Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів від УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-21-001279-a
Id Tender 7e587ef41ce54351804d2a92cafc2901
План UA-P-2025-04-21-001669-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.04.2025 10:23
Остання зміна 20.05.2025 12:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
700 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.04.2025 10:15 до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.04.2025 10:15
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.04.2025 10:15
до 27.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.04.2025 00:00
до 06.05.2025 14:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.05.2025 14:55
до 12.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.05.2025 14:55
до 20.05.2025 12:28
Період уточнень
з 21.04.2025 10:15 до 27.04.2025 00:00
Період оскарження
з 21.04.2025 10:15 до 27.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.04.2025 00:00 до 06.05.2025 14:55
Період кваліфікації
з 30.04.2025 00:00 до 06.05.2025 14:55
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
700 000 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Очікувана вартість
700 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Хмельницька область, за місцем розташування транспорту Замовника або на відповідно обладнаній станції технічного обслуговування у місті Хмельницький.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем Акту приймання-передачі наданих послуг. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів після надання послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Нижник Олег Вікторович
Пропозиція:
700 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія Гаврищук
Електронна пошта
Телефон
+380973087453
Сайт:
https://ssu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
20001734
Повна назва
УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
29000
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Період вимог/скарг з 06.05.2025 14:55 по 12.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.04.2025 00:00 по 08.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.05.2025 14:55
Довідка НАЗК
06.05.2025 14:55
Повідомлення про рішення
30.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
30.04.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 10:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію – ФОП Нижник Олег Вікторович. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Нижник Олег Вікторович в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів» (ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1)Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації учасником не надано наступне: СТО учасника повинна мати можливість здійснювати усі без виключення види діагностики та технічного обслуговування транспортних засобів замовника. Для якісної діагностики та ремонту транспортних засобів учасник повинен мати програмне забезпечення, що містить технічні характеристики автомобілів, про що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікат/ ліцензії тощо на таку програму. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1)Додаток 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати у складі тендерної пропозиції наступне: СТО учасника повинна мати можливість здійснювати усі без виключення види діагностики та технічного обслуговування транспортних засобів замовника. Для якісної діагностики та ремонту транспортних засобів учасник повинен мати програмне забезпечення, що містить технічні характеристики автомобілів, про що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікат/ ліцензії тощо на таку програму.
Створено
05.05.2025 10:27
Надати до
06.05.2025 10:27
Договір
UA-2025-04-21-001279-a-b1
Підписаний і діє
Номер
131
700 000 грн.
700 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.05.2025
Строк дії договору з
19.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20001734

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Нижник Олег Вікторович
Повна назва
ФОП Нижник Олег Вікторович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3344419732

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.05.2025 12:28
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380973087453
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
700 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.04.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380973087453
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності