2, в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
28.05.2025 11:42
Повідомлення про рішення
28.05.2025 11:39
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 15:17
-
27.05.2025 15:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 11:12
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 11:12
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-13-000003
Дата створення проекту
13.05.2025 08:55
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
13.05.2025 10:40
Дата публікації висновку про результати
27.05.2025 10:55
Дата завершення усунення порушень
11.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.05.2025 №53-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 12.05.2025 №53-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-04-21-002347-a 21.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.05.2025 00:00
Документи рішення
13.05.2025 10:40
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.04.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Путивльської міської ради «Путивльські міські ресурси» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (без дати та без номера), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.04.2025, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АГРО ДУБОВИЧІ» та Фермерського господарства «Славія - 2020» (далі – ФГ «Славія-2020»), вимоги про усунення невідповідностей до 30.04.2025 та до 20.05.2025, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.04.2025 №3, від 15.05.2025 № 4 та від 21.05.2025 № 7, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2025, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 16.05.2025. 1. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником у пункті 13 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» (далі - Додаток 1) до тендерної документації, зокрема, визначив, що учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Тендерна пропозиція учасника ФГ «Славія-2020» містить накладений електронний підпис Коленкової Наталії Василівни. Відповідно до наказу від 24.03.2025 № 3, що міститься у складі тендерної пропозиції учасника ФГ «Славія-2020» (файл «Наказ на призначення голови.pdf»), Коленкова Наталія Василівна призначена головою ФГ «Славія-2020» згідно рішення засновників № 1 з правом підпису на всіх фінансово-господарських документах, отже є особою уповноваженою на підписання тендерної пропозиції учасника. При цьому, за результатами перевірки електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис Коленкової Наталії Василівни не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Вимогами пункту 41 Особливостей встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Однак, Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та не встановив вимогу щодо її усунення шляхом накладення на тендерну пропозицію ФГ «Славія-2020» кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника (Коленкової Наталії Василівни) у розміщеному повідомленні з вимогою усунення невідповідностей до 20.05.2025, і тим самим не надав можливість цьому учаснику її усунути, чим порушив пункт 43 Особливостей. Слід зазначити, що учасником ФГ «Славія-2020» на виконання вимоги про усунення невідповідностей 20.05.2025 завантажено відповідні документи, на які накладено кваліфікований електронний підпис Коленкова Вячеслава Вікторовича, який відповідно до наказу від 24.03.2025 № 3, звільнений з посади голови ФГ «Славія-2020». При цьому, пунктом 6.3 Статуту ФГ«Славія-2020», затвердженого рішенням засновника від 24.03.2025 № 1, визначено, що голова фермерського господарства укладає від імені фермерського господарства угоди та вчиняє інші юридично значимі дії відповідно до законодавства України. Таким чином, тендерна пропозиція ФГ«Славія-2020» (з урахуванням документів, наданих на вимогу про усунення невідповідностей) не містить кваліфікованого електронного підпису особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника, що не відповідає вимогам пункту 13 Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Слід зазначити, що відповідно до абзацу третього пункту 43 Особливостей замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. 2. Окрім того, відповідно до пункту 3 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасник процедури закупівлі повинен надати довідку за формою 3 та для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. На виконання вищезазначених вимог учасником ФГ «Славія-2020» у складі тендерної пропозиції надано лише відповідну довідку (файл «Довідка про наявність в учасника досвіду.pdf»), в якій зазначено про виконання трьох договорів, при цьому, копій цих договорів та документів, що підтверджують їх виконання в повному обсязі не надано, що не відповідає пункту 3 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації Замовника. Замовником в електронній системі закупівель розміщено до учасника ФГ «Славія-2020» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, зокрема, шляхом надання копій договорів та актів виконаних робіт, підтверджуючих наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. На виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником надані два договори оренди сільськогосподарської техніки з екіпажем від 08.10.2023 № 1 та від 07.07.2024 № 2. Однак, договори оренди сільськогосподарської техніки з екіпажем не є аналогічними за предметом закупівлі, оскільки предметом закупівлі є послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції, а саме: вирощування соняшника, а не оренда техніки. Крім того, ФГ «Славія-2020» надано договір підряду від 22.04.2025 № 1 з ФГ «Йар», в якому зазначено, що предмет договору – це сільськогосподарські послуги: оприскування, дискування, посів, збирання та інші сільськогосподарські роботи за завданням Замовника. Строк дії договору до 31.12.2025. Також, учасником ФГ «Славія-2020» надані акти прийому передачі виконаних робіт та наданих послуг від 25.04.2025 № 1-А та від 12.05.2025 № 1 щодо дискування на загальну суму 1 800,00 гривень та щодо посіву кукурудзи на загальну суму 16 000,00 гривень. Однак учасником ФГ «Славія-2020» не надано документів, що підтверджують виконання договору підряду від 22.04.2025 № 1 з ФГ «Йар» в повному обсязі, а саме підтвердження виконання таких робіт, визначених у договорі, як: оприскування, збирання та інші сільськогосподарські роботи, оскільки зазначений договір є триваючий. Таким чином, учасником не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у спосіб, визначений у тендерній документації Замовника та не усунуто виявлені Замовником невідповідності. Відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак Замовник на порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ФГ «Славія-2020» та визначив його переможцем торгів.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
27.05.2025 00:00
Дата публікації
27.05.2025 10:55
Документи висновку
27.05.2025 10:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Зобов’язання, щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: з огляду на встановлені порушення закоодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень). З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі визначення ФГ «Славія» переможцем скасовано протоколом № 8 від 27.05.2025 (додається). ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 2. Виконати зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі шляхом відміни закупівлі UA-2025-04-21-002347-a . 3. Оприлюднити інформацію про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку через електронну систему закупівель.
Дата публікації
28.05.2025 11:46
Документи інформації про усунення порушення
28.05.2025 11:46
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.06.2025 15:11
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.06.2025 15:12
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015 (CPV 2008) – 77110000-4 - Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-21-002347-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АГРО ДУБОВИЧІ», якого визначено переможцем торгів (далі – учасник), а саме: 1. Відповідно до пункту 2 розділу «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження» Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації наведеної у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи на техніка-землевпорядника Завгородню О.А. 2. На вимогу пункту 3 розділу «Перелік документів, які надаються Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації» Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасника не надано завірену копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість. 3. Пунктом 13 розділу «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» Додатку 1 тендерної документації визначено, що учасник під час подання тендерної пропозиції має накласти кваліфікований електронний підпис особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції учасника, при цьому учасником на тендерну пропозицію накладено удосконалений електронний підпис. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
14.05.2025 11:49
Орган перевірки
20.05.2025 00:00
Документи повідомлення
14.05.2025 11:50
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення , технічних та якісних характеристик закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-21-002347-a та визначення очікуваної вартості здійснювалось замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни послуг, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, та на підставі наданих комерційних пропозицій підприємств, виконуючих подібні види послуг на території Сумської області (комерційні пропозиції ПП Карпенко-2, ТОВ Приват-Агро») . Розмір бюджетного призначення визначався як новоствореному підприємству на підставі рішень 79 сесії Путивльської міської ради 8 скликання від 26.03.2025р. № 2819-МР, 80 сесії Путивльської міської ради 8 скликання від 03.04.2025р. №2853-МР. В тендерній документації (проект договору) передбачалось здійснення розрахунків з виконавцями робіт після завершення повного циклу вирощування соняшника та його реалізації. Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі базувалось на наступних нормативних актах та технічних умовах як то технологічна карта вирощування соняшника, розроблена Інститутом рослинництва ім. В. Я. Юр’єва, ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001 «Допустимі дози, концентрації, кількості та рівні вмісту пестицидів у сільськогосподарській сировині, ДСТУ 4694-2006 «Соняшник. Олійна сировина. Технічні умови» 2. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі було здійснено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів за посиланням https://putivlska-gromada.gov.ua 3. Щодо тендерної пропозиції ТОВ «АГРО ДУБОВИЧІ», якого було визначено переможцем торгів, кваліфікацію переможця було скасовано в зв’язку з відмовою Учасника підписати договір.
Рішеня
16.05.2025 11:33
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 381 555 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 00:00
Замовник:
КП Путивльські міські ресурси
Контактний телефон:
+380997722653
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
6 381 555 грн.
Період подання пропозицій
до 29.04.2025 00:00
Замовник:
КП Путивльські міські ресурси
Контактний телефон:
+380997722653
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності