Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області» ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. від Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-04-18-009444-a
Id Tender f903b53783794893820058b83495bab5
План UA-P-2025-04-18-011272-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.04.2025 20:22
Остання зміна 03.06.2025 18:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 811 855 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
48 118.55 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 18.04.2025 20:09 до 03.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 18.04.2025 20:09
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 18.04.2025 20:09
до 30.04.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:23
до 28.05.2025 15:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.05.2025 12:23
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 15:43
до 03.06.2025 18:06
Період уточнень
з 18.04.2025 20:09 до 30.04.2025 00:00
Період оскарження
з 18.04.2025 20:09 до 30.04.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:23 до 28.05.2025 15:43
Період кваліфікації
з 05.05.2025 14:23 до 28.05.2025 15:43
Основні параметри
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області» ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 811 855 грн.
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області»
Очікувана вартість
4 811 855 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
48118,55
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
24 059.27
Аукціон
Cтарт аукціону
05.05.2025 14:00
Закінчення аукціону
05.05.2025 14:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області»
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
09052, Україна, Київська область, с. Антонів, вул. Заріччя
Дата постачання по
30.06.2025 20:14
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3, після перевірки та підписання відповідальною особою за здійснення технічного нагляду. Замовник проводить оплату за виконані роботи протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт ( форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою КБ-3 за умови надхоження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "АК-ІНВЕСТБУД"
Пропозиція:
4 301 766.1 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ"
Пропозиція:
3 511 384.34 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.05.2025 14:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.04.2025 10:17
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Приндюк Лариса Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380456853605
Факс
+380456853605
Замовник
ЄДРПОУ
44153671
Повна назва
Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Поштовий індекс
09001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Сквира
Адреса
вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області»
Період вимог/скарг з 20.05.2025 12:23 по 26.05.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.05.2025 14:23 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
. Згідно проведеного розгляду тендерна пропозиція Учасник 1 не відповідає вимогам встановленими у Тендерній документації Замовника, оскільки подано не всі документи до тендерної пропозиції, що передбачені в Тендерній документації Замовника та не надані документи до тендерної пропозиції, що не відповідає встановленим вимогам в технічній специфікації, що є Додатком №2 до Тендерної документації, так як надана тендерна пропозиція Учасника 1 не відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: Учасник 1 не надав у складі кошторисної документації розрахунок кошторисної заробітної плати, що не відповідає вимогам встановленим в абзаці 6 розділу «Вимоги до виконання розрахунку договірної ціни пропозиції» Додатка №2 до Тендерної документації. Крім того, в складі тендерної пропозиції наявні також і інші невідповідності (не надано на всіх працівників документів з охорони праці та інших документів, що вимагались тендерною документацією), що могли бути виправленими протягом 24 годин, за відсутності невідповідностей, які не підлягають виправленню у зв’язку з не поданням документу про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (розрахунку кошторисної заробітної плати). Відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ" на підставі абзаців 2 та 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція учасника 1 не відповідає технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі та надано не всіх документи, які вимагались Тендерною документацією.
Документи кваліфікації
20.05.2025 12:23
Повідомлення про рішення
09.05.2025 17:44
Електроний протокол про продовження строку
05.05.2025 14:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 20:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 20:09
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У відкритих торгах з особливостями на закупівлю: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області» ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-009444-a), в якій прийняли участь два учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ" (далі – Учасник 1) та ПП "АК-ІНВЕСТБУД". Найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) є пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ"(, що визначена електронною системою з остаточною ціною - 3 511 384,34 UAH з ПДВ. На підставі статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Особливості №1178), Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Тендерній документації Замовника та оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну пропозицію учасника, яка після проведення аукціону оприлюднена та визначена електронною системою, як найбільш економічно вигідною. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 та норм ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та умов тендерної документації щодо предмета закупівлі необхідно здійснити перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності/відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону та пункту 47 Особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником у складі тендерної пропозиції, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції на підставі наданого Замовнику права частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно детального розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 на відповідність її вимогам Тендерної документації виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області» ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-009444-a), що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата продовження строку розгляду
09.05.2025 17:42
Дата кінця розгляду
03.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 28.05.2025 15:43 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.05.2025 12:23 по 18.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 15:43
Довідка НАЗК
28.05.2025 15:43
Повідомлення про рішення
26.05.2025 16:07
Електроний протокол про продовження строку
20.05.2025 12:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 20:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.04.2025 20:09
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У відкритих торгах з особливостями на закупівлю: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області» ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-009444-a), в якій прийняли участь два учасники: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ" (далі – Учасник 1) та ПП "АК-ІНВЕСТБУД" (далі – Учасник 2) . Найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) є пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ", що визначена електронною системою з остаточною ціною - 3 511 384,34 UAH з ПДВ, тендерна пропозиція якого відхилена. Наступною економічно вигідною пропозицією (за ціною) є пропозиція ПП "АК-ІНВЕСТБУД" (далі – Учасник 2), що визначена електронною системою з остаточною ціною – 4 301 766,10 UAH з ПДВ. На підставі статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Особливості №1178), Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в Тендерній документації Замовника та оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну пропозицію учасника, яка визначена електронною системою, як найбільш економічно вигідною. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 та норм ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та умов тендерної документації щодо предмета закупівлі необхідно здійснити перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності/відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону та пункту 47 Особливостей. Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю проведення детального розгляду тендерної пропозиції Учасника 2 на відповідність її вимогам Тендерної документації та на підставі наданого Замовнику права частиною 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» виникла необхідність в продовженні строку розгляду тендерної пропозиції в процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області.» ДК 021: 2015- – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-009444-a) що визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата продовження строку розгляду
26.05.2025 16:06
Дата кінця розгляду
18.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області» ДК 021:2015- 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (нова редакція), затвердженої рішенням уповноваженої особи Лариси Приндюк (протокол №36/04/25 від «24» квітня 2025 р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації та визначені у Додатку № 1 до тендерної документації. I.Згідно частини 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо забезпечення тендерної пропозиції, а саме: Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 120 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». ІI. Згідно пункту 2.1. частини 1 Додатка №1 Тендерної документації учасник подають підтвердження про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії* наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії* інших документів (наприклад трудових договорів, цивільно-правових договорів, трудових книжок, тощо), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність: • Головний - інженер та/або інша особа, яка виконує дані функції ( надати диплом, що підтверджує кваліфікацію «будівельника» або «інженера-будівельника» та надання чинного посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу на підтвердження знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.) ; • Виконавець робіт або майстер, або інша особа, яка виконує його функції ( надати диплом, що підтверджує кваліфікацію «будівельника» або «інженера-будівельника» та надання чинного посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу на підтвердження знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.) ; • Інженер з охорони праці, або особа, яка виконує його функції (з наданням чинного посвідчення та протоколу/ витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки.) ; • Інженер-проектувальник , який буде залучено для виконання робіт (надати копії диплому, що підтверджує кваліфікацію «будівельника» або « інженера-будівельника» та чинного кваліфікаційного сертифікату; **Найменування учбового закладу, фах спеціальність/спеціалізація) вказується для працівників, які мають вищу освіту. До тендерної пропозиції додаються скановані копії* дипломів працівників, які мають вищу освіту. 2.2. Також Учаснику підтвердити наявність не менше ніж 5-х кваліфікованих працівників робітничих професій. Надати посвідчення та протоколи навчання з питань охорони праці на працівників учасника, які зазначені в довідці відповідно до кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АК- ІНВЕСТБУД» код ЄДРПОУ: 42285519 (далі – Учасник 2) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт : «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області» ДК 021:2015- 45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь UA-2025-04-18-009444-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: I. Учасник надав банківську гарантію, яка підписана посадовою особою банку по довіреності – на Віктора Буркицю, при цьому довіреність підписана в.о. головою правління АТ «Банк Альянс» Чумаком О.О., який за даними Національного банку України, не є та не був головою правління банку та відповідно не мав права видавати таку довіреність на Віктора Буркицю або банком не надано документів, які підтверджують обіймання посади голови правління Чумаком О.О. За даними Національного банку України головою правління є Щербань П.П. Не надано на посадову осібу банку, якою підписана банківська гарантія, документів з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Учасник надав в складі тендерної пропозиції лист від Банку-гаранта щодо платоспроможності та не знаходження в складі ліквідації, адресований відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради, де не вірно зазначено адресу місцезнаходження Замовника; Учасник надав лист Банку-гаранта стосовно вимоги щодо надання копії ліцензії, виданої БАНКУ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК АЛЬЯНС» адресований Тендерному комітету Замовника, а не відділу капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради. ІI. Учасник надав довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід за Вих. №356-тс від 01.05.2025 (далі - Довідка), яка містить розбіжності в інформації по працівникам та наданим підтверджуючим документам по ним. Учасником не підтверджено кваліфікацію не менше 5-х кваліфікованих працівників робітничих професій; Учасником надано документи з охорони праці на Поліщук Олесю Михайлівну, майстра будівельних та монтажних робіт, виконроб, в яких містяться розбіжності в посаді працівника. III.Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за вих.№ 351-тс від 30.04.2025 в якій зазначено цистерна поливо-мийна відповідно до якої міститься договір купівлі-продажі та ОСВ, але немає інвентарної картки . Згідно частини 43 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Створено
27.05.2025 14:13
Надати до
28.05.2025 14:13
Договір
UA-2025-04-18-009444-a-c1
Підписаний і діє
Номер
33/06/25
4 301 766.1 грн.
3 584 805.08 грн.
З ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області»
Номенклатура
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Заріччя в с. Антонів, Білоцерківського району Київської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
4 301 766.1
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Повна назва
Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44153671

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "АК-ІНВЕСТБУД"
Повна назва
ПП "АК-ІНВЕСТБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42285519

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 811 855 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Контактний телефон:
+380456853605
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 811 855 грн.
Період подання пропозицій
до 03.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Контактний телефон:
+380456853605
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності