Зміст
За результатом розгляду встановлено невідповідності, а саме:
1. Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з сканкопією оригіналу (оригіналами) або із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Учасником у складі пропозиції надано довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів від 28.04.2025 № 37/229, в якій виявлено невідповідності зазначеної інформації наданим копіям виконаного аналогічного договору та видаткової накладної, а саме:
- згідно наданого договору, Учасником укладено договір з КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Дарницького району м. Києва, в інформації зазначено - КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дарницького району м. Києва»,
- видаткова накладна від 07.12.2017 № 590, в інформації зазначено – від 07.12.2027 № 590.
2. Відповідно до підпункту 4 пункту 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати заповнена форма «Загальні відомості про учасника» у вигляді, наведеному у додатку 4 до тендерної документації. Учасником надано заповнену форму «Загальні відомості про учасника» від 28.04.2025 № 38/229, п. 7 якої не містить телефону банку.
3. Відповідно до вимог пункту 8 Загальних вимог до предмету закупівлі та перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції, визначених у додатку 2 до тендерної документації Учасник подає в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість комутаторів (декларацію відповідності або сертифікат відповідності тощо), а також лист від представництва виробника в Україні про підтвердження оригінальності запропонованого обладнання. Учасником у складі пропозиції надано документи, що підтверджують якість комутаторів та авторизаційний лист від ТОВ «Флешком» - офіційного дистриб’ютора обладнання Mikrotik, щодо оригінальності запропонованих комутаторів у комплекті з блоком живлення. Листи від представництва виробника в Україні про підтвердження оригінальності іншого запропонованого обладнання у складі пропозиції Учасником не надано.
Зазначені невідповідності в інформаціях та/або документах, які надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог документації, в т.ч. технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати:
1. Оновлену інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з сканкопією оригіналу (оригіналами) або із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару, що є предметом закупівлі.
У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації.
2. Заповнену форму «Загальні відомості про учасника» у вигляді, наведеному у додатку 4 до тендерної документації.
3. Лист від представництва виробника в Україні про підтвердження оригінальності запропонованого обладнання.