Показати схожі тендери

Закупівля Комутаційне обладнання від Головне управління Національної поліції в Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-21-000820-a
Id Tender 030b8e39796343b3a2724070cab5d438
План UA-P-2025-04-18-011209-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.04.2025 09:47
Остання зміна 19.05.2025 08:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
498 326 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 983.26 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.04.2025 09:45 до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.04.2025 09:45
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.04.2025 09:45
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:43
до 08.05.2025 15:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.05.2025 15:25
до 14.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.05.2025 15:25
до 19.05.2025 08:52
Період уточнень
з 21.04.2025 09:45 до 30.04.2025 00:00
Період оскарження
з 21.04.2025 09:45 до 30.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:43 до 08.05.2025 15:25
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:43 до 08.05.2025 15:25
Основні параметри
Комутаційне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
498 326 грн.
Комутаційне обладнання
Назва предмета закупівлі
Комутаційне обладнання
Очікувана вартість
498 326 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4983,26
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 14:20
Закінчення аукціону
05.05.2025 14:43
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 28 (штуки)
Комутатор 3 рівня у комплекті з блоком живлення
Опис предмета закупівлі
Комутатор 3 рівня у комплекті з блоком живлення
Код ДК 021:2015
32546100-3 - Цифрові комутатори
Кількість
28
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника
Дата постачання по
25.06.2025 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Оптичний модуль 1310nm
Опис предмета закупівлі
Оптичний модуль 1310nm
Код ДК 021:2015
32541000-7 - Комутаційне обладнання
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника
Дата постачання по
25.06.2025 00:00
Позиція : №3 50 (штуки)
Оптичний модуль 1550nm
Опис предмета закупівлі
Оптичний модуль 1550nm
Код ДК 021:2015
32541000-7 - Комутаційне обладнання
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника
Дата постачання по
25.06.2025 00:00
Позиція : №4 11 (штуки)
Шафа антивандальна
Опис предмета закупівлі
Шафа антивандальна
Код ДК 021:2015
32541000-7 - Комутаційне обладнання
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника
Дата постачання по
25.06.2025 00:00
Позиція : №5 15 (штуки)
Шафа антивандальна
Опис предмета закупівлі
Шафа антивандальна
Код ДК 021:2015
32541000-7 - Комутаційне обладнання
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61002, Україна, Харківська область, м. Харків, за адресою Замовника
Дата постачання по
25.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
446 418 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Тонієвич Максим Юрійович "
Пропозиція:
442 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 14:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.04.2025 17:03
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
-
28.04.2025 17:02
-
23.04.2025 20:22
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Ключник
Електронна пошта
Телефон
+380577308508
Сайт:
http://hk.npu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
40108599
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Комутаційне обладнання
Період вимог/скарг з 08.05.2025 15:25 по 14.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 14:43 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 09:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 09:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
За результатом розгляду встановлено невідповідності, а саме: 1. Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з сканкопією оригіналу (оригіналами) або із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Учасником у складі пропозиції надано довідку щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів від 28.04.2025 № 37/229, в якій виявлено невідповідності зазначеної інформації наданим копіям виконаного аналогічного договору та видаткової накладної, а саме: - згідно наданого договору, Учасником укладено договір з КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2» Дарницького району м. Києва, в інформації зазначено - КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги Дарницького району м. Києва», - видаткова накладна від 07.12.2017 № 590, в інформації зазначено – від 07.12.2027 № 590. 2. Відповідно до підпункту 4 пункту 4 Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати заповнена форма «Загальні відомості про учасника» у вигляді, наведеному у додатку 4 до тендерної документації. Учасником надано заповнену форму «Загальні відомості про учасника» від 28.04.2025 № 38/229, п. 7 якої не містить телефону банку. 3. Відповідно до вимог пункту 8 Загальних вимог до предмету закупівлі та перелік документів, що підтверджують якість товару та повинні бути надані Учасником у складі пропозиції, визначених у додатку 2 до тендерної документації Учасник подає в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують якість комутаторів (декларацію відповідності або сертифікат відповідності тощо), а також лист від представництва виробника в Україні про підтвердження оригінальності запропонованого обладнання. Учасником у складі пропозиції надано документи, що підтверджують якість комутаторів та авторизаційний лист від ТОВ «Флешком» - офіційного дистриб’ютора обладнання Mikrotik, щодо оригінальності запропонованих комутаторів у комплекті з блоком живлення. Листи від представництва виробника в Україні про підтвердження оригінальності іншого запропонованого обладнання у складі пропозиції Учасником не надано. Зазначені невідповідності в інформаціях та/або документах, які надані Учасником процедури закупівлі на виконання вимог документації, в т.ч. технічної специфікації до предмета закупівлі, є помилками, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. З метою усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати: 1. Оновлену інформацію в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) і номеру та дати видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) виконаних робіт (наданих послуг), що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) з сканкопією оригіналу (оригіналами) або із копією (копіями) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання договору у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару, що є предметом закупівлі. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. 2. Заповнену форму «Загальні відомості про учасника» у вигляді, наведеному у додатку 4 до тендерної документації. 3. Лист від представництва виробника в Україні про підтвердження оригінальності запропонованого обладнання.
Створено
06.05.2025 16:12
Надати до
07.05.2025 16:12
Договір
UA-2025-04-21-000820-a-a1
Підписаний і діє
Номер
337
442 200 грн.
442 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
28 (штуки)
Комутатор 3 рівня у комплекті з блоком живлення
Номенклатура
Комутатор 3 рівня у комплекті з блоком живлення
Кількість
28
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
12 100
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 червня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Оптичний модуль 1310nm
Номенклатура
Оптичний модуль 1310nm
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
401
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 червня 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Оптичний модуль 1550nm
Номенклатура
Оптичний модуль 1550nm
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
401
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 червня 2025 р.
Номенклатура
11 (штуки)
Шафа антивандальна
Номенклатура
Шафа антивандальна
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 800
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 червня 2025 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Шафа антивандальна
Номенклатура
Шафа антивандальна
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 900
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 25 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108599

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Тонієвич Максим Юрійович "
Повна назва
ФОП "Тонієвич Максим Юрійович "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3350712358

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.05.2025 08:52
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
498 326 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Контактний телефон:
+380577308508
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
498 326 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Харківській області
Контактний телефон:
+380577308508
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності