Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з модернізації суднопідйомної споруди інв. № 101303 V-й (підготовчий) етап, Код ДК 021:2015 45260000-2 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи від ДП "Одеський морський торговельний порт".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-21-000087-a
Id Tender 035e6c1e84b14b498aad490b575a1db4
План UA-P-2025-04-18-009900-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.04.2025 09:04
Остання зміна 16.05.2025 14:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 207 324.92 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
82 073.25 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.04.2025 09:03 до 05.05.2025 09:30
Завершено
Період уточнень
з 21.04.2025 09:03
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.04.2025 09:03
до 02.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 09:30
до 09.05.2025 17:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.05.2025 17:07
до 15.05.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.05.2025 17:07
до 16.05.2025 14:47
Період уточнень
з 21.04.2025 09:03 до 02.05.2025 00:00
Період оскарження
з 21.04.2025 09:03 до 02.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 09:30 до 09.05.2025 17:07
Період кваліфікації
з 05.05.2025 09:30 до 09.05.2025 17:07
Основні параметри
Послуги з модернізації суднопідйомної споруди інв. № 101303 V-й (підготовчий) етап, Код ДК 021:2015 45260000-2 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Обсяг послуг: 2 послуги Місце надання послуг: 65082, Митна площа, 1, ДП «Одеський порт» Строк надання послуг: 2025, 180 календарних днів з дати підписання Договору Сторонами. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 207 324.92 грн.
Послуги з модернізації суднопідйомної споруди інв. № 101303 V-й (підготовчий) етап, Код ДК 021:2015 45260000-2 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Послуги з модернізації суднопідйомної споруди інв. № 101303 V-й (підготовчий) етап, Код ДК 021:2015 45260000-2 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Очікувана вартість
8 207 324.92 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
82073,25
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Залізобетонні роботи у сухому відсіку №2
Опис предмета закупівлі
Залізобетонні роботи у сухому відсіку №2
Код ДК 021:2015
45262310-7 - Залізобетонні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65082, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Залізобетонні роботи у баластних відсіках №3,№6
Опис предмета закупівлі
Залізобетонні роботи у баластних відсіках №3,№6
Код ДК 021:2015
45262310-7 - Залізобетонні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65082, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник здійснює Попередню оплату (аванс) у розмірі 30% протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання Договору, після отримання від Виконавця рахунку.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Проміжні сплати здійснюються протягом 10 (десять) календарних днів після підписання сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) та отримання від Виконавця рахунків.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІОР ГРУПП"
Пропозиція:
7 984 122.16 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.04.2025 09:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Iрина Мамонтова
Електронна пошта
Телефон
+380487293675
Замовник
ЄДРПОУ
01125666
Повна назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з модернізації суднопідйомної споруди інв. № 101303 V-й (підготовчий) етап, Код ДК 021:2015 45260000-2 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Період вимог/скарг з 09.05.2025 17:07 по 15.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 09:30 по 13.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.05.2025 17:07
Довідка НАЗК
09.05.2025 17:07
Повідомлення про рішення
05.05.2025 09:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 08:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.04.2025 08:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції: - Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за Вих. №29/04/2 від 29.04.2025 року у якій найменування п. 3 Таблиці – «Дриль ударний Machtz MID-13/1300» не відповідає найменуванню, що вказане в оборотно-сальдової відомості по рахунку 1122 за 2024 р., а саме: «Дриль ударний Machtz MID-13/1300»; - Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за Вих. №29/04/2 від 29.04.2025 року у якій найменування п. 5 Таблиці – «Зварювальний апарат Machtz MWM-315-1M MIG/MAG/MMA» не відповідає найменуванню, що вказане в оборотно-сальдової відомості по рахунку 1122 за 2024 р., а саме: «Зварювальний апарат Machtz MWM-315-1M MIG/MAG/MMA»; - Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за Вих. №29/04/2 від 29.04.2025 року у якій найменування п. 8 Таблиці – «Перфоратор Machtz MRH-1920B» не відповідає найменуванню, що вказане в оборотно-сальдової відомості по рахунку 1122 за 2024 р., а саме: «Перфоратор Machtz MRH-1920B»; На виконання вимог пункту 1 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі. В довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічна база, їх кількості та підстав користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру та сторін за договором, а також терміну його дії). ?У якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів, або інший підтверджуючий документ. ?У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах та/або отримання необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) робіт чи послуги від інших фізичних/юридичних осіб, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або наданням завірених учасником копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою та/або отримує необхідні для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) роботи чи послуги від інших фізичних/юридичних осіб. ?Документальне підтвердження щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) надається по кожному пункту, зазначеному у довідці.» Пропоную: - привести у відповідність найменування в п. 3 Таблиці - «Дриль ударний Machtz MID-13/1300» довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за Вих. №29/04/2 від 29.04.2025 року із найменуванням зазначеним в оборотно-сальдової відомості по рахунку 1122 за 2024 р., а саме: «Дриль ударний Machtz MID-13/1300»; - привести у відповідність найменування в п. 5 Таблиці - «Зварювальний апарат Machtz MWM-315-1M MIG/MAG/MMA» довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за Вих. №29/04/2 від 29.04.2025 року із найменуванням зазначеним в оборотно-сальдової відомості по рахунку 1122 за 2024 р., а саме: «Зварювальний апарат Machtz MWM-315-1M MIG/MAG/MMA»; - привести у відповідність найменування в п. 8 Таблиці - «Перфоратор Machtz MRH-1920B» довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за Вих. №29/04/2 від 29.04.2025 року із найменуванням зазначеним в оборотно-сальдової відомості по рахунку 1122 за 2024 р., а саме: «Перфоратор Machtz MRH-1920B»; 2. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації за Вих. №29/04/03 від 29.04.2025 року у якій в п. 6 Таблиці зазначена інформація про наявність працівника Челака І.К. з освітньо-кваліфікаційним рівнем (кваліфікація) – «кваліфікований робітник (арматурщик-електрозварювальник)», проте у складі тендерної пропозиції було надано диплом за №011257 від 26.06.1990 року з інформацією про закінчення повного курсу профтехучилища, тобто освітньо-кваліфікаційний рівень – молодший спеціаліст з кваліфікацією арматурщик-електрозварювальник третього розряду. На виконання вимог пункту 2 Таблиці Розділу 1 (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (посада, ПІБ, освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікація), досвід роботи, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, у тому числі електрогазозварник (або зварник), арматурник, бетоняр, інженер-будівельник – не менше 1 особи з наданням копій підтверджуючих освіту та/або кваліфікацію документів на кожного працівника, вказаного в довідці.» Пропоную привести у відповідність освітньо-кваліфікаційний рівень працівника Челака І.К. у довідці щодо наявності працівників відповідної кваліфікації за Вих. №29/04/03 від 29.04.2025 року із дипломом за №011257 від 26.06.1990 року, а саме: «молодший спеціаліст з кваліфікацією арматурщик-електрозварювальник третього розряду». 3. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору за Вих. №29/04/04 від 29.04.2025 року у якій вказано контактний телефон ТОВ «КОМФОРТ СРК», а саме: +380637009466, проте у складі тендерної пропозиції для підтвердження виконання робіт надано договір №6-Р від 07.06.2024 року у реквізитах якого вказаного телефон ТОВ «КОМФОРТ СРК», а саме: +380677628394, тобто наявні невідповідності. На виконання вимог пункту 3 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідку) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору (обов’язково зазначити: найменування та місцезнаходження, код за ЄДРПОУ/ідентифікаційний код та контактний телефон замовника; предмет та вартість договору; номер, дату укладання та термін дії договору, найменування, місце розташування, відомості про повне виконання договору). Додатково Учасником для підтвердження виконання робіт за кожним з визначених у довідці договорів надаються оригінали або копії: договору у повному обсязі, документів, передбачених умовами договору (кошторисної документації на виконання робіт за договором, оформлених відповідним чином акту (ів) прийому-передачі, актів здачі-приймання робіт, позитивний відгук від замовника виконаних робіт (відгук має обов’язково містити номер та дату договору, вказаного в довідці, інформацію про повне виконання цього договору, інформацію про якість виконаних робіт).» Пропоную привести у відповідність довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору за Вих. №29/04/04 від 29.04.2025 року у якій вказано контактний телефон ТОВ «КОМФОРТ СРК», а саме: +380637009466 із договором №6-Р від 07.06.2024 року у реквізитах якого вказаного телефон ТОВ «КОМФОРТ СРК», а саме: +380677628394. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник надав цінову пропозицію за Вих. №29/04/1 від 29.04.2025 року із допущенням арифметичних помилок при розрахунку загальної ціни пропозиції без ПДВ та загальної ціни пропозиції з ПДВ. На виконання вимог пункту 8 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції також надається Цінова пропозиція, складена за формою, що наведено у Додатку №5 до тендерної документації з урахуванням технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації.» Пропоную надати: цінову пропозицію з виправленням допущених арифметичних помилок. 5. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Свідоцтво про відповідність підприємства, що видане Регістром судноплавства України №СВП-22-3-20-25 від 23.04.2025 не в повному обсязі. Учасник надав першу сторінку з двох. На виконання вимог Додатку 3 тендерної документації (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ) учасник повинен був надати у тому числі: «дійсне свідоцтво про визнання Регістру судноплавства України про відповідність (або визнання) підприємства за кодом 22014000 “Ремонт корпусів та корпусних конструкцій суден з залізобетону”, а у разі спливання дії такого свідоцтва впродовж терміну надання послуг - учасник зобов'язаний продовжити дію свідоцтва у термін, який встановлено відповідними правилами Регістру судноплавства України.» Пропоную надати: Свідоцтво про відповідність підприємства, що видане Регістром судноплавства України №СВП-22-3-20-25 від 23.04.2025 у повному обсязі на двох сторінках. 6. У складі тендерної пропозиції Учасник надав Пояснювальну записку №29/04/8 від 29.04.2025, в якої за деякими позиціями не уточнено, який саме матеріал Виконавець буде використовувати при наданні послуг за предметом закупівлі, - з зазначенням формулювання «або аналог». На виконання вимог підпункту 10 пункту 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати пояснювальну записку, що повинна містити повну назву предмету закупівлі, опис технічних, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі. Пропоную надати: уточнену Пояснювальну записку №29/04/8 від 29.04.2025, із зазначенням який саме матеріал Виконавець буде використовувати при наданні послуг за предметом закупівлі.
Створено
08.05.2025 16:08
Надати до
09.05.2025 16:08
Договір
UA-2025-04-21-000087-a-c1
Підписаний і діє
Номер
СР-786
7 984 122.16 грн.
6 653 435.13 грн.
З ПДВ
Підписано
15.05.2025
Строк дії договору з
15.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Залізобетонні роботи у сухому відсіку №2
Номенклатура
Залізобетонні роботи у сухому відсіку №2
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Залізобетонні роботи у баластних відсіках №3,№6
Номенклатура
Залізобетонні роботи у баластних відсіках №3,№6
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Повна назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01125666

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІОР ГРУПП"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРІОР ГРУПП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44768893

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.05.2025 14:47
-
16.05.2025 10:50
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 207 324.92 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 09:30
Замовник:
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Контактний телефон:
+380487293675
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 207 324.92 грн.
Період подання пропозицій
до 05.05.2025 09:30
Замовник:
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Контактний телефон:
+380487293675
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності